Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ideoita: 60-vuotis"juhlat" vai "juhlattomuudet"?

Lähettäjä: Sinna 
Päivämäärä:   10.7.26 19:54:21

Itselläni tulossa 60v-päivä. Eikä kiinnosta mitään juhlia järjestää. Lähisuvussa on kuitenkin ollut tapana juhlistaa erityisesti tasavuosia. Toisaalta en haluaisi olla poikkeavuus linjassa. MUTTA... kun en todellakaan koe enkä osaa hahmottaa itseäni 60-vuotiaaksi, saati järjestäväni jotain juhlia, onnitteluita, pönötystä, kahvituksia tai ruokakestejä... Olisiko ehdotuksia? Myös villit otetaan huomioon :D Miten pidetään läheiset (eri ikäiset) ihmiset tyytyväisinä, mutta säästytään itse kekkereiltä ja huomiolta? Olisi kiva olla sisarusten ja suvun kanssa tekemisissä jatkossakin, mutta kestit ei tosiaan kiinnosta. Kestitys jossain ravintolassa/kahvilassa tms paikassa? Vai voimmeko vain lähteä reissuun, matkalle, ilmoittaa etten juhli vai onko parempi ettei edes ilmoita (ettei kenellekään tule mieleen, että pitäisi jotenkin muistaa tms)? Kokemuksia ja ideoita kaivataan.

Re: Ideoita: 60-vuotis"juhlat" vai "juhlattomuudet"?

Lähettäjä: sk 
Päivämäärä:   10.7.26 19:56:45

Me vuokrattiin mun lapsuudenystäväni kanssa paikallinen tanssilava.
Sinne bändi, ja muuten musisoivia ystäviä, boolia, juomia, hyvää ruokaa, ja bileet pystyyn.

Ei ollut pönötystä vaan hyvät bileet.

Lähettäjä: mitää 
Päivämäärä:   10.7.26 20:39:31

Mä tilasin lounas ravintolan määräajaksi tarjoiluineen. Lähetin kutsukortit ja itse nautin ravintolan antimista. Yhteensä 15 kutsuvierasta ja kaikki saivat ottaa mitä halusivat. Ja laskun 400€ maksoin minä ilolla, että pystyin tarjoamaan kaikille tämän hetken.

Lähettäjä: Vippu 
Päivämäärä:   12.7.26 16:05:49

Minä ilmoitin kaikille etten juhli vanhenemistani ja läksin viikoksi Disneylandiin mieheni kanssa. Oli muuten tosi kivaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.