Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Nyt Sanna lopetat ihmisten kiusaamisen 2

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.7.26 18:59:05

"No kuule todistappa ! "
Tuossahan se tuli. Itse jaat sitä tietoa monesti päivässä niin kaikkihan sen kuulee. Sitten vaan niitä sun todisteita kehiin...

Re: Nyt Sanna lopetat ihmisten kiusaamisen 2

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   12.7.26 19:01:10

Mikä? Väitit että olen sillan alla huoraamassa. Vastasin että todista minulle kuvalla että olen siellä sillan alla sekä että huoraan siellä. Kuvan pitää olla aito kuva eikä mistään pöllitty tai muokattu. Voitko tehdä sen? Et. Miksi et? Siksi että sinulla ei ole aitoa eikä oikeaa kuvaa minusta sillan alla huoraamassa.

Ja mitä tietoa minä jaan? Sinähän se siinä koko ajan hoet että päivämääräsanna on sillan alla huoraamassa. Joten älä syytä minua sen hokemisesta.

Pitäisikö sinun käydä näön tarkastuksessa tai ottaa ne lääkkeet?

Päivämäärä:   12.7.26 19:03:53

Kuulin että tänäänkin päivämääräsannan löytää housut kintuissa ja perse pystyssä sillan alta.

Lähettäjä: Zanna 
Päivämäärä:   12.7.26 19:06:24

En lopeta, lopeta ite!

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   12.7.26 19:11:55

Jotta kaikille tulee hyvä mieli niin kerron teille tähän totuuden (joka ei oikeasti ole totta) : olen siis se päivämääräsanna ja asun sillan alla ja harrastan huoraamista. Eilen huorasin 200 eri miehen kanssa. Tänään kello 18.20 olen huorannut jo 400 eri miehen kanssa.

Ja kaikki mitä minusta täällä puhutaan pitää paikkaansa (oikeasti ei pidä).

Ja ihan sama kuka uskoo minua ja kuka ei.

Nyt loppuu tämä paska.

https://mindynbellanvilmannallendonnansivu.blogspot.com/

https://mindynvilmannallendonnanpaperit.blogspot.com/

https://sannanentistaelamaa.blogspot.com/

https://sannanunelmistatulitotta.blogspot.com/

sannalopakka26@gmail.com

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.7.26 19:12:57

Kissankellot ovat ihania.

Lähettäjä: siis 
Päivämäärä:   12.7.26 19:34:12

Pikkusen sekopäisiä nuo sivut. Ei kukaan täyspäinen pidä mitään blogia vain tilittääkseen entisiä suhteitaan.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   12.7.26 19:39:28

Onko? No sille en voi mitään.

No mutta tiedätkö mitä? Minäpä löysin googlen haun kautta tämmöiset sivut ja voin sanoa ettei ne nämäkään sen paremmat ole vaikka kirjoittaja ei mainostakaan omia entisiä suhteitaan (jos hänellä sellaisia edes on) : https://pieceofweddingcakebykata.blogspot.com/

Ps : Jos osaat tehdä paremmat niin teeppä itse ja näytä sitten ne.

Mutta tiedän ettet osaa tehdä yhtään parempia sivuja joten suosittelen olemaan vain hiljaa.

Päivämäärä:   12.7.26 19:48:05

No en tee sivuja missä maristaan jostain entisistä suhteista ja uhriudutaan exän vuoksi :D Nolompaa en heti keksi.

Tuo katan hääsivu oli oikein kiva. Hienoja kuvia ja paljon asiaa järkevästi kirjoitettuna. Varmasti joku häitään suunnitteleva saa tuolta jotain irti.

Mutta ihan hyvä sivu vertailuksi. Näkee sen valtavan eron siinä että toinen osaa kirjoittaa ja aihe on järkevä ja sitten toinen taas märisee jotain exää.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   12.7.26 19:54:34

No älä tee. Älä sitten jakele mielipiteitäsi. Ja ihan selvästi et osaa itse tehdä edes sivuja etkä varsinkaan parempia. En minä mitään marise. Kerroin omista entisistä suhteista ja sen minkälaisia miehiä elämässäni on ollut ennen nykyistä. Ja en uhriudu. No jos se on noloa niin sitten se on. Sanon tähän että voi voi. Ja lisään että ne sivut on tehty minun tyylilläni ja minua miellyyttääkseni. Ei ketään muita varten eikä muita miellyttääkseen.

Katan sivut olivat kauheaa marinaa ja noloa.

Osaan minäkin kirjoittaa. Ja en märise mistään. Olen sellainen ihminen joka tekee kaiken omalla tyylilläni ja sen ei tarvitse miellyttää sinua eikä ketään muutakaan.

Päivämäärä:   12.7.26 19:59:52

Tarkoitan tuolla että osaa kirjoittaa sitä, että teksti on sujuvaa ja oikein kirjoitettua. Kata osaa, sinä et. Se että osaa laittaa sanoja peräkkäin on toki teknisesti sitä että osaa kirjoittaa, mutta ei sitä mitä minä tuossa nyt tarkoitin. Esimerkiksi sinun entisistä suhteista märisemissivuilla lauseet alkaa pienellä kirjaimella ja pisteet on ilmeisesti loppuneet näppiksestä. Se ei ole sellaista kirjoittamista että kukaan normaali mainostaa sivujaan. Noloa.

Päivämäärä:   12.7.26 20:03:08

Oikoluetapa blogitekstisi vaikka tekoälyllä.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   12.7.26 20:05:50

Tuon Katan ja Sannan blogien ero on valtava, toisen on kirjoittanut aikuinen ja toisen esiteini tai sellaisen tasolla oleva.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   12.7.26 20:28:44

nimimerkille siis :
Osaan kirjoittaa. Tekstini on sujuvaa ja oikein kirjoitettua. Kata osaa. Osaan minäkin. Edelleenkään minä en mitään märise. Kerron edelleenkin kolmesta eri miehestä joiden kanssa olen seurustellut. Ja voi yhyy jos sieltä puuttuu pisteet tai pilkut. Yhyy nyt taas. Ja näppiksestäni ei ole loppuneet pisteet eikä mitkään muutkaan. Mainostan sivujani niin mainostan. No sitten en ole normaali. Ja sitten se on noloa. Toisaalta olen halunnut kaikkien tietävän minkälaisten k-u-s-i-p-ä-ä miesten kanssa minä olen ollut yhdessä. Varsinkin se ensimmäinen T-kirjaimella alkavan. Minkälainen k-u-s-i-p-ä-ä ihminen hän oli. Haluaa alkaa seurustelemaan kanssani. Haluaa mennä kihloihin kanssani. Haluaa muuttaa kanssani yhteen. Mutta kun muutetaan 600km päähän niin jätetään toisen naisen takia vaikka oltiin hetki ennen muuttoa vannottu että ei jätä kun sinne asti muutetaan. Jos on ollut koko ajan tiedossa se toinen nainen niin v-i-t-t-u-a-k-o on pitänyt alkaa seurustelemaan kanssani mennä kanssani kihloihin ja muuttaa kanssani yhteen asumaan. Sellainen mies on melko s-e-k-o-p-ä-ä ja sairas. Jos olisin tämän tiennyt alusta asti en todellakaan olisi alkanut kyseisen miehen kanssa seurustelusuhteeseen mennyt hänen kanssaan kihloihin ja muuttanut hänen kanssaan yhteen. Ja ole sinä mitä mieltä haluat niistä sivuista. Ei kiinnosta p-a-s-k-a-n vertaa. Ja itse et osaa tehdä edes minkäänlaisia sivuja saatikka parempia. Joten ....

nimimerkille viiva :
Enpä oikolue kun ei kiinnosta. Ja juurihan olet vaahtonut pääpunaisena ettei tekoälyyn kannata luottaa. Joten ....

nimimerkille kaksoispiste :
Olkoon. Olen itsekin aikuinen. En esiteini tai sellaisen tasolla oleva. Ja kun pikkulapsi ei tiedä mitä tarkoittaa esiteini niin tässäpä sinulle luettavaa (jos osaat edes lukea) : ESITEINI :Esiteini on noin 9–12-vuotias lapsi, joka elää siirtymävaihetta lapsuuden ja varsinaisen teini-iän välissä. Kehitysvaiheelle on ominaista aivojen kypsyminen, itsenäistyminen, mielialan vaihtelut sekä fyysiset ja sosiaaliset muutokset ennen täyttä murrosikää. ESITEININ TASOLLA OLEVA : Esiteinillä tarkoitetaan noin 9–12-vuotiasta lasta, joka on siirtymässä lapsuudesta teini-ikään. Jos jokin asia tai käytös on "esiteini-tasolla", sillä viitataan yleensä kehitysvaiheelle tyypillisiin piirteisiin. OLEN AIKUINEN ihminen niin HENKISESTI kuin FYYSISESTIKIN. Olen syntynyt vuonna 1985 eli olen 41-vuotias. Olen siis HENKISELTÄ iältäni 41-vuotias sekä FYYSISELTÄ iältäni 41-vuotias. Se että joku tekee OMAN TYYLLISEN SIVUN EI määritä minkä ikäinen ihminen on. No mutta olen sitten se esiteini tai sellaisen tasolla oleva.

Päivämäärä:   12.7.26 20:32:23

Sujuva teksti ei ole sellainen josta puuttuu välimerkit ja muutenkin PERUSasiat kirjoituksessa loistaa poissaolollaan. Eli, et osaa kirjoittaa.

Lähettäjä: mitää 
Päivämäärä:   12.7.26 20:49:53

mitää
Päivämäärä: 12.7.26 17:53:05

Nyt pitää sanoa, että ihmettelen näitä vastauksia. Oletan, että Sanna on ylläpitäjän aloitteesta hyväksytty provoilemaan täällä, jotta klikkauksia mahdollisimman paljon.Ja niistähän klikkauksista tämä foorumi rahoitetaan.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   12.7.26 20:55:00

Nimimerkki siis : Anteeksi teidän ylhäisyytenne, että en ole sivuillani aloittanut lauseita isolla kirjaimella, enkä ole laittanut sinne pilkkuja, taikka pisteitä. Ja olen käynyt PERUSKOULUN, joten OSAAN kirjoittaa. On minun PÄÄTETTÄVISSÄNI kirjoitanko jollekin sivustolle näin : Hei, Nimeni on Maija Mehiläinen. Olen Mehiläisestä kotoisin. Vaiko : hei nimeni on Maija Mehiläinen ja olen Mehiläisestä kotoisin

Lähettäjä: hah 
Päivämäärä:   12.7.26 20:56:07

Mitää: höpöhöpö, tuo tyyppi on riehunut täällä pitkään ja välillä saanut bannit, googletappa tuolla nimellä niin löydät muutakin.

Päivämäärä:   12.7.26 21:01:59

Tottakai se on sinun päätettävissä että millä tyylillä marinaasi kirjoitat. Mutta, tuolla räpellyksellä ei ole mitään tekemistä sujuvan tekstin kanssa. Se, että osaat muodostaa kirjaimista sanoja, ei tee vielä sitä että osaisit kirjoittaa sujuvaa tekstiä.

Päivämäärä:   12.7.26 21:04:37

hah. Onko niin. Minä en ainakaan alentuisi vastaamaan ja ylläpitämään siten keskustelua.

Päivämäärä:   12.7.26 21:11:53

Kyseinen henkilö on hyvin poikkeava ns normaalista vaikka ei itse sitä myönnä/tajua.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   12.7.26 21:19:18

Lähettäjä: siis
Päivämäärä: 12.7.26 21:01:59

"Tottakai se on sinun päätettävissä että millä tyylillä marinaasi kirjoitat. Mutta, tuolla räpellyksellä ei ole mitään tekemistä sujuvan tekstin kanssa. Se, että osaat muodostaa kirjaimista sanoja, ei tee vielä sitä että osaisit kirjoittaa sujuvaa tekstiä."

Sanoo keskenkasvuinen äpärä joka ei itse osaa kirjoittaa sujuvasti

Lähettäjä: hah
Päivämäärä: 12.7.26 21:11:53

"Kyseinen henkilö on hyvin poikkeava ns normaalista vaikka ei itse sitä myönnä/tajua."

En ole poikkeva ns normaalista. Olen täysin normaali. Tosin sinä sen sijaan et näytä olevan se normaali.

Ai niin, mutta hei, en minä olekaan se normaali.

Päivämäärä:   12.7.26 21:31:33

Oman kommentointini osalta ympyrä sulkeutuu ja palaan ihmettelemään, miten tuollainen täysin vailla normaaleja käytöstapoja oleva akkeli on päästetty ihmisten lasten pariin "työskentelemään". Toivottavasti nykyään on tiukempi seula siinä, ketä noihin hommiin otetaan. Palkatuilla toki on mutta jotain rajaa näissä tukihimmelin kautta pätkäksi "töihin" otettavissakin pitäisi olla.

Päivämäärä:   12.7.26 21:36:58

Jos se valehtelee kaikesta niin miksei päiväkodeistakin. Etenkään kun niistä ei ole päivämääriä...

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   12.7.26 21:39:25

Siis; samaa mieltä, onneksi siitä on jo ilmeisesti aikaa kun on päiväkodissa jonkin pätkän tehnyt ja toivottavasti ei koskaan ihmisten oli sitten lapsia tai aikuisia pariin töihin laiteta.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   12.7.26 22:01:00

Lähettäjä: siis
Päivämäärä: 12.7.26 21:31:33

"Oman kommentointini osalta ympyrä sulkeutuu ja palaan ihmettelemään, miten tuollainen täysin vailla normaaleja käytöstapoja oleva akkeli on päästetty ihmisten lasten pariin "työskentelemään". Toivottavasti nykyään on tiukempi seula siinä, ketä noihin hommiin otetaan. Palkatuilla toki on mutta jotain rajaa näissä tukihimmelin kautta pätkäksi "töihin" otettavissakin pitäisi olla."

No ihmettele kuule ihan rauhassa. Käytöstapani ovat netissä juurikin sellaiset kuin ne on minua kohtaan. Netin ulkopuolella taas ihan eri. En ole tukihimmelin pätkätöitä tekevä.

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 12.7.26 21:36:58

"Jos se valehtelee kaikesta niin miksei päiväkodeistakin. Etenkään kun niistä ei ole päivämääriä..."

Minne haluat että laitan todisteita siitä että olen työskennellyt päiväkodeissa?
Laitanko tänne?
Kuvia en voi laittaa mutta muuten kyllä voin

Lähettäjä: jep
Päivämäärä: 12.7.26 21:39:25

"Siis; samaa mieltä, onneksi siitä on jo ilmeisesti aikaa kun on päiväkodissa jonkin pätkän tehnyt ja toivottavasti ei koskaan ihmisten oli sitten lapsia tai aikuisia pariin töihin laiteta."

Vais niin
Kiitos tiedosta
Toivon sydämeni pohjasta asti että sinulla eikä kenelläkään ole lapsia eikä tule koskaan olemaankaan
Toivon myöskin sydämeni pohjasti asti että ette ole koskaan tekemisissä lasten saatikka aikuisten kanssa

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   12.7.26 22:01:22

Hei,

Olen päivämääräsanna, eli Sanna Lopakka.
Olen huora, käyttäydyn kuin lapsi, minulla on kehityshäiriö, enkä ymmärrä eroa omassa ja muiden käytöksessä, en ole netin ulkopuolella normaalisti käyttäytyvä ihminen, vaan huudan ja riehun ja rävöstän netin ulkopuolellakin ja joka paikassa muunmuassa kaupassa, huudan kuin hullu ja vaahto roiskuu suupielistäni, minun pitäisi mennä mielialatutkimukseen, jossa minulle todettaisiin varmasti vähintäänkin persoonallisuushäiriö narsismi / psykopatia / sosiopatia, keksin ihan kaiken (puhun nyt tästä ketjusta : http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=10403140&t=10403140), olen sairas ihminen vailla sairauden tuntoa, hakkaan näppäimistöä raivohullun kiilto silmissä, minun pitäisi olla suljetulla osastolla, minun ei kuuluisi olla ihmisten lasten kanssa missään tekemisissä, eikä muutenkaan kenenkään ihmisten, olen hakeli, enkä ole koskaan saanut työstä palkkaa, enkä tule koskaan saamaankaan, olen ollut aina kuntouttavassa työtoiminnassa, enkä ikinä oikeassa palkkatyössä, enkä tule koskaan olemaankaan, en saanut palkkaa, enkä päivärahaa, enkä kulukorvausta, olen ollut työkokeilussa, kyllä minut on oikeasti päästetty "työskentelemään" päiväkotiin, se on aivan kamala asia, minun ei todellakaan kuuluisia hankkia koiria, sillä toinen koiristani yritti uimalla pakoon ja toinen ei uskaltanut, olen myöskin avohoitopotilas, olen pällivikainen, sekopää, vaihdan asuin paikkaa kun suututtaa ihmisiä ja poltan sillat takanani, minulla ei ole rahaa hankkia koiraa, hyvästä ylläpidosta puhumattakaan, olen saanut bannit jo monista ryhmistä esim FB:sta ....

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   12.7.26 22:01:35

hei
olen päivämääräsanna eli Sanna Lopakka
en ole huora
en käyttäydy kuin pikkulapsi
minulla ei ole kehityshäiriötä
ymmärrän eron omassa ja muiden käytöksessä
olen netin ulkopuolella normaalisti käyttäytyvä ihminen (minua voi tulla tapaamaan jos uskaltaa)
en huuda enkä riehu enkä rävöstä netin ulkopuolla enkä joka paikassa en esimerkiksi kaupassa
en huuda kuin hullu eikä vaahtoa roisku suupielistäni
minun ei tarvitse mennä mielialatutkimuksiin sillä minulla ei ole mitään vikaa mielialassani eikä päänupissani
minulle ei todeta persoonallisuushäiriötä ei narsismia ei psykopatiaa eikä sosiopatiaa
en keksi ihan kaikkea (puhun nyt tästä ketjusta : http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=10403140&t=10403140)
en ole sairas ihminen vailla sairauden tuntoa
en hakkaa näppäimistöä raivohullun kiilto silmissä
minun ei pitäisi olla suljetulla osastolla (en siis kuulu suljetulle osastolle)
minun todellakin kuuluu olla ihmisten lasten kanssa tekemisissä ja olenkin ollut sekä muidenkin ihmisten
en ole kaheli
olen ollut yläasteella päiväkodeissa töissä sekä k-kaupassa
olen ollut työvoimatoimiston kautta päiväkodeissa töissä
olen ollut yhdessä päiväkodissa yli kolme vuotta töissä ja sain sieltä oikeaa palkkaa (miksi vain kolme vuotta? - olisin ollut pidempäänkin mutta tuli muutto toiselle paikkakunnalle joten piti lopettaa työt kun välimatkaa olisi ollut niin paljon etten olisi voinut millään siellä kulkea)
en ole ollut koskaan kuntouttavassa työtoiminnassa (vaan ihan työvoimatoimiston kautta)
olen ollut ihan aidossa ja oikeassa palkkatyössä josta sain hyvinkin palkkaa
en ole saanut koskaan päivärahaa enkä kulukorvausta
en ole ollut koskaan työkokeilussa
kyllä minut on oikeasti päästetty "työskentelemään" päiväkotiin ja sehän on kamala asia
tottakai minun kuuluisi hankkia koiria
yksikään koiristani ei ole koskaan yrittänyt uimalla pakoon
en ole avohoitopotilas
en ole pällivikainen
en ole sekopää
en vaihda asuin paikkaa kun suututtaa ihmisiä enkä polta siltojani takanani
tässä on alkuperäinen : Lähettäjä: huhhuijaa
Päivämäärä: 11.7.26 21:33:34
Ilmeisesti vaihtavat myös asuinpaikka kuntaa kun suututtaa ihmisiä ja polttaa sillat takanaan. <- tähän olisi ihan kiva saada vastaus
minulla on rahaa hankkia koira jos toinenkin
rahaa on huolehtia koirista ja hyvästä ylläpidosta tms....
en ole saanut banneja monista ryhmistä esim FB:sta

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   12.7.26 22:02:45

Sanna, laita nyt se netti kiinni. Ei selvästi tee hyvää sinulle. En hyväksy tuota muiden harjoittamaa närppimistä ja kiusaamista, mutta et itsekään osaa jättää noita omaan arvoonsa. Laita netti kiinni ja tee jotain mukavia asioita, mene vaikka kävelylle.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   12.7.26 22:06:18

Ällö; Kohta se vastaa sulle..En laita nettiä kiinni, en mene kävelylle...

Päivämäärä:   12.7.26 22:08:31

"Hei,

Olen huora, käyttäydyn kuin lapsi, minulla on kehityshäiriö, enkä ymmärrä eroa omassa..."
Vihdoin jotain rehellistä ja totuudenmukaista!

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   12.7.26 22:09:55

Jep, ihmetyttää kyllä, että eikö sen mieskään sano mitään, kun selvästi näkee, että viestit menee ihon alle pahasti ja onhan sen pakko näkyä ulospäinkin.

Varmaan jokainen ymmärtää, ettei kukaan tuon ikäinen ole työkyvyttömyyseläkkeellä ihan turhaan ja syy eläkkeeseen näkyy kyllä näissä viesteissä. Se ei silti ole syy kiusata, närppiä loputtomiin ja tahallaan ärsyttää. Toivoisin aikuisilta ihmisiltä vähän enemmän ymmärrystä. Sanna kirjoittaa ihan asiallisesti, jos häntä ei tahallaan aleta ärsyttää.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   12.7.26 22:17:38

Lähettäjä: Ällö
Päivämäärä: 12.7.26 22:02:45

"Sanna, laita nyt se netti kiinni. Ei selvästi tee hyvää sinulle. En hyväksy tuota muiden harjoittamaa närppimistä ja kiusaamista, mutta et itsekään osaa jättää noita omaan arvoonsa. Laita netti kiinni ja tee jotain mukavia asioita, mene vaikka kävelylle."

Sanon sinulle näin : tarkoitat olla ystävällinen, mutta silti en ota "komentoasi" / "kehoitustasi" vastaan. Kello on 21.23, joten en lähde enää tähän aikaan kävelylle.

Päivämäärä: 12.7.26 22:08:31

"Hei,

Olen huora, käyttäydyn kuin lapsi, minulla on kehityshäiriö, enkä ymmärrä eroa omassa..."
"Vihdoin jotain rehellistä ja totuudenmukaista!"

Heitin tämän ihan huumorilla! Mutta usko mitä haluat.

Päivämäärä: 12.7.26 22:09:55

"Jep, ihmetyttää kyllä, että eikö sen mieskään sano mitään, kun selvästi näkee, että viestit menee ihon alle pahasti ja onhan sen pakko näkyä ulospäinkin.

Varmaan jokainen ymmärtää, ettei kukaan tuon ikäinen ole työkyvyttömyyseläkkeellä ihan turhaan ja syy eläkkeeseen näkyy kyllä näissä viesteissä. Se ei silti ole syy kiusata, närppiä loputtomiin ja tahallaan ärsyttää. Toivoisin aikuisilta ihmisiltä vähän enemmän ymmärrystä. Sanna kirjoittaa ihan asiallisesti, jos häntä ei tahallaan aleta ärsyttää."

Miksi minun mieheni pitäisi jotain sanoa? Ja mitä sen pitäisi sanoa? Pitäisikö sen sanoa / käskeä laittamaan tietokone kiinni? tai lopettaa tänne kirjoittelemisen?

Mieheni ei tarvitse sanoa mitään. Ei miestäni kiinnosta mitä minä täällä kirjoitan. Ja olen aikuinen ihminen joten päätän itse minne kirjoitan ja laitanko tietokonetta kiinni vaiko en.

Kuka on sanonut että olen työkyvyttömyyseläkkeellä? Ei kukaan. Paitsi sinä. Ja ei en ole työkyvyttömyyseläkkeellä.

Päivämäärä:   12.7.26 22:22:25

Ällö on ulkokultainen mutta sisältä todella ilkeä ja ikävä ihminen.

Päivämäärä:   12.7.26 22:23:21

Huomaatko miten se yrittää asettautua sinun yläpuolelle?

Päivämäärä:   12.7.26 23:43:17

Jos täällä mielipiteitä esittäviä arvostan niin ainakin Ällö on yksi niistä.

Päivämäärä:   12.7.26 23:43:31

T. Ällö

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 00:40:49

melko sairasta syyttää minua kahden topan verran ihmisten kiusaamisesta kun itse te tässä olette minua kiusanneet !!!!

ottakaa vastuu omista tekosistanne älkääkä syytelkö viatonta ihmistä jostain sellaisesta mitä hän ei ole edes tehnyt !!!!

ei minulla muuta

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 00:41:00

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=10406011&t=10406011

Lähettäjä: Yli-Mies 
Päivämäärä:   13.7.26 00:47:40

Hei Sanna, kun toistuvasti kerrot olevasi aikuinen (ei lapsen tasolla) oleva nainen niin voisitko käyttää 25 minuuttia elämästäsi ja tehdä Mensan nettitestin? Kiinnostaisi kovasti tietää minkä tuloksen sait.

https://www.mensa.fi/nettitesti/

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 00:54:03

Hei Yli-Mies, niin kerron. Mitä sitten? Minua ei tuollaiset tekstit kiinnosta, joten en ole tekemässä sitä. Pitäkää minua lapsen tasolla, jos siltä tuntuu. Tosin ette tekään kyllä aikuisen tasolla olevia ole. Joten teeppä ihan keskenäs se testi.

Lähettäjä: Ystävällinen vihje 
Päivämäärä:   13.7.26 00:58:15

Sanna hei, meillä on sinusta vain se kuva, jonka sinä meille annat. Se ei nyt vain ole neurotyypillinen. Ei sinun kirjoitukset tänne tai kotisivuillesi. Se ei tee sinusta kuitenkaan yhtään huonompaa ihmistä.

Tiedän yhden aspergerin joka on todella samanoloinen kuin sinä. Hän luettelee samoin vuosia ja päivämääriä, kertoo matkat metrilleen kuten sinä eräässä facebookin ryhmässä kun oli kyse Juhannuksen vietosta. Hän ei myöskään pysty täysipainoiseen työhön mutta on ollut pitkään tuetussa työssä päiväkodissa. Hän on loistava lasten kanssa.

Suosittelen edelleen pysymään täältä mahdollisimman kaukana. Mikäli haluat osallistua keskusteluun niin vaihda nimimerkkiä säästyt varmasti pahimmalta kiusaamiselta jo sillä. En usko tämän palstan antavan sinulle mitään.

Lähettäjä: Ystävällinen vihje 
Päivämäärä:   13.7.26 01:03:22

Tarkoitus ei ole sinua kuitenkaan diagnosoida kun ei siihen ammattitaito riitä. Olen vain sattumalta nähnyt kommenttejasi muuallakin kuin täällä ja tuo tuttava tuli heti mieleen. En odota sinun hyväksyvän mielipidettäni ja olisi varmasti ollut viisaampaa olla vaiti. Mielenkiintoinen henkilö olet, jostain syystä. Otat varmasti tämänkin pahalla vaikka en sitä niin tarkoita.

Päivämäärä:   13.7.26 01:04:52

Ystävällinen vihje = Ällö

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 01:07:47

Ystävällinen vihje, no sitten antaa. Ei se teidänkään kuva teistä kerro, muuta kuin vain sen, että se on neurotyypillinen.

Kuten olen sanonut, niin jos minua kohtaan käyttäydytään paskamaisesti, saa kyllä samalla mitalla takaisin. Joten se siitä sitten.

Ja kuten olen tämänkin sanonut, niin ne kotisivut on tehty minun tyylilläni ja minua miellyttääkseni. Niiden ei tarvitse olla sinun tai jonkun muun tyylliset, eikä niiden tarvitse miellyttää sinua tai ketään muutakaan.

Älä vertaa minua sinun tuntemaasi aspergerin ihmiseen. Minä en ole sellainen. Hyvä kun tämä tuli ilmi, niin tiedän, etten enää kirjoita facebookissa missään ryhmissä enää yhtään mitään. Ja minä pystyn täysipainoiseen työhön. En ole koskaan ollut tuetussa työssä.

Suosittele mitä suosittelet.

Minäkin suosittelen sinua ja monia muita kasvamaan aikuiseksi ja antamaan jo olla. Mutta teettkö te niin? Ette, sillä teidän mielestänne on kiva härkkiä minua vuodesta toiseen. Mutta silti en poistu täältä.

Päivämäärä:   13.7.26 01:19:13

Ällö on ylläpitäjänä joissakin ryhmissä joihin kirjoittelet.

Päivämäärä:   13.7.26 01:20:08

Hirveän passiivisaggressiivinen tuo Slupakka.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 01:21:16

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 13.7.26 01:19:13

"Ällö on ylläpitäjänä joissakin ryhmissä joihin kirjoittelet."

Kiva tietää. On ollut kaksi ryhmää, joihin olen aikoinani kirjoitellut. Muissa ryhmissä en ole vuosiin kirjoitellut mitään. Ja nekin kyllä sellaisia ryhmiä, joita vain seurailen.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 01:22:05

Päivämäärä: 13.7.26 01:20:08

"Hirveän passiivisaggressiivinen tuo Slupakka."

Kiitos. Samoin sinä Spurgu.

Lähettäjä: Yli-mies 
Päivämäärä:   13.7.26 01:23:19

Paljonko on eläkertymä täysipainoiseen työhön pystyvällä 41-vuotiaalla Sannalla?

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   13.7.26 01:24:52

-, en ole yhdessäkään ryhmässä ylläpitäjänä, jossa Sanna olisi. Eivät ole Sannaa kiinnostavia kohderyhmiä. Mikä sinua vaivaa? Sanna on käsittääkseni lähinnä jossain eläin/kaverihaku tms ryhmissä ollut, enkä minä sellaisia ylläpidä.

Päivämäärä:   13.7.26 01:26:26

>käsittääkseni

Kerro puhuvasi paskaa selän takana sanomatta "puhun paskaa selän takana".

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   13.7.26 01:28:30

- , voi sua ylisviiva. Kyllä minä näen, keitä mun ryhmissä jäseninä on. Sulla on erijännä tapa kylvää eripuraa. Eipä onnistu, sori siitä.

Päivämäärä:   13.7.26 01:30:06

Ei Sanna mikään tyhmä ole.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 01:34:25

Lähettäjä: Yli-mies
Päivämäärä: 13.7.26 01:23:19

"Paljonko on eläkertymä täysipainoiseen työhön pystyvällä 41-vuotiaalla Sannalla?"

Tarkoitatko eläkettä? Jos tarkoitat, niin en ole edelleenkään eläkkeellä. Ja muutenkin minun elämäni ei kuulu sinulle, eikä muille. Itse kerron omasta elämästäni sen mitä haluan kertoa, kuten kotisivujen myötä viidestä koirastani ja neljästä parisuhteestani. Muu elämäni jää muiden sisäpuolelle, eli kenenkään tietämättömiin.

Päivämäärä: 13.7.26 01:19:13

"Ällö on ylläpitäjänä joissakin ryhmissä joihin kirjoittelet."

Tosin en ole missään ryhmissä kirjoitellut vuosiin. Olen muutamissa ryhmissä, joissa olen käynyt 3-vuotta sitten ja joista voisin poistua.

Päivämäärä: 13.7.26 01:24:52

"-, en ole yhdessäkään ryhmässä ylläpitäjänä, jossa Sanna olisi. Eivät ole Sannaa kiinnostavia kohderyhmiä. Mikä sinua vaivaa? Sanna on käsittääkseni lähinnä jossain eläin/kaverihaku tms ryhmissä ollut, enkä minä sellaisia ylläpidä."

Tämä pitää paikkaansa. Aikoinaan kirjoitin eläin aiheisiin liittyvissä ryhmissä. Nekin jo vuosia, vuosia sitten. Ja muutamassa kaverihaku ryhmässä. Kaikista niistäkin olen jo vuosia sitten poistunut.

Lähettäjä: Ystävällinen vihje
Päivämäärä: 13.7.26 01:03:22

"Tarkoitus ei ole sinua kuitenkaan diagnosoida kun ei siihen ammattitaito riitä. Olen vain sattumalta nähnyt kommenttejasi muuallakin kuin täällä ja tuo tuttava tuli heti mieleen. En odota sinun hyväksyvän mielipidettäni ja olisi varmasti ollut viisaampaa olla vaiti. Mielenkiintoinen henkilö olet, jostain syystä. Otat varmasti tämänkin pahalla vaikka en sitä niin tarkoita."

Hyvä. Silti voisit jatkossa olla vaiti. Ja ei, en ota tätä pahalla.

Päivämäärä:   13.7.26 01:41:49

Ei, en tarkoita eläkettä. :D

Sulle on n. 20 työeläkeotetta kolahtanut postilaatikkoon ja silti eläkekertymä on sulle täysin tuntematon käsite? Huutista.

Voit tarkistaa työeläkeotteesi työeläkeyhtiöstäsi

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   13.7.26 08:13:55

Sannan työelämässä oleminen on niin mitätöntä ettei sillä käytännössä ole eläkekertymää, siksi ei tajunnut mikä se on, elää työssäkäyvien kustannuksella ja aikanaan saa takuueläkkeen jos sellaista enää silloin on edes olemassa.
Ihmettelen kyllä miten voi olla vuodesta toiseen työttömänä ja työtön sinä olet, olet sanonut että pääset heti töihin jos haluat ja et ole eläkkeellä, en usko että olet mikään perijätär tai ukkosikaan sinua elättää. onko sinulla työnhakuvelvoite 4 paikkaa kuussa?

Päivämäärä:   13.7.26 10:15:43

Jos kerran pääset heti töihin jos haluat, miksi et mene? Sieltä työelämän kautta saa niitä kavereitakin. Ja sisältöä päiviin.

Päivämäärä:   13.7.26 10:25:03

Lähettäjä.

Päivämäärä13.7.26 10:15:43

Jos kerran pääset heti töihin jos haluat, miksi et mene? Sieltä työelämän kautta saa niitä kavereitakin. Ja sisältöä päiviin.

Uskotko oikeasti tuohon?!

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 11:27:27

Päivämäärä: 13.7.26 01:41:49

"Ei, en tarkoita eläkettä. :D

Sulle on n. 20 työeläkeotetta kolahtanut postilaatikkoon ja silti eläkekertymä on sulle täysin tuntematon käsite? Huutista.

Voit tarkistaa työeläkeotteesi työeläkeyhtiöstäsi"

* Et tarkoita eläkettä, mutta silti jauhat tässä siitä ? :D Joten mitenkä tuo meni ihan omasta mielestäsi ?

Lähettäjä: ..
Päivämäärä: 13.7.26 08:13:55

"Sannan työelämässä oleminen on niin mitätöntä ettei sillä käytännössä ole eläkekertymää, siksi ei tajunnut mikä se on, elää työssäkäyvien kustannuksella ja aikanaan saa takuueläkkeen jos sellaista enää silloin on edes olemassa.
Ihmettelen kyllä miten voi olla vuodesta toiseen työttömänä ja työtön sinä olet, olet sanonut että pääset heti töihin jos haluat ja et ole eläkkeellä, en usko että olet mikään perijätär tai ukkosikaan sinua elättää. onko sinulla työnhakuvelvoite 4 paikkaa kuussa?"

* Miten minun elämäni teille nyt kuuluu ? En saa eläkettä. En saa takuueläkettä. Se mistä minä saan rahaa, ei kuulu sinulle, eikä muille. Se että elättääkö sulhaseni minua, ei kuulu sinulle, eikä muille. Ja ei, minulla ei ole työnhakuvelvoitettu 4 paikkaa kuussa.

Päivämäärä: 13.7.26 10:15:43

"Jos kerran pääset heti töihin jos haluat, miksi et mene? Sieltä työelämän kautta saa niitä kavereitakin. Ja sisältöä päiviin."

* Minun elämäni ei kuulu sinulle, eikä muille. Vaan ne mitä olen itse kertonut mm sivuillani. Ja on minulla päivissäni paljonkin sisältöä.

Päivämäärä:   13.7.26 11:28:21

Tänäänkin kuulin päivämätäsannan huoraamisesta. Voisi jo lopettaa, ketään ei kiinnosta.

Päivämäärä:   13.7.26 11:33:53

"* Et tarkoita eläkettä, mutta silti jauhat tässä siitä ? :D Joten mitenkä tuo meni ihan omasta mielestäsi ?"

Tässä kohtaa kannattaisi Sanna vaikka googlata eläkekertymä.

Lähettäjä: Ok 
Päivämäärä:   13.7.26 11:34:07

Olet työtön ilman työnhakuvelvoitetta, se kertoo paljon, et ole ns normaali. Esim tutulla tänä kuvio, on mielenterveysongelmia ja siis työtön ja ei ole hakuvelvoitetta.

Lähettäjä: Tirsk 
Päivämäärä:   13.7.26 11:36:16

Lähettäjä.
Päivämäärä13.7.26 11:33:53

"* Et tarkoita eläkettä, mutta silti jauhat tässä siitä ? :D Joten mitenkä tuo meni ihan omasta mielestäsi ?"

No ei se tajua kun ei ole koskaan tienannut euroakaan eläkettä eikä tule tienaamaan

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 11:40:41

Päivämäärä: 13.7.26 11:28:21

"Tänäänkin kuulin päivämätäsannan huoraamisesta. Voisi jo lopettaa, ketään ei kiinnosta."

* Niinkö ? Sehän on kiintoisaa. Minäpä kuulin että olet taas jälleen kerran raiskannut pikkulapsia.

Päivämäärä: 13.7.26 11:33:53

"Tässä kohtaa kannattaisi Sanna vaikka googlata eläkekertymä."

* En googlaa. Ei kiinnosta.

Lähettäjä: Ok
Päivämäärä: 13.7.26 11:34:07

"Olet työtön ilman työnhakuvelvoitetta, se kertoo paljon, et ole ns normaali. Esim tutulla tänä kuvio, on mielenterveysongelmia ja siis työtön ja ei ole hakuvelvoitetta."

* Olen normaali. Ei ole ongelmia mielenterveyden kanssa. Mutta mitäpä minä tästä teille jankkaamaan. Uskokaa mitä haluatte. Ja toisaalta pitäkää minua minkälaisena haluatte.

Lähettäjä: Tirsk
Päivämäärä: 13.7.26 11:36:16

Lähettäjä.
Päivämäärä13.7.26 11:33:53

"No ei se tajua kun ei ole koskaan tienannut euroakaan eläkettä eikä tule tienaamaan"

* Tajuan vaikka ja mitä.

Päivämäärä:   13.7.26 11:42:22

Ei se auta mitään kun se ei osaa lukea edes alle 10 sanan yksinkertaisia lauseita.

Päivämäärä:   13.7.26 11:44:53

"* En googlaa. Ei kiinnosta."

Sitten ei kannata yrittää olla näppärä ja nokitella asialla josta ei tiedä.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 11:46:27

Päivämäärä: 13.7.26 11:42:22

"Ei se auta mitään kun se ei osaa lukea edes alle 10 sanan yksinkertaisia lauseita."

* Jos en osaisi lukea niin en osaisi myöskään vastata tänne

Päivämäärä: 13.7.26 11:44:53

"* En googlaa. Ei kiinnosta."

"Sitten ei kannata yrittää olla näppärä ja nokitella asialla josta ei tiedä."

Teen mitä tahdon Niin hän tekin teettä

Päivämäärä:   13.7.26 11:48:08

"Minä voin todistaa että sinä olet raiskaaja !"
Tämäkin "yllättäen" osoittautui valheeksi...

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 11:53:51

Päivämäärä: 13.7.26 11:48:08

"Tämäkin "yllättäen" osoittautui valheeksi..."

* Kumpi ? Siis se että - on raiskaaja vaiko se että minä voin todistaa - olleen raiskaaja ?

Jos tarkoitat sitä että voin todistaa niin ei se ole valhetta !

Ja eipä se onnistunut siltä -:takaan todistaa että olen sillan alla huoraamassa !

Eli - jota muut sanoo ylisviivaksi on väittänyt minun olevan sillan alla huoraamassa. Pyysin todisteita siitä. Sanoin ettei kuvien pölliminen taikka muokkaaminen ole oikeaa ja aitoa todistetta. Sainko sellaisen ? En. Miksi en ? - Siksi koska hänen on äärettömän vaikea todistaa että olen sillan alla huoraamassa.

Joten ....

Päivämäärä:   13.7.26 11:54:50

onko tää sanna sama henkilö kun miekkosnainen

Päivämäärä:   13.7.26 12:02:13

Minä en ole väittänyt mitään – täällä on useampi eri viiva.

Päivämäärä:   13.7.26 12:19:05

"Teen mitä tahdon"

Näinhän sinä teet. Ja sitten ihmettelet miksi sinua kohtaan käyttäydytään kuten täällä tehdään.

Päivämäärä:   13.7.26 12:19:54

Ja taas huomataan, ettei päivämätäsanna osaa lukea edes yksinkertaisia lauseita. Mutta valehdella sentään osaa. Ei hyvin, mutta paljon!

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 12:20:34

Päivämäärä: 13.7.26 11:54:50

onko tää sanna sama henkilö kun miekkosnainen

en ole mikään miekkosnainen ja miksi kirjoittaisin noin tyhmällä nimimerkillä ?

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 12:29:21

Päivämäärä: 13.7.26 12:19:05

"Teen mitä tahdon"

"Näinhän sinä teet. Ja sitten ihmettelet miksi sinua kohtaan käyttäydytään kuten täällä tehdään."

ymmärrätkö sinä lapsi hyvä nyt yhtään ? taas syytät tästä kaikesta minua ! minä olen kirjoittanut tänne ihan asiallisesti ! mitä te teitte ? te aloititte tämän kaiken p-a-s-k-a-n mitä te aina teette joka ikinen kerta kun tajuatte että minä kirjoitan tänne ! eli tämä kaikki p-a-s-k-a on teidän omaa syytänne ! ei minun ! ja kuten olen sanonut että jos teitä v-i-t-u-t-t-a-a olemassa oloni niin en voi sille mitään ! te sentään voitte ! tässä siihen kaksi vaihtoehtoa : ensimmäinen ; annatte minun olla ja kirjoittaa tänne rauhassa nimimerkillä kuin nimimerkillä ! tai toinen ; poistutte itse täältä ! ei se mene niin että minä en saa täällä kirjoittaa mitään mutta te saatte ! ja jos menee niin v-i-t-t-u tämä p-a-s-k-a joutaa silloin sulkemaan !

Päivämäärä: 13.7.26 12:19:54

"Ja taas huomataan, ettei päivämätäsanna osaa lukea edes yksinkertaisia lauseita. Mutta valehdella sentään osaa. Ei hyvin, mutta paljon!"

ja taas huomataan että keskenkasvuiset äpärät täällä kirjoittelee ! osaan lukea vaikka ja minkälaisia lauseita ! ja mitä v-i-t-t-u-a olen nyt valehdellut ? kerro jo se p-e-r-k-e-l-e minullekin tai pidä se turpas kiinni ! itse sinä tässä et osaa lukea ja valehtelet minkä kerkiät !

mitä v-i-t-u-n tyydytystä te tästä härppimisestä saatte ? antakaa jo p-e-r-k-e-l-e olla ! tai tulkaa sanomaan nämä samat asiat päin namaa ! ai niin ette uskalla kun olette niitä v-i-t-u-n pelkureita jotka huutaa nimimerkin takana !

Päivämäärä:   13.7.26 12:39:35

Tämäkin "yllättäen" osoittautui valheeksi... Etkö pysty kirjoittamaan edes yhtä viestiä valehtelematta?

Lähettäjä: Kerro 
Päivämäärä:   13.7.26 12:42:02

Minne tulen sanomaan päin naamaa sinulle asioita?

Päivämäärä:   13.7.26 12:51:22

Absoluutista huutista kyllä tälle Sannan ulosannille. Sama levy kiertää loopilla viestistä toiseen.

>X-asia on just mun omanlainen eikä tarvi mielyttää kuin vain mua
Ymmärrän vaikka ja mitä
Mä en oo, ite oot

>Pystyisin töihin ja pääsisin moisiin koska vaan
Juuh jooh, ei mua katos tollaset ÄO-testit kiinnosta.
Ei muuta kuin päätä pensaaseen vaan ja uskotellaan itselle että ihan täyspäisiä tässä ollaan.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 12:52:14

Päivämäärä: 13.7.26 12:39:35

"Tämäkin "yllättäen" osoittautui valheeksi... Etkö pysty kirjoittamaan edes yhtä viestiä valehtelematta?"

Kuten sanoin jo aiemmassa viestissäni niin - eli ylisviiva itse on kirjoittanut että on nähnyt minun sillan alla huoraamassa

Vastasin sille että se on raiskaaja

Pyysin - eli ylisviivaa todistamaan että olen sillan alla huoraamassa ihan aidoilla ja oikeilla kuvilla

- eli ylisviiva ei itse ole sitä todistanut joten tämä osoittautui valheeksi eikä hän sitä voi todistaa

Joten sitä saa mitä tilaa

Niin kauan kuin - eli ylisviiva ei todista aidoilla ja oikeilla kuvilla että olen sillan alla huoraamassa niin en minäkään todista että hän on raiskaaja

Lähettäjä: Kerro
Päivämäärä: 13.7.26 12:42:02

"Minne tulen sanomaan päin naamaa sinulle asioita?"

Vaikka sanoisin niin et tulisi !

Päivämäärä:   13.7.26 12:53:32

Hmm, pienempi kuin merkki näyttäisi rikkovan tän sivun ja sen jälkeinen teksti vain katoaa bittiavaruuteen. Onpas hupsusti koodattu sivusto.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 12:53:43

Päivämäärä: 13.7.26 12:51:22

Absoluutista huutista kyllä tälle Sannan ulosannille. Sama levy kiertää loopilla viestistä toiseen.

>X-asia on just mun omanlainen eikä tarvi mielyttää kuin vain mua
Ymmärrän vaikka ja mitä
Mä en oo, ite oot

>Pystyisin töihin ja pääsisin moisiin koska vaan
Juuh jooh, ei mua katos tollaset ÄO-testit kiinnosta.
Ei muuta kuin päätä pensaaseen vaan ja uskotellaan itselle että ihan täyspäisiä tässä ollaan.

Ja sinäkö tässä olet sitten se täysipäinen ? Tai nämä muut ? Hah hah haa ! Salli v-i-t-t-u minun nauraa !

Päivämäärä:   13.7.26 12:53:50

Viiva – ei ylisviiva.

Päivämäärä:   13.7.26 12:55:45

>Ja sinäkö tässä olet sitten se täysipäinen ? Tai nämä muut ? Hah hah haa ! Salli v-i-t-t-u minun nauraa !

Ja sieltä taas klassinen "mä en oo, sä oot"

Oot taitava servaamaan itsesi

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 12:59:34

Voisitko vastata mitä tarkoitit tällä kysymyksellä ?

Laitetaan tähän ensin keskustelu missä esiintyi kysymys :
Nyt kaikki lopettaa minun Sannan kiusaamisen het

Laitetaan tähän seuraavaksi se kysymys :
Päivämäärä: 13.7.26 08:09:35

Kuka on sinun Sanna?

Päivämäärä:   13.7.26 13:10:12

Vammaisten tulkkauspalvelu saapuu lankaan:

>Nyt kaikki lopettaa minun Sannan kiusaamisen het
Tuossahan seisoo selvällä suomen kielellä että käsket lopettaa sinun Sannan kiusaamisen.

Mikäli haluat esitellä itsesi tuossa minun-sanan jälkeen niin käytä välissä pilkkua:

>Nyt kaikki lopettaa minun, Sannan kiusaamisen het

Joka tapauksessa ulosanti on tuossa "Minä Tartsan" tasoa.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 13:14:48

Päivämäärä: 13.7.26 13:10:12

Vammaisten tulkkauspalvelu saapuu lankaan:

>Nyt kaikki lopettaa minun Sannan kiusaamisen het
Tuossahan seisoo selvällä suomen kielellä että käsket lopettaa sinun Sannan kiusaamisen.

Mikäli haluat esitellä itsesi tuossa minun-sanan jälkeen niin käytä välissä pilkkua:

>Nyt kaikki lopettaa minun, Sannan kiusaamisen het

Joka tapauksessa ulosanti on tuossa "Minä Tartsan" tasoa.

voi yhyy kun en käyttänyt pilkkua yhyyyyyyyyyy

Päivämäärä:   13.7.26 13:25:56

>voi yhyy kun en käyttänyt pilkkua yhyyyyyyyyyy

Onko sulla ollut aitoja ihmiskontakteja ala-asteen hiekkalaatikkoleikkien jälkeen, vai oletko elänyt elämäsi puhtaasti nettifoorumeilla sittemmin?

Ei näitä sun tekstejä lukiessa voi mitenkään uskoa sun olevan iältäsi yli 10-vuotias. Ihmisten aivojen pitäisi kehittyä 30-vuotiaaksi asti, mutta sulla on takuulla kehitys keskeytynyt ennenaikaisesti syystä x tai y. Kannattaisi oikeasti hakea tuohon diagnoosi ja apua. Olet takuulla oikeutettu erinäisiin kehitysvammaisten tukiin ja palveluihin.

Lähettäjä: Kerro 
Päivämäärä:   13.7.26 13:41:21

Kerro minne tulen, asun Oulun seudulla

Päivämäärä:   13.7.26 14:06:31

Ei tuon mies mitään sano mistään käytöksestä, koska on varmaan joku autisti itsekin. Kai ne istuu yhdessä koneella räyhäämässä.

Tuo oli kyllä päivän parasta huumoria että Sanna ei edes älyä mikä on eläkekertymä ja alkaa v'ttuilemaan asiasta kysyjälle :D Miten kertoa ettei ole päivääkään tehnyt töitä, kertomatta ettei ole päivääkään tehnyt töitä.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   13.7.26 14:17:31

Päivämäärä: 13.7.26 13:25:56

>voi yhyy kun en käyttänyt pilkkua yhyyyyyyyyyy

Onko sulla ollut aitoja ihmiskontakteja ala-asteen hiekkalaatikkoleikkien jälkeen, vai oletko elänyt elämäsi puhtaasti nettifoorumeilla sittemmin?

Ei näitä sun tekstejä lukiessa voi mitenkään uskoa sun olevan iältäsi yli 10-vuotias. Ihmisten aivojen pitäisi kehittyä 30-vuotiaaksi asti, mutta sulla on takuulla kehitys keskeytynyt ennenaikaisesti syystä x tai y. Kannattaisi oikeasti hakea tuohon diagnoosi ja apua. Olet takuulla oikeutettu erinäisiin kehitysvammaisten tukiin ja palveluihin.

On. Onko sinulla ?

Ja sinun ja muiden tekstien perusteella en voi mitenkään uskoa teidän olevan yli 5-vuotias. Sinun ja muiden aivojen kehitys on keskeytynyt ennenaikaisesti syystä x tai y. Hae itse muiden kanssa tuohon oikeasti diagnoosi ja apua. Olet + olette takuulla oikeutettu erinäisiin kehitysvammaisten tukiin ja palveluihin.

Lähettäjä: Kerro
Päivämäärä: 13.7.26 13:41:21

Kerro minne tulen, asun Oulun seudulla

Minä en asu Oulun seudulla

Lähettäjä: hah
Päivämäärä: 13.7.26 14:06:31

Ei tuon mies mitään sano mistään käytöksestä, koska on varmaan joku autisti itsekin. Kai ne istuu yhdessä koneella räyhäämässä.

Tuo oli kyllä päivän parasta huumoria että Sanna ei edes älyä mikä on eläkekertymä ja alkaa v'ttuilemaan asiasta kysyjälle :D Miten kertoa ettei ole päivääkään tehnyt töitä, kertomatta ettei ole päivääkään tehnyt töitä.

Itse sinä tässä olet se autisti. Ja miksi minun sulhaseni pitäisi tähän jotain sanoa ? Vaikka olemmekin yhdessä niin ei hänen tarvitse minun tekemisiini puuttua. Eikä puutukaan. Sulhastani ei tämä hevostalli.net kiinnosta p-a-s-k-a-n vertaa. Ja miksi pitäisi ?

Kyllä minä älyän vaikka ja mitä.

Päivämäärä:   13.7.26 14:50:33

"Tuo oli kyllä päivän parasta huumoria että Sanna ei edes älyä mikä on eläkekertymä ja alkaa v'ttuilemaan asiasta kysyjälle :D Miten kertoa ettei ole päivääkään tehnyt töitä, kertomatta ettei ole päivääkään tehnyt töitä."
Jep.

Päivämäärä:   13.7.26 15:02:13

Huutista. mIRC:issäkin oli jo 20+ vuotta sitten kehittyneempään keskusteluun kykeneviä chatbotteja kuin tämä Sanna-papukaija.

>En oo ite oot
>En oo ite oot
>Kyllä älyän vaikka mitä
>Jos mä oon x niin mikä sä sit oot? Oot sata tuhat miljoona kertaa enemmän x kuin mä piste lukko peili ei voi kumittaa

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   14.7.26 20:00:53

"Tuo oli kyllä päivän parasta huumoria että Sanna ei edes älyä mikä on eläkekertymä ja alkaa v'ttuilemaan asiasta kysyjälle :D Miten kertoa ettei ole päivääkään tehnyt töitä, kertomatta ettei ole päivääkään tehnyt töitä."

Vahva tämä.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   14.7.26 20:03:52

Kyllä älyän mikä on eläkekertymä ! Älyän monta muutakin asiaa ! Te ette ihan selvästi älyä mitä tarkoittaa JÄTTÄKÄÄ MINUT JO S-A-A-T-A-N-A RAUHAAN LOPULLISESTI !

Lähettäjä: öö 
Päivämäärä:   14.7.26 20:09:01

Et sä älyä, johan olet sen moneen kertaan tässä ketjussa osoittanut.

Lähettäjä: !!! 
Päivämäärä:   14.7.26 20:09:41

HÄIVY!! LOPULLISESTI!!

Lähettäjä: hih 
Päivämäärä:   14.7.26 20:10:40

Sanna on tyhmempi kuin vasemman jalan saapas :D

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   14.7.26 20:14:53

öö : Minä älyän kyllä ! Itse sinä et älyä yhtikäs mitään !

!!! : HÄIVY ITSE LOPULLISESTI !!

hih : Itse olet maailman tyhmin ihminen !

Lähettäjä: öö 
Päivämäärä:   14.7.26 20:17:02

Sen verran monta viestiä olet tässäkin ketjussa sössöttänyt eläkkeestä kun toinen puhuu eläkekertymästä, että ei, et älyä siitäKÄÄN asiasta yhtään mitään.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   14.7.26 20:18:07

MINÄ ÄLYÄN VAIKKA JA MITÄ

TE ETTE ÄLYÄ JÄTTÄÄ MINUA KOSKAAN RAUHAAN

Päivämäärä:   14.7.26 20:19:20

Sanna se vaan kaivaa langan ylös jostain kolmossivulta vain sanoakseen että jättäkää mut rauhaan.

Lähettäjä: // 
Päivämäärä:   14.7.26 20:19:44

Itse olet itse olet voi perk..n papukaija tollo!!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.