Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko monella nyt viimeinen lomaviikko?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.7.26 15:41:41

Kuinkas monella sennulla on nyt viimeinen lomaviikko? Itse palaan ensi viikolla takaisin sorvin ääreen. Aika moni tuttu on kuitenkin vielä heinäkuun loppuun lomalla.

Onkohan muuten yleisempää pitää lomaa neljä viikkoa juhannuksesta alkaen (kuten itse) vai koko heinäkuu? Joo ja tiedän toki, että kesälomat pyörivät myös näiden ajankohtien ennen ja jälkeen, mutta nuo taitavat kuitenkin olla ne suosituimmat loma-ajat.

Re: Onko monella nyt viimeinen lomaviikko?

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   17.7.26 15:44:26

Ei ole. Kaksi kuukautta lomia varastossa, talvella pidän ne sitten poies.

Päivämäärä:   17.7.26 15:52:02

hiton myöhäistä lomia pidellä, mutta kun käsky käy että nyt loppukesästä, syksystä pidetään, niin minkäs teet.
tänäänkin taas ihan liian kuuma tehdä ulkona mitään. no hiton kiva loma, prkl. istu sisällä viileässä.
on se hiton viisas ies se pomo.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   17.7.26 15:59:13

Kolme viikkoa vielä töitä ennen lomaa. Minulla ei ole lapsia eikä muitakaan erityistoiveita loman ajankohdan suhteen, joten joustanut mielelläni, kun jonkun pitää aina olla meillä töissä. Tänä vuonna pidin toukokuussa ja elo-syyskuussa

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   17.7.26 16:08:53

Tänään alkaa. Kiettävät lomat joten siinä ole missä paikkasi on. Ei saa onneksi lastenkaan varjolla siirrettyä, vaihtaa toki voi.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   17.7.26 16:11:25

Kaksi viikkoa vielä töitä. Muutaman viime vuoden aikana ollut elokuun lomalla. Mielestäni paras kuukausi olla pois töistä.

Päivämäärä:   17.7.26 16:15:34

Neljä viikkoa lomaa vasta alkamassa.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   17.7.26 16:17:26

Mulla vasta alkaa loma nyt. Pyrin aina pitämään näin että olen vielä lomalla kun koulut alkavat niin on rauhallisempaa käydä eri kohteissa.
Tiimin kuviot vaihtuivat tässä juuri ja voi olla että ensi vuonna joutuu pitämään lomaa jo kesäkuussa ja jos näin käy niin otettava lisäksi pari viikkoa syksylle.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.