Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  En osaa ajattelua olen niin lomalla

Lähettäjä: Kl 
Päivämäärä:   10.7.26 16:51:29

Kun ihmiset kirjoittavat: olen nyt niiiin lomalla, lyömällä lompsis lomalle, en osa samaistua näihin. En tunne mitään eroa siinä onko lomalla vai töissä. Samat tehtävät on joka päivä, siivous, ruoan laitto, ja itse työt tuntuvat jopa lomalta verrattuna tämän jatkuvan kaaokseen taltuttamiseen. Lomalla asunto menee jopa hirveämpään kuntoon ja en todellakaan pysty ajattelemaan, että ihanaa lomalla, kun tuolla odottaa vyöryvät kaaos.

Re: En osaa ajattelua olen niin lomalla

Lähettäjä: 2r4 
Päivämäärä:   10.7.26 17:09:00

Ku siivoaa joka päivä niin ei tule kaaosta.

Lähettäjä: 2r4 
Päivämäärä:   10.7.26 17:09:34

Ja tekee ruokaa sen verran ettei tartte kokata kokoaikaa.

Uusavuttomuus ja laiskuus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.7.26 17:11:34

Sulla on sitten varmaan liikaa tavaraa.
Laitapa 70% kaikesta roskiin ja katso vieläkö kotona on kaaos. Olen aika varma että ei ole. Jos on vain kaksi lautasta, ei tiskit pääse kertymään. Jos on 5 yläosaa ja 5 alaosaa, ei pyykkipino kasva ollenkaan korkeaksi. Jos lapsella on 4 ikätasoon sopivaa lelua ja muut on hävitetty, ei pääse leluryönä tekemään kaaosta.

Lähettäjä: Pörri 
Päivämäärä:   10.7.26 17:14:16

Kuka siellä kotona sotkee ja miksi sun pitää tehdä kaikki kotityöt?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.7.26 18:09:02

Lapsi levittää kaikki käyttämänsä tavarat pitkin poikin. Jos joku syö, kuppi jää siihen paikkaan. Hiekkaa tulee sisään jatkuvasti. Ruokaa ei kukaan syö seuraavana päivänä paitsi minä ja muut hakee pizzat, kun ei ole ehditty kokata taas uutta annosta. Muutenkin siitä syödään ruokalusikallinen paitsi minä. Kaikki heitellään lattialle, pyyhkeet, vaatteet. Ei mene oppi perille. Vaikka kuinka sanon korjatkaa, muutun ainoastaan jäkättäväksi eukoksi. En voi kuitenkaan elää itse sotkussa joten pakko ne on korjata jossain vaiheessa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.