Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Bulgaria matkakohteena

Lähettäjä: Kokemuksia? 
Päivämäärä:   13.7.26 10:23:33

Onko kukaan ollut vuoden sisään Bulgariassa? Millainen matka oli? Uskaltaako mennä perhelomalle?

Re: Bulgaria matkakohteena

Lähettäjä: Optimus 
Päivämäärä:   13.7.26 10:57:28

Sofia on kiva, kaupunki siinä missä Euroopan muutkin isommat kaupungit. Samoin Varna. Olin myös neljä päivää Golden sandsilla ja never again. Sisäänheittäjät vttuilivat perään kun kohteliaasti kieltäytyi ravintoloista, rannan saksalainen olutbaari jumputti aamusta aamuun. Kaikki tekeminen oli jotain huvipuistolaitetta ja rantabulevardi oli täynnä melkein aitoja kelloja ja laukkuja. Ranta ja vesi oli kyllä siisti ja roskaton ja uiminen ja rantahengailu onnistui hyvin. Myös meidän hotelli (ibis styles Golden sands roomer) oli hyvä ja hiljainen.

Lähettäjä: Optimus 
Päivämäärä:   13.7.26 11:01:57

Ai niin lisänä vielä perinteinen hinnoissa kusettavat taksikuskit. Oli siellä joku taksiappi, mutta en saanut sen kautta kertaakaan taksia. Mutta busseillakin pääsi Varnaan, kun vähän ennakoi ja tsekkaili aikatauluja.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.7.26 11:41:14

Olin Bulgariassa ratsastuslomalla ja samalla vietin muutaman päivän Sofiassa. Tykkäsin kyllä itse ja tuntui turvalliselta. En tiedä sitten, että onko siellä lapsille kauheasti mitään, mutta näin yksinmatkustavana aikuisena oli kiva reissu. Kävin myös Rilan luostarissa ja yön yli Plovdivissa (joka oli muuten paljon kivempi kaupunki kuin Sofia!). Ratsastusreissulla tuli sitten oltua enemmän Hisaryan ympäristössä. Siellä on tosi paljon mineraalivesikylpylöitä.

En ole rantaihmisiä, mutta varmaan tosiaan rantakohteissa on enemmän lapsille tekemistä? Maana Bulgaria vaikutti kuitenkin todella turvalliselta.

Tuossa aiemmin joku sanoi takseista. Tämä lienee ihan yleinen ilmiö ympäri maailman ja olenkin itse siirynyt useissa maissa käyttämään mielummin paikallisia "ubereita". Ellei julkiset ole vaihtoehto. Sofiassa kyllä menin ihan julkisilla (metrolla) ja se toimi hyvin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.