Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kokemuksia herätys rannekkeesta, herättää värinä

Lähettäjä: Torkuttaja 
Päivämäärä:   10.7.26 14:03:10

Minulla on tapana torkuttaa aina pari kertaa ja tämä ärsyttää miestäni suunnattomasti ja minua välillä pelottaa, että lykkään herätyksen kokonaan pois torkun sijaan. Nyt eteeni on sattunut paljon mainoksia rannekkeesta joka herättää värinällä. Onko jollain tuollaisesta kokemuksia? Toimiiko kuinka hyvin ja onko värinä kuitenkin sellaista, että sen kanssa pystyy vielä rauhassa lepäilemään ja liikuttelemaan jalkoja vetreämmiksi? Minulla on siis aamuisin nilkat aivan umpijäykät ja käveleminen sattuu ellen ennen ylös nousemista liikuttele niitä makuullaan. Saatan kuitenkin nukahtaakin torkutuksen välissä joten rannekkeen pitäisi hoitaa herättäminen myös hetken päästä.

Re: Kokemuksia herätys rannekkeesta, herättää värinä

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   10.7.26 14:55:58

Mulla ei just tollasesta rannekkeesta ole kokemusta, mutta mun rannekello herättää värinällä, ja olen kyllä tykännyt! Jopa teini alkoi herätä itsenäisesti (yleensä) kun ostettiin samanlainen kello.
Mua aina aamuisin ärsytti ihan suunnattomasti herätyksen ääni, vaikka puhelimeen sai vaikka mitä linnunlauluja.. Värinäherätyksestä ainakin meillä tykätään paljon enemmän!

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   10.7.26 15:00:21

Ei ole rannekkeesta kokemusta, mutta AppleWatch herättää värinällä, ja hyvin toimii.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.7.26 11:38:00

Samaa sanon kuin aiemmat. Oma urheilukello herättää myös värinällä ja onhan se miellyttävämpi kuin äänellinen herätyskello. Myös puolison kanssa nukkuessa miellyttävämpi, kun ei välttämättä herää toisen herätykseen.

Ainakin iPhonessa saa herätyskellon ”ääneksi” pelkän värinän. Puoliso käyttää sitä ja hyvin sekin vaikuttaisi toimivan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.