Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikä OnePlussan tilalle?

Lähettäjä: Pulassa 
Päivämäärä:   14.7.26 09:12:02

Hei,
olisi puhelimen uusimisen aika, ja harmikseni huomasin, että OnePlus puhelimien maahan (ja Eurooppaan) tuonti on loppunut/loppumassa.

Olen ollut tosi tykästynyt tuohon n. 5 vuotta vanhaan luuriini, mutta valitettavasti näyttää siltä, että aika on tehnyt tehtävänsä, ja puhelin on alkanut temppuilemaan ikävästi. Tykkään Android - puhelimien käyttölogiikasta ja etenkin OnePlus puhelimissa siitä, ettei lähtökohtaisesti luuriin ole tungettu kaikkia mahdollisia appseja valmiiksi (vrt. esim. Samsung), vaan itse on saanut ladata tarvittavat sovellukset.

Onko hyviä kokemuksia tilalle tulleesta Realme:sta? Tai pystyisittekö suosittelmeaan jotain toista yhtä ihanaa kuin mitä OnePlussat on? Tarvitsen jonkin verran tilaa ja ihan OK kameran, eli tarpeeni ei ole mitenkään massiiviset.

Kiitos, jos jollain olisi antaa ehdotuksia. Inhoan puhelimen vaihtoa muutenkin, joten kaikki henkisiä hiertymiä helpottavat vinkit otetaan ilolla vastaan :D.

Re: Mikä OnePlussan tilalle?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.7.26 09:17:06

iPhone

Lähettäjä: Lippe 
Päivämäärä:   14.7.26 09:20:22

Juuri puhelin hankinnassa ja päädyin Realme-puhelimeen. Tilasin just eilen GT8 Pron.
Vertailin Oppoa ja tätä.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   14.7.26 09:21:12

Realmea tilalle suositellaan, mutta mitä itse niitä katselin, on hinta/laatu (mm. muisti ja tallennustila) huomattavasti huonompi kuin esim. OP Nord 5:ssä.

Itsekin kaipaisin vinkkejä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.7.26 09:23:08

Nothing! Todella hyviä.puhelimia, OnePlussan perustajan uusi puhelin.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   14.7.26 09:24:39

Jään kyllä seuraamaan ! Oneplussani on ollut niin sopiva, että ärsyttää koko realme. Mikä nimi edes on realme ?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   14.7.26 09:58:02

Honor?

Päivämäärä:   14.7.26 10:21:19

Muutama viikko sitten ostin uuden oneplussan. Voi sitten 5v päästä katsella joko tilalle on tullut jotain kelvollista.

Lähettäjä: minttu 
Päivämäärä:   14.7.26 10:30:49

Otin riskin ja vaihdoin iPhoneen (17 pro) kameran takia lähinnä ja pienen koon, alkukankeuden jälkeen olen erittäin tyytyväinen.

Päivämäärä:   14.7.26 10:37:32

Googlen puhelin

Päivämäärä:   14.7.26 11:04:33

Ostin Samsungin mutta todella huono valinta.

Päivämäärä:   14.7.26 11:32:01

Nothing. Sietikin lopeettaa oneplussan, se kun meni alas oppoon liittymisen takia.

Lähettäjä: Pulassa 
Päivämäärä:   14.7.26 11:35:32

Mulla on ollut joskus testikäytössä iPhone, ja meistä ei kyllä tullut ystäviä. En siis tykännyt käyttölogiikasta.

Honor on ollut joskus käytössä, mutta sekään ei sydäntäni sulattanut OnePlussan tavoin : (.

Täytyy perehtyä tuohon Nothing - merkkiin tarkemmin. Kiitos vinkistä.

Kun, Lippe, saat sen uuden luurin, niin voitko käydä kertomassa mielipiteesi tästä?

Kiitos tosi paljon kaikille vinkeistä : ). Täytyy tsekata, josko jostain saisin vielä ongittua yhden OnePlussan tähän hätään..

Päivämäärä:   14.7.26 11:41:09

Nothing tai Fairphone! Näiden välillä mietin itse, kun kohta on ehkä uuden puhelimen hankinta ajankohtaista.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   14.7.26 12:16:48

Sama. Oneplus 8T akku oli niin loppu että pakko vaihtaa, hinnan takia vaihdoin Oppo reno 14 F. Kai tähän tottuu...

Lähettäjä: Toinen Oneplus 
Päivämäärä:   14.7.26 12:22:34

Realmet on kuulemma tulleet Oneplussan tilalle. Ihan samaan eivät pystyne, mutta eivät kuulemma kovin paljon erilaisia.

Lähettäjä: minttu 
Päivämäärä:   14.7.26 12:45:19

Ei nappaa nyt mikään Android puhelin. Jos vaihdan iPhoneen niin saako siihen Google kuvat sovelluksen? Haluan jatkaa sinne tallentamista kun olen ostanut lisätilaa ja siellä on paljon kuvia ja albumeita.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   14.7.26 13:28:08

Itse alan kääntyä oppoon, saman firman luuri ja arvostelujen perusteella hyviä luureja. Kiinnostaisi se find x9 mutta hinta on vielä aika suolainen.

Päivämäärä:   14.7.26 13:48:39

iPhoneen saa kaikki Googlen sovellukset.

Lähettäjä: Kia 
Päivämäärä:   14.7.26 14:00:39

Minä haluaisin Jollan, mutta on vielä turhan suolainen hinnaltaan. Toivottavasti kysyntä tulee olemaan niin suurta, että saavat myös halvemman mallin markkinoille tai laskettua tämän lippulaivan hintaa jossain kohtaa.

Päivämäärä:   14.7.26 14:01:29

>jollan

Ylihintaista pilipalirautaa.

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   14.7.26 16:42:02

Fairphone ehdottomasti

Päivämäärä:   14.7.26 16:42:41

>fairphone

Mukaeettinen ylikallis pilipalipaska.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   14.7.26 17:45:15

Eikö tolla ylisviivalla ole ihan oikeasti mitään muuta elämää? =D

Päivämäärä:   14.7.26 17:46:17

Eikö neuvot kelpaa?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   14.7.26 19:13:23

iphonet ihan samanlaista kiinassa/intiassa valmistettua pilipalia kuin muutkin puhelimet ja vielä pahemmin ylihinnoiteltua

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.