Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Avoimella hakemuksella töitä?

Lähettäjä: tääpä 
Päivämäärä:   10.7.26 10:20:18

Tiedättekö ketään, joka olisi saanut töitä siten, että lähettää vain cv:n firmoihin, ilman että välttämättä tarkentaa sitä, millaista työtä tarkalleen hakee?

Eli kokeilee onneaan josko jostain löytyisi hänen kokemukselleen sopiva työ.

Re: Avoimella hakemuksella töitä?

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   10.7.26 10:36:40

Meillä katsotaan aina avoimet hakemukset läpi ennen kuin aloitetaan julkinen rekry. En muista katsotaanko hakemukset 1 vai 2 kuukauden ajalta, mutta ei ainakaan mistään puolen vuoden päästä tms. Omassa tiimissä (11hlö) on kaksi tällä tavoin rekryttyä. Toinen on ollut talossa nyt reilu 2v, toinen oli ensin sijaisena 4kk ja palkattiin tauon jälkeen takaisin mutta vakkariksi.

Lähettäjä: Metris 
Päivämäärä:   10.7.26 12:22:16

Hep!

Yhteen paikkaan oli haku päättymässä ja olin sitä varten päivittänyt cv:ni ja portfolioni. Pistin illalla nuo lisäksi toisen firman "rekry-portaaliin" suosittelijoiden yhteystietojen kanssa. Seuraavana aamupäivänä oli tuon rekry-portaali-firman tyypiltä tullut sähköpostia, että pääsisinkö ylihuomenna työhaastatteluun. No pääsin, sain todella hyvän työtarjouksen haastattelun jälkeen puolessa tunnissa säpooni ja työsopimus allekirjoitettiin seuraavalla viikolla. Siitä seuraavalla viikolla tuli kutsu tuon ensimmäiseksi mainitun firman työhaastatteluun, siihen vastasin kohteliaasti, että satuin jo tarttumaan toiseen paikkaan.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   10.7.26 13:49:52

Tiedän, itseni. Olen myös kerran saanut töitä käymällä paikan päällä ja kysymällä, eli joskus voi vaan osua sopivaan kohtaan. Tosin kyseessä oli pienyritys, jossa omistaja oli usein itse tiskin takana.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.