|
Lähettäjä: Omalla
Päivämäärä: 11.7.26 11:37:09
Ihan normaalina pitämäni kaveri sai raivarit siitä, että minulla olisi velvollisuus hoitaa hiuksiani paremmin.
Ensin kyseli ihan normaalisti hiustenhoitorutiinejani. Keeroin totuudenmukaisesti, että pesen hyvillä aineilla, käytän kuumasuojaa, föönaan kuiviksi ja välillä suoristan.
Kaveri sai hirveän raivokohtauksen, että laiminlyön hiusteni hoitoa ja minulla olisi velvollisuus hoitaa niitä paremmin kun minulla on hänen mielestään upeat hiukset ja hänen hiuksistaan ei koskaan tulisi yhtä hienoja, vaikka hoitaa kuinka ja laittaa satoja euroja kuussa hiuksiinsa.
Olin ihan puulla päähän lyöty. Minulla on aina puhtaat ja siististi laitetut hiukset.
Lopuksi ristiriitaisesti vielä haukkui hiukseni, että näyttävät ihan kamalilta kun en hoida niitä ja lähti vetämään niin, etten saanut keskusteltua asiasta. Ei ole laittanut mitään viestiä perään tms, kuten vähän odotin.
Ja ihan nelikymppisiä aikuisia ollaan. Minulle on sinänsä ihan sama mitä hiuksistani ajattelee, mutta tuohon raivariin ei mistään syystä meni kyllä maku tyyppiin.
|