Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Juhlamieli kateissa

Lähettäjä: Itseensä pettynyt 
Päivämäärä:   11.7.26 07:42:47

Illalla koko kesäloman ainoa biletapahtuma ja juhlamieli on kateissa huolella. Ahdistaa ajatus koko illasta ihmisten kanssa ja ahdistaa ajatus juhlimisesta. Ei tee mieli alkoholia, edes sitä yhtä kuplivaa lasillista tunnelmaa nostattamaan. Harmittaa, että koko päivä menee tähän, etkoille mennään kajden maissa. Lisäksi on ehdottomasti liian kuuma (täällä +28) mun makuun.
Ihmiset on lukiokavereira 25 takaa, osan kanssa ollaan enemmän tekemisissä ja osan vähemmän. Yhteensä 8 ihmistä etkoilemassa, että ei mikään mahdoton määrä.

Oon oottanut tätä tosi paljon, mutta nyt on jo monta päivää tuntunuta ankealta.
Mikä hittoa minuu vaivaa?

Re: Juhlamieli kateissa

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   11.7.26 08:51:25

Joko jäät kotiin kierimään kurjuudessasi, tai lähdet juhliin. Juhlista pääsee aina pois, jos siellä on kamalaa, mutta sinua harmittaa varmasti jälkeenpäin, jos et edes kokeile.

Lähettäjä: Itseensä pettynyt 
Päivämäärä:   11.7.26 09:16:49

No kun tämä just, että etkot on jossain römpsänperän takana johon kyydit hoidetaan yhteiskuljetuksella. Jos sinne menee, niin poispääsy on hyvin hankalaa. Olisikin jossain sivistyksessä, jossa voisi vain poiketa vaikka tunniksi ja fiilistellä tekeekö mieli jäädä.

Eniten oon siis ihmeissäni tästä omasta mielialasta. Tulossa olevat ihmiset on kaikki mukavia ja oikeinkin kivoja.
Yksi syy pahaan mieleen tuntuu olevan se, että oon joukon ainut sinkku. Jotenkin semmoinen "hei, olen melkein viisikymmentä enkä ole kelvannut kenellekään"-olo. Ja jos lähdetään illalla kinkeröimään, niin se näkymättömyyden kokemus baarissahan on jäätävä tämmöiselle tavallisen näköiselle keski-ikäiselle naiselle.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.7.26 10:07:36

Mä oon aina ollut tuollainen, odotan jotain kivaa tapahtumaa ja sinä aamuna alkaa ahdistus kun pitäisi lähteä =D

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   11.7.26 10:23:14

Ilman muuta lähdet mukaan! On vaan hyvä merkki että yhtäkkiä ei huvitakaan lähteä, eipä ainakaan ole liian suuria odotuksia illalle niin et voi pettyä. Yleensä jos lähtee vähän vastahakoisesti tuleekin oikein kiva tapahtuma jota on mukavamuistella jälkeenpäinkin.

Lähettäjä: Kokemus 
Päivämäärä:   11.7.26 13:05:45

"Joko jäät kotiin kierimään kurjuudessasi, tai lähdet juhliin. Juhlista pääsee aina pois, jos siellä on kamalaa, mutta sinua harmittaa varmasti jälkeenpäin, jos et edes kokeile."

Mulla oli vastaavanlainen tilanne muutama viikko sitten. Oli yhden porukan jälleennäkeminen. Mulla oli just samana päivänä vuoden kaikki muutkin menot. Eka ajattelin että ehdin illalla vielä käydä tapaamisessa. Aamulla lähdin liikenteeseen, koko päivä raskasta tekemistä ja illalla ajoin hoitamaan vielä yhtä asiaa ja siellä alkoi väsyttää niin paljon että ilmoitin että en tule tapaamiseen. Ajoin kotiin jotta olin taas aamulla valmis lähtemään liikenteeseen.

Olisi tietysti ollut kiva nähdä vanhoja kavereita pitkästä aikaa, mutta pakko sanoa että ei ole yhtään harmittanut että en tapaamiseen mennyt.

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   11.7.26 13:08:29

Tuommoinen lähtöahdistus on ihan yleinen ilmiö, ja ainakin itsellä pahenee iän myötä. Todennäköisesti sulla on kuitenkin ihan kivaa, kunhan vaan saat itsesi liikkeelle.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.7.26 14:06:11

"Yksi syy pahaan mieleen tuntuu olevan se, että oon joukon ainut sinkku. Jotenkin semmoinen "hei, olen melkein viisikymmentä enkä ole kelvannut kenellekään"-olo. Ja jos lähdetään illalla kinkeröimään, niin se näkymättömyyden kokemus baarissahan on jäätävä tämmöiselle tavallisen näköiselle keski-ikäiselle naiselle."

Ja todennäköisesti ainakin 1/3 näistä kavereista on onnettomissa suhteissa ja haaveilee erosta, vaikkei sitä ääneen sanoisinaan. Sinkkuudessa ei ole mitään vikaa, ehkä se on jopa vähän trendikästä nykyään elää itselleen. Tosi monella on ollut huonoja suhteita ja monet ymmärtävät sinkkuuden hyvätkin puolet. Sinua uhraisin tullle yhden illan, vaikka onkin vähän käynnistymisvaikeuksia. Jos he ovat oikeasti hyviä tyyppejä, niin ovat tyytyväisiä tavatessaan sinut sellaisena kuin olet.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   11.7.26 14:27:16

Entäs jos tulisit pois taksilla, tai maksaisit jollekulle tutulle pois hakemisesta? Noin me sivistyneet ihmiset toimimme, jos ajokorttia ei ole.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.7.26 16:12:19

Lähtöahdistus on yleinen ilmiö.

Mutta jos joudut kohteeseen josta et pääse pois, muut on siellä pareittain ja sä yksin niin mulla on 10v takainen kokemus tuollaisista bileistä ja ne oli aivan kauheat.

Pariskunnat jutteli vain toisilleen, valtaosan olin ihan yksin väljähtynyt olut kädessäni. Kukaan ei tarttunut keskustelunaloituksiin. Siis tuntikausia tuijottelin kengänkärkiäni. Oli todella tylsää. Halusivat lähteä vielä baariin, siellä sama jatkui. Pariskunnat istui vierekkäin ja keskusteli keskenään, itse istuin yksin taas useamman tunnin. Oli kaameaaaa... Ja pois en päässyt koska siellä oli tarkoitus yöpyä, ei ollut julkisia ja taksi omaan kotiin olisi maksanut liikaa kun niin kaukana.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.