|
Lähettäjä: Limetti
Päivämäärä: 14.7.26 08:45:07
Kyllä jää. Ja koen että se on minulle välttämätöntä, muuten en kokisi olevani ns riittävän rahoissa pitääkseni hevosta. Haluan turvata kasvavan ns pahan päivän varan, minulle se on henkisesti erittäin tärkeää. Jos en pystyisi hevosen omistajana laittamaan tuloistani siivua myös säästöön, niin silloin en yksinkertaisesti kokisi voivani omistaa hevosta. Olen ihan yksin omien tulojeni varassa, elämässäni ei ole muita keneen taloudellisesti turvata sattuisi mitä vaan, joten varmasti senkin takia koen taloudellisen pelivaran itselleni merkittäväksi. Koskaan kun ei voi tietää mitä sattuu tai milloin vaikka terveys romahtaa, se kun ei ole aina itsestä kiinni.
Mulla on yksi oma hevonen, pidän täysihoitotallilla kaupungissa, valmentaudun. 3x viikossa ja kisaan suht aktiivisesti kansallisella tasolla. En koe, että joudun pihistämään hevosenpidossa mistään minulle tärkeästä. Omassa asumisessa ja muussa vapaa-ajassa olen kyllä säästeliäs, mutta en koe siltikään että hevosen takia joutuisin luopumaan mistään. Viihdyn pienessä kaupunkiasunnossa enkä kaipaa esim ulkomaanmatkoja, uusinta kallista autoa ja vaikkapa keikkojen & festareiden sijaan vietän oman aikani aidosti ennemmin tallilla, kisareissuilla ja valmennuksissa. Töitä nyt joutuu tekemään enemmän mitä varmasti niitä tekisin ilman hevosta, mutta tässä elämäntilanteessa sen vielä jaksaa, hevosesta tuleva ilo ja onni voittaa väsymyksen :D
|