Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ridaajan pomppivat tissit ja tuomarointi

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   14.7.26 01:10:59

kirjoittaako tuomari paperiin että rintsikat päälle jos ridaajalla pompottaa tissit kisoissa luokka helppo b mietin jo että mennäkkö itse paikalla ja sanoa tuomarille että nyt jotain rotia ja jos et tuosta kommentoi niin annat ratsatajan nolata itsensä seuraavissa isoissa kyllä jollain on pokkaa oltava puuttua

Re: Ridaajan pomppivat tissit ja tuomarointi

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.7.26 01:19:16

Onko tästä jotain videomateriaalia?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   14.7.26 01:21:39

No ei moisesta kyllä pidä minusta sanoa -.- Miksi sun ulkopuolisena ees pitäis puuttua?

Voin myös sanoa, että isoille rinnoille on hyvin vaikea löytää liivejä, jotka oikeasti estävät pomppimisen, mutta eivät hierrä ihoa verille. Eiköhän se ratsastaja siis itsekin tiedä ongelman, ilman että sinä siihen puutut.

Joko sanot itse (vai eikö pokka kestä sanoa itse?) tai olet hiljaa. Et mene millekään tuomarille puhumaan asiasta ja nolaamaan itseäsi. Itseasiassa fiksu ihminen osaa olla hiljaa.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   14.7.26 01:23:45

No luulisi jo ratsastajalle olevan epämukavaa. Itsellä pienet ja kyllä nekin on pakko urheiluliiveillä tukea että voi ratsastaa niin ettei ne häiritse.

Päivämäärä:   14.7.26 01:24:34

>itsellä pienet

XD

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   14.7.26 01:27:45

Minä vaan, kyllä minäkin pidän paljon mieluummin pienet c-kupin rintani kuin ottaisin suuremmat. Haittaisi harrastuksia, kipeyttää niskaa jne. Lisäksi ne tuijottelevar setämiehet, jos pidät toppia. Ja kyllä, urheiluliivit minullakin.

Päivämäärä:   14.7.26 01:29:25

Tissien kuuluu olla isot ja pomppia.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   14.7.26 01:30:18

-, ihan kuin sinulla olisi kokemusta asiasta.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   14.7.26 01:34:53

Näin joskus videon Facebookissa jenkkimammasta jonka tisulit paukuttivat leukaan ravin tahdissa.

Päivämäärä:   14.7.26 01:36:45

Ei ole kyllä sinullakaan. XD

Päivämäärä:   14.7.26 01:43:53

Tarjoilija tarjoiltu.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   14.7.26 02:18:39

Tuomarit arvostelevat hevosen liikkeet, radan suorituksen hevosen ja ratsastajan yhteistyön ja vähän ratsastajan ryhtiä. Eivät ratsastajan rintoja.
Thats it.

Päivämäärä:   14.7.26 02:23:31

Olen varma että tisseistä saa lisäpisteitä.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   14.7.26 02:23:35

Mulla on hyvät urheiluliivit ja lisätukena kompressiotoppi, mutta ei DD- kupin rintoja ihan liikkumattomaksi saa niilläkään.

Päivämäärä:   14.7.26 02:24:16

>dd

Nyt aletaan olla siellä.

Lähettäjä: ,,, 
Päivämäärä:   14.7.26 09:13:54

” Lähettäjä: *
Päivämäärä: 14.7.26 02:18:39

Tuomarit arvostelevat hevosen liikkeet, radan suorituksen hevosen ja ratsastajan yhteistyön ja vähän ratsastajan ryhtiä. Eivät ratsastajan rintoja.
Thats it.”

Eikös Kyra saa tuo uransa alussa tuomarilta kommenttia, että pisteet paranisi jos laihduttaisi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.7.26 09:16:56

Ajat ovat muuttuneet.

Lähettäjä: .......... 
Päivämäärä:   14.7.26 11:28:05

"Lähettäjä: *
Päivämäärä: 14.7.26 02:18:39

Thats it."

Tietäisitpä vain. Olin kerran miestuomarin kisasihteerinä, arvosteli jokaisen tytön ja naisen ikään katsomatta ulkonäön ja tissien koon perusteella ja kenellä paras persus. Arvosteluun heitti mitä sattuu, kun ei todellakaan ehtinyt sitä hevosta katsomaan kun möyhötti tisseistä ja naamatauluista.
Lähdin kesken menemään, eikä ole tullut koskaan laitettua omaa hevosta luokkaan, missä ko pervo tuomarina.

Lähettäjä: Murri 
Päivämäärä:   14.7.26 11:29:22

Eli kouluratsastusta saa harrastaa vain pienirintaiset, ettei rintojen pompoiminen häiritse aloittajaa. Nyt on kyllä taas typeryys viety uusille urille.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   14.7.26 13:32:31

"ridaaja"?? Miksei voi sanoa suomeksi ratsastaja???

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   14.7.26 14:25:27

Viivan kommenteista huomaa kuinka miehet voi olla noin tyhmiä.
Kuvitteleppa viiva että sulla ois kaksi isoa melonia yötä päivää . Et voi nukkua mahallasi, ne hiostaa helteellä, liivit painaa, ne on edessä joka paikassa mihin kumarrut, tulee hartiakipuja ja juoksuharrastus, isoliikkeinen kouluhevonen ... Et kyllä enää ihannoisi isoja ja pomppivia.

Päivämäärä:   14.7.26 14:52:33

Oi voi, miten ylilaudan väki on tänne eksynyt.. Htnet pilalla kun kommentit tätä tasoa

Lähettäjä: kriie 
Päivämäärä:   14.7.26 15:07:34

"Olin kerran miestuomarin kisasihteerinä, arvosteli jokaisen tytön ja naisen ikään katsomatta ulkonäön ja tissien koon perusteella ja kenellä paras persus. Arvosteluun heitti mitä sattuu, kun ei todellakaan ehtinyt sitä hevosta katsomaan kun möyhötti tisseistä ja naamatauluista."

No olisit kirjoittanut sinne papereihin noita perse- ja naamatauluarvosteluja. Olisivat sitten muutkin saaneet kuulla millainen tuomari hän on ja kun kisaajat olisivat tehneet arvostelupapereista julkisia, niin olisi tuo pervo saanut potkut noista hommista.

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   14.7.26 15:16:37

"
Näin joskus videon Facebookissa jenkkimammasta jonka tisulit paukuttivat leukaan ravin tahdissa." Saisiko saman suomeksi, aikuisten kielellä ja rehellisesti?

Päivämäärä:   14.7.26 15:40:05

Jos ratsastusta tuomaroiva taho alkaa huomauttelemaan ratsastajan rinnoista, niin parhaimmillaan siitä saa syytteen seksuaalisesta häirinnästä ja jos nyt ei ihan siitä niin ainakin käyttäytyy todella asiattomasti.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   14.7.26 16:23:48

Pisterivi: olisitpa tehnyt ilmoituksen SRL:lle tästä. Ei kuulu tähän urheiluun tuollainen käytös.

Päivämäärä:   14.7.26 16:55:02

Minä Vaan ei naisena ymmärrä, miten uskomattoman maagisilta isot tissit meistä miehistä tuntuu.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   14.7.26 16:59:40

Voi että kun olisi tuo ulkonäköä arvostelleen tuomarin sanomiset laitettu ihan reippaasti vaan paperille ja eteenpäin. Olisi ihana kun näitä ei vaan hyssytettäisi.

Päivämäärä:   14.7.26 17:02:12

Minkä sille voi, kun hevosnaiset on ihan vitun läähpuuh.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.7.26 18:03:56

Huoh: yhdysvaltalaisen isoäidin rinnat hytkyivät ravin tahdissa puseron alla.

Päivämäärä:   14.7.26 18:17:41

Tässä puhuttiin kisoissa pomppivista tisseistä, Ällö ei ole kisanut joten hällä ei ole taaskaan tähän mitään lisättävää. Meitä ei kiinnosta eriparitissit.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.