Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Haluttomien miesten puolisot: auttoiko mikään?

Lähettäjä: epänainen 
Päivämäärä:   10.7.26 11:06:53

Toisen ketjun inspiroimana kysyn: te, joilla on ollut haluton puoliso, ja nimenomaan mies, onko mikään pidemmän päälle auttanut?

Minulla on nyt pari kokemusta haluttomasta miehestä. Molemmat vetosivat stressiin ja arkeen, lääkäriin eivät halunneet. Ekan miehen syyksi paljastui, että kiihottui vastakohdastani: halusi hoikan naisen kyllä rinnalleen (minut), mutta selaushistoria paljasti, että muhkeat vartalot oli enemmän hänen mieleensä.

Toinen mies ei pystynyt yhdistämään BDSM-taipumustaan elämänkumppaniinsa, vaikka olisin itsekin halunnut. Ja koska se oli ainoa seksin muoto joka häntä innosti, hän ei halunnut minua sitten ollenkaan. Molemmissa suhteissa puhuttiin viikkojen ja kuukausien tauoista seksissä, ja seksikerrat olivat sitä, että miehet ottivat itsekkäästi parin minuutin pikaisilla, silmät kiinni ja minimipanostuksella.

Oikeat syyt selvisivät vasta lopuksi. Mutta miten teillä muilla, löytyikö jotain konkreettista apua?

Re: Haluttomien miesten puolisot: auttoiko mikään?

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   10.7.26 12:45:16

Jos mies ei halua seksiä tai seksi ei minua tyydytä niin suhde loppuu heti alkuunsa. On ihan sama miksi mies ei halua, syyt ei kiinnosta.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.7.26 12:48:09

Itse erosin keväällä, kun tajusin että meillä ei käytännössä ollut lainkaan seksiä (pariin vuoteen!). Itse tein aina aloitteet ja mies harvoin lämpeni niihin. Jostakin syystä hän ei seksiä halunnut juuri lainkaan ja se johti osin minunkin haluttomuuteen, sillä kuka haluaisi sohvalla istuvan mörököllin. Olen normaalivartaloinen ja laittautuva... Tajusin, että sinkkuna saisin enemmän :D

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   10.7.26 23:37:48

Ei auttanut, valitettavasti. Jos ei halua ole, se harvoin ilmestyy tyhjästä.

Lähettäjä: Pörri 
Päivämäärä:   11.7.26 01:32:39

Mun miehelle stressi on pahin halujen tappaja. Ja stressiä kyllä piisaa niin töiden kuin hänen lapsuudenperheensä aiheuttamana. Ja vaikka hän ei ole suoraan puhunut, niin tiedän että hänellä on myös ulkonäköpaineita: ennen hän liikkui paljon, nyt motivaatio ja jaksaminen on ollut aika hukassa pitemmän aikaa ja massua on tullut. Hän ei edelleenkään ole mikään paksu, mutta kuitenkin omasta mielestään pullava. Olen sanonut että minulle hänen vartalonsa on täydellinen, mutta ei se tietenkään riitä, jos hän itse ei pidä ulkonäöstään. Koetamme nyt molemmat tsempata liikkumisen kanssa ja tehdä sohvalla löhöämisen sijaan pieniäkin asioita joista jää hyvä mieli ja muistoja. Uskon, että kun pitää paremmin huolta kropasta ja mielestä, niin s3ksikin alkaa taas napata. Katsotaan, miten se kantaa.

Meillä ei toki ole kovin eriävät halut: molemmat haluaisivat pari-kolme kertaa viikossa. Meissä on vain se ero, että minulla kiihotus sysää tieltään kaikki arjen murheet ja miehen syli on sellainen paikka, jossa ei tarvitse ajatella muuta kuin meitä. Mies taas tarvitsee ensin henkistä rentoutumista, että voi ruveta kiihottumaan. Totta kai minua harmittaa että mies aina välillä torjuu kun teen aloitteen, mutta yritän ymmärtää. Hänkin on aina ymmärtänyt minua, jos en ole halunnut.

Lähettäjä: M49 
Päivämäärä:   11.7.26 02:02:35

Naiset hei, kääntäkää mielessänne asia toisinpäin ja miettikää noi teidän kommentit teille. Etenkin tää; "Jos mies ei halua seksiä tai seksi ei minua tyydytä niin suhde loppuu heti alkuunsa. On ihan sama miksi mies ei halua, syyt ei kiinnosta."

Tässä postauksessa kiteytyy kaikki mikä on vialla. Naiset luulee, että on ok sanoa miehelle noin ja samaan aikaan vingutaan tasa-arvoa ja muuta vaikka itse kohdellaan miestä kuin paskaa. Kuka tollaista haluaisi edes? Pakko olla trolli mut silti. Nykyään voimaannutaan jne paskaa mut tosiasiassa jotkut naiset on täysiä sekopäitä ja paskoja, kun mies tähän reagoi niin on narsisti jne.
Näitä tulee vatsaan joskus ku jokainen exä ollu narsisti jne lista on pitkä. Hmm ikinä mitään vikaa ei ole tässä naisessa itsessään. -Huh pitää juosta kuin Paavo Nurmi aikoinaan.

Päivämäärä:   11.7.26 02:25:26

^ Eihän kirjoittaja tuota miehille sano. Vaan toteaa mielessään, että tämä ei toimi ja ihan sama miksi se ei toimi. Eteenpäin ja sopivampaa hakemaan. Ja ihan sama toimii toisinkin päin: miehen ei ole mitään järkeä jatkaa alkua pidemmälle naisen kanssa joka ei halua häntä tai seksi syystä tai toisesta on huonoa. Ei tuollaiseen suhteeseen kannata jäädä. Sopivampiakin löytyy. Aika heikot lähtökohdat on suhteella, jossa jo alussa on noin isoja epäkohtia. Ei tule toimimaan.

Päivämäärä:   11.7.26 08:26:48

M49: Niin miehetkö mielestäsi hyväksyvät mukisematta, jos nainen ei suhteessa haluaisi seksiä? Älä naurata! Seksi nyt yleensä on se ainoa asia, mikä parisuhteen erottaa muista ihmissuhteista, joten kyllä, jos mieheni lakkaa haluamasta seksiä kanssani, on parisuhde ohi.

Lähettäjä: testo 
Päivämäärä:   11.7.26 13:36:20

Testosteronin piikittäminen on auttanut hieman. Joku tässä silti edelleen mättää, ei varmaan mieskään osaa sanoa mikä se tarkalleen ottaen on. Itselle vaan tulee aika riittämätön ja epäviehättävä olo kun mies ei halua. Tiedän hänen entisistä panoistaan sellaisiakin naisia, jotka ovat todella rumia ja/tai lihavia. Itse olen ihan hyvännäköinen ja pienikokoinen joten en ymmärrä miksi minä en sitten kelpaa. Toisaalta jos miehen taso on että rumat ja lihavatkin ovat sinkkuna kelvanneet, kertonee se miehestä ihan riittävästi.

Lähettäjä: Tokkiinsa 
Päivämäärä:   11.7.26 13:47:04

"Tiedän hänen entisistä panoistaan sellaisiakin naisia, jotka ovat todella rumia ja/tai lihavia. Itse olen ihan hyvännäköinen ja pienikokoinen joten en ymmärrä miksi minä en sitten kelpaa. Toisaalta jos miehen taso on että rumat ja lihavatkin ovat sinkkuna kelvanneet, kertonee se miehestä ihan riittävästi."
Nyt tulee aika rankkaa shittiä. Ehkä toi kertoo susta enemmän kuin miehestäsi.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   11.7.26 13:53:13

Vai että trolli joka kohtelee miestä kuin paskaa. Enkä ole sekopää paska. Mulla oli nuorena 3v suhde miehen kans jota ei seksi kiinnostanu eikä seksi ollu millään tavalla tyydyttävää, itseluottamukseni oli aivan romuna. Myöhemmin on ollu miehiä joita seksi kiinnostaa ja seksi on ollu aivan upeaa, seksi kestää tarpeeksi kauan ja orgasmit on voimakkaita ja niitä on useita. Sanon uudelleen että en ikinä enää älä suhteeseen jossa ei seksiä ole tarpeeksi tai että jään ilman tyydytystä, miksi tyytyisin aivan liian vähään. Syytä en tietenkään sano miehellä suoraan vaan keksin jonkun muun syyn vaikka että ollaan jollain tavalla erilaisia tms. Eikä ole mun syy millään tavalla olla auttaa miestä selvittämään syitä miksi seksi ei kiinnosta, miehen oma seksuaalisuus on miehen oma asia. Eikä seksuaalisen miehen tarvi tyytyä suhteeseen jossa nainen haluaa seksiä aivan liian vähän. Jokaiselle kyllä löytyy sopiva kumppani jonka kans seksuaalisen halut on samanlaiset.

Päivämäärä:   11.7.26 13:59:29

Tokkiinsa, niin no kaikkihan sen tietää että miehille nyt kelpaa mikä tahansa mutta tarvitseeko minun sitten sitä hyväksyä on ihan toinen juttu.

Lähettäjä: Tokkiinsa 
Päivämäärä:   11.7.26 14:12:40

Toi on sun mielipide asiasta että ne oli rumia ja sinä olet hyvännäköinen. Tai jos joku muukin on sanonut niin niin se on silti hyvin pieni otanta.

Nytkö sua häiritsee että miehellä on ollut ennen teitä (sun mielestä) sellaisia panoja että hänelle kelpas kuka vaan? Sellasta se sinkkuelämä on ja miksi asia nyt häiritsee että tartteeko sun sellaista hyväksyä. Se oli silloin eikä liity teihin. Ja tiesit sen alussa jo eli nytkö asia häiritsee. :D

On eri asia panna sinkkuna kerran tai pari jotain kuin olla sitten suhteessa ja harrastaa säännöllistä seksiä jonkun kanssa. Jos vuelä asutaan yhdessä niin se tappaa monillakin terävimmän kärjen haluista.

Päivämäärä:   11.7.26 14:23:23

Tokkiinsa, tämä on vähän monimutkaisempi aihe mielestäni ja saatan joku päivä tehdä siitä oman keskustelun tänne. En viitsi tähän ketjuun kirjoittaa kun tämän aihe oli ihan eri.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.7.26 15:25:47

Mulla ei ole ikinä ollut halutonta miestä ja olen nyt 45-vuotias. En sellaisen kanssa ikinä lähtisi parisuhteeseen. Sanoisin, että tässä tilanteessa auttaa miehen vaihtaminen sellaiseen, jonka kanssa petihommat toimii.

Päivämäärä:   11.7.26 17:00:52

Oma mies kävi verikokeissa ja sai testosteroni geelin. Se auttoi. Nyt käy pari kertaa vuodessa kokeissa ja arvot pysyneet hyvinä.

Lähettäjä: Noinkohan 
Päivämäärä:   11.7.26 17:13:15

Omassa suhteessa halun menettämisen on aiheuttanut tylsyys seksissä ja naisen täydellinen aloitteen ja tekemisen puute sängyssä. Ei oma aloitteisesti tee mitään. Eikä tee mitään muuta kuin on. Kaiken saa itse hoitaa.

Kannattaa vähän miettiä ja keskustella. Etenkin omaa habitusta ja tekemistä pitää silmällä.

Näin jo 8vuoden jälkeen.

Lähettäjä: Xxx 
Päivämäärä:   11.7.26 18:56:31

Ei, ei auttanut mikään. Jos ei seksuaalisesti toimi, ei ole parisuhde.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.