Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Bookbeatia vastaava mistä saa enemmän tunteja

Lähettäjä: Perushintaan 
Päivämäärä:   12.7.26 18:00:56

Bookbeatia on mahdollista käyttää vain 100 tuntia/ kk. Nyt taas kävi niin, että tunnit on täynnä ja kausi uusiutuu 15.7. Usein käy näin ettei tunnit riitä ihan koko kuukaudeksi, mutta en viitsi maksaa 9,90€ siitä, että saan palvelun käyttööni muutamaksi päiväksi ja sitten taas maksan kuukausimaksun 21,99€.

Olen muuten tykännyt bookbeatista ja siellä on mielestäni monipuolisesti luettavia kirjoja, mutta sitten taas äänikirjojakin mitä lapseni tykkää kuunnella iltaisin. Itse en osaa kuunnella äänikirjoja vaan haluan ihan luettavan version. Joskus otin kokeilujaksoja nextsorysta ja storytelliltä, mutta niissä oli jotenkin todella huonot valikoimat luettavia kirjoja tai ei ainakaan minulle mieluisia ja todella monet vain äänikirjoina. Jompi kumpi oli vielä sellainen, että luulin peruneeni tilauksen, mutta maksuja meni silti.

Joten onko mitään bookbeatin tapaista palvelua mihin saisi tunteja perushintaan enemmän?

Re: Bookbeatia vastaava mistä saa enemmän tunteja

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   12.7.26 18:33:49

E-Kirjasto on ilmainen. Vähän kökkö Bookbeatiin verrattuna, mutta ilmaisuus korvaa. On kirjastojen ylläpitämä.
Minulla on BB 150 tuntia.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   12.7.26 21:07:20

Jos sä luet kirjoja, niin voisiko osan kirjoista hankkia kirjastosta, siis oikeina kirjoina? Säästyisi sitten tunnit niille äänikirjoille. Vai luetko pääosin sellaisia, mitä ei kirjastosta löydy?

Lähettäjä: Bink 
Päivämäärä:   12.7.26 22:46:40

Storytelissä on mahdollisuus ostaa rajoittamaton kk-kuuntelumäärä. Mulla oli se aiemmin, mutta hinta on noussut aika korkeaksi. Nyt mulla on ollut 100 h/kk, koska lapsikin kuuntelee ja perheenjäsenten kesken voi ostaa vain sen 100 h/hlö/kk. Mullakin loppui nyt loman vuoksi (aikaa kuunnella pitkin päivää) 100 h, joten latasin bookbeatilta ilmaisjakson, että saan sinniteltyä 10 päivää kunnes storytelin laskutusjakso taas vaihtuu.

Joku ehdotti kirjojen lainaamista. Ennen, siis kymmenen vuotta sitten, luin tosi paljon. Nyt ei vaan pikkulapsiarjessa ole aikaa ja jaksamista. Äänikirjan taas voi laittaa pyörimään ruoanlaiton, siivouksen ym. kotitöiden ajaksi.

Lähettäjä: Bink 
Päivämäärä:   12.7.26 22:50:48

Lähti liian aikaisin, minusta Storytel on tosi kattava ja lähes kaikki kirjat joita itse olen vuosien varrella kuunnellut on ollut myös luettavissa, koska luen myös välillä. Kannattaa se käydä tsekkaamassa.

Lähettäjä: nalle 
Päivämäärä:   12.7.26 22:52:15

Bink, nykyään on myös äänikirjoille ja e-kirjoille oma kirjasto. Jos kuntasi kuuluu palvelun piiriin, kannattaa tutustua. Valikoima ei ole ainakaan vielä kovin huikea ja käyttöliittymä vähän kökkö, mutta se on ilmainen.

https://www.kansalliskirjasto.fi/fi/e-kirjasto

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.7.26 02:15:15

Itse en ole oikein päässyt e-kirjojen makuun. Olen minä niitä lukenut, mutta kyllä paperinen on aina paperinen. Sama on lehtien kanssa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.7.26 02:19:02

Vähän sama kuin sähköröökissä – kyllä tervaa pitää tulla.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   13.7.26 09:37:49

Kobossa on audio ja e -kirjatilaukset erillisinäja yhdistettyinä mikä sattuu itselle sopimaan eikä varmaan maksa milliä. Se sisältö näyttää kyllä eriltä riippuen mitkä asetuksesi ovat sivulle mennessä valikomaa ja käyttöliittymän kieltä myöden.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.