Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tinder treffit kokemuksia

Lähettäjä: kipa 
Päivämäärä:   12.7.26 22:02:14

Sinkkuna pitkän parisuhteen jälkeen puoli vuotta ja päätin kokeilla tinderiä, ensimmäinen meni ainakin pieleen, mies vaikutti kivalta kun vaihdeltiin viestejä ja oli ihan ok näköinenkin kuvissa. Treffeillä sitten paljastui heti että kuvat olivat vanhoja, mies oli ainakin 20kg lihavampi siis oikeasti lihava ja itse olen suht urheilullinen. Oli myös krapulaisen oloinen ja ottikin kaksi olutta kun syötiin, turnoff ja se siitä.

Re: Tinder treffit kokemuksia

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   12.7.26 22:06:27

Mä tapasin aikoinaan neljä tyyppiä tinderistä ja kaikki olivat sellaisia kuin kuvissakin. Kahden kanssa ei ollut kipinää, vaikka mukavia olivatkin, yksi on edelleen kaverini ja yhden kanssa on nyt jo vuosia asuttu yhdessä.

Kannattaa tosiaan seuloa tosi tarkalla kammalla ja tavata mahdollisimman nopeasti. Olin itse ihan supertarkka siitä, millaisista tyypeistä pidin (kuvista meni heti hylkyyn tietynlaiset ja bion teksti oli tärkeä) ja eipä oikeastaan päässyt seulan läpi kuin yksi idiootti, jonka sitten pystyi heti blokatakin.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.7.26 22:36:27

Naiset Tinder-treffeillä:
>töh täh
>ai häh
>mitäh

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.7.26 01:11:01

Valmistaudu siihen, että voit löytää timantin tai sitten jännä-äijän, joka haluaa sinut mut ei halua :D Voit olla yksi monista deiteistä. Pahimmassa tapauksessa sinut ghostataan ekojen treffien jälkeen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.7.26 01:15:22

Kaikenlaista löytyi. Ja lopulta se jota etsin. Nyt ollaan naimisissa ja meillä on lapsi.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.7.26 01:21:45

Itsehän olen törmännyt vain persoonattomiin tylsänaisiin.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   13.7.26 11:57:05

Viestittely voi jäädä melko tylsäksi, kannattaa tavata melko pian sitten!

Lähettäjä: kotelolapsi 
Päivämäärä:   13.7.26 12:16:24

Mulla aikoinaan oli jos jonkinmoisia treffejä, mutta nyt viimeisimpänä kertana parisuhteesta eroamisen jälkeen eka jonka kanssa viestittely tuntui hyvältä, tuntu hyvältä myös näkemisen jälkeen ja nyt vuosi kuljettu yhdessä. :)

Lähettäjä: Kia 
Päivämäärä:   13.7.26 12:32:17

Harvoinpa se ensimmäinen sieltä on se oikea. Pitää jaksaa seuloa ja seuloa ja vielä kerran seuloa. Treffeille vain oikeasti kiinnostavien kanssa ja niitä treffejäkin kyllä kertyy. Itse olen ollut muutamia kertoja sinkku Tinderin aikakaudella ja aina sieltä on kumppani löytynyt, joskus se×iseuraakin. Nyt olen ollut reilun 3v viimeisimmän kanssa ja tämä on ollutkin niin huikea match, että tässä taitaa viihtyä koko loppuelämän.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   13.7.26 14:06:25

Hyviä kokemuksia enimmäkseen! Kävin noin 15 miehen kanssa treffeillä, yksi oli sellainen jonka kanssa ei synkannutkaan ja tullut keskustelua, muut oli oikein fiksuja miehiä, mutta ei minua varten. Yhden kanssa tapailin hetken, toisesta tuli kumppanini. Kannattaa olla tarkkana ketä lähtee tapaamaan, näkee vasta sitten kun todella kiinnostus on herännyt! Jos ei herää, ei kannata tavata.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.