|
Lähettäjä: Pikkureppu
Päivämäärä: 12.7.26 09:28:49
Minulla hajosi käsilaukku ja tarvitsisin uuden. Kotikaupungissani ei ole yhtään laukkukauppaa enää eli on lähdettävä pidemmälle tai tilattava netistä, olen nyt muutamia päiviä koittanut selata nettiä tuloksetta. Minua kiinostaa enemmän tyyliltään vähän retrommat mallit ja saisi olla kunnolla tilaa ja pitää olla useita taskuja. Lisäksi olisi kiva, että olisi kestävä. Vanha laukkuni kesti käyttöä aika tarkkaa 2 vuotta ja sitten hihna repesi irti ja laukku putosi mahan kesken kävelyn.
Olen myös miettinyt pikkureppua, mutta onko siinä riski säilyttää lompakkoa, puhelinta ymv jos on tumgoksessa? Lisäksi pyöräillessä tarvitsee usein katsoa puhelimesta kelloa, kaivaa nenäliinaa ymv niin käsilaukku on siitä helppo, kun on olalla niin siihen pääsee käsiksi kesken ajon. Pikkurepun etuna, että tilaa olisi useimmissa malleissa enemmän ja olisi ergonomisempi kuin painava käsilaukku jota kantaa aina samalla puolella.
Joten kiitos jos joku osaa suositella hyvää kivijalkakauppaa tai nettikauppaa. Zalandoa ymv selatessa iskee vain epätoivo, kun valikoimaa on paljon, mutta miellyttävää ei vain tunnu löytyvän.
|