Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mistä löytää kiva ja kestävä käsilaukku? Vai

Lähettäjä: Pikkureppu 
Päivämäärä:   12.7.26 09:28:49

Minulla hajosi käsilaukku ja tarvitsisin uuden. Kotikaupungissani ei ole yhtään laukkukauppaa enää eli on lähdettävä pidemmälle tai tilattava netistä, olen nyt muutamia päiviä koittanut selata nettiä tuloksetta. Minua kiinostaa enemmän tyyliltään vähän retrommat mallit ja saisi olla kunnolla tilaa ja pitää olla useita taskuja. Lisäksi olisi kiva, että olisi kestävä. Vanha laukkuni kesti käyttöä aika tarkkaa 2 vuotta ja sitten hihna repesi irti ja laukku putosi mahan kesken kävelyn.

Olen myös miettinyt pikkureppua, mutta onko siinä riski säilyttää lompakkoa, puhelinta ymv jos on tumgoksessa? Lisäksi pyöräillessä tarvitsee usein katsoa puhelimesta kelloa, kaivaa nenäliinaa ymv niin käsilaukku on siitä helppo, kun on olalla niin siihen pääsee käsiksi kesken ajon. Pikkurepun etuna, että tilaa olisi useimmissa malleissa enemmän ja olisi ergonomisempi kuin painava käsilaukku jota kantaa aina samalla puolella.

Joten kiitos jos joku osaa suositella hyvää kivijalkakauppaa tai nettikauppaa. Zalandoa ymv selatessa iskee vain epätoivo, kun valikoimaa on paljon, mutta miellyttävää ei vain tunnu löytyvän.

Re: Mistä löytää kiva ja kestävä käsilaukku? Vai

Lähettäjä: Kotimainen 
Päivämäärä:   12.7.26 09:53:43

Kukkarokauppa

Lähettäjä: Metris 
Päivämäärä:   12.7.26 09:56:43

NT Box. Siellä esimerkiksi Nabon tuotteita kantsii vilkuilla sillä silmällä, muistaskseni pikkureppujakin oli.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.7.26 09:58:53

Utuan laukut kestää ja malleja löytyy monenlaisia.

Lähettäjä: Poks 
Päivämäärä:   12.7.26 10:55:50

Mä en Suomesta enkä nettikaupoista löytänyt. Hain Briteistä ja halvalla sain laukun.

Lähettäjä: Boom 
Päivämäärä:   12.7.26 11:01:16

Tuurin kyläkaupan yhteydessä on Nahkapaikka, siellä on monenlaista veskaa ja reppua.

Päivämäärä:   12.7.26 12:46:25

Hihnan voi korjauttaa suutarilla.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   12.7.26 13:18:43

H Salakari bags
Utua
Aarni

Päivämäärä:   12.7.26 13:28:51

Nahkalaukun sijasta on kätevämpi nailonista tms. materiaalista tehty laukku, joka on kevyempi. Riittävän pitkä säädettävä olkahihna mahdollistaa hihnan sijoittamisen myös pään yli toiselle olkapäälle.

Lähettäjä: Pikkureppu 
Päivämäärä:   12.7.26 14:15:08

Utuan sivuja selasinkin ja siellä oli yksi kivan näköinen, mutta en vielä mittaillut onko liian pieni minun tarpeisiini. Äkkiseltään katsottuna oli aika pientä kokoa. Heillä oli käsittääkseni Helsingissä liike niin sinne ei olisi pitkä matka mennä pyörähtämään ja katsomaan jos olisi enemmän valikoimaa mitä netissä.

Ja voi tietysti olla muutakin materiaalia kuin nahkaa. Haluan, että laukku on nätti kun sitä tulee käytettyä päivittäin ja kumminkin siihen menee useampi satanen rahaa mikä on minulle paljon niin haluan sen oikeasti olevan sellainen mitä ilolla käyttää.

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   12.7.26 18:15:56

Okay's.

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   12.7.26 18:24:01

Osta kerralla kunnollinen joka kestää. Kotimainen Kasperi. Valmistetaan Hämeenlinnassa.

Päivämäärä:   13.7.26 11:57:58

Mä näin facessa jonkin aikaa sitten mainoksen (kotimaisesta?) yrittäjästä joka ompelee hevosen vanhoista loimista käslilaukkuja. En kyllä muista nimeä.. mutta tosi hienoja olivat :)

Päivämäärä:   13.7.26 12:20:02

* tiedoksi, on Okay's

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   13.7.26 18:10:07

Ostin 2010 Okay´s laukun. Maksoi 400€, mutta on käytössä edelleen.

Lähettäjä: Sunika 
Päivämäärä:   13.7.26 18:27:07

Riiminka, siellä on monen kokoisia.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   13.7.26 18:35:57

Aarni-laukut ovat ihania, mutta en oikein ymmärrä, millaista retromallia nyt haetaan.

Lähettäjä: : 
Päivämäärä:   13.7.26 22:39:41

Valitettavasti kotimaiset eivät ole sen kestävämpiä kuin muutkaan. Nahan laatu on ratkaisevaa (jos nyt haluaa nahkaisen).

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.