Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hirviömäisen läskit perseet leggareissa

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   14.7.26 03:22:51

Hyiiii vttu läskiperseiset tantat ratsastuslegginseissä OKSETTAA minua hyi vttu yökötys laihduttakaa vitun aaritakamukset!!

Re: Hirviömäisen läskit perseet leggareissa

Lähettäjä: LEO_AMMATTIRATSAST 
Päivämäärä:   14.7.26 03:36:14

SAMAA MIELTÄ

Lähettäjä: höh 
Päivämäärä:   14.7.26 06:30:28

Ai se on nykyään aaritakamus kun ennen puhuttiin hehtaariprseistä.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   14.7.26 08:25:25

Ilmeisesti lihavat ratsastajat ovat nykyisin laihempia? Tämähän on hyvä! Tsemppiä kaikille laihduttajille :)

Lähettäjä: Erkkitäti 
Päivämäärä:   14.7.26 08:48:37

Lapset ottaa nyt ne kädet pois kännyköiltä! Ja menee vaikka sinne tallille. Eikä kännyköitä mukaan!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.7.26 08:52:22

Samaa ihmettelen. Tällaisen tapauksen näin juuri eräässä kahvilassa ja oikein läpinäkyvää ristiverkkoa vielä niissä leggareissa!
Eikö näillä ole minkäänlaista käsitystä miltä näyttävät vaan tekevätkö sen tahallaan ärsyttääkseen ihmisiä?

Lähettäjä: 058325 
Päivämäärä:   14.7.26 08:55:07

Joo, kyllä, ihan tahallaan teitä varten, oikein kiusallaan a) ovat lihottaneet itsensä ja b) kulkevat julkisella paikalla niin, että heidät voi nähdä. Tällaisesta on syytäkin ihan henkilökohtaisesti loukkaantua, koska heidän toimintansahan nimenomaan ON henkilökohtainen, intentionaalinen loukkaus pisteen kaltaisia kohtaan!

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   14.7.26 08:58:08

Kyllä nämä laardiperseet vois peittää sen takalistonsa.
Mutta ei, pitää just änkeytyä läpinäkyvään makkarankuoreen, YÖK!

Lähettäjä: Taateli 
Päivämäärä:   14.7.26 09:02:38

No kaikkia nyt ei yksinkertaisesti kiinnosta miltä joku vaate päällä näyttää, ainoa mikä merkkaa on se, että se vaatekappale vaan tuntuu päällä kivalta. Esim mun siskoni on sellainen tyyppi, hän on se joka voi hyvin lähteä vaikka crocseilla kaupunkiin :D Osa ihmisistä ei aidosti vaan ajattele tippaakaan mitä muut heistä tai heidän vaatteistaan ajattelee, eikä ainakaan tahallaan ajattele pukeutumisellaan muita ärsyttävänsä. Esim siskoni ei edes osaa varmasti kuvitella, että joku nyt hänen vaikkapa nyt leggareihin edes kiinnittäisi huomiota, koska ei hänkään katso tai tuomitse muiden vaatteita. Häntä ei vaan kiinnosta muiden tai oma ulkonäkönsä niin paljon.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   14.7.26 10:51:15

Itse ainakin yhdistän tallireissun ja kauppareissun ettei tarvii ajella montaa kertaa edestakas ja vielä näillä bensan hinnoilla.

Lähettäjä: george 
Päivämäärä:   14.7.26 10:57:33

Hyi helevetti, hien-ja hevosenhajuisena ruokakauppaan.

Päivämäärä:   14.7.26 11:05:17

Vau. Mahtaa arvostelijoiden perperit olla uskomattoman upeat. Onnea mahtavan hanurin kanssa elämiseen. Aivoja teillä ei näytä olevankaan.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   14.7.26 11:05:36

Rumia on treenattu oikein urakalla isoja takamuksia

Päivämäärä:   14.7.26 11:16:08

George: vielä pahempaa: mä voin mennä hevoselta JA navetalta haisevana ruokakauppaan. Ja en ole välttämättä pessyt käsiä just ennen lähtöä. ;)

Lähettäjä: leveä perä 
Päivämäärä:   14.7.26 11:17:55

Olenko ainoa jonka mielestä läskiperse leggareissa on kiihottava...?

Päivämäärä:   14.7.26 11:46:37

"Hyi helevetti, hien-ja hevosenhajuisena ruokakauppaan."

Ja kyllä! Ihan sun iloksi.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.7.26 11:48:51

Oksettavaa.

Päivämäärä:   14.7.26 12:06:24

Joka kesäinen keskustelu tämä. Odotinkin jo että milloin joku aloittaa.

Päivämäärä:   14.7.26 12:13:38

Kannattaa olla menemättä ulos jos muut ihmiset noin ahdistaa. Tai opetella katsomaan pois epämieluisista asioista.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.7.26 12:35:33

Kunnon trolli koko keskustelunaloitus, mutta musta on ihanaa, että ihmiset ei enää piilota kroppaansa, vaan pukeutuu sen mukaan, mikä tuntuu itsestä hyvältä! Kuumana kesäpäivänä ratsastuslegginssit on ihanan kevyet ja mukavat päällä.

Jos inhottaa erilaiset ja erinäköiset ihmiset kaupungilla, tallilla tai vaikka kaupassa, niin on jo sen verran ensimmäisen maailman murheita, että mielensäpahoittaja voi mun puolesta muuttaa jonnekin periferian perukoille. :)

Lähettäjä: Bull 
Päivämäärä:   14.7.26 12:46:05

Ongelmahan ei ole tässä sillä henkilöllä kenen takamus on niissä leggareissa, vaan puhtaasti sillä joka sitä toisen takamusta katsoo ja tuolla tavalla siihen reagoi. Aloittaja varsinkin vaikuttaa olevan kovasti terapian tarpeessa.

Päivämäärä:   14.7.26 12:47:19

Eli toisten silmiä saa syövyttää vapaasti?

Päivämäärä:   14.7.26 13:01:28

Onko sun silmissä ja päässä joku vakava vamma, jos niitä ei kykene kääntämään pois toisten perseiden kyyläämisestä?

Lähettäjä: Oh darlin 
Päivämäärä:   14.7.26 13:24:26

Lähettäjä-
Päivämäärä14.7.26 12:47:19

Eli toisten silmiä saa syövyttää vapaasti?

Kukaan ei syövytä sinun silmiäsi, vaan sinä syövytät ne ihan itse noilla omilla ajatuksillasi. Vika on ihan ja pelkästään sun päässä, vika ei oikeasti ole lainkaan se toisen ihmisen takalisto. Se miten sinä katsot sitä ja ajattelet siitä on se asian ongelma.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   14.7.26 13:27:29

Miksi muulla tavalla epäsopivat vaatteet eivät ole hirviömäisen oksettavat? Liian isot, rikkinäiset, likaiset, tilaisuuteen tai säähän sopimattomat, väreiltään ja kuoseiltaan yhteensopimattomat?

Kaikki vaan joko eivät osaa tai ei ole kiinnostusta pukeutua, takapuolen koosta riippumatta.

Lähettäjä: jeesus 
Päivämäärä:   14.7.26 13:46:00

5:28 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa.
5:29 Jos sinun oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi; sillä parempi on sinulle, että yksi jäsenistäsi joutuu hukkaan, kuin että koko ruumiisi heitetään helvettiin.
5:30 Ja jos sinun oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä luotasi; sillä parempi on sinulle, että yksi jäsenistäsi joutuu hukkaan, kuin että koko ruumiisi menee helvettiin.

Samaa voi hyödyntää inhoreaktioon toisten kehoista. Jos et voi olla tuijottamatta toisen kehoa ja kokematta pakonomaisia ajatuksia, nyppää silmäsi pois.

Lähettäjä: Nonni 
Päivämäärä:   14.7.26 13:47:10

No kyllähän se valtava laardi tungettuna läpinäkyviin leggingseihin on yököttävä näky. Eikö muka ole?
Samoin ihramahaiset punakat paskamahaäijät ilman paitaa ruokakaupassa, hyi v..ittu.

Lähettäjä: ll 
Päivämäärä:   14.7.26 13:54:56

No kyllä se oksettaa kun jonkun sellut hyllyy ohuen kankaan alla. Ratsastajalle kuuluu nätit reidet - ja ne semmoiset ei ole läskit!!!!

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   14.7.26 14:00:42

Samaa moni ajattelee laihoista,joten se läskittömyys ei pelasta laihoja muiden inhotukselta.

Maailma on täynnä erilaisia ja erikokoisia ihmisiä, eikä kaikkia saa eikä tule saada samaan muottiin. Jos ällöttää joku poikkeavuus, katsokaa muualle! Silmät voi sulkea tai kääntää.

Lähettäjä: OooooO 
Päivämäärä:   14.7.26 14:11:59

"Tällaisen tapauksen näin juuri eräässä kahvilassa ja oikein läpinäkyvää ristiverkkoa vielä niissä leggareissa!
Eikö näillä ole minkäänlaista käsitystä miltä näyttävät vaan tekevätkö sen tahallaan ärsyttääkseen ihmisiä?"

Vakavasti ottaen jos on kovin läski, niin on pakko ostaa sellaiset vaatteet jotka mahtuu päälle. Valinnanvaraa on aika vähän. Mullakin on yhdet semmoiset joissa reisien sivuissa reikästä materiaalia, josta sitten valkoiset reidet selluineen paistaa ympäröivien ihmisten silmiin. Ovat oikein mukavat jalassa! Itse en niitä näe vaan keskityn ympärisyössä muihin asioihin :)))

Lähettäjä: __ 
Päivämäärä:   14.7.26 14:15:09

Minä en kovin paljon muiden pukeutumista ihmettele, mutta tämä ilmiö on noussut väkisinkin silmiini ihan viime vuosina. Joskus tuntuu, että mitä isompi ja muhkuraisempi takapuoli, sitä kireämpiin ja läpinäkyvämpiin, vaaleisiin leggingseihin se pitää ahtaa. Joo helppo sanoa, että älä katso. Teen talkootyötä useassa koiraseurassa ja vaikea olla huomioimatta, kun näitä hyllyy siinä silmien korkeudella ohitse tunnista toiseen.

Lähettäjä: SlimFit 
Päivämäärä:   14.7.26 15:04:27

Se on kuvottavaa.

Lähettäjä: Sivuhuomio 
Päivämäärä:   14.7.26 15:16:59

Lähettäjäll
Päivämäärä14.7.26 13:54:56

No kyllä se oksettaa kun jonkun sellut hyllyy ohuen kankaan alla. Ratsastajalle kuuluu nätit reidet - ja ne semmoiset ei ole läskit!!!!

Sellua voi muuten olla aivan langanlaihoissa tikkujaloissakin, ilman että ratsastajalla on grammaakaan liikaa läskiä

Päivämäärä:   14.7.26 15:28:37

Vakavasti ottaen jos on kovin läski, niin on pakko ostaa sellaiset vaatteet jotka mahtuu päälle.

Hame kenties eikä niitä selluliitteja oikein korostavia ihonmyötäisiä leggareita?

Päivämäärä:   14.7.26 15:54:46

Joo lihaville naisille hamepakko! :D

Päivämäärä:   14.7.26 16:01:08

Paljon pahempaa on klonkkumaisen luikut miehet pyöräily- ja lenkkisukkiksissaan :D

Mut vakavissaan, mun mielestä legginssit ja muut ihonmyötäiset vaatteet julkisilla paikoilla on ihan yhtä naurettava näky koosta ja ulkonäöstä riippumatta.

Lähettäjä: SlimFit 
Päivämäärä:   14.7.26 16:13:04

En kyllä itsekään kulje kalsareissa julkisilla paikoilla.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   14.7.26 16:51:08

Mä aina ihmettelen näitä, että oikeestiko nämä tai ne napapaitoja tai nirunarutoppeja pitävät pallerot pitävät vaatetustaan itsellään nättinä? Että vaikkei välittäisi mitä muut ajattelee niin oikeastiko itse pitävät niitä kivan näköisenä jne.itsellään.. minusta läski ei ole kaunista ja yritän ainakin itse pukeutua ennemmin hoikentavasti kuin tuoda mahamakkaraa napapaidalla röllymään näkyville. Yök.

Päivämäärä:   14.7.26 16:52:46

"minusta läski ei ole kaunista ja yritän ainakin itse pukeutua ennemmin hoikentavasti"

Terkkui sulle sinne viime vuosituhannelle

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   14.7.26 16:55:17

Mä niin toivon että munkin elämässä suurin ongelma olisi se, että jollain ylipainoisella on leggarit julkisella paikalla.

Lähettäjä: Cookie 
Päivämäärä:   14.7.26 17:03:49

Lähettäjä: ll
Päivämäärä: 14.7.26 13:54:56

…Ratsastajalle kuuluu nätit reidet - ja ne semmoiset ei ole läskit!!!!

Mitä ihmettä taas, siis mistä lähtien ratsastajalla on kuulunut olla tietynlaiset reidet… :D Tuon perusteella esim minä en varmaan saisi käyttää ratsastushousuja tai ratsastaa ollenkaan, koska mulla ei ole nätit reidet. Minulla on kokooni (164/49kg) nähden paksut ja rumat reidet ja niissä on läskiäkin, on aina ollut vaikka olenkin muuten aika siro ja urheillutkin koko ikäni.

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   14.7.26 17:47:24

Minusta leveät sieraimet ovat rumat. Samoin ruskeat silmät. Ja sininen väri varsinkin naisilla.

Päivämäärä:   14.7.26 18:00:59

Ällöö

Lähettäjä: niinpä 
Päivämäärä:   14.7.26 18:14:51

Lähettäjä: Huoh
Päivämäärä: 14.7.26 17:47:24

Minusta leveät sieraimet ovat rumat. Samoin ruskeat silmät. Ja sininen väri varsinkin naisilla.

Olisko siis hamepakko niille joilla on paksut reidet ja aurinkolasipakko niille joilla on ruskeat silmät jne? XD Paitsi kun toisia ällöttää laihat reidet ja joitain siniset ja vihreät silmät vihreät, niin olisiko samantien mm aurinkolasipakko ja hamepakko ihan kaikille, myös miehille? Ja sininen väri vaatteissa ehdottomasti kieltoon kaikilta jne.

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   14.7.26 18:18:07

Niinpä: tuossa olisi ideaa! Varuilta voisi kieltää kaikki värit saman tien!

Mutta ehkäpä kuitenkin on parempi, että minäkin vain yritän nähdä sen ihmisen siellä silmien ja sierainten takana.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.