|
Lähettäjä: Kia
Päivämäärä: 10.7.26 08:48:31
Olen todella pahoillani menetyksestäsi. Hienoa, että saat apua. Kannattaa kyllä kokeilla, on niin ihmiskohtaista miten kukin siihen reagoi. Ihan yksinkertainen menetelmähän tuo on ja itse pyysin terapeuttia selittämään miten ja miksi se toimii.
Omalla kohdallani esteeksi nousi se, että olen liian tietoinen itsestäni enkä pystynyt heittämään ohjaksista irti. Kahden eri terapeutin kanssa tuota kokeilin, ekalla kerralla en todellakaan ollut valmis ja tällä toisella kerralla about 10v myöhemmin kokemus oli jo parempi. Mutta silti, en halunnut tavallaan tuhlata aikaa siihen kun tunsin että oma asenne oli vähän liian epäuskoinen menetelmää kohtaan. Lisäksi oma traumatisoituminen on ollut niin pitkäkestoista, ymmärtääkseni tuo toimii parhaiten yksittäisten traumojen kohdalla. En juurikaan muista lapsuudesta mitään, joten oli todella hankalaa keksiä jokin tilanne, mitä sitten lähteä hoitamaan. Parisuhteistahan noita kyllä oli ja sellaisella tapahtumalla sitten kokeiltiinkin ja jollain tapaa se auttoi siihen yhteen kokemukseen sitä tunnetta lieventäen.
Paljon voimia tilanteeseesi <3
|