Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vietitkö 50v -juhlia?

Lähettäjä: Party 
Päivämäärä:   9.7.26 20:42:57

Jos niin miten ja jos er tai et vielä, miten haluaisit viettää?

Re: Vietitkö 50v -juhlia?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   9.7.26 21:03:11

Vietin.

Vuokrasin paikallisen juhlatilan, vanhab tehdaskiinteistön.
60 vierasta, hyvää ruokaa pitopalvelusta.
Musiikista vastasivat Mika Ikonen, Hessu Maxx ja Olli Herman.

Kuuskymppisiini en enää Olli Hermania saanut. Kiitos Popedan.

Aina juhlitaan, ja isosti, kun vähänkin on aihetta.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.7.26 22:25:17

En todellakaan. En pidä juhlista, enkä varsinkaan huomion keskipisteenä olemisesta.

Lähettäjä: 50+ 
Päivämäärä:   9.7.26 22:26:35

Matka, teatteri, ravintola ja mukana kourallinen parhaita ystäviä.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   9.7.26 22:36:50

Ostin itselleni pullon kuohuvaa ja siinäpä se. Ei riittänyt rahat muiden kestitsemiseen. Vähän säälittävää olla vielä 50-vuotiaana persaukinen.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   9.7.26 23:25:45

Yhdistetyt minun 50 ja miehen 60. Varasin kabinetin ravintolasta lähisuvulle (16 henkeä). Lisäksi once in a lifetime reissu, eli Alaskan risteily mieheni ja vanhempieni kanssa.

Lähettäjä: Hirnu 
Päivämäärä:   10.7.26 00:35:31

Todellakin vietin, parhaat halloweenit ikinä!

Lähettäjä: eh 
Päivämäärä:   10.7.26 01:52:00

En viettänyt, olin matkoilla. Pidän synttäreitä muutenkin vähän sellaisena lasten juttuna; jokaisen on täytynyt syntyä jonakin vuoden päivänä, joten onko se nyt oikeasti niin big deal?

Lähettäjä: Joku muu 
Päivämäärä:   10.7.26 06:36:21

Oli niin kamala ikäkriisi ettei tullut mieleenkään tuota juhlia. Esihautajaiset olisi voinut pitää.

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   10.7.26 07:47:48

Kuulun niihin, jotka eivät ole koskaan synttäreitään juhlineet.
Mutta tulin luvanneeksi lapsille joskus aikoja sitten että pidetään sitten 50v juhlat...
No, ne ovat puolen vuoden päästä ja pitäisi ehkä alkaa suunnittelemaan.
Ei mitään isoja juhlia, lapset puolisoineen ja minun ja puolison vanhemmat.

Lähettäjä: z 
Päivämäärä:   10.7.26 07:51:45

Aion viettää hyvät juhlat itseni kanssa, eli joku Once in lifetime reissu.

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   10.7.26 07:55:31

Pienellä kaveriporukalla juhlittiin luontoretkellä skumpat mukana. Ja miehen kanssa viikon matka Seychelleille. Nämä hyvät minulle, en tykkää sukujuhlista joissa kahvitellaan enkä toisaalta myöskään isoista laumabileistä.

Päivämäärä:   10.7.26 10:45:59

En viettänyt, olin vaan reissussa sen päivän miesystävän kanssa. Omille vanhemmille ilmoitin jo ajoissa, että en aio juhlia ja äiti varmaan tiedotti sukulaisillekin. Facesta poistin syntymäpäivätiedon jo vuosia sitten ja töistä järjestin kesäloman siihen niin työkaveritkaan ei saaneet tietää. Esimies tiesi ja toi firman puolesta kukkakimpun kotiin (olen etätyössä) jo paljon ennen synttäripäivää (koska oli itse sitten lomalla synttäripäiväni aikaan) ja hänelle kerroin että en halua työpaikalle mitään kahvittelua tai muistamisia työkavereiden taholta.

Myöhemmin parin kaverin kanssa juhlin, he oli järkänneet tarjottavat ja lahjan. Suostuin siihen koska halusivat sen järjestää ja ihan kivaahan se sitten oli.

En ole sitä ollenkaan katunut, että en juhlinut pyöreitä. Siitä vuoden päästä 51 synttäreillä kyllä kutsuin perheen kakkukahveille, mutta siihen oli vähän muut syyt sitten.

Päivämäärä:   10.7.26 11:14:29

En viettänyt. Olin puolison kanssa matkoilla. Ilmoitin myös töihin, että en halua mitään kahvitteluja tai muutakaan huomioimista. En viihdy huomion keskipisteenä, enkä myöskään viihdy vieraana vastaavissa juhlissa.

Lähettäjä: Black Widow 
Päivämäärä:   10.7.26 11:20:09

En viettänyt, karkasin ulkomaille. Inhoan pönötysjuhlia.

Lähettäjä: jerppa 
Päivämäärä:   10.7.26 11:25:50

En ole vielä ihan siinä iässä, mutta jotkut bileet olisi hauska pitää. Tällä hetkellä houkuttaa eniten vuokrata lähimmille kavereille luksusmökki poreammeineen, hyvät ruuat ja paljon päihteitä.

Tai jos oikein jaksaisi, niin vuokraisin paikallisen juhlatilan ja pitäisin kunnon maalaistanssit siellä ystäville ja sukulaisille.

Katsotaan mitä jaksaa ja haluaa kun ajankohta on lähempänä.

Lähettäjä: Selma 
Päivämäärä:   10.7.26 12:27:16

En viettänyt, koska en tykkää järkätä mitään juhlia enkä olla keskipisteenä. Tuskin kukaan olisi juhliin edes tullut.

Päivämäärä:   10.7.26 12:33:43

Ei ketään kiinnostanut mun 50v.

Lähettäjä: Sohvapöytä 
Päivämäärä:   10.7.26 12:39:41

Kaverit järjestivät yllätysjuhlat. <3 Saunottiin ja syötiin hyvin.

Lähettäjä: Suide 
Päivämäärä:   10.7.26 17:53:57

Vietin. Tallustelin Sallan Kalliojärvelle ja takaisin, kävin ravintola Kielassa poronkäristyksellä ja h-hetkellä istuskelin Keselmäjärven rannalla laskemassa tuntureita.

Lähettäjä: The Cowgirl 
Päivämäärä:   10.7.26 19:27:26

Joo. Sisarukset puolisoineen tuli viettämään ihanaa kesäpäivää mökille. Tietty myös oma lapsi ja kumppanini mukana.
Syötiin, juotiin, uitiin ja saunottiin aamutunneille.
Parhaat synttärit ikinä. Ei stressiä järjestelyistä saati mitään pönötystä, oltiin vaan ja nautittiin läheisten seurasta.

Päivämäärä:   10.7.26 19:56:55

Pidin viikon loman (syksyllä) ja mentiin miehen kanssa reissuun. Työsuhde-etuna sain synttäripäivän vapaana + 2 palkatonta.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   10.7.26 20:47:02

En viettänyt. Kuten en muitakaan syntymäpäiviä.

Lähettäjä: Rr 
Päivämäärä:   10.7.26 23:58:56

En Viettänyt.Puolison lupasin viedä syömään parempaan ravintolaan ja lomalle etelän lämpöön talvella.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   11.7.26 09:49:25

Täytän loppuvuodesta, mutta eipä ole tullut mieleenkään että näitä pitäisi jotenkin erityisesti juhlia. Tai siis, nykyihminen on viiskymppisenä vielä niin nuori, että pyöreiden juhliminen tuntuu jotenkin varhaiselta.

Lähettäjä: Myy 
Päivämäärä:   11.7.26 10:40:49

Piti mennä perheen kanssa syömään. Ehdottelin vaikka ja mitä reissujakin heille, mutta aina oli joku, kelle ei sopinut. He järjestivät mulle yllätysjuhlia kotipihalla.
Viikkoa ennen jouduin kolariin ja meinasi juhlat jäädä juhlimatta. Syntymäpäivän aamuna, mut haettiin kotoa ja koko päivä oli ohjelmaa. Mut piti saada kotoa pois, että saivat teltat ym laitettua. Illalla sitten silmät sidottuna ajelutettiin pitkin poikin ja tuotiin kotiin. Kaikki ystävät siellä ja ikimuistoiset juhlat. Noh, jalka paketissa ja kauheat mustelma kropassa sekä lääkitys vähän haittasi menoa.
Mies ei halunnut juhlia ja olimme ystävien luona Itävallassa silloin, juhlapäivänä kaikki ystävät lähetti videotervehdyksen ja kun tulimme Suomeen, oli hänelle myös yllätysjuhlat. Niitä hän ei todellakaan osannut odottaa. Muuten ei olla pyöreitä juhlittu.

Päivämäärä:   11.7.26 11:35:24

Lähdin miehen kanssa reissuun. Niin sosiaalinen en ole että olisin pitänyt isot synttärijuhlat.

Päivämäärä:   11.7.26 11:51:03

Jokin ruuvi on löysällä tai tippunut kai mut en tykkää juhlista. Ajatuskin ahdistaa joten mentiin niin vähin äänin kuin mahdollista.

Lähettäjä: RR 
Päivämäärä:   11.7.26 12:30:33

En, koska ole juhlinut mitään merkkipäiviäni koskaan. Mun syntymäpäiväni tietää yksi lapsuuden ystäväni (koska on synnytty samana päivänä! :D ) ja paras ystäväni ja he tietävät, että en halua asiasta mitään numeroa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.