Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tehdään testi

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.7.26 00:22:58

Tässä langassa ei närpitä ja Sanna kirjoittaa ihan asiallisesti.

Re: Tehdään testi

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   14.7.26 00:33:14

Ei ole tarpeen närppiä Sannaa.

Mitä tänne pitäisi kirjoittaa? Pelattiin tänään sushi go-korttipeliä ja tein taustatyötä artikkelia varten.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   14.7.26 01:11:58

Tuuletetaan vaikka tulossa olevaa lomaa! Tämä viikko vielä töitä. Mites muilla?

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   14.7.26 01:17:39

Ennea, mä pidän lomani aina talvella. Mitä kivaa sinulla on luvassa?

Olen menossa loppuviikolla mökille miehen + oman ja ystäväni koirien kanssa. Tarkoitus olisi kirjoittaa tuota artikkelia ja nauttia siitä, ettei ole kiire minnekään. Muutaman kirjankin olen varannut, kun niitä olen vähän säästellyt.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.7.26 01:20:23

Sama kuin Ennealla, tämä viikko vielä töitä ja sitten lomille. Jos ponikaupoille lomalla pääsisi niin olis kiva.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   14.7.26 01:22:54

. , millaisia lomasuunnitelmia sinulla on?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.7.26 01:24:02

Ostetaanko poneja siis hevosalan liikkeestä?

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   14.7.26 01:26:40

Ei ihmeempää, miehen kanssa pari yhteistä viikkoa mutta pojalla kesätyöt niin max lyhyitä reissuja. Vihti vielä 15 vuotiasta pidemmäksi aikaa yksin jättää vaikka fiksu onkin. Ristiinkusetusta osaavat kuitenkin harrastaa kavereidensa kanssa.

Räjäytän autotallin, pesen ikkunat, toivon että marjat kypsyy edes osittain niin on aikaa poimia. Reenaan ihte ja hevosen kunnon kuntokuurina.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   14.7.26 01:38:08

Ennea, onhan se kotoilukin kivaa. Ei mullakaan sille mökkeilylle kummoisia tavotteita ole, tuo artikkeli on käytännössä ainoa, minkä haluaisin saada aikaiseksi. Toki mökillä kuluu aikaa ihan ruoanlaittoon, saunan lämmittämiseen yms eri tavalla. Ja samalla pitää vahtia ystäväni koiria, etenkin nuorempaa, kun on vasta puolivuotias.

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   14.7.26 17:29:14

Ei kirjoita Sanna enää, sai varmaankin bannit. Kuinka kauan bannit yleensä kestää?

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   14.7.26 18:57:32

Mä en usko että Sanna on saanut banneja, koska vieläkään ei ole poisteltu härötettyjä topikkeja ainakaan ratsastuspuolelta eli tuskin täällä on mode käynytkään.

Mulla on huomenna kiva päivä, kun meen ystävän hepalla ratsastaan. Tänäänkin oli kiva päivä, olin toista hoitoheppaa hoitamassa ja ratsastamassa ja oli tosi hyvä lenkki! Sen jälkeen käytiin miehen kans vielä uimassa, viilensi ihanasti.

Torstai on kammopäivä, koska mulla on heti aamulla aika sepelvaltimoiden varjoainekuvaukseen ja se ahdistaa se tutkimus (ja neulat). Ehkä parempi että on heti aamulla, niin jos sattuu nukkuun, ei ehdi ihan niin kauheesti ehkä panikoida? Pe ja la on sit taas heppailuja.

Lähettäjä: Whaaat! 
Päivämäärä:   14.7.26 19:22:00

En kyllä löytänyt, että Sanna lLopakka olisi kirjoitellut ratsupuolellelekin?!

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   14.7.26 19:22:20

En ole saanut banneja, mutta viestit, joita kirjoitan poistetaan nyt automaattisesti. Nyt on jouduttu ryhtymään toisinlaisiin toimenpiteisiin.

Kyllä täällä modet on käynyt, koska aloittamassani topassa, nimelläni kaikki poistuu, joita kirjoitan.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   14.7.26 19:23:00

Ja ei, en kirjoita ratsupuolelle, koska en omista hevosta, enkä muutenkaan pidä niistä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.