Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Yhteiskunnallinen romahdus vuonna 2050

Lähettäjä: ennust 
Päivämäärä:   17.7.26 00:04:01

Tutkijat tietävät, päättäjät tietävät, rikkaat tietävät.. kansalle ei vaan kerrota paniikin välttämiseksi.

Maapallo lämpenee 3 astetta esiteolliseen aikaan verrattuna vuoteen 2050 mennessä ja tuo lämmönnousu ei ole yhteensopiva nykyisen järjestäytyneen yhteiskunnan kanssa.

Jos haluatte selvitä, muuttakaa jonnekin viljelykelpoiseen korpeen, perustakaa yhteisö. Se on ainoa toivo.

Tämä kesä oli vasta alkutunnari - ensi vuonna tulee jo jotain PALJON pahempaa.

Re: Yhteiskunnallinen romahdus vuonna 2050

Lähettäjä: Koukku 
Päivämäärä:   17.7.26 00:11:42

Mikä tässä kesässä sitten on ollut vialla? Täällä eteläsuomessa on kyllä kaikki ollut ihan hyvin. Että mitä pitää pelätä? Samanlaisia kesiä? No käy kyllä hyvin. On ollut lämpöä ja vettä satanut. Heinän tuottajille ollut haastavaa vasta,ei juurikaan muille.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.7.26 00:14:13

Ja minä kun luulin että minä olen doomer koska uskon vahvasti ettei nykyisenlainen sivilisaatio kestä kuin sinne vuosisadan vaihteen paikkeille :D Maailman rikkaimmat valtiot varmaan selviävät mutta ne joutuvat käyttämään resurssit teknologiaan, sopeutumiseen ja pakolaisten pitämiseen poissa eli lapsenlapsillemme on luvassa tiukka sotatalouden aika.

Ilmastonmuutoksessahan kaikista epäreiluinta on se, että se iskee ensimmäisenä ja kaikista koviten niihin jotka ovat sitä olleet vähiten aiheuttamassa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.7.26 00:44:37

Lapsenlapsemme ovat vainottu pieni vähemmistö maailmassa. Suomessakin suomalaiset vähemmistö jo 40 vuoden sisällä nykymenon jatkuessa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.