Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  miehen naiskaverit

Lähettäjä: Piia 
Päivämäärä:   14.7.26 09:56:59

Ollaan oltu noin vuosi yhdessä ja asutaan siis myös saman katon alla. Mies oli vielä muutama kk sitten sitä mieltä että hän ei ole enää yhteydessä naispuolisiin kavereihinsa, mutta pari viikkoa sitten ilmoitti että haluaa jutella heidän kanssaan. Suurin osa näistä kavereista on hänen entisiä seksikumppaneita. Juttelee näille siis tietääkseni enimmäkseen kun ottaa kaljaa ja sitähän otetaan siis joka viikonloppu. On kuulemma myös laittanut välit poikki kaikkien sellaisten naisten kanssa, jotka haluavat häneltä seksiä. Sanoo myös että minulla ei ole mitään syytä huoleen.

Eniten nyt kuitenkin epäilyttää yksi tietty tapaus: eräs nainen oli ollut valmis parisuhteeseen miehen kanssa mutta mies ei sitä halunnut. Tämä nainen lähettelee miehelle välillä ääniviestejä ja näin sattumalta miehen puhelimesta että oli tämän naisen kanssa jotain viestitellyt kun olin kaupassa. Samana iltana mies näytti puhelimestaan keskusteluja mitä oli naiskavereiden kanssa käynyt mutta tämän naisen viestejä ei näyttänyt.

Minulla on yksi miespuolinen kaveri jonka kanssa viestittelen silloin tällöin ja kun kerroin siitä miehelle, hän oli sitä mieltä että kaverimies haluaa muutakin kuin kaveruutta koska miehet kuulemma ajattelee niin. Tavallaan siis pyörsi omat puheensa siitä että minulla ei olisi mitään syytä huoleen.

Olen itse aika epäsosiaalinen enkä ole koskaan ymmärtänyt, miksi entisten seksikumppaneiden kanssa pitäisi olla kavereita.

Olenko mustasukkainen hullu?

Re: miehen naiskaverit

Lähettäjä: Rapa 
Päivämäärä:   14.7.26 09:58:32

Olet.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.7.26 10:22:00

Pukeutuuko kuitenkin hyvin? Kaljaa kittaava ja muita vokotteleva ukko. Aijai mikä saalis. Ei se pettäminen tuossa ole ongelma, vaan tuo valehtelu, salailu, kaljoittelu jne.

Lähettäjä: Mmgd 
Päivämäärä:   14.7.26 10:25:42

Tiedän kyllä minkä tyyppisiä viestejä varatut miehet lähettelevät kaljapäissään...

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   14.7.26 10:30:52

En luottaisi tuollaiseen tyyppiin.

Entisiä virityksiä voi tietenkin kohteliaasti moikata jos tulevat jossain vastaan, mutta aktiiviselle yhteydenpidolle ei ole mitään syytä. Lisäksi tuo hänen toteamuksensa miesten yhteydenpidosta ja sen tavoitteista selittää kaiken. Pelkkä jokaviikkoinen kaljoittelu riitäisi minulle red flagiksi. Hanki parempi mies.

Päivämäärä:   14.7.26 10:39:34

ja ikää oli

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   14.7.26 10:42:14

Hohhoijaa....

Päivämäärä:   14.7.26 10:44:59

Mies on vähän yli 30v. Kaljan juomisesta olen sanonut monta kertaa että ei jaksa mutta miehellä on sellainen näkemys että vain ryyppäminen on elämistä.

Ja nyt kun tarkemmin ajatellen, ei minullekaan kyllä koskaan ole miehet vain kaverimielessä viestitelleet, jos tuota yhtä josta mainitsin ei lasketa ja mistä minä tiedän vaikka hänelläkin olisi jotain taka-ajatuksia.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.7.26 10:45:40

Kaljanjuonti ei ole ryyppäämistä.

Lähettäjä: Turpa 
Päivämäärä:   14.7.26 10:47:08

Kuulostaa epäilyttävältä, en luottaisi. Mutta sen sijaan että olisin epävarma ja murehtisin miehelle avoimesti, hankkisin aivan välittömästi omia miespuolisia kavereita ja olisin täysin välinpitämätön kun mies höpöttää naispuolisista kavereistaan. Siis näpyttelisin kännykkää ja tokaisin välillä ”aha” ja ”jaa”. Ei mielenosoituksellisesti vaan ihan aidosti sillä asenteella, että sinulla on jotain hiton paljon kiinnostavampaa menossa omalla kännykälläsi.

Tämä siis, jos hyödyt jotenkin merkittävästi siitä, että mies on elämässäsi. Jos et hyödy mitenkään ja kaljoittelu kuuluu joka viikonloppuun, lähde kävelemään suhteesta.

Päivämäärä:   14.7.26 11:00:31

Sen sijaan, että mietit miehen haluja, mieti omia toiveita suhteessa. Mies ei tuosta tule muuttumaan. Haluatko tuollaisen suhteen?

Lähettäjä: no heh 
Päivämäärä:   14.7.26 11:03:05

"jokaviikkoinen kaljoittelu riitäisi minulle red flagiksi"

^
pelkkä ritaalimainen jatkuva kaljottelu jo ärsyttäisi liikaa, puhumattakaan että teidän suhteeseenne kuulumattomien naisten kanssa viestittelisi kaljapäissään...taitaa olla hyvä sängyssä ja tosi komea, kun viitsit vielä katsella?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.7.26 11:04:51

Kaljaa kittaava keskenkasvuinen mieslapsi, joka ensin pyytämättä ja kovaan ääneen julistaa ettei juttele muille naisille, mutta peruu puheensa parissa viikossa...

Onnea valitsemallanne tiellä.

Lähettäjä: ,,, 
Päivämäärä:   14.7.26 11:21:24

No onhan tuo outoa, että miehellä ei ole muita naispuolisia ystäviä kuin ne joita on pannut.
Vastakkaista sukupuolta olevat ystävät on ok, mutta tuossa aloittajan tilanteessa vapauttaisin miehen takaisin luontoon.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   14.7.26 11:23:38

"Pukeutuuko kuitenkin hyvin? Kaljaa kittaava ja muita vokotteleva ukko. Aijai mikä saalis. Ei se pettäminen tuossa ole ongelma, vaan tuo valehtelu, salailu, kaljoittelu jne."

Tämä.

Juokse nyt jo hyvä tyttö juokse !!

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   14.7.26 11:26:31

Ja pian teet tuon kanssa lapsen. Huomaat, että joudut hoitamaan lapsen sataprosenttisesti yksin ja hoitamaan miestä lisäksi. Mies pettää ja tuo vielä huonolla onnella jonkin taudin sulle. Sitten itket täällä, miten julmaa kohtalo on.

Ihan vinkkinä tulevaisuuteen: älä muuta heti yhteen. Ihminen jaksaa esittää 1-2 vuotta ihanaa, sen jälkeen paljastuu todellinen luonne.

Päivämäärä:   14.7.26 11:42:50

Joo ei kauheen kivalle miehelle kuulosta tämän perusteella. Usko pois, että on olemassa myös miehiä, joihin voi luottaa sata prosenttisesti. Sellaisia, joiden kanssa ei tarvitse miettiä omaa arvoaan tai paikkaansa.

Päivämäärä:   14.7.26 12:17:23

Eli miehen mielestä miehillä ei voi olla naispuolisia kavereita, koska loppujen lopuksi haluavat vain seksiä niiden kanssa? Eikö tuo ole vähän ristiriitaista sen kanssa, että hänellä itsellään on naispuolisia "kavereita"? Tää "miehet nyt vain ovat sellaisia" on maailman vanhin tekosyy yhtään mihinkään.

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   14.7.26 13:00:10

Potki äijä pellolle ja katsele sellainen, jolle riittää pelkkä sinä.

Päivämäärä:   14.7.26 13:02:11

"Potki äijä pellolle ja katsele sellainen, jolle riittää pelkkä sinä."

Tämä alkaa kuulostaa hyvältä suunnitelmalta.

Lähettäjä: G 
Päivämäärä:   14.7.26 13:04:06

Älä nyt ainakaan mitään perhettä ala perustamaan tuollaisen kanssa.
Mitä saat suhteesta? Etkö uskalla olla yksin, kun olet alkoholistin.sipään kanssa?

Lähettäjä: Mutteri 
Päivämäärä:   14.7.26 14:04:53

Kaverinainen täällä moi! Okei, ei oo ohimenevää ihailua/ihastumista eroottissävytteisempää kanssakäymistä näihin miehiin ollut. En pidä yhteyttä miehiin, joista on jäänyt jtn suolaa janottamaan tai joiden kanssa on ollut seksi suhde.

Pari näkökulmaa:
Itse en luottaisi kumppaniini, joka ei voisi näyttää minulle meidän suhteen aikana käytyjä keskusteluja. Suurin red flag itselleni olisi se, että haluaisin nähdä ne = luottamus ei ole sillä tasolla, missä haluan sen suhteessani olevan ja siitä tuskin enää suhde eheytyisi.
Kaverinaisena käyn muutaman parisuhteessa olevan miehen kanssa luottamuksellisia keskusteluja, jotka käsittelevät omaa elämääni ja hänen elämäänsä. Mun jutut eivät kuulu näiden miesten puolisoille. He ovat saattaneet avautua esim. omista pari suhteistaan. Ymmärrän täysin, että he eivät välttämättä halua kumppaninsa lukevan esim. omista epävarmuuksistaan tai kiukkupuuskistaan, joita olemme ruotineet. Eli näitä viestejä ei muille näytetä.

Piristyksenä aloittajalle, nää miehet puhuvat/kertovat kumppaneitaan lähes poikkeuksetta erittäin kunnioittavasti. Johtunee siitä, että en itse pidä yhteyttä idiootteihin.

Lähettäjä: Mmgd 
Päivämäärä:   14.7.26 14:09:58

Toi mietityttää että mikä tuuliviiri kun ensin ei muka halua pitää heihin yhteyttä ja nyt haluaakin.

Päivämäärä:   14.7.26 14:12:03

"...kun ottaa kaljaa ja sitähän otetaan siis joka viikonloppu."

"..miehellä on sellainen näkemys että vain ryyppäminen on elämistä."

Ei niistä viestittelyistä mitään, mutta jännittävä miesvalinta jos TÄMÄ on just se jonka kanssa haluaa olla suhteessa.

Päivämäärä:   14.7.26 14:16:06

Ei niistä viestittelyistä mitään, mutta jännittävä miesvalinta jos TÄMÄ on just se jonka kanssa haluaa olla suhteessa."

Joo ja muuttanut vielä yhteen alle vuoden tuntemisen jälkeen... Noh, onneksi on "monta kertaa puhuttu" siitä kaljasta...........................................................

Päivämäärä:   14.7.26 15:28:30

Kaverinaisena käyn muutaman parisuhteessa olevan miehen kanssa luottamuksellisia keskusteluja, jotka käsittelevät omaa elämääni ja hänen elämäänsä. Mun jutut eivät kuulu näiden miesten puolisoille.
------------------
Niin no kieltämättä en kyllä hyväksy sitäkään että parisuhteen asioita puidaan naiskavereiden kanssa. Itsekään en ole tästä kaveriasiasta omille kavereilleni kertonut, alkoholin käytöstä kyllä. Olen niitä ihmisiä, jotka osaa pitää suunsa kiinni. Mies taas on kertonut vaikka mitä asioita omille kavereilleen ja ihan tuntemattomillekin baarissa.

Lähettäjä: Nn 
Päivämäärä:   14.7.26 15:31:31

Haluaa/harrastaa seksiä muidenkin kanssa, et ole hullu vaan realisti.

Päivämäärä:   14.7.26 15:43:16

Miehellä ei voi olla naisia pelkkinä kavereina vaan siinä on aina taustalla jotain muutakin

Päivämäärä:   14.7.26 15:45:33

"Lähettäjä: .
Päivämäärä: 14.7.26 15.43.16

Miehellä ei voi olla naisia pelkkinä kavereina vaan siinä on aina taustalla jotain muutakin"

Te alatte oppia.

Päivämäärä:   14.7.26 16:04:44

Näistä miesten naiskavereista oli muuten jodelin kysy miehiltä -kanavalla keskustelua ja aika moni mies vetosi siihen että nainen ei saa olla niin epävarma että ei hyväksy vastakkaisen sukupuolen kaveruutta. Myöskään siinä tapauksessa että seksiä on ollut kuvioissa. Itse taas näen asian niin että jos mies ei ole valmis luopumaan naiskavereista, ei parisuhde ole hänelle tarpeeksi tärkeä. Hän on valintansa silloin tehnyt. Minulle ainakin parisuhde on kissan jälkeen se tärkein asia maailmassa ja jos miehelle taas kaverit ovat tärkeämpiä, en halua sellaista suhdetta.

Tuo epävarmuus-kortti otetaan aika usein esiin ikään kuin se että joku on epävarma korjaantuisi sillä että hänelle kerrotaan siitä.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   14.7.26 16:09:58

Piia, henkistä väkivaltaa tuokin, että pakottaa puolison valitsemaan sinun ja kavereidensa välillä.

Päivämäärä:   14.7.26 16:14:32

>kissan jälkeen

Voi vittu.

Päivämäärä:   14.7.26 16:16:52

Ällö, en pakota ketään valitsemaan yhtään mitään vaikka mieli tekisi vaan teen omat valintani sen perusteella mitä näen ja tunnen. Ajattelen tämän asian aika intuitiivisesti ja useimmiten intuitioni on oikeassa.

Lähettäjä: n 
Päivämäärä:   14.7.26 16:20:55

Pitäiskiö aloittajan itsen kiinostua seksistä nii ei tarvitsis imiettiä

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   14.7.26 16:23:15

Piia, jos mieheni kieltäisi minua viettämästä aikaa ystävieni kanssa, niin se olisi entinen mies. En todellakaan ole luopumassa ihmisistä, joista osan olen tuntenut lähemmäs 40 vuotta.

Päivämäärä:   14.7.26 16:23:36

"Pitäiskiö aloittajan itsen kiinostua seksistä nii ei tarvitsis imiettiä"

Mies on kyllä saanut minulta seksiä aina kun on halunnut.

Päivämäärä:   14.7.26 16:24:54

Ai niin – Ällöllähän on niitä "vain kaveri" -miehiä.

Päivämäärä:   14.7.26 16:25:47

"En todellakaan ole luopumassa ihmisistä, joista osan olen tuntenut lähemmäs 40 vuotta."

Joskus niitä siltoja on vaan poltettava.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   14.7.26 16:38:55

Piia, ajatusmaailmasi on todella vääristynyt.

Jos minun pitäisi valita "polttaa sillat" sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa olen joskus kinastellut hiekkalaatikolla pikkuautoista ja jonka lapsen kummitäti olen, vain siksi että tapailemani mustasukkainen mies sitä vaatii, ei minun tarvitsisi miettiä hetkeäkään. Heivaisin sen miehen, en ystävääni.

Päivämäärä:   14.7.26 16:43:07

Oletko nussinut sitä?

Päivämäärä:   14.7.26 17:18:10

No onhan tuo kummallista että pitää entisten säätöjen kanssa keskustella. Moni ei varmaan lukenut otsikkoa ja paria virkettä pidemmälle. Jos jotain keskustelujakin poistettu niin syystähän ne silloin on.

Päivämäärä:   14.7.26 17:20:26

Kaikin puolin kyllä kuulostaa, että aloittajan ja miehen kannattaa jatkaa eri teille.

Päivämäärä:   14.7.26 17:29:59

Juu ja suurin ongelma ei edes ole paneeko niitä ex panoja edelleen vai ei.. Tyypillinen keskenkasvuiseksi jäänyt kaksinaismoralistinen baaripoju, ei avomies tai varsinkaan sitä enempää materiaalia ennen kuin kasvaa aikuiseksi tai todella niin rakastuu naiseen, että kasvaa.

Päivämäärä:   14.7.26 17:44:41

Mun paras kaveri on mies. Olleen tunnettu yli 30 vuotta. Ei oo ikinä ollut seksuaalista kipinää toisiamme kohtaan, ollaan yli 50- vuotiaita molemmat. Monet kumppanit molemmilla on olleet mustasukkaisia, mutta se on vaan kertonut vääristä kumppaniehdokkaista.

Joten, mies ja nainen voivat olla hyviä ystäviä keskenään ilman että kumpikaan haluaa panna.

Päivämäärä:   14.7.26 17:45:36

Jompikumpi aina haluaa panna – se tulee kyllä vielä esille kännissä.

Päivämäärä:   14.7.26 18:39:04

Joo varmaan sit ku ollaan 80 v. Aika monta kymmentä kertaa kertaa on kännätty yhdessä. Nukuttu samassa sängyssä vaatteet päällä, oltu alasti saunassa ja uimassa eikä oo tullu mieleen paneminen.

On se rankkaa kun toisen voi nähdä ihmisenä eikä mikään objektina tai omien halujen kohteena.

Lähettäjä: Ainokainen 
Päivämäärä:   14.7.26 19:53:29

Se on kyllästynyt suhun ja nyt etsii taas jännitystä sekä huomiota näiltä naisilta.
Ihan turha tulla jonkun kertomaan sitä poikkeusta sääntöön. Jos yhteyttä pidetään vaan kännissä ja välillä laitetaan välit poikki kun on joku tarpeeksi kiinnostava säätö, niin kertoohan se jo tarpeeksi.

Lähettäjä: oåjoåij 
Päivämäärä:   14.7.26 20:14:54

Aloittaja kuulostaa 14-vuotiaalta. TIETENKIN miehillä voi olla naispuolisia kavereita, ja naisilla miespuolisia. Ja sen lisäksi homoja ja leboja ja muunsukupuolisia ja mitä näitä nyt on.
Vaan äärettömän epäkypsä ihminen ajattelee ettei voisi olla. Herranjestas mitä höpötystä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.