Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Nyt kaikki lopettaa minun Sannan kiusaamisen het

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   12.7.26 19:13:11

Nyt kaikki lopettaa minun Sannan kiusaamisen heti !!

https://mindynbellanvilmannallendonnansivu.blogspot.com/

https://mindynvilmannallendonnanpaperit.blogspot.com/

https://sannanentistaelamaa.blogspot.com/

https://sannanunelmistatulitotta.blogspot.com/

sannalopakka26@gmail.com

Re: Nyt kaikki lopettaa minun Sannan kiusaamisen het

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.7.26 08:09:35

Kuka on sinun Sanna?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   13.7.26 09:24:21

En ole osallistunut aiemmin. En ole joku kukaan muu aiemmista osanottajista.
Tahtoisin yleistasolla ihmetellä:

- miten joku lähtee tekemään tällaista kuin ketjujen puheena olevalta vaikuttava postailija täällä tekee? Toki mehän emme tiedä onko hän oikeasti "hän" koska tämä on anonyymi saitti. Mutta jätetään sen mietintä nyt pois. Joku se on, olkoon kuka hyvänsä. Ne jotka esiintyvät tietoisesti muina toisina henkilöinä netissä ovat oma, erillinen ongelmavyyhtensä. Kuitenkin pitää muistaa ettei kirjoittelija välttämättä ole se joka sanoo olevansa. Somessakin sen todistaa vain verifioitu profiili, eikä sekään aina sikäli että julkkisten takana on tiimi käyttämässä tiliä. Emme siis tiedä edes 100% postaako täällä väitetty henkilö vaiko joku muu kiysallaan tämän nimissä. Jos nyt oletamme näin olevan:

- miten kukaan jaksaa edes? Miten voi energia riittää? "Duracellilla" vaiko energiajuomilla sellainen ihminen käy ja kukkuu?
- miten kellään voi riittää aika? Yhdistettynä siihen ettei vaikuta olevan muuta ajankulua, mielekkäämpiä ja pakollisempia?
- miksi joku haluaisi ja miksi joku millään ei keksisi parempaa tekemistä kuin täällä nähdyn? Onko tämä jokin versio perinteisestä topasta " en keksi tekemistä on tylsääää!" -volinaa?

Minun on nyt todettava olevani itse tyyten joutilas sennu-sennu, enkä kyllä haluaisi, jaksaisi, viitsisi, aika eikä energia riittäisi. Ei vaikka maksettaisiin.

Erillinen ihmetyksen aihe:
Jos ja mikäli postailija on se henkilö joka hän yrittää antaa ilmi olevansa:

- miksei hän ymmärrä keskustelupalstojen viitekehystä, somen viitekehystä eikä sitä miten ne ovat eri paikkoja ja niiden viitekehys on eri?

Keskustelupalstoilla palstaillaan anonyymisti. Somessa nimellä.
Keskustelupalsta ei ole itsen ja jonkin oman blogin ilmainen mainostuspaikka. Huomionkipeyspaikka. Se on sitten se some jos kuka niin tahtoo. Muutoin ostetaan Valtterilta mainostilaa ...

Millainen voi olla huomionkipeyden määrä että KUKAAN alkaa omalla nimellään postailla anonyymipalstoille ylipäätään mitään ja sitten blogilinkit päälle :O saati tätä täysin älytöntä juttua.

Jos antaisin neuvoja, sanoisin mennä promotoimista varten someen, löytää toisia kaltaisia, verkostoitua ja niin edelleen, jolloin toistensa tykkääjistä löytyy tykkäyksiä ristiin rastiin. Älä hyvä ihminen rasita julkisilla anonyymeillä foorumeilla ja keskustelupalstoilla muita tavallisesti keskustella haluavia tällaisella räyhällä ja tällä "promotointisoopalla". Järkyttävää tyrkytystä.

Jos ei ole populaari mielestään siihen pisteeseen asti että pitää tehdä tällaista jossain ht.netissä oikeasti itse itsestään, tällainen tyrkytys on noloa. Iskee myötähäpeä katsellessa. Ja jos joku postailisi kiusalla jonkun toisen nimissä täällä tällaista, se on jo ihan pois laidoilta ...

Toisekseen pitäisi ymmärtää kyseenalaistaa joskus miksi valitsee tehdä jotain:

Aikaa voi aina valita käyttää eri tavoin. Netissä ihan päättömien juttujen ährääminen ei ole ainoa elämänsisältö ihmiselle joka kykenee muuhunkin - ja netissäkin voi toki tehdä hyvin monenlaista. Tekisit niistä kaikista mahdollisista netissä tai muualla tekemisistä mieluummin kuitenkin jotain muuta kuin provoaminen ja melskaaminen ketjutolkulla yhtään missään yhtään mistään asiasta, henk koht tai muu.

Olet sitten kuka tahansa.

Valtteri, pliis bannaa spämmääjät!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.7.26 09:27:44

Mulla ei ole Sannaa.

Päivämäärä:   13.7.26 09:38:16

Kuka on sanna?

Päivämäärä:   13.7.26 09:44:32

Minua ihmetyttää, mikseivät ihmiset voi vain ohittaa sellaisia juttuja, jotka eivät kiinnosta tai jotka ärsyttävät. Onko pakko vängätä ihan kaikesta? Omaan mielialaan pystyy vaikuttamaan paljonkin sillä, että valitsee tarkkaan asiat, joihin käyttää aikaansa. Onko tämä kinastelu teidän aikanne arvoista?

Lähettäjä: mitää 
Päivämäärä:   13.7.26 09:50:19

^ Samaa minäkin ihmettelen.

Päivämäärä:   13.7.26 10:32:30

Minä scrollaan ohi somessa ihan sujuvasti normaalisti, ohessa tarvitessa blokkaillen sellaiset jotka toistuvat liikaa ja ovat häiritseviä tai vastenmielisiä jollei muutoin pääse eroon. Täällä ei voi painaa älä seuraa eikä blokata.

Tämä täällä menee nyt tällä hetkellä täällä täysin överin puolelle, siitä huolestuu. Homma ei ole tervettä meitä muita palstailijoita kohtaan enkä minä ainakaan sen paremmin etenkään näe tällaista kenenkään tekemänä terveenä itseäänkään kohtaan, sillä todellakaan ei ole tervettä eikä hyväksi kenellekään itselleen riehua noin. Sen salliminen palstalla on sen mahdollistamista. Sen bannaus palstalla olisi on sitä tekevän henkilön omaksi parhaaksi.

Yleistasolla se on toki tyyten totista totta, että palstoilla on kulttuurina nähdä vaivaa ihan älyttömistä alkain jopa niin typeristä kuin siitä miksi kukaan käyttäisi kuulokkeita, mutta ihmisissä on yllättävän typeriä joukossa.

Otetaan nyt tämä esimerkiksi!

Tavis kuvittelee helposti kenen tahansa tajuavan minimi pari, kolme, neljä peruskäyttötarkoitusta kuulokkeillekin 2026 kuten musan, audiokirjan/podcastin kuuntelun tai elokuvan/sarjan katselun = kuunnellaan se äänirairata musiikkeineen kuulokkeilla plus sitten ulkopuolisen melun vaimennus pois korvista. Kuulokkeilla sen voi korvata halutulla äänellä jopa. Jos ihminen on somessa, tiktokeissa, IG:ssä ja jopa aivan tasan vain Facebookissa on vastaantulevassa sisällössä audiota eli ääntä joten senkin käyttö voi olla samanlainen syy. Osa puhuu asiakaspuheluja. Osa voi kuunnella musaa tms liikkuessa julkisissa sisä- tai ulkourheilupaikoissa tai lenkillä. Emme me kaikki mieti niitä teidän toisten intoilemia linnunlauluja, saati liikennemelussa kaupungeissa ja muissa taajamissa.

Osa meistä ei asu yksin eikä halua häiritä niitä muita. Osa yksinasuvistakin ymmärtää saman niin että jopa nyt okt-alueilla saati kerrostalossakin käyttää niitä kuulokkeita naapurien vuoksi. Seinät, katot ja lattiat estävät hyvin vähän ääntä. Kesäisin ihmisillä on ikkunat ja parvekkeet auki myös öisin monilla. Kahviloissa ja muissa ateriointipalveluissa sekä julkisissa liikennevälineissä on parempi kuunnella kuulokkeilla kuin tuottaa melua. Kirjastoon tai museoon pätee sama.

Se mitä minä en tajua on miten ketään niin ihmetyttää ilmiselvään käyttötarkoitukseen olevan aparaatin käyttötarkoitukset.

Siis miten joku ei keksi mitään syytä itse, eikä toisekseen edes osaa tehdä hakukoneeseen hakua. Vaikka osaa nettiin ja kykenee kirjoittamaan sinne ...

Sitten oikeasti kummastuttaa sellainen motivaatio vaivannäköön asiasta. Kas kun ei postata koko ajan nettiin miksi ihmeessä kukaan käyttäisi nyt jotain jääkaappia / vesihanaa/ autoa / junaa /polkupyörää / puhelinta / tietokonetta / nettiä. Tai vaikka lukkoja ja avaimia.

En minäkään ymmärrä monia asioita mitä osa tekee, mutta ei se minulta ole pois yleistasolla normaalisti. Ei minun tarvitsekaan eikä se kuulu minulle. Ei niitä kaikkia tarvitse päässään vatkata päivät pitkät. On eri asia kun se on häiritsevää itselle ja se saa huolestumaan henkilöstä joka sitä tekee.

Netti kertoo paljon kummia asioita ihmislajin kirjosta ...

Päivämäärä:   13.7.26 10:43:52

Ps.

Kesäinen ruohonjyrräys, töiden asvalttityöt jossain lähistöllä, yhtiöiden piha-alueen tai sisätilojen isot tai pienet lyhyet tai pitkät remontit tai traktorimelu ovat myös erinomaisia syitä lyödyä melun vaimentavat luurit korville ja hyvä viihde päälle jos niin huvittaa.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 11:21:37

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 13.7.26 08:09:35

"Kuka on sinun Sanna?"

* mitä tarkoitat?

Lähettäjä: *
Päivämäärä: 13.7.26 09:24:21

"En ole osallistunut aiemmin. En ole joku kukaan muu aiemmista osanottajista.
Tahtoisin yleistasolla ihmetellä:

- miten joku lähtee tekemään tällaista kuin ketjujen puheena olevalta vaikuttava postailija täällä tekee? Toki mehän emme tiedä onko hän oikeasti "hän" koska tämä on anonyymi saitti. Mutta jätetään sen mietintä nyt pois. Joku se on, olkoon kuka hyvänsä. Ne jotka esiintyvät tietoisesti muina toisina henkilöinä netissä ovat oma, erillinen ongelmavyyhtensä. Kuitenkin pitää muistaa ettei kirjoittelija välttämättä ole se joka sanoo olevansa. Somessakin sen todistaa vain verifioitu profiili, eikä sekään aina sikäli että julkkisten takana on tiimi käyttämässä tiliä. Emme siis tiedä edes 100% postaako täällä väitetty henkilö vaiko joku muu kiysallaan tämän nimissä. Jos nyt oletamme näin olevan:

- miten kukaan jaksaa edes? Miten voi energia riittää? "Duracellilla" vaiko energiajuomilla sellainen ihminen käy ja kukkuu?
- miten kellään voi riittää aika? Yhdistettynä siihen ettei vaikuta olevan muuta ajankulua, mielekkäämpiä ja pakollisempia?
- miksi joku haluaisi ja miksi joku millään ei keksisi parempaa tekemistä kuin täällä nähdyn? Onko tämä jokin versio perinteisestä topasta " en keksi tekemistä on tylsääää!" -volinaa?

Minun on nyt todettava olevani itse tyyten joutilas sennu-sennu, enkä kyllä haluaisi, jaksaisi, viitsisi, aika eikä energia riittäisi. Ei vaikka maksettaisiin.

Erillinen ihmetyksen aihe:
Jos ja mikäli postailija on se henkilö joka hän yrittää antaa ilmi olevansa:

- miksei hän ymmärrä keskustelupalstojen viitekehystä, somen viitekehystä eikä sitä miten ne ovat eri paikkoja ja niiden viitekehys on eri?

Keskustelupalsta ei ole itsen ja jonkin oman blogin ilmainen mainostuspaikka. Huomionkipeyspaikka. Se on sitten se some jos kuka niin tahtoo. Muutoin ostetaan Valtterilta mainostilaa ...

Millainen voi olla huomionkipeyden määrä että KUKAAN alkaa omalla nimellään postailla anonyymipalstoille ylipäätään mitään ja sitten blogilinkit päälle :O saati tätä täysin älytöntä juttua.

Jos antaisin neuvoja, sanoisin mennä promotoimista varten someen, löytää toisia kaltaisia, verkostoitua ja niin edelleen, jolloin toistensa tykkääjistä löytyy tykkäyksiä ristiin rastiin. Älä hyvä ihminen rasita julkisilla anonyymeillä foorumeilla ja keskustelupalstoilla muita tavallisesti keskustella haluavia tällaisella räyhällä ja tällä "promotointisoopalla". Järkyttävää tyrkytystä.

Jos ei ole populaari mielestään siihen pisteeseen asti että pitää tehdä tällaista jossain ht.netissä oikeasti itse itsestään, tällainen tyrkytys on noloa. Iskee myötähäpeä katsellessa. Ja jos joku postailisi kiusalla jonkun toisen nimissä täällä tällaista, se on jo ihan pois laidoilta ...

Toisekseen pitäisi ymmärtää kyseenalaistaa joskus miksi valitsee tehdä jotain:

Aikaa voi aina valita käyttää eri tavoin. Netissä ihan päättömien juttujen ährääminen ei ole ainoa elämänsisältö ihmiselle joka kykenee muuhunkin - ja netissäkin voi toki tehdä hyvin monenlaista. Tekisit niistä kaikista mahdollisista netissä tai muualla tekemisistä mieluummin kuitenkin jotain muuta kuin provoaminen ja melskaaminen ketjutolkulla yhtään missään yhtään mistään asiasta, henk koht tai muu.

Olet sitten kuka tahansa.

Valtteri, pliis bannaa spämmääjät!"

- miten joku lähtee tekemään tällaista kuin ketjujen puheena olevalta vaikuttava postailija täällä tekee?
* vasta kysymys : mitä tarkoitat ?
* kyllä, olen ihan aito ja oikea ihminen tämän nimen takana.
* jos nyt minusta puhut, niin ihan hyvin jaksan. hyvin riittää energia. en ole "Duracel", enkä käytä energiajuomia. en kuku. yleensä laitan 22.00 - 23.00 nukkumaan. toisinaan katson sulhaseni kanssa televisiota 00.00 - 01.00 välisen ajan ja tietokone on samalla auki, jolloin tulee tätä keskustelufoorumia seurattua.
* hyvin riittää aika.
* mitä tuo sinua liikuttaa ? mitä itse teet täällä ? eikö itselläsi ole parempaa tekemistä, kuin täällä nähdyn ? ja mitään en volinaa.

* kyllä, ymmärrän kaiken tämän ja lisänä enemmänkin. miten kukaan muu ei voi ymmärtää antaa minun jo olla, vaan härkkii joka ikinen vuosi vaan lisää ja lisää ! olin täältä pois ainakin sen kaksi vuotta. sain kuitenkin tietää, että minusta on tehty topa huhtikuussa 2026. joten ....

* kirjoitan keskustelupalstalla omalla nimelläni, jos tahdon.
* ei olekaan. kunhan vain mainostin. ja en ole huomionkipeä. saan huomiota sulhaseltani ihan tarpeeksi.

* en ole edelleenkään huomionkipeä. ja miksi en saisi kirjoittaa omalla nimelläni ? mitä se sinua liikuttaa kirjoitanko anonyymisti, vaiko omalla nimelläni ja linkitänkö omia "blogejani" tänne, vaiko en.

* miksi minua taas syytetään jostain ? ne syylliset on jotkut muut, kuin minä !

Valtteri, pliis bannaa spämmääjät!"
* Valtteri, pliis bannaa nämä kiusaajat !

Lähettäjä: Anna K. Paskalo 
Päivämäärä:   13.7.26 11:25:51

Katso seko peiliin.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 11:28:00

Lähettäjä: Anna K. Paskalo
Päivämäärä: 13.7.26 11:25:51

"Katso seko peiliin."

Katso huora peiliin

Päivämäärä:   13.7.26 12:34:15

Ei kukaan täysillä käyvä ympäri vuorokauden vahtaa foorumia ja paasaa viesti tolkulla itsestään.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 12:36:11

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 13.7.26 12:34:15

"Ei kukaan täysillä käyvä ympäri vuorokauden vahtaa foorumia ja paasaa viesti tolkulla itsestään."

Jos minä en ole se täysillä käyvä niin tekö sitten olette ? Ja mitä te teette ? Vahtaattehan tekin ympäri vuorokauden tätä foorumia. Joten ....

Päivämäärä:   13.7.26 13:24:08

Me emme hölötäkään tänne itsestämme totisesti ainakaan nimellä tunnistettavasti emmekä ketjutolkulla, vaan yleensä asioista. Se ei kuulu terveeseen palstakulttuuriin. Jos itsestämme, emme ketjua toisen perään emmekä nimillä emmekä protaksemme tappelutarkoituksessa.

Kyllä täällä saa olla, mutta normaalia foorumin käyttöä ei ole sinun nyt harrastamasi tyyppinen nähnytkään. Normaalia käyttöä on pysyä anonyyminä eikä esiintyä kuin kuvittelisi olevansa jokin diiva, tähti, josta muka kaikkien pitäisi olla tietoinen ja kiinnostunut. Ja sitten kritisoida vielä sitä kun osa jopa on, koska on ihan ITSE niin kova pitämään itsestänsä mekkalaa sillä väärällä tavalla. Jollei niin tekisi, ketä ihmettä julkisyleisön mielessä se joku kiinnostaisi? Ketä ihmettä joku tavis kiinnostaisi ellei väärinkäyttäydy?

Sinä et yhtään tiedä kuka kuinka paljon täällä aikaa viettää.

Mä en ole aikoihin kirjoittanut täällä yhtään mitään. On liian vaivalloista ottaa veepeeännää koko ajan pois jotta voi. Yleensä vain luen, silloin kun luen.

Nyt piti alkaa kommentoida sillä ei ole kiva että palstan ilmapiiri pilataan. Emmä tule tänne lukemaan tämän tyyppistä "sekopäistä meinkiä". Mesomista rakaataville on likakaivopaikkoja mihin juosta mesoamaan. Miksi tulla tänne pilaamaan tämä vanha foorumi ja aiheuttamaan harmistusta? Menkää sinne missä räyhääminen on "normaali" maantapa. Siellä riittää niitä jotka jaksavat mukanaräyhätä samaan tahtiisi.

Mutta jollei ole muuta elämänsisältöä kuin räyhäys jossain pitkin nettiä, kuten nyt näyttää, mitä hilvattia? Silloin on peiliinkatsomisen ja keskusteluavun haun paikka. Esimerkiksi voisi jutella ystävien kanssa siitä, on langennut tällaisen tekemiseen. Näytä topat mitä olet postannut tänne ja kysy oletko sinä täysin oikeassa ja onko tällaisten postailu, provoaminen ja räyhäys järkevää, järkevän ihmisen loogista normaalia toimintaa vaiko eikö. Kysy vaikkapa jostain palvelevasta puhelimesta tai matalan kynnyksen kolmannen sektorin vapaaehtoisilta tai työntekijöiltä, puolueettomilta perustaviksilta tai soteammattilaisilta.

Keksi jotain järkevää ja hyödyllistä toimintaa tai oikeasti hauskaa harrastustoimintaa. Ota mieluummin päiväunet, lue lehtiä tai kirjoja, unelmoi, pelaa pelejä, katsele ohjelmia, kuuntele musaa, käy kävelyillä, mene talkoisiin, auta jotakuta vanhusta, invalidia, siivoa kotia tai tonttia tai lähiseutua, mene saunaan tai uimaan, tee käsityötä, hakkaa halkoja, remontoi, sisusta, hankkiudu eroon romuista ja turhasta, metsästä, kalasta, käy sienessä tai mustikassa, tee mehua, leivo, laita ruokaa, mealpreppaa, opettele jotain uutta. Kaikki mikä tahansa tämän tyyppinen on terveempää kuin räyhätä ja provota. Netissä olo ei näy sopivan sinulle olet kuka oletkin.

Heippa!

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 14:11:10

Lähettäjä: *
Päivämäärä: 13.7.26 13:24:08

Me emme hölötäkään tänne itsestämme totisesti ainakaan nimellä tunnistettavasti emmekä ketjutolkulla, vaan yleensä asioista. Se ei kuulu terveeseen palstakulttuuriin. Jos itsestämme, emme ketjua toisen perään emmekä nimillä emmekä protaksemme tappelutarkoituksessa.

Kyllä täällä saa olla, mutta normaalia foorumin käyttöä ei ole sinun nyt harrastamasi tyyppinen nähnytkään. Normaalia käyttöä on pysyä anonyyminä eikä esiintyä kuin kuvittelisi olevansa jokin diiva, tähti, josta muka kaikkien pitäisi olla tietoinen ja kiinnostunut. Ja sitten kritisoida vielä sitä kun osa jopa on, koska on ihan ITSE niin kova pitämään itsestänsä mekkalaa sillä väärällä tavalla. Jollei niin tekisi, ketä ihmettä julkisyleisön mielessä se joku kiinnostaisi? Ketä ihmettä joku tavis kiinnostaisi ellei väärinkäyttäydy?

Sinä et yhtään tiedä kuka kuinka paljon täällä aikaa viettää.

Mä en ole aikoihin kirjoittanut täällä yhtään mitään. On liian vaivalloista ottaa veepeeännää koko ajan pois jotta voi. Yleensä vain luen, silloin kun luen.

Nyt piti alkaa kommentoida sillä ei ole kiva että palstan ilmapiiri pilataan. Emmä tule tänne lukemaan tämän tyyppistä "sekopäistä meinkiä". Mesomista rakaataville on likakaivopaikkoja mihin juosta mesoamaan. Miksi tulla tänne pilaamaan tämä vanha foorumi ja aiheuttamaan harmistusta? Menkää sinne missä räyhääminen on "normaali" maantapa. Siellä riittää niitä jotka jaksavat mukanaräyhätä samaan tahtiisi.

Mutta jollei ole muuta elämänsisältöä kuin räyhäys jossain pitkin nettiä, kuten nyt näyttää, mitä hilvattia? Silloin on peiliinkatsomisen ja keskusteluavun haun paikka. Esimerkiksi voisi jutella ystävien kanssa siitä, on langennut tällaisen tekemiseen. Näytä topat mitä olet postannut tänne ja kysy oletko sinä täysin oikeassa ja onko tällaisten postailu, provoaminen ja räyhäys järkevää, järkevän ihmisen loogista normaalia toimintaa vaiko eikö. Kysy vaikkapa jostain palvelevasta puhelimesta tai matalan kynnyksen kolmannen sektorin vapaaehtoisilta tai työntekijöiltä, puolueettomilta perustaviksilta tai soteammattilaisilta.

Keksi jotain järkevää ja hyödyllistä toimintaa tai oikeasti hauskaa harrastustoimintaa. Ota mieluummin päiväunet, lue lehtiä tai kirjoja, unelmoi, pelaa pelejä, katsele ohjelmia, kuuntele musaa, käy kävelyillä, mene talkoisiin, auta jotakuta vanhusta, invalidia, siivoa kotia tai tonttia tai lähiseutua, mene saunaan tai uimaan, tee käsityötä, hakkaa halkoja, remontoi, sisusta, hankkiudu eroon romuista ja turhasta, metsästä, kalasta, käy sienessä tai mustikassa, tee mehua, leivo, laita ruokaa, mealpreppaa, opettele jotain uutta. Kaikki mikä tahansa tämän tyyppinen on terveempää kuin räyhätä ja provota. Netissä olo ei näy sopivan sinulle olet kuka oletkin.

Heippa!

Minäkään en tänne hölötä itsestäni ! Sen on tehnyt muut kuin minä ! Ja se että kirjoitan tänne omalla nimelläni ei kuulu sinulle eikä kyllä muillekaan p-a-s-k-a-n vertaa ! Minä en olisi tätä ketjua aloittanut jos minusta ei tehtäisi saman nimistä ketjua sataan eri kertaan ! Joten syytä muita ! Älä minua !
Ja muidenko foorumin käyttö on sitten normaalia ? Salli v-i-t-t-u minun nauraa ! Ja edelleen se että kirjoitan tänne omalla nimelläni ei edelleenkään kuulu sinulle eikä muille p-a-s-k-a-n vertaa ! En kuvittele olevani diiva enkä tähti !

Ja sinäkö tai joku muuko tietää paljonko minä täällä aikaani vietän ?

Minä en ole s-a-a-t-a-n-a minkään palstan ilmapiiriä pilannut ! Vaan sen on tehnyt monet muut ! Etkö sinä s-a-a-t-a-n-a-n sokea sitä näe ? Ai niin etpä tietenkään koska muuthan ne tässä on niitä h-e-l-v-e-t-i-n normaaleita ja minä se s-a-a-t-a-n-a-n epänormaali ! Katso v-i-t-t-u sinne peiliin p-e-r-k-e-l-e-e-n puusilmä ! Ja älä v-i-t-t-u lue ! Mene itse sinne s-a-a-t-a-n-a-n likakaivopaikkaan !

Miksi minun pitäisi hakea keskusteluun apua ? Minähän en s-a-a-t-a-n-a ole tätä p-a-s-k-a-a aloittanut ! Joten pidä juoppo / narkkari se pääs kii ! Tekstisikin on niin sekavaa että ei tuosta saa mitään tolkkua ! Syytät koko ajan minua tästä kaikesta p-a-s-k-a-s-t-a vaikka en ole siihen syyllinen !

Pitäisiköhän sinun ja muiden hakea sitä apua tai puhua ystäviensä kanssa sillä sinulla ja niillä muilla näyttää olevan h-e-l-v-e-t-i-s-t-i päässä vikaa !

Ja tämä loppulause myös sinulle : Keksi jotain järkevää ja hyödyllistä toimintaa tai oikeasti hauskaa harrastustoimintaa. Ota mieluummin päiväunet, lue lehtiä tai kirjoja, unelmoi, pelaa pelejä, katsele ohjelmia, kuuntele musaa, käy kävelyillä, mene talkoisiin, auta jotakuta vanhusta, invalidia, siivoa kotia tai tonttia tai lähiseutua, mene saunaan tai uimaan, tee käsityötä, hakkaa halkoja, remontoi, sisusta, hankkiudu eroon romuista ja turhasta, metsästä, kalasta, käy sienessä tai mustikassa, tee mehua, leivo, laita ruokaa, mealpreppaa, opettele jotain uutta. Kaikki mikä tahansa tämän tyyppinen on terveempää kuin räyhätä ja provota. Netissä olo ei näy sopivan sinulle olet kuka oletkin.

HYVÄSTI sekopää !

Päivämäärä:   13.7.26 14:14:10

Siinä taas sitä PMS:n mieleetä asiallista kirjoittelua :DDD

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 14:29:47

Ja teidänkö ne sitten asiallisia on ?

Päivämäärä:   13.7.26 16:04:11

Meidän muiden kirjoitukset on aika paljon asiallisempia, ainakin jos jättää ylisviivan omaan arvoonsa. Tuossakin juuri raivosit hulluna hyvinkin asiallisen viestin kirjoittaneelle.

Lähettäjä: Ei omalla nyt 
Päivämäärä:   13.7.26 16:13:25

Sanna, laske nyt hyvä ihminen kierroksia. Tähden viesti oli erittäin asiallinen ja sinä alat siitäkin räyhään. Ajat omalla käytöksellä ihmiset sinua vastaan. Toimitko noin myös irl? Tämän kahden päivän viestitulvan jälkeen ei kukaan usko että olet normaali, fiksu ja työssäkäyvä ihminen. Tuo nettikäytös kertoo kaiken sinusta. Ihan sama vaikka joku muu aloittikin.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 16:24:25

Päivämäärä: 13.7.26 16:04:11

"Meidän muiden kirjoitukset on aika paljon asiallisempia, ainakin jos jättää ylisviivan omaan arvoonsa. Tuossakin juuri raivosit hulluna hyvinkin asiallisen viestin kirjoittaneelle."

Ai on teidän kirjoitukset asiallisia ? Salli s-a-a-t-a-n-a minun nauraa ! Ne eivät todellakaan ole asiallisia ! Mitäpä jos sinä ja monet muut sekä se ylisviiva jättäisitte vihdoin ja viimein minut rauhaan ja omaan arvoonsa !

Lähettäjä: Ei omalla nyt
Päivämäärä: 13.7.26 16:13:25

"Sanna, laske nyt hyvä ihminen kierroksia. Tähden viesti oli erittäin asiallinen ja sinä alat siitäkin räyhään. Ajat omalla käytöksellä ihmiset sinua vastaan. Toimitko noin myös irl? Tämän kahden päivän viestitulvan jälkeen ei kukaan usko että olet normaali, fiksu ja työssäkäyvä ihminen. Tuo nettikäytös kertoo kaiken sinusta. Ihan sama vaikka joku muu aloittikin."

Älä sinä s-a-a-t-a-n-a puutu tähän ja ala p-e-r-k-e-l-e minua neuvomaan ! Minua ei v-i-t-t-u-a-k-a-a-n kiinnosta jos joku on minua vastaan ! Siinäpähän on ! Ainoa mikä minua v-i-t-u-t-t-a-a on joka s-a-a-t-a-n-a-n vuotinen p-a-s-k-a-n jauhaminen ja kimppuuni hyökkääminen ! No sitten kukaan ei uskoa minua ! Sehän oli jo vuosia sitten tiedossa ! Jos nyt sanon että omistan kaksi koiranpentua niin kuka minua uskoo ? Ei kukaan ! Joten .... Tai jos sanon että minulle on tulossa kahden vuoden päästä kaksi koiranpentua niin kuka minua uskoo ? Ei kukaan ! Joten .... Tai vaikka sanoisin että olen onnellinen nainen kun minulla on oma puolisoni rinnalla joka on hyväksynyt minut sellaisena kuin olen niin kuka minua uskoo ? Ei kukaan ! Joten ....

Päivämäärä:   13.7.26 16:26:33

"Meidän muiden kirjoitukset on aika paljon asiallisempia"
MOT

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   13.7.26 16:28:18

Kuule Lopaska, ketään ei kiinnosta. Lopeta tuo huomiohu*raaminen ja mene vaikka töihin.

Päivämäärä:   13.7.26 16:35:40

Se paskan jauhaminen johtuu tuosta sinun ulosannista. Sinusta, sinun käyttäytymisestä, on siis täysin omaa syytäsi, sinun aiheuttamaa. Yritä nyt hyvä ihminen ymmärtää. Ei täällä kukaan muu saa noin paljoa paskaa niskaan mutta ei täällä kukaan muu noin käyttäydykään.

Melkein tekisi mieli tehdä huoli-ilmoitus sinusta.

Lähettäjä: Kiia 
Päivämäärä:   13.7.26 16:43:54

Sanna. Kyllä, kommentti sillan alla huoraamisesta oli asiaton ja ylisviiva+muutama muu härkkivät sinua. Moderoinnille olisi täällä tarvetta. Me tiedämme kyllä ettet ole sellainen.

Mutta. Muistan sinut jo demistä. Sait näitä raivokohtauksia siellä ilman yhtään mitään syytä. Suutuit, jos et ymmärtänyt jotakin tai luulit, että sinusta puhutaan. Sinulle tuli sivupersoonia (en puhu siskosta).

Täällä juttelit aluksi asiallisesti, kunnes taas rupesit ottamaan henkiökohtaisesti keskustelut, joihin et edes liittynyt. Ja se oli ikävää, koska monesti koko mukava ketju lähti raivoamisesi takia poistoon. Esim. itse en ole koskaan lukenut mitään saksanpaimenkoiriin liittyviä keskusteluita. En sinun tai muiden, mutta räyhäsit niistä ihan muuhun liittyvissä ketjuissa, kuinka sinua kiusataan jne.

Sinä ihan oikeasti käyttäydyt myös huonosti, vaikka tämän kertainen lähtikin alulle muun henkilön toimesta.

Ja kyllä sinä olet ollut myös vauvalla, lemmikeissä jne. Ylilaudalla et varmaankaan ja älä vaan menekään sinne. Ihan oman mielenterveytesi takia. Ja huom. tuo ei tarkoita että olisit sairas, vaan me itsekin olemme vastuussa omasta olostamme. Niinkuin moni sanonut. Jos jokin aiheuttaa pahaa mieltä netissä, niin parempi pysyä poissa.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   13.7.26 16:53:04

On se kaheli myös livenä, tiedän. Joo ei todellakaan ole työelämässä :D

Päivämäärä:   13.7.26 16:53:11

Onko Sannan sisko enää palstalla? Sanna tarvitsisi sinua nyt! Nimimerkki oli [rose], yhteen ketjuun kirjoittanut Sanna samalla nimimerkillä.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   13.7.26 16:54:55

Kiia, ai onko hän jo demissä vaikuttanut? Olen nähnyt vaan suomi24.fi:ssä ja jossain koirat-sivustolla (vai mikä lie sen sivun nimi oli?). Demissä oli aikoinaan tosi hyviä keskusteluja, harmi, kun loppui.

Lähettäjä: Ööh 
Päivämäärä:   13.7.26 17:06:04

Mä kans huomasin toisessa ketjussa tuon "Rosen"lähettämän viestin. Eikö hän ollut Sannan sisko, joka jonkin aikaa kirjoitteli vielä Sannan bannien jälkeen?

Miten Sanna nyt sitä nimimerkkiä käyttää? Mäkin muistan täältä tai muualta "sivupersoonia", mutta eikös joku tiennyt, et kyllä hänellä on sisko.

Herää nyt vaan kysymys, että vaikka onkin, niin oliko kirjoittaja kuitenkin Sanna itse. Ei suinkaan sisko.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   13.7.26 17:10:34

Ööh, kyllä tuo Rose on Sannan sisko. Kirjoitellut täällä vuosikaudet ajoittain ja aina ihan asiallisesti. Sanna joskus postasi heistä kahdesta kuvankin tänne.

Päivämäärä:   13.7.26 17:12:32

Oliko se Rose normaali ja täyspäinen?

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 17:14:56

Päivämäärä: 13.7.26 16:26:33

MOT

* Ai on vai ? Salli minun v-i-t-t-u nauraa !

Lähettäjä: huoh
Päivämäärä: 13.7.26 16:28:18

Kuule Lopaska, ketään ei kiinnosta. Lopeta tuo huomiohu*raaminen ja mene vaikka töihin.

* No näyttääpä kiinnostavan ! Jos ei kiinnostaisi niin kukaan ei olisi tehnyt minusta koskevaa topaa huhtikuussa 2026 ja nyt muutama päivä sitten ! Ja minä en h-u-o-m-i-o-h-u-o-r-a-a ! Ja en mene töihin ! Lopeta itse se h-u-o-m-i-o--h-u-o-r-a-a-m-i-n-e-n ! Ja mene itse sinne töihin !

Päivämäärä: 13.7.26 16:35:40

Se paskan jauhaminen johtuu tuosta sinun ulosannista. Sinusta, sinun käyttäytymisestä, on siis täysin omaa syytäsi, sinun aiheuttamaa. Yritä nyt hyvä ihminen ymmärtää. Ei täällä kukaan muu saa noin paljoa paskaa niskaan mutta ei täällä kukaan muu noin käyttäydykään.

Melkein tekisi mieli tehdä huoli-ilmoitus sinusta.

* Siis taasko sinä s-a-a-t-a-n-a syytät minua ? Minä j-u-m-a-l-a-u-t-a kirjoitin ASIALLISESTI yhteen topaan niin johan alettiin hyökkäämään kimppuuni ! Joten syy on teissä ! Ei minussa ! Yritä sinä hyvä ihminen ymmärtää että tämä ei todellakaan ole minun vikani vaan teidän muiden ! Se miksi saan aina paskaa niskaani johtuu siitä että minua vihataan niin paljon ! Ja siitä että te saatte siitä tyydytystä kun solvaatte minua jatkuvasti ! Minua ei kiinnosta p-a-s-k-a-n vertaa kuka minua vihaa ja kuka minua ei vihaa ! Mutta se että minua nimitellään h-u-o-r-a-k-s-i taikka h-u-o-m-i-o-h-u-o-r-a-k-s-i on aivan eri asia taikka jos minusta levitellään valheellista tietoa ! Ja miksi te ette saa p-a-s-k-a-a niskaanne on se että kukaan ei tiedä eikä tunne teitä !

* Ai nyt minusta pitää tehdä huoli-ilmoitus ? Teistähän tuo pitäisi tehdä ! Ja sinusta voisi tehdä rikosilmoitus !

Lähettäjä: Kiia
Päivämäärä: 13.7.26 16:43:54

Sanna. Kyllä, kommentti sillan alla huoraamisesta oli asiaton ja ylisviiva+muutama muu härkkivät sinua. Moderoinnille olisi täällä tarvetta. Me tiedämme kyllä ettet ole sellainen.

Mutta. Muistan sinut jo demistä. Sait näitä raivokohtauksia siellä ilman yhtään mitään syytä. Suutuit, jos et ymmärtänyt jotakin tai luulit, että sinusta puhutaan. Sinulle tuli sivupersoonia (en puhu siskosta).

Täällä juttelit aluksi asiallisesti, kunnes taas rupesit ottamaan henkiökohtaisesti keskustelut, joihin et edes liittynyt. Ja se oli ikävää, koska monesti koko mukava ketju lähti raivoamisesi takia poistoon. Esim. itse en ole koskaan lukenut mitään saksanpaimenkoiriin liittyviä keskusteluita. En sinun tai muiden, mutta räyhäsit niistä ihan muuhun liittyvissä ketjuissa, kuinka sinua kiusataan jne.

Sinä ihan oikeasti käyttäydyt myös huonosti, vaikka tämän kertainen lähtikin alulle muun henkilön toimesta.

Ja kyllä sinä olet ollut myös vauvalla, lemmikeissä jne. Ylilaudalla et varmaankaan ja älä vaan menekään sinne. Ihan oman mielenterveytesi takia. Ja huom. tuo ei tarkoita että olisit sairas, vaan me itsekin olemme vastuussa omasta olostamme. Niinkuin moni sanonut. Jos jokin aiheuttaa pahaa mieltä netissä, niin parempi pysyä poissa.

* Kiia, Kiitos jos sinä olet edes sellainen ihminen, joka tietää, etten ole ihminen, joka on sillan alla h-u-o-r-a-a-m-a-s-s-a. Monet muut voi olla, että eivät sitä tiedä. Tai olettavat, että olenkin oikeasti sellainen.

* Mutta, minusta puhuttiin, vaikka ei aina nimellä. Ja minulla ei ole mitään sivupersoonia. Sinulla sen sijaan sellainen näyttää olevan.

* Mihin keskusteluihin minä en ole liittynyt ? Näytä yksikin keskustelu, johon en olisi liittynyt. Ai niin, et voi, kun ei sellaista ole. Ihan asiallisesti kirjoitin tähän topaan : http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=10403140&t=10403140 vaikka en avioliiton plussista ja miinuksista tiedä, koska en ole eläissäni ollut avioliitossa. Ja tämän jälkeen se p-a-s-k-a-n heittäminen niskaani alkoi. Joten ....

* Käyttäydyn huonosti, jos minua kohtaan käyttäydytään huonosti. Se on sellainen juttu, että minä en kenenkään päätä silitä, jos minua härkitään.

* Missä v-i-t-u-n vauvalla ? Laita @!#$ todiste, että olen jossain v-i-t-u-n vauvalla ollut ja kommentoinut ! Minä kun en ole koskaan siellä vauvalla ollut, enkä kommentoinut ! Missä lemmikeissä ? Ei, en ole koskaan ollut missään ylilaudallakaan vaikka tuskinpa sinä sitäkään uskot ! Luuletko että minua joku vitun ylilauta sivusto kiinnostaa ? En minä sentään noin pöljä ole ! Jos teillä ei ole mitään muuta elämää, kuin härkkiä minua, niin mitäpä jos itse pysyisitte täältä pois !

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   13.7.26 17:15:40

Huoh, ihan tavallisia viestejä hän kirjoitteli, mutta eipä häntä toisaalta kukaan ole tainnut härkkiäkään.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 17:22:13

Lähettäjä: jep
Päivämäärä: 13.7.26 16:53:04

"On se kaheli myös livenä, tiedän. Joo ei todellakaan ole työelämässä :D"

En ole kaheli livenä ! Etpähän näytä tietävän ! Minä tiedän että sinä olet livenä raiskaaja ! Ja itse et ole missään työelämäsä !

Päivämäärä: 13.7.26 16:53:11

"Onko Sannan sisko enää palstalla? Sanna tarvitsisi sinua nyt! Nimimerkki oli [rose], yhteen ketjuun kirjoittanut Sanna samalla nimimerkillä."

Älkää sekoittako siskoani tähän ! En ole kirjoittanut [rose] nimimerkillä koskaan !

Lähettäjä: Ällö
Päivämäärä: 13.7.26 16:54:55

"Kiia, ai onko hän jo demissä vaikuttanut? Olen nähnyt vaan suomi24.fi:ssä ja jossain koirat-sivustolla (vai mikä lie sen sivun nimi oli?). Demissä oli aikoinaan tosi hyviä keskusteluja, harmi, kun loppui."

Hyvä että se demi paskakin loppui ! Vieläkö tämä paska loppuis ! Sekä suomi24.fi !

Lähettäjä: Ööh
Päivämäärä: 13.7.26 17:06:04

"Mä kans huomasin toisessa ketjussa tuon "Rosen"lähettämän viestin. Eikö hän ollut Sannan sisko, joka jonkin aikaa kirjoitteli vielä Sannan bannien jälkeen?

Miten Sanna nyt sitä nimimerkkiä käyttää? Mäkin muistan täältä tai muualta "sivupersoonia", mutta eikös joku tiennyt, et kyllä hänellä on sisko.

Herää nyt vaan kysymys, että vaikka onkin, niin oliko kirjoittaja kuitenkin Sanna itse. Ei suinkaan sisko."

Minä en käytä [rose] nimimerkkiä ! Ja minulla ei ole sivupersoonia ! Sinä itse kirjoitat kymmenillä eri nimimerkeillä ettet enää itsekään tiedä millä ! Ja sinulla se näyttää se sivupersoona olevan !
Kyllä, minulla on sisko. Sisko käyttää nimimerkkiä [rose] ! Ja jättäkää hänet rauhaan ! Samoin minut !

Päivämäärä: 13.7.26 17:12:32

"Oliko se Rose normaali ja täyspäinen?"

Me molemmat olemme normaaleita ja täysipäisiä !

Lähettäjä: oululainen 
Päivämäärä:   13.7.26 17:25:58

Kaksosia ovat Jonnan kanssa. Mun mielestä Jonna on ainakin käynyt töissä ja on normaali. Tiedän yhden sisaruksista.

Päivämäärä:   13.7.26 17:29:37

Ei, et sinä ole normaali etkä täyspäinen.

Tiedän yhden nuoren miehen jolla on jonkinasteinen kehitysvamma. Hänellä on samanlainen pakottava tarve viljellä kirosanoja kuin sinullakin. Korostaakin niitä samoin kuin sinä. Yleensä teinit kiroilee tuossa määrin, sitten kun kasvaa aikuiseksi niin ymmärtää että jatkuvat @!#$ yms on noloja. No, eihän sitä ymmärrä jos ei ole henkisesti kasvanut aikuiseksi vaikka ikää onkin kertynyt.

Lähettäjä: Yli-mies 
Päivämäärä:   13.7.26 17:32:24

Inb4

>Itselläs on kehitysvamma ja pakottava tarve viljellä kirosanoja etkä ole henkisesti kasvanut aikuiseksi. Oon 41v eli henkisesti 41v ja ymmärrän vaikka ja mitä t sanna

Päivämäärä:   13.7.26 17:32:57

Jokainen viesti todistaa tän aina vaan paremmin :DDDD

"Herää nyt vaan kysymys, että vaikka onkin, niin oliko kirjoittaja kuitenkin Sanna itse. Ei suinkaan sisko."
Ei todellakaan ole kukaan erillinen henkilö. Sama tyyppi, aina ei vaan muista vaihtaa nimimerkkiä. Mikä ei yllätä.

Päivämäärä:   13.7.26 17:36:21

Tykkään tästä Yli-Miehestä.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 17:36:37

Lähettäjä: oululainen
Päivämäärä: 13.7.26 17:25:58

"Kaksosia ovat Jonnan kanssa. Mun mielestä Jonna on ainakin käynyt töissä ja on normaali. Tiedän yhden sisaruksista."

Sen verran sanon, että [rose] on minun siskoni. Hänen etunimensä voi jättää julkaisematta. Ja et tiedä meistä sen enempää.

Päivämäärä: 13.7.26 17:29:37

"Ei, et sinä ole normaali etkä täyspäinen.

Tiedän yhden nuoren miehen jolla on jonkinasteinen kehitysvamma. Hänellä on samanlainen pakottava tarve viljellä kirosanoja kuin sinullakin. Korostaakin niitä samoin kuin sinä. Yleensä teinit kiroilee tuossa määrin, sitten kun kasvaa aikuiseksi niin ymmärtää että jatkuvat @!#$ yms on noloja. No, eihän sitä ymmärrä jos ei ole henkisesti kasvanut aikuiseksi vaikka ikää onkin kertynyt."

Ai en ole normaali ? No sitten en ole ! Ai en ole täysipäinen ? No sitten en ole ! Tosin et se sinäkään mikään normaali ole etkä täysipäinen !

Tiedätkö ? Minullapa ei ole minkäänlaista kehitysvammaa ! Ai minä olen teini ? No sovitaan sitten niin ! Terveisin 11-vuotias teini ! Tosin et se sinäkään mikään aikuinen ole ! Olet keskenkasvuinen äpärä ! Ai en ole henkisesti kasvanut ? No sovitaan sitten niin ! Tosin et se sinäkään ole henkisesti kasvanut !

Lähettäjä: oululainen 
Päivämäärä:   13.7.26 17:43:29

Anteeksi kun sanoin siskosi nimen, olet kyllä sen itsekin täällä aikoinaan sanonut.

Päivämäärä:   13.7.26 17:52:26

Itse en ainakaan täällä ympäri vuorokauden ole. Muutaman kerran päivässä käyn.

Mutta minulla on samanlainen serkku kuin tää Sanna. Hermostuu aivan tyhjästä, ottaa aivan kaiken itseensä vaikka asia ei häneen liittyisi mitenkään eikä aina ymmärrä, mistä puhutaan ja siitähän se soppa syntyy.. Ja tämän kiivaan luonteen vuoksi on ollut ongelmia yhdessä sun toisessa työpaikassa. Jo lapsena huomasin että se ei ole samanlainen kuin muut mutta se asia on edelleen meidän suvussa tabu. Kyllä sen on muutama muukin meidän suvusta onneksi myöntänyt ääneen.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   13.7.26 17:53:27

Minä olen myös vakuuttunut, että Sanna ja Jonna/Rose ovat aivan eri ihmisiä. Kirjoittavat erilaillakin. Luulin aikoinaan, että olisivat sama henkilö, mutta eivät he ole.

Päivämäärä:   13.7.26 17:55:32

Kyllä se on itsekin kirjoittanut siskonsa nimimerkillä.

Lähettäjä: vinkki 
Päivämäärä:   13.7.26 17:56:57

Jos tuo sisko on todellinen ja käy täällä niin nyt olisi aika hankkia apua siskollesi, on mennyt nyt luiskaan ja syvään päätyyn.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   13.7.26 18:13:04

Vinkki, kyllä hän ihan todellinen taitaa olla.

Lähettäjä: [rose] 
Päivämäärä:   13.7.26 19:37:34

Sen verran kommentoin tänne, et mä en puutu siskoni asioihin, kun ne eivät periaatteessa edes kuulu mulle

Päivämäärä:   13.7.26 19:41:16

Otan siskoni Sannan välittömästi puhutteluun, ei ole aikuisen käytöstä tämmöinen

Päivämäärä:   13.7.26 19:49:18

"en puutu asioihin kun ei mulle kuulu mutta otan puhutteluun"

Tasapainoinen perhe selvästikin.....

Päivämäärä:   13.7.26 19:52:51

Päivämäärä:   13.7.26 19:41:16

Otan siskoni Sannan välittömästi puhutteluun, ei ole aikuisen käytöstä tämmöinen

Ei ole mun kirjoittama

Ja sinä, kuka tuon kirjoitti, lopeta nimimerkilläni kirjoittelu, kiitos

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   13.7.26 19:56:12

[rose] , ylisviiva tykkää lainailla muiden nimimerkkejä, kun ei hänellä muutakaan hupia elämässään ole.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   13.7.26 19:57:59

Jos käyttää samaa nimimerkkiä niin se kannattaa rekata.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 19:59:45

Minun ei tarvitsisi koskaan hermostua täällä kenellekkään jos minua ei härkittäisi koko ajan ja jatkuvasti sekä vuodesta toiseen

En ymmärrä että mitä tyydytystä te siitä saatte ?

Härkitte tahalleen ja sitten syytätte minua ihmisten kiusaamisesta vaikka itse te tässä kiusaatte ja minua

Minä Sanna Lopakka olen normaali ja täysijärkinen ihminen sekä eri ihminen kuin [rose]

En ole koskaan kirjoittanut [rose] nimimerkillä

Ja kyllä [rose] on siskoni ja todellinen ihminen ja apua minä en tässä tarvitse vaan te ja vaikka olemmekin siskoksia niin toisaalta minun elämäni ei hänelle kuulu millaan lailla varsinkaan se mitä minä jossain netissä kirjoitan tai olen kirjoittamatta
En minäkään häneen elämäänsä puutu tai siihen mitä hän kirjoittaa missäkin tai ei kirjoita

Kyllä minä Sanna Lopakka olen todellinen ihminen ja kyllä [rose] on myöskin todellinen ihminen

Tähän alle vähän tietoa :
Kukaan ei ole koskaan härkkinyt siskoani eli [rose]:a joten hänen ei ole tarvinnut tänne kirjoittaa räyhäämällä

Täällä olijat on härkkineet minua jo vuosia ja sama meno vaan jatkuu joten silloin minun tarvitsee räyhätä täällä

Jos minua ei härkittäisi niin en räyhäisi täällä

Lähettäjä[rose] 
Päivämäärä:   13.7.26 20:02:14

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   13.7.26 19:56:12

[rose] , ylisviiva tykkää lainailla muiden nimimerkkejä, kun ei hänellä muutakaan hupia elämässään ole.

Kiitti ilmoituksesta

Päivämäärä:   13.7.26 19:57:59

Jos käyttää samaa nimimerkkiä niin se kannattaa rekata.

Oon jo rekannu, mut en oo kirjautunu sisään pitkiin aikoihin, kun mun nimimerkillä ei ole kukaan ennen kirjoittanu

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   13.7.26 20:02:33

Onko rose Sannan sivupersoona?

Päivämäärä:   13.7.26 20:03:05

On – kunnes toisin todistetaan.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 20:06:30

Turhaan näille VATIPÄILLE on mitään vastata !

SANNA LOPAKKA JA [ROSE] ON TÄYSIN KAKSI ERI IHMISTÄ ! NE EIVÄT OLE KYTKÖKSESSÄ TOISIINSA ! SANNA LOPAKKA JA [ROSE] ON SISKOKSIA KESKENÄÄN ! JA MINÄ EN AINAKAAN ALA TODISTAMAAN TÄTÄ KOSKA SE ON TEHTY JO VUOSIA SITTEN EIKÄ KUKAAN SILTIKÄÄN USKONUT MEITÄ !

Lähettäjä: ei 
Päivämäärä:   13.7.26 20:07:51

Ei ole sivupersoona. Molemmat löytyy esim facebookista, Sannalla tottakai parikin profiilia siellä koska kaikilla henkisesti kypsillä aikuisilla on monta profiilia joilla voi sitten kommentoida siskolleen.

Lähettäjä: inkku 
Päivämäärä:   13.7.26 20:09:45

Facebookista ainakin löytyy Sanna Lopakka ja Jonna Lopakka ja ovat kyllä siskoksia, sen näkee jo ulkonäöstä.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 20:12:01

Ja muillahan ei ole kuin yksi profiili ? Tiedän moniakin ihmisiä joilla on ainakin kymmenen eri facebook profiilia. Se miksi minulla on kaksi ei kuulu muille. Ja minun ei tarvitse käyttää aikaani siskolleni kommentoimiseen facebookissa kummallakaan profiililla sillä voin soittaa hänelle tai kirjoittaa tekstiviestejä taikka whatsapp viestejä / puheluita käyttäen.

Päivämäärä:   13.7.26 20:13:23

Miksei iMessage tai FaceTime?

Päivämäärä:   13.7.26 20:17:52

Ei sinua sanna täällä härkittäisi jos osaisit keskustella asiallisesti. Ei täällä muitakaan härkitä. Paitsi ylisviiva ällöä, mutta ällö osaa suhtautua siihen aikuismaisesti eikä vedä mitään kilareita.

Päivämäärä:   13.7.26 20:21:54

Ei normaalilla ihmisellä ole tarvetta kuin yhdelle profiilille. Jos on pienyrittäjä, muusikkoa, tms niin sitten voi pitää julkisempaa ja yksityisempää profiilia. Mutta että joku tuilla elävä yhteiskunnan elätti tarvitsee kaksi profiilia :D Toinen vielä eri sukunimellä ja os Lopakka vaikka et edes ole naimisissa etkä varmasti menekään. Ja se ei yllätä että sinä tiedät joukon ihmisiä joilla on kymmenen profiilia, samanlaiset tyypit kun tuppaavat löytämään toisensa.

Päivämäärä:   13.7.26 20:22:20

Ällö on todellakin esimerkki jota se yksi härkkii jatkuvasti mutta eipä silti kilahtele tai raivoa, ota hänestä mallia.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 20:38:44

Päivämäärä: 13.7.26 20:17:52

"Ei sinua sanna täällä härkittäisi jos osaisit keskustella asiallisesti. Ei täällä muitakaan härkitä. Paitsi ylisviiva ällöä, mutta ällö osaa suhtautua siihen aikuismaisesti eikä vedä mitään kilareita."

Ja taas paskat lentää ! En tiedä onko sinulla luetunymmärtämisessä vikaa vaiko näössä vaiko sitten päänupissasi ? Sanon viimeisen kerran : KIRJOITIN ASIALLISEN KOMMENTIN TÄHÄN TOPAAN : http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=10403140&t=10403140 TÄSSÄ VIELÄ IHAN KOMMENTTINI :
Lähettäjä: Sanna Lopakka
Päivämäärä: 9.7.26 14:29:03

Ei ole vielä omaa kokemusta, mutta olen kuullut seuraavaa :

Kun on naimisissa ja tulee avioero eteen, niin sitä avioeroa ei niin vain saa, kun mies ei suostu allekirjoittamaan avioeroa papereita. Miten sitten toimitaan?

Kuulostaa siltä, että ei se avioliitto olekaan niin helppoa, kuin täällä annetaan ymmärtää.

Ja voihan se olla toki niinkin päin, että nainen ei suostu kirjoittamaan avioero papereita. Entäs sitten?

Avoliitosta on paljon helpompi lähteä, jos sellainen tilanne tulee eteen, kuin avioliitosta. Avoliitossa ei tarvitse kirjoittaa mitään papereita, sen kuin etsii uuden asunnon ja muuttaa pois. Tästä minulla kokemusta. Ja ei, en puhu nykyisestä suhteestani, vaan yhdestä entisestä suhteestani.

Minulla kävi siis näin : seurustelin erään miehen kanssa, olimme kihloissa ja asuimme avoliitossa. mies päätti jättää minut, joten jätti minulle kihlasormuksensa ja lähti yhteisestä asunnosta (jossa olimme vuokralla) siksi ajaksi pois, kunnes olin muuttanut itse pois. vasta sen jälkeen tuli asunnolle takaisin. Meillä oli tuolloin koiria, joita oli 3 (yhteensä 5, joista 1 myytiin ennen 600km päähän muuttoa ja 2 myytiin avoeron paikkeilla). Oli sydäntä särkevää ottaa 2 koiraa mukaan ja jättää 1 koira moneksi tunniksi asuntoon yksin, ennen kuin mies tuli takaisin. Vasta myöhemmin minulle selvisi, että tämä koira, joka jäi moneksi tunniksi yksin, olikin ollut minun nimissäni. Eli jos olisin tämän tiennyt, olisi mukaani lähtenyt kaikki 3 koiraa.

Mutta siis avoliitosta on paljon helpompi lähteä, kuin avioliitosta.

MITÄ VITUN EPÄASIALLISTA TUOSSA ON ? EI YHTIKÄS MITÄÄN ! TÄMÄN KOMMENTIN JÄLKEEN ALKOI KIMPPUUNI HYÖKKÄÄMINEN !

TÄSSÄ KIRJOITUS MINUN KIRJOITUKSEN JÄLKEEN :

Päivämäärä: 9.7.26 14:35:54

Olen kuullut että päivämääräsanna huoraa sillan alla.

ONKO TUO YLLÄ OLEVA TEKSTI (LÄHETTÄJÄ -) ASIALLINEN VAIKO EPÄASIALLINEN ?

Ja kilareita en vetäisi jos te ette kirjoittelisi minusta tämmöistä !

Lähettäjä: ei
Päivämäärä: 13.7.26 20:21:54

"Ei normaalilla ihmisellä ole tarvetta kuin yhdelle profiilille. Jos on pienyrittäjä, muusikkoa, tms niin sitten voi pitää julkisempaa ja yksityisempää profiilia. Mutta että joku tuilla elävä yhteiskunnan elätti tarvitsee kaksi profiilia :D Toinen vielä eri sukunimellä ja os Lopakka vaikka et edes ole naimisissa etkä varmasti menekään. Ja se ei yllätä että sinä tiedät joukon ihmisiä joilla on kymmenen profiilia, samanlaiset tyypit kun tuppaavat löytämään toisensa."

Mitäpä tuo toisaalta sinulle kuuluu onko minulla facebookissa yksi profiili vaiko kaksi ? Ja ei en ole tuilla elävä yhteiskunnan elätti ! Itse olen huora joka huoraa että saa elää ! Minulla on kaksi profiilia facebookissa. Ensimmäinen on nimellä Sanna Lopakka. Ja toinen on nimellä os Lopakka. Naimissa ei tarvitse olla jotta voi ottaa sellaisen sukunimen. Tässä pikku lapselle siitä lisää : Voitte ottaa käyttöön yhteisen sukunimen, jos teillä on yhteisiä lapsia tai olette asuneet yhdessä vähintään viisi vuotta. Minä olen asunut avoliitossa sulhaseni kanssa nyt 14-vuotta. Eli pystyin ottamaan os Lopakka päätteisen sukunimen kun olimme asuneet avoliitossa 5 vuotta. Ja tässä linkki mistä tuo löytyy : https://infofinland.fi/fi/family/common-law-relationship. Ja on totta että en ole naimisissa mutta se ei ole totta ettenkö ole menossa naimisiin. Vaikka ollaankin nyt oltu yhdessä 14-vuotta niin mitä sitten ? Se ei tarkoita ettemmekö menisi naimisiin. Eräskin henkilö meni naimisiin liki 13-vuoden seurustelun / avoliiton / kihloissa olon jälkeen. Joten .... Ps : Aina kannattaa ottaa asioista selvää ennen kuin tulee pätemään mitään !

Lähettäjä: ..
Päivämäärä: 13.7.26 20:22:20

"Ällö on todellakin esimerkki jota se yksi härkkii jatkuvasti mutta eipä silti kilahtele tai raivoa, ota hänestä mallia."

En ole koskaan huomannut että Ällöä tai jotain muuta olisi samalla tavalla härkitty kuin minua. Joten ....

Päivämäärä:   13.7.26 20:43:24

Olisit takuulla saanut kilarit vaikka sinua olisi härnätty vain Ällön tasolla.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 20:46:39

Tämä jäi vielä laittamatta :

Kihlautuminen

Nykyään kihlautumisella ei mitään lainopillista merkitystä. Kihlaus on kahden ihmisen keskenään tekemä sopimus avioitumisesta.

Nykyään moni pari menee kihloihin sopimatta tulevien häiden ajankohtaa, päättäen ajankohdaksi ‘sitten joskus’ tai jotkut menevät vain kihloihin aikomattakaan avioitua koskaan. <- tuohon lisäten meillä on aikomus avioitua

Kihlauksen kestosta sanottiin joskus menneisyydessä, että soveliasta oli olla kihloissa kolmesta kuukaudesta puoleen vuoteen. Nykyisin kihloissa voidaan olla lain vaatima vähimmäisaika viikko (avioliiton esteiden tutkinta) tai vaikka vuosikymmeniä.

Kihlasormus

Kihlasormukset eivät ole lainkaan pakolliset, mutta yleensä sellaiset kuitenkin hankitaan. Tapana on hankkia sormus sekä naiselle että miehelle roomalaisilta perityn käytännön mukaisesti vasemman käden nimettömään, mutta kukaan ei estä hankkimasta sormusta vain naiselle. Ja kuten sanottu: lupaus on kihlaus, ei sormus.

Ja tämä teksti löytyy täältä : https://naimisiin.info/haaopas/kihlaus.html

Päivämäärä:   13.7.26 20:46:39

"Vasta myöhemmin minulle selvisi, että tämä koira, joka jäi moneksi tunniksi yksin, olikin ollut minun nimissäni."

Et edes pysy kärryillä mikä eläin on sinun nimissäsi? Älä hanki enää eläimiä kun et tiedä onko ne sinun vai naapurin.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 20:56:54

Lähettäjä: ..
Päivämäärä: 13.7.26 20:43:24

"Olisit takuulla saanut kilarit vaikka sinua olisi härnätty vain Ällön tasolla."

Jos minua härnätään tällä tyylillä : päivämääräsanna on päivämätäsanna niin olisin antanut olla

Mutta kun minua härnätään tällä tyylillä : olen kuullut että päivämääräsanna huoraa sillan alla tai lisätään kehitysvaimmaiset päänuppivikaiset sun muut lauseet mukaan niin en todellakaan anna olla

Miksi ?
- En ole sellainen ihminen joka silittelee tuollaista solvaajien päätä ja joka antaisi asian olla
- Tuskin tekään jos tietäisin teidän viralliset nimet ja alkaisin huutelemaan teistä kaikenlaista sontaa vai antaisitko esimerkiksi sinä asian olla

Päivämäärä: 13.7.26 20:46:39

"Vasta myöhemmin minulle selvisi, että tämä koira, joka jäi moneksi tunniksi yksin, olikin ollut minun nimissäni."

"Et edes pysy kärryillä mikä eläin on sinun nimissäsi? Älä hanki enää eläimiä kun et tiedä onko ne sinun vai naapurin."

Tässä koiristani :
Mindy sekarotuinen narttu ON OLLUT ALUSTA ASTI MINUN NIMISSÄNI

Bella sekarotuinen narttu OLI MUUN HENKILÖN NIMISSÄ MUTTA SIIRTYI SUORAAN MINUN NIMIINI KUN OSTIN SEN

Vilma saksanpaimenkoira narttu OMISTAJATODISTUKSESSA LUKI MINUN JA SILLOISEN AVOPUOLISON NIMI JOTEN OLETIN ETTÄ KOIRA ON MEIDÄN YHTEISESSÄ NIMISSÄ JA NÄIN OLLEN TÄYTIN OMISTAJAMUUTOS LAPUN JA ALLEKIRJOITIN SEN JA JÄTIN SILLOISELLE AVOPUOLISOLLE SEN ALLEKIRJOITETTAVAKSI KOSKA MINULLE OLI SANOTTU SUOMEN KENNELLIITOSTA ETTÄ JOS HALUAN SAADA KOIRAN OMIIN NIMIINI NÄIN PITI TEHDÄ MUTTA KUN OTIN MYÖHEMMIN YHTEYTTÄ SUOMEN KENNELLIITTOON HEIDÄN LAKIMIEHENSÄ ILMOITTI MINULLE ETTÄ KOIRA ON OLLUT VAIN JA AINOASTAAN MINUN NIMISSÄNI JOTEN TÄTEN EN SIIS VOINUT TIETÄÄ KENEN NIMISSÄ KOIRA OLI

Nalle sekarotuinen narttu OLI MUUN HENKILÖN NIMISSÄ MUTTA SIIRTYI SUORAAN MINUN NIMIINI KUN OSTIN SEN

Donna saksanpaimenkoira narttu ON OLLUT ALUSTA ASTI MINUN NIMISSÄNI

Ja aion hankkia jatkossakin koiria

Päivämäärä:   13.7.26 21:00:42

Apua. Kävin lukemassa noita Sannan blogeja. Eihän tuo ole mitenkään normaalia luetella päivämäärät ihan kaikesta parisuhteessa tapahtuneesta julkisesti johki blogiin. Päiväreissut ja kaikki. Ihme kun ei ole nusasukertoja luetellut sinne, kuinka 4.8.2023 mennessä ovat nusasseet xxxx kertaa...

Päivämäärä:   13.7.26 21:01:23

Koiran omistajuuden näkee ihan itse sieltä kennelliiton koiranetistä. Siis jos se tarvitsee varmistaa, yleensä täysjärkinen ihminen on ihan ilmankin perillä että mikä eläin on oma ja mikä yhteisomistajuudessa jne.

Älä hanki jatkossa eläimiä ja olettele että "tää on varmaan mun ja toi on varmaan Penan". No, ei sulle kyllä kukaan järkevä kasvattaja edes myy.

Lähettäjä[rose] 
Päivämäärä:   13.7.26 21:11:22

Päivämäärä:   13.7.26 21:01:23

Koiran omistajuuden näkee ihan itse sieltä kennelliiton koiranetistä.

Ei näe, jos ei ole antanu lupaa

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 21:17:13

Päivämäärä: 13.7.26 21:00:42

"Apua. Kävin lukemassa noita Sannan blogeja. Eihän tuo ole mitenkään normaalia luetella päivämäärät ihan kaikesta parisuhteessa tapahtuneesta julkisesti johki blogiin. Päiväreissut ja kaikki. Ihme kun ei ole nusasukertoja luetellut sinne, kuinka 4.8.2023 mennessä ovat nusasseet xxxx kertaa..."

No sitten se ei ole normaalia. Ja kirjoitan blogiin ihan mitä itse haluan. Ja edelleen : ne blogit on tehty minun tyylilläni ja vain niin että ne miellyttää minua. Niitä ei ole tehty teidän tyylillänne eikä teitä muita miellyttääkseen. Ja tämä on minun elämääni. Teen mitä haluan tai olen tekemättä. Nussimiskertoja en ilmoita koska se ei muille kuulu.

Päivämäärä: 13.7.26 21:01:23

"Koiran omistajuuden näkee ihan itse sieltä kennelliiton koiranetistä. Siis jos se tarvitsee varmistaa, yleensä täysjärkinen ihminen on ihan ilmankin perillä että mikä eläin on oma ja mikä yhteisomistajuudessa jne.

Älä hanki jatkossa eläimiä ja olettele että "tää on varmaan mun ja toi on varmaan Penan". No, ei sulle kyllä kukaan järkevä kasvattaja edes myy."

Koiran omistajuutta ei näkynyt vielä silloin sieltä kennelliiton koiranetistä. Jos osaat lukea ja sinulla ei ole luetunymmärtämisessä mitään vikaa et olisi tätä kirjoitusta tänne julkaissut. Kuten sanoin Vilma OLI MINUN ja SILLOISEN AVOPUOLISONI YHTEISESSÄ NIMISSÄ (ihan oli omistajuustodistuksessa). Meille tuli avoero. Tässä vaiheessa olin ottanut Kennelliittoon yhteyttä koska halusin Vilman omiin nimiini. Minulle kerrottiin että minun pitää täyttää ja allekirjoittaa omistanmuutos lapun ja jättää se silloisen avopuolison allekirjoitettavaksi ja hänen pitää se sitten lähettää Kennelliittoon. Otin myöhemmin selville Kennelliitosta niin siellä kävi ilmi että olenkin ollut Vilman ainoa omistaja ajalta x - ajalle y. Joten ....

Ja aion jatkossakin hankkia eläimiä. Sillä tiedän kenen nimiin ne tulee. Mindy oli kasvattajalta ilman kennel nimeä. Kasvattaja oli täysijärkinen koska myi minulle koiran. Bella ei ollut kasvattajalta eikä kennelistä. Oli erään tutun tutun kautta ostettu. Hänkin oli täysijärkinen koska myi minulle koiran. Vilma oli kasvattajalta ilman kennel nimeä. Tämä ei ollut täysijärkinen kun ei minulle koiraa myynyt. Vaikka minun nimiini se silti tuli. Nalle ei ollut kasvattajalta eikä kennelistä. Oli joku nuoripariskunta ostettu. Kyllä hekin olivat täysijärkisiä kun minulle koiran myi. Donna oli kasvattajalta ja ihan kennel nimen alla olevalta. Kasvattaja oli täysijärkinen koska myi koiran minulle. Mindy tuli 7 viikon ikäisenä. Bella 6 kuukauden ikäisenä. Vilma 4 kuukauden ikäisenä. Nalle 6 kuukauden ikäisenä. Donna 8 viikon ikäisenä.

Päivämäärä:   13.7.26 21:17:24

Ootte te molemmat vaan onnettomia. Todellakin näkee kun kirjautuu omakoiraan, sieltä näkee OMAT asiansa vaikka ne olisi muilta piilottanut.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 21:18:04

Niin. Unohdin mainita että Kennelliiton koiranetistä ei näe kuka on koiran omistaja jos tähän ei anna lupaa. Ja loput onkin tuossa ylempänä.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 21:20:33

Päivämäärä: 13.7.26 21:17:24

"Ootte te molemmat vaan onnettomia. Todellakin näkee kun kirjautuu omakoiraan, sieltä näkee OMAT asiansa vaikka ne olisi muilta piilottanut."

NIIN. JOS SINULLA ON KENNELLIITON KOIRANETTIIN TUNNUKSET. TAI JOS OMISTAJA ON LAITTANUT NIMENSÄ ESILLE. JA KUN MINULLA EI OLE ENÄÄ KOIRIA EN TARVITSE KENNELLIITON KOIRANETTIÄ.

JA EIPÄ SITÄ SILLOIN NÄHNYT ONKO VILMA MINUN VAIKO SILLOISEN AVOPUOLISON NIMISSÄ OLI KIRJAUTUNEENA SINNE KOIRANETTIIN TAIKKA EI KOSKA ASIA OLI SILLOIN KESKEN.

Päivämäärä:   13.7.26 21:22:25

Noh, onneksi sillä ei ikinä ole ollut lain edessä väliä vaikka koiranetin mukaan koiran omistaisi itse joulumuori. Virallinen omistajarekisteri se ei ole.

Päivämäärä:   13.7.26 21:26:21

Olet koko ajan ollut sen piskin omistaja ajalta x - y ja sen olisit nähnyt heti jos olisit viitsinyt. Mutta vain oletit että asia on jotenkin toisin koska olet laiska taikka tyhmä. Ja edelleen, kukaan täyspäinen ei ole noin kujalla siitä että mitä eläimiä omistaa ja millä osuudella.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 21:32:31

No en taida olla sitten täysipäinen kun en tuollaista silloin tiennyt

Päivämäärä:   13.7.26 21:35:50

Et ole ja hyvä kun alat sen itsekin ymmärtää.

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   13.7.26 21:35:51

Sanna mene pois.

Lähettäjä[rose] 
Päivämäärä:   13.7.26 21:40:40

Päivämäärä:   13.7.26 21:17:24

Ootte te molemmat vaan onnettomia. Todellakin näkee kun kirjautuu omakoiraan, sieltä näkee OMAT asiansa vaikka ne olisi muilta piilottanut.

Oletko tietoinen, et monilla ei välttämättä ole niitä tunnuksia sinne omakoiraan?

Päivämäärä:   13.7.26 21:41:32

Viimeisin kommentti Sannalta totuudenmukainen, bravo!!!

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 21:47:57

Päivämäärä: 13.7.26 21:35:50

"Et ole ja hyvä kun alat sen itsekin ymmärtää."

Olen ymmärtänyt koko elämäni aika ja paljon
Ja tosiasia on se että olen täysipäinen enkä ole kujalla
Tosin sinä itse et näytä olevan se täysipäinen ja olet kujalla kuin mikä
Tiesitkö muuten että kun lähettää paperisen version omistajatodistuksesta tai omistajanmuutos todistuksen niin siinä kestää 2 - 4 viikkoa?
Omistajatodistuksessa luki minun nimeni sekä silloisen avopuolison nimi tästä 2 - 4 viikkoa eteenpäin nimemme olisi näkynyt jalostustietokannassa
Sitä ennen tuli avoero joten kirjoitin omistajamuutos lapun jonka jätin ex-avopuolisolleni sen allekirjoitettavaksi
Hän sitten oli laittanut sen paperiversion menemään Kennelliittoon ja 2 - 4 viikon jälkeen koira oli sitten hänen nimissään
Minä en tiennyt tätä kuin vasta paljon myöhemmin
Joten älä louskuta turpaasi siinä

Lähettäjä: Juu
Päivämäärä: 13.7.26 21:35:51

"Sanna mene pois."

En mene. Mene itse pois.

Lähettäjä: d 
Päivämäärä:   13.7.26 23:13:10

Tähänkin pätee vanha viisaus: se joka aloittaa on hölmö, mutta vielä hölmömpää on lähteä mukaan ja jatkaa. Jos Sanna haluat olla parempi kuin nämä "härkkijät" niin olisi oiva hetki osoittaa se ja tosiaan antaa olla. Jos jatkuvasti käytät omaa elämääsi kilometriviestien näpyttelyyn, raivoamiseen ja kiroiluun netissä, niin osoitat ihan samalla tasolla olevasi kuin me kaikki muutkin täällä kirjoittelevat.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 23:20:55

Mitäpä jos te opettelisitte itse antamaan minun olla

Kirjoitin tänne omalla nimelläni tai en niin antakaa jo olla

Eikö teille mikään riitä ?

Ei näköjään

Kasvakaa jo aikuisiksi

Päivämäärä:   13.7.26 23:23:24

Milloin aiot rekisteröidä nimimerkkisi?

Päivämäärä:   13.7.26 23:24:20

Eli Sanna Lopakka -> Sanna Lopakka.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   13.7.26 23:36:23

Jättäisitte sannan rauhaan. Varmasti hän rauhoittuu ja lopettaa täällä käymisen jos kukaan provosoituisi hänen kirjoituksistaan.

Lähettäjä: xxx 
Päivämäärä:   13.7.26 23:45:14

On olemassa ihmistyyppi joka riitelee vaikka itsensä kanssa...

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   13.7.26 23:49:08

"Jättäisitte sannan rauhaan. Varmasti hän rauhoittuu ja lopettaa täällä käymisen jos kukaan provosoituisi hänen kirjoituksistaan."

Tämä. Sanna kirjoittaa ihan asiallisesti, ellei aleta jatkuvasti närppimään. Enkä pidä kovin aikuismaisena sitäkään, että kaivellaan jotain 15 v vanhoja nettikirjoitteluja ja postaillaan niitä tänne. Mitä se hyödyttää?

Kivaa kesää Sannalle, älä välitä näistä!

Päivämäärä:   14.7.26 08:40:25

"Onko rose Sannan sivupersoona?"
On. Eu sitä aina jaksa riehua tai kirjoitella muuten täysin idioottimaisia juttuja, mutta maine pitää pitää yllä. Jännästi myös päivämääräsanna tekee paluun foorumille aina kun viestimäärässä on isompi pudotus...

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   14.7.26 08:49:45

^ Ei se oikeasti ole. Sanna ja siskonsa ovat kaksi eri henkilöä, niin todellisessa elämässä kuin tällä palstalla.

Päivämäärä:   14.7.26 08:53:30

"Lähettäjä: -
Päivämäärä: 13.7.26 08:09:35

"Kuka on sinun Sanna?"

* mitä tarkoitat?" Kirjoitit että "Nyt kaikki lopettaa minun Sannan kiusaamiset het", niin kysyin vaan että kuka on tämä sinun Sanna jonka kiusaamiset pitää lopettaa?

"Apua. Kävin lukemassa noita Sannan blogeja. Eihän tuo ole mitenkään normaalia luetella päivämäärät ihan kaikesta parisuhteessa tapahtuneesta julkisesti johki blogiin. Päiväreissut ja kaikki. Ihme kun ei ole nusasukertoja luetellut sinne, kuinka 4.8.2023 mennessä ovat nusasseet xxxx kertaa..." Päivämäärä Sannana täällä tullut ap tutuksi.

Päivämäärä:   14.7.26 08:57:38

"Ei se oikeasti ole. Sanna ja siskonsa ovat kaksi eri henkilöä, niin todellisessa elämässä kuin tällä palstalla."
Minullakin on sisko. Ei se tarkoita, saati todista, että hän kirjoittaisi tänne.

Päivämäärä:   14.7.26 09:29:09

Voi kun kirjoittaisikin asiallisesti. Monta hyvää keskustelua on mennyt pilalle, kun hän on tullut sinne raivoamaan vain, koska on ollut jostain asiasta eri mieltä, ymmärtänyt jonkun asian väärin tai hänelle on kerrottu (asiallisesti!) hänen olevan väärässä.

Lähettäjä: ennen banneja 
Päivämäärä:   14.7.26 09:58:41

Joo, ei ennen bannejaan hänen täällä olleet kirjoitukset olleet läheskään aina asiallisia. Lähinnä juurikin se vänkääminen lainaustorneineen, huutaminen ja tuo "ite oot" huutelu. Silloin täällä oli vielä moderointia ja Sannan raivon takia lähti sitten poistoon koko ketju. Niissä ei kiusattu häntä, vaan juteltiin ihan muista asioista, eikä edes mainittu häntä. Mutta kun hän ei ymmärtänyt jotakin tai luuli kaiken koskevan häntä. Itseni kohdalla muistan ikuisesti brexitiin liittyvän keskustelun. Kertoin miten vaikuttaa itseeni ja hän koki itseään loukattavan kun ei ymmärtänyt ja siitähän se meni hänen raivoamistopaksi.

Mä voin myöntää, että kun tämä tapahtui ketjusta toiseen, niin se rupesi ärsyttämään liikaa. Vaikka tiedostin, että hänellä on haasteita.

Nyt en tiedä mistä tämä show lähti liikkeelle, joten en sano, että nyt olisi näin käynyt.

Lähettäjä: minttu 
Päivämäärä:   14.7.26 13:02:54

Taisi Sanna saada bannit :D

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   14.7.26 13:22:25

Ennen banneja, tämä lähti liikkeelle siitä, että ylisviiva kirjoitti toisessa topicissa Sannan huoraavan sillan alla.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   14.7.26 13:24:15

Tulisoa ylisviivalle kans yhtä nopeat bannit kuin sannalle

Päivämäärä:   14.7.26 13:47:23

>ylisviiva kirjoitti

Viiva*

Päivämäärä:   14.7.26 14:45:50

"Taisi Sanna saada bannit :D"
:DD

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.