Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Silmänliiketerapia, kokemuksia

Lähettäjä: Tonttu 
Päivämäärä:   9.7.26 21:35:22

Itsellä taustalla lapsen kuolema, kelan psykoterapiassa tarkoitus aloittaa trauman käsittely. Millaisia kokemuksia silmänliiketerapiasta?

Re: Silmänliiketerapia, kokemuksia

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   9.7.26 22:13:38

Otan osaa suurimpaan menetykseen.

On kokemusta. Rankkaa psyykkisesti, mutta auttaa pääsemään eteenpäin. Tavallaan "lujittaa" mieltä jotta asian kanssa on helpompi elää. Suosittelen, vaikka helppoa se ei tule olemaan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.7.26 22:16:57

En itse oikein siitä hyötynyt, mutta en voi sanoa etteikö kukaan hyötyisi.

Päivämäärä:   9.7.26 22:21:46

Tuttuni vastaavassa tilanteessa koki siitä olevan hyötyä.

Päivämäärä:   9.7.26 22:22:54

Ja otan osaa suureen suruusi.

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   9.7.26 23:19:33

Minä koen, että tuohon tarvitaan kokenut ammattilainen. Kuka tahansa ei voi tuota asiakkaalleen tehdä.
Itse olin aina session jälkeen todella väsynyt ja nukuin loppupäivän.

Päivämäärä:   10.7.26 01:10:33

Kaveri käynyt ja kehui! Kannattaa mennä.

Lähettäjä: Liina 
Päivämäärä:   10.7.26 06:44:41

Vahva suositus!

Lähettäjä: Kia 
Päivämäärä:   10.7.26 08:48:31

Olen todella pahoillani menetyksestäsi. Hienoa, että saat apua. Kannattaa kyllä kokeilla, on niin ihmiskohtaista miten kukin siihen reagoi. Ihan yksinkertainen menetelmähän tuo on ja itse pyysin terapeuttia selittämään miten ja miksi se toimii.

Omalla kohdallani esteeksi nousi se, että olen liian tietoinen itsestäni enkä pystynyt heittämään ohjaksista irti. Kahden eri terapeutin kanssa tuota kokeilin, ekalla kerralla en todellakaan ollut valmis ja tällä toisella kerralla about 10v myöhemmin kokemus oli jo parempi. Mutta silti, en halunnut tavallaan tuhlata aikaa siihen kun tunsin että oma asenne oli vähän liian epäuskoinen menetelmää kohtaan. Lisäksi oma traumatisoituminen on ollut niin pitkäkestoista, ymmärtääkseni tuo toimii parhaiten yksittäisten traumojen kohdalla. En juurikaan muista lapsuudesta mitään, joten oli todella hankalaa keksiä jokin tilanne, mitä sitten lähteä hoitamaan. Parisuhteistahan noita kyllä oli ja sellaisella tapahtumalla sitten kokeiltiinkin ja jollain tapaa se auttoi siihen yhteen kokemukseen sitä tunnetta lieventäen.

Paljon voimia tilanteeseesi <3

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   10.7.26 14:47:05

En varmaankaan keskittynyt tarpeeksi tai sitten menetelmästä ei ollut terapeutilla tarpeeksi kokemusta. Jätin kesken.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   10.7.26 14:48:40

Todella toimivaa kunhan tekijä on tosiaan tarpeeksi kokenut eikä vain käynyt ensimmäistä kurssiaan aiheesta.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   10.7.26 15:57:01

Itsellä ja kaverilla ainakin täysin turha. Eri tekijät, mutta eivät ehkä olleet vaan tarpeeksi hyviä.

Päivämäärä:   11.7.26 16:30:38

Tutullani on hyviä kokemuksia. Todella traumaattisia asioita taustalla ja saanut tästä hyvän avun. Kuulemma juurikin tosi rankkaa ja väsyttävää, mutta toimii.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   11.7.26 18:52:06

Kokeiltiin muutaman kerran. En ymmärrä mitä olis pitänyt tapahtua/miltä tuntua...

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.