Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Valtteri hoi

Lähettäjä: Sanna Lopakka 
Päivämäärä:   9.7.26 15:03:49

Nyt on sellainen juttu, että jos et ala seuraamaan tänne kirjoitettuja kommentteja / viestejä niin minä joudun viemään asian eteenpäin ja vaadin että tämä koko hevostalli.net suljetaan ja minulle maksetaan henkisestä ja fyysisestä kärsimyksestä ja paljon !!!! Edes kymppitonni ei riitä !!!! Ei ole oikein että täällä olijat haukkuvat minua mm huoraksi !!!!

Kirjoitin asiallisen kommentin Avioliiton plussat ja miinukset nimiseen keskusteluun ja heti oli yksi - nimimerkkiläinen huorittelemassa !!!!

Tämä rikkoo sen verran pahasti kunnialoukkausta että nyt on puututtava !!!!

Jos tähän ei puututa vien asian eteenpäin !!!!'

Ja tästä ylläolevasta keskustelusta on kuvakaappaus olemassa joten vien ensi viikolla tämän asian eteenpäin !!!!

Re: Valtteri hoi

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   9.7.26 15:07:28

"Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävien keskustelujen sisällöstä."

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.7.26 15:08:16

LOL

Lähettäjä: no johan 
Päivämäärä:   9.7.26 15:28:23

No ei täällä kyllä modea näy mailla eikä halmeilla vaikka ihmisiä haukutaan nimillä ja mitä kaikenlaista scheissea tänne suolletaan. Joutaisi nettipoliisien sulkea koko palsta kun ylläpitoa ei kiinnosta mikään.

Päivämäärä:   9.7.26 16:26:54

Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 9.7.26 15:07:28

"Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävien keskustelujen sisällöstä."

Niinhän tuolla lukee. Mutta kyllä ne vaan vastaa. Varsinkin Valtteri Vuorinen. Jos ei vastaisi, niin miksi sain aikoinaan tänne banneja? Kommenttejani härötettiin ja ne poistu ja bannit paukku. Sama teksti, jonka laitoit on lukenut jo monia vuosia sittenkin. Ei ne bannit minulle itsestäänkään tullut.

Lähettäjä: no johan
Päivämäärä: 9.7.26 15:28:23

"No ei täällä kyllä modea näy mailla eikä halmeilla vaikka ihmisiä haukutaan nimillä ja mitä kaikenlaista scheissea tänne suolletaan. Joutaisi nettipoliisien sulkea koko palsta kun ylläpitoa ei kiinnosta mikään."

Samaa mieltä. Siedän kyllä, että minun nimeäni muutetaan päivämäätäsannaksi ja väitetään, että olen teinikihloissa taikka että Veltie-merkkinen wc-paperi on huonompaa, kuin Lotus Soft Embo, mutta en todellakaan sitä, että minua aletaan nimittelemään tai muuten levittelemään perättömiä väitteitä, saatikka aletaan inttämään jostain.

Päivämäärä:   9.7.26 16:45:11

>taikka että veltie-merkkinen wc-paperi on huonompaa kuin lotus soft embo

XD

Päivämäärä:   9.7.26 16:52:04

Eipä siinä muuta kuin rikosilmoitusta tekemään. Raportoithan miten se sujui.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   9.7.26 16:54:08

" ...
Päivämäärä: 9.7.26 15:07:28

"Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävien keskustelujen sisällöstä.""

Tuo ei vapauta palstan omistajaa vastuussa. Myös palstan omistaja on vastuussa viesteistä joita täällä kirjoitellaan.

Lähettäjä: tässä ja nyt 
Päivämäärä:   9.7.26 17:15:48

Ei muuta kuin rikosilmoitusta tekemään. Jos joku joutuu syytteeseen, niin se on kommentin kirjoittaja ei mode.

Lähettäjä: jaa 
Päivämäärä:   9.7.26 17:21:28

Fyysisestä kärsimyksestä? Tuleeko sormiin rasitusvamma tuosta huutomerkkien nylkyttämisestä?

Lähettäjä: nnnn 
Päivämäärä:   9.7.26 17:28:38

Ootko se sama tyyppi joka heitettiin ulos Vauva.fi stä ja muista ryhmistä?

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   9.7.26 17:34:12

Kyllä tämä henkilö on täältä moneen kertaan bännätty ja sen takia hänen viestitkin järjestelmällisesti poistetaan.

Päivämäärä:   9.7.26 17:41:02

Lähettäjä: jaa
Päivämäärä: 9.7.26 17:21:28

Fyysisestä kärsimyksestä? Tuleeko sormiin rasitusvamma tuosta huutomerkkien nylkyttämisestä?

Kyllä myöskin fyysisestä kärsimyksestä. Ja en nylkytä mitään.

Lähettäjä: nnnn
Päivämäärä: 9.7.26 17:28:38

Ootko se sama tyyppi joka heitettiin ulos Vauva.fi stä ja muista ryhmistä?

Mistä? Vauva.fi? Mikä se sellainen on? Miksi minä sellaisella sivustolla olisin? Eli ei en ole se sama tyyppi koska en ole koskaan kuullutkaan mistään vauva.fi sivustosta.

Lähettäjä: H
Päivämäärä: 9.7.26 17:34:12

Kyllä tämä henkilö on täältä moneen kertaan bännätty ja sen takia hänen viestitkin järjestelmällisesti poistetaan.

Mitä sitten? Tosin teille se bannit kuuluu koska hyökkäätte aina kimppuuni ja haukutte ja nimittelette minua. Kirjoittelette perättömiä valheita jne..

Päivämäärä:   9.7.26 17:42:52

Bännit*

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   9.7.26 17:45:19

Huoh... Kannattaisko sun vaan suosiolla jälleen poistua tältä sivustolta kun noin menee tunteisiin?

Päivämäärä:   9.7.26 17:46:51

Vaikka saatkin asiatonta kohtelua välillä, kyllä ne sinun saamasi bannit ovat aina olleet ansaittuja ja todennäköisesti tekevät hyvää kaikille.

Päivämäärä:   9.7.26 18:02:41

Lähettäjä: ,
Päivämäärä: 9.7.26 17:45:19

"Huoh... Kannattaisko sun vaan suosiolla jälleen poistua tältä sivustolta kun noin menee tunteisiin?"

Sinustako on oikein että minua haukutaan täällä huoraksi? Niinkö? Kyllä se että minua haukutaan täällä huoraksi menee tunteisiin! Mutta ei en aio poistua tältä sivustolta sen takia! Te joilla ei ole mitään muuta elämää kuin haukkua toista henkilöä huoraksi taikka levittää tästä valheellista tietoa kannaattaa poistua tältä sivustolta!

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 9.7.26 17:46:51

"Vaikka saatkin asiatonta kohtelua välillä, kyllä ne sinun saamasi bannit ovat aina olleet ansaittuja ja todennäköisesti tekevät hyvää kaikille."

Teille ne bannit pitäisi antaa kun on kokoajan pakko hyökätä kimppuuni levittää valheellista tietoa ja haukkua! Tekisi teille ihan oikein! Ja tekisi minulle hyvää!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.7.26 18:14:00

Koulukiusaajat taas paikalla.

Päivämäärä:   9.7.26 18:15:32

Huomaatko että nyt haukut minua? Onko se sitten ok? Pitäisikö minun nyt tehdä rikosilmoitus sinusta?
En nimittäin ole haukkunut sinua, hyökännyt kimppuusi tai levittänyt valheellista tietoa. Sinä taas levität valheellista tietoa tuolla väittämällä.

Päivämäärä:   9.7.26 18:37:13

Päivämäärä: 9.7.26 18:15:32

"Huomaatko että nyt haukut minua? Onko se sitten ok? Pitäisikö minun nyt tehdä rikosilmoitus sinusta?
En nimittäin ole haukkunut sinua, hyökännyt kimppuusi tai levittänyt valheellista tietoa. Sinä taas levität valheellista tietoa tuolla väittämällä."

Voi j-u-m-a-l-a-u-t-a! Ensinnäkin : jos joku kirjoittaa - (VIIVA) nimimerkillä niin ÄLÄ kirjoita samalla nimimerkillä! Toiseksi : missä h-e-l-v-e-t-i-n kohdassa nyt haukun sinua? En missään! Kolmanneksi : jos haluat tehdä minusta rikosilmoituksen niin anna mennä! HALUAN vain TIETÄÄ missä kohti haukun sinua taikka toista - nimimerkkiläistä? Neljänneksi : LUEPPA hyvä ihminen tuo aloituksessa oleva topasta niitä kommennteja niin YMMÄRRÄT ketä tarkoitin! Ja loppuun : ÄLÄ käytä samaa nimimerkkiä kuin joku toinen jos et muka ole se sama - (VIIVA) joka minua on nimitellyt! On ihan oma vikasi että VÄÄRINKÄSITYKSIÄ tulee!

Päivämäärä:   9.7.26 18:44:00

voisi kysyä että tiedät millaista se meno täällä on, niin silti tulet kerjäämään verta nenästä noin kuvainnollisesti. kokeileppa kirjoittaa niimerkillä . niin et saa yhtään ns hyökkäystä. tai no joo. jos saat niin on sitten kirjoitustyylisi. kokeile ja lopeta tuo vikinä.

Päivämäärä:   9.7.26 18:47:41

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 9.7.26 18:44:00

"voisi kysyä että tiedät millaista se meno täällä on, niin silti tulet kerjäämään verta nenästä noin kuvainnollisesti. kokeileppa kirjoittaa niimerkillä . niin et saa yhtään ns hyökkäystä. tai no joo. jos saat niin on sitten kirjoitustyylisi. kokeile ja lopeta tuo vikinä."

Olen tiennyt jo vuosia vuosia sitten minkälainen meno täällä on. Ja verta en kerjää nenästäni. Ja ei en kirjoita millään nimimerkillä kuin tällä. Ja jos kirjoitan tällä niin kirjoitan. Ja en vikise. Älä sinä lapsi suuta soita sinua vanhemmalle ihmiselle äläkä piipitä siinä. Ja se on ihan sama millä nimellä minä täällä kirjoitan tai millä kirjoitustyylillä kun minut tunnistetaan kyllä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   9.7.26 19:04:04

Oliko elämäsi parempaa kun et lukenut hötönettiä? Täälläkin oltiin jo unohtamassa sinut.

Päivämäärä:   9.7.26 19:06:42

Ylisviivan voisi kyllä permabännätä. Hän ei anna keskusteluihin mitään, turhaa huutelua. Ei ole oikein sopeutunut tänne vaan kuvittelee tämän olevan ylilauta

Päivämäärä:   9.7.26 19:07:23

Oletan huorittelijan olevan nimenomaan ylisviiva. Saman tasoinen anti joka keskusteluun

Päivämäärä:   9.7.26 19:07:37

Huvittaa vähän kuinka huudellaan ja haukutaan toisia asiattomiksi mutta käyttäydytään itse täysin samoin. Pata kattilaa soimaa.

Toivottavasti bannit tulevat pikaisesti.

Päivämäärä:   9.7.26 19:10:10

>oletan

Sellaiset sieltä.

Päivämäärä:   9.7.26 19:13:56

Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 9.7.26 19:04:04

"Oliko elämäsi parempaa kun et lukenut hötönettiä? Täälläkin oltiin jo unohtamassa sinut."

Ai olitte unohtamassa minut? Ja silti minusta täällä oli ainakin huhtikuussa keskustelua. Joten se siitä unohtamisesta sitten.

Päivämäärä: 9.7.26 19:07:37

"Huvittaa vähän kuinka huudellaan ja haukutaan toisia asiattomiksi mutta käyttäydytään itse täysin samoin. Pata kattilaa soimaa.

Toivottavasti bannit tulevat pikaisesti."

Jos tämä oli tarkoitettu minulle, niin kiitos, samoin sinulle.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   9.7.26 19:30:34

Eläissäni en ole tänne banneja saanut eikä viestejäni ole poistettu vaikka välistä kyllä kantaa otan ihan kunnolla. Mitä oitää kurjoittaa bannit saadakseen tai että viestit pääsääntöisesti poistetaan? Voisiko syy olla kirjoittajassa ja kirjoittelussa kuitenkin.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   9.7.26 19:30:47

Sannalle vinkki; ota yhteyttä palstalla näkyviin mainostajiin tämän keskustelupalstan toiminnasta.

Ylläpito ei yhteydenottoihin reagoi, mutta talvella saimme muutaman muun vakikirjoittajan kanssa ylläpidon tarttumaan ravipalstan kirjoituksiin lähettämällä sähköposteja mainostajille ja kertomalla millaisiin keskusteluihin heidän liikebrändinsä yhdistetään. Yllättävän usealta mainostajalta tuli ensimmäisen viestin jälkeen myös toinen kiitosviesti asian tiedottamisesta.
Sähköposti omalla nimellä ja osoitteella tietysti.

Tämä näkyi myös ravipalstan kirjoittelussa, sieltä katosi muutama pahin solvaaja useiksi viikoiksi ja vaikka niitä on tullut takaisinkin tähän mennessä eivät tekstit ole enää aivan yhtä sikamaisia kuin talvella.

Tsemppiä!

Päivämäärä:   9.7.26 19:32:05

"Lähettäjä: Ennea
Päivämäärä: 9.7.26 19.30.34

Eläissäni en ole tänne banneja saanut eikä viestejäni ole poistettu vaikka välistä kyllä kantaa otan ihan kunnolla. Mitä oitää kurjoittaa bannit saadakseen tai että viestit pääsääntöisesti poistetaan? Voisiko syy olla kirjoittajassa ja kirjoittelussa kuitenkin."

Tule nyt sinäkin kallu ölisemään.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   9.7.26 19:37:49

Hmm; kyllä ravipalsta on edelleenkin aivan älytöntä suolausta. Kohteet vaan vaihtuu ketä milloinkin haukutaan. Nyt pöljien petsareiden hampaissa putaan sakki ja ravikuningas. Asiaa siellä ei ole puhuttu vuosiin.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   9.7.26 19:40:28

Hmm vielä, Santtua unohtamatta, sai Forsin tittelin palstan puhutuimmasta kuskista.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   9.7.26 19:43:24

Totta on Ennea, mutta talvella se meni aivan sikamaiseksi raviammattilaisten solvaamiseksi aina kotioloista seksuaalisiin leimaamisiin, asioihin joilla ei enää raviurheilun kanssa ollut mitään tekemistä.

Nyt sellainen on ainakin minun mielestäni loppunut, nyt haukutaan ammattilaisia enemmän alaan liittyvistä asioista.

Päivämäärä:   9.7.26 21:34:34

"Mitä oitää kurjoittaa bannit saadakseen tai että viestit pääsääntöisesti poistetaan?"
Samaa olen miettinyt. Mutta ei yllätä että päivämääräsanna on saanut riehumisellaan ilmeisesti useammat bannit.

Lähettäjä: Ghg 
Päivämäärä:   10.7.26 02:24:51

On se topakka tuo Sanna Lopakka

Päivämäärä:   10.7.26 03:19:47

Ylisviiva on vanha koulukiusaaja. Kun hänelle on naiset ovat nauraneet aina, niin pitää tulla purkamaan turhautumia hevostallin tyttöihin. On kyllä reppana.

Lähettäjä: :O hui 
Päivämäärä:   10.7.26 03:41:53

Vapise Valtteri, nyt Sannuli on todellakin tosissaan!!

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   10.7.26 06:30:00

Sanna vaaaaatiiii korvauksia!!!! Ihan varmasti niitä saat :DD

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   10.7.26 08:35:13

"Voi j-u-m-a-l-a-u-t-a! Ensinnäkin : jos joku kirjoittaa - (VIIVA) nimimerkillä niin ÄLÄ kirjoita samalla nimimerkillä! Toiseksi : missä h-e-l-v-e-t-i-n kohdassa nyt haukun sinua? En missään! Kolmanneksi : jos haluat tehdä minusta rikosilmoituksen niin anna mennä! HALUAN vain TIETÄÄ missä kohti haukun sinua taikka toista - nimimerkkiläistä? Neljänneksi : LUEPPA hyvä ihminen tuo aloituksessa oleva topasta niitä kommennteja niin YMMÄRRÄT ketä tarkoitin! Ja loppuun : ÄLÄ käytä samaa nimimerkkiä kuin joku toinen jos et muka ole se sama - (VIIVA) joka minua on nimitellyt! On ihan oma vikasi että VÄÄRINKÄSITYKSIÄ tulee!"

Tämä se onkin hyvää ja asiallisen sävyistä kirjoittelua. On tainnut Miekkosnainen hävitä tämän ilmaannuttua, ettei olisi sama henkilö.

Päivämäärä:   10.7.26 08:42:37

Tämän paikan joutaisikin sulkea!

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   10.7.26 08:46:17

Miekkosnainen ei taatusti ole PMS. Taisi tosin Miekkosnainen saada kyllä hänkin jonkinsortin hermoromahduksen ja katosi joskus viime vuonna kokonaan.

Sannan voisi kyllä jättää rauhaan, ihan asiallisia viestejä on kirjoitellut ja vielä omalla nimellään, nyt vaan alkaa häntäkin häiritä se, kun ylisviiva on kuin pahainen koulukiusaaja.

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   10.7.26 09:03:26

Minustakin Sannan voisi jättää rauhaan. Mutta se mikä eniten huolestuttaa on tuo, ettei Valtteri viitsi enää ollenkaan moderoida!!! En ole nyt laskenut tarkkaan, mutta olen odottanut Ratsastus-puolella jo yli 2 viikkoa, mielestäni jo pitkälle kolmatta viikkoa sitä poistoa. Siitä on oikeasti niin kauan, kun on viimeks mitään poisteltu, härötettyjä on kyllä jonossa. Täytyypä tässä joku päivä ottaa asiaksi ja lähetellä noita sähköposteja, jos vaikka alkais Valtteria kiinnostamaan. Minusta oli todella ala-arvoista nostaa pystyyn tämä paikka JOS EI MODEROINTI ONNISTU.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   10.7.26 09:10:11

Veeras, joo, eiköhän tänne hyvin yksi Sanna mahdu. Skrollaa ohi, jos ei kyseisen henkilön viestit kiinnosta. En ymmärrä, mitä ihmettä kukaan saa ilkeilystä ja toisen närppimisestä.

Päivämäärä:   10.7.26 09:12:23

xD

Päivämäärä:   10.7.26 09:46:31

Samahan se on keuhkota rikosilmoituksista, kun itse aina hakeutuu tänne ja haluaa väkisellä vängätä joka keskustelussa. Jos voi huonosti, oikea tapa on lopettaa sen huonon olon aiheuttajan tekeminen. Ei täällä ole kenenkään pakko käydä, eikä tämä ole mikään ihmisoikeus. Pysy vaan pois niin on sulle parempi.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   10.7.26 10:10:02

Lääkkeet!!

Päivämäärä:   10.7.26 11:40:18

Lähettäjä: R
Päivämäärä: 10.7.26 08:35:13

"Tämä se onkin hyvää ja asiallisen sävyistä kirjoittelua. On tainnut Miekkosnainen hävitä tämän ilmaannuttua, ettei olisi sama henkilö."

Sitä samaa kohtelua saatte nyt kaikki. Minä en anna asioitten olla. Jos minua kohdellaan epäasiallisesti kohtelen muitakin samalla tavalla. Ja en tiedä kuka on Miekkosnainen mutta minä se en todellakaan ole koskaan ollutkaan. Väitä mitä haluat. Itse tiedän olenko vaiko en. Ei joku keskenkasvuinen pikkulapsi joka tämä paikka näyttää olevan niitä täynnä.

Päivämäärä: 10.7.26 08:42:37

"Tämän paikan joutaisikin sulkea!"

Vahva tämä.

Päivämäärä: 10.7.26 09:46:31

"Samahan se on keuhkota rikosilmoituksista, kun itse aina hakeutuu tänne ja haluaa väkisellä vängätä joka keskustelussa. Jos voi huonosti, oikea tapa on lopettaa sen huonon olon aiheuttajan tekeminen. Ei täällä ole kenenkään pakko käydä, eikä tämä ole mikään ihmisoikeus. Pysy vaan pois niin on sulle parempi."

Miksi minä en saisi tänne tulla? Sinäkö tämän palstan omistat? Tänne on kaikilla samanlainen oikeus tulla. Ja kuten joitakin vuosia sitten kirjoitin että jos minua ei tänne haluta (Valtterinkin puolelta) niin vaihtakoot osoitetta sitten. Ja en olisi tänne tullut jos minusta ei olisi tehty topaa huhtikuussa 2026. Joten te tässä ette ilman minua osaa olla. Ja en ole koskaan tehnyt kenellekkään teistä mitään pahaa joten ihmettelen miksi aina aletaan hyökkäämään kimppuuni ja aletaan nimittelemään ja haukkumaan ja levittelemään perättömiä valheita? Tämä on julkinen palsta. Täällä käy paljon ihmisiä. Ei ole kiva että moni teidän takianne pitää minua sellaisena ihmisenä mitä en oikeasti edes ole. Ja menee vähemmästäkin hermot kun koko ajan ollaan haukkumassa nimittelemässä ja levittämässä valheellisia tietoja. Ja minä en mitään väkisin vänkää. Ihan olen kuule kirjoitellut sellaisiin keskusteluihin jotka on minua kiinnostanut ja asiallisesti. Jos sinua häiritsee että olen täällä niin on kaksi vaihtoehtoa : 1. skippaa kirjoitukseni ja 2. pysy itse täältä pois. Suosittelen numeroa 2:ta. Miksi sen aina pitää minun olla jonka pitää jostain pysyä poissa? Ei en voi huonosti. Voin kuule äärettömän hyvin. Mitäpä jos pysyisit itse täältä poissa jos sinulla ei ole muuta tekemistä kuin nimitellä ja haukkua ja levitellä valheellista tietoa.

Lähettäjä: *
Päivämäärä: 10.7.26 10:10:02

"Lääkkeet!!"

Minulleko tarkoitit? Jos kyllä niin mitä lääkkeitä minun pitäisi mielestäsi käyttää? Olen ihan tavallinen ja normaali nainen joten en tarvitse lääkkeitä. Ja mitäpä jos käyttäisit itse niitä lääkkeitä?

Päivämäärä:   10.7.26 11:47:11

Kohta tulee bännit.

Päivämäärä:   10.7.26 11:48:21

Päivämäärä: 10.7.26 11:47:11

"Kohta tulee bännit."

Toivottavasti ne tulisi tällä kertaa ihan oikeille henkilöille kuten sinulle

Päivämäärä:   10.7.26 11:57:51

Mitä sillan alle kuuluu tänään? Monesko asiakas menossa?

Päivämäärä:   10.7.26 12:11:04

Hohhoijaa. Ja taas mennään.

Kumma että olen asunut koko ikäni ihan asunnossa niin sinä huutelet että asun sillan alla.

Onko sinulla todisteita kuten kuvia siitä että asun sillan alla? Eli voitko siis todistaa kuvilla että asun sillan alla sekä teen siellä sitä mitä huutelet minun tekevän? Ja jos ei ole miksi teet tätä? Tahalleen sen tiedän. Mutta tiedätkö mitä? Meneppä keskenkasvuinen lapsi hakemaan ammattiapua tuollaiselle käytöksellesi. Tuo ei ole enää normalia.

Ja kyllä minä voin todistaa että asun asunnossa ja että en ole se miksi minusta huutelet jne..jne..

Lähettäjä: inkku 
Päivämäärä:   10.7.26 12:26:40

Provosointi on typerää mutta vielä typerämpää on tarttua syöttiin.

Lähettäjä: Plus 
Päivämäärä:   10.7.26 13:02:04

Nimimerkin kunniaa ei ikävä kyllä voi loukata.

Lähettäjä: wanha kurppa 
Päivämäärä:   10.7.26 13:41:01

“"Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävien keskustelujen sisällöstä.""

Tuo ei vapauta palstan omistajaa vastuussa. Myös palstan omistaja on vastuussa viesteistä joita täällä kirjoitellaan.“

Juu, tosin alustan pitäjä ei ole suoraan vastuussa sisällöstä mutta laiton sisältö pitäisi poistaa "välittömästi". Tietynlainen "moderointivastuu" lakeihin siis sisältyy.

Päivämäärä:   10.7.26 13:45:12

Itsehän olen Ylermi Lautamäki – hauska tutustua.

Päivämäärä:   10.7.26 16:12:25

Lähettäjä: inkku
Päivämäärä: 10.7.26 12:26:40

"Provosointi on typerää mutta vielä typerämpää on tarttua syöttiin."

Sen verran vaan sanon että yleensä en lähde provosointiin mukaan vaan ja ainoastaan siinä vaiheessa kun minua A haukutaan ja nimitellään tai B minusta esitetään valheellista tietoa. Täällä on niin paljon sellaisia ihmisiä joiden en halua saavan minusta vääränlaista kuvaa. Jos joku täällä huutelee että asun sillan alla ja huoraan niin aivan varmasti puutun siihen. Miksi? Tuskin sinäkään haluat huoran leimaa jos kirjoittelisit omalla nimelläsi. Ja minä kirjoitan omalla nimelläni ja näin ollen en halua huoran leimaa. Koska en ole huora enkä asu sillan alla. Tai jos joku väittää että olen joku miekkosnainen niin aivan varmasti puutun myöskin siihen koska en ole mikään miekkosnainen. Tai jos joku väittää että olen tappanut koiran niin tottakai puutun siihenkin koska en ole tappanut yhtäkään ainutta koiraa. Ja koiran lopettaminen ei ole varsinaisesti koiran tappamista.

Päivämäärä:   10.7.26 16:19:14

Ylilautaviiva kerjää taas huomiota hevostallin tytöiltä.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   10.7.26 16:27:29

Ylisviiva trollaa täällä niin kauan kun te jaksatte lähteä leikkiin mukaan. Jättäkää vaan huomioimatta hänen kirjoitukset niin eiköhän kyllästy joskus:)

Päivämäärä:   10.7.26 16:32:54

Ai niin olinkin jo unohtanut koiran tappamisen. Siitähän päivämääräsannan maine lähti raketoimaan kun ei vienyt aairasta ja kipeää eläintä hoitoon vaan tapatti kotiin. Kiitos muistutuksesta.

Lähettäjä: juu 
Päivämäärä:   10.7.26 16:51:53

No haloo!! Ei nyt kukaan oikeasti usko että joku asuu Suomessa sillan alla ja huoraa! Kunhan provoaa ja nauttii kun tartut syötiin.

Päivämäärä:   10.7.26 16:58:03

oletko sanna blogin kirjoittamisen jättänyt?

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   10.7.26 17:48:36

Päivämäärä: 10.7.26 16:58:03

"oletko sanna blogin kirjoittamisen jättänyt?"

En.

Päivämäärä:   10.7.26 17:50:48

Millainen on lopakka?

Lähettäjä: nalle 
Päivämäärä:   10.7.26 17:51:45

Kukaan ei varmastikaan usko sinun asuvan sillan alla tai huomaavan. Ehdottomasti asiatonta kirjoittelua, mutta ei sen takia tarvi pelätä mainettaan menettävänsä. Loukkaantuisitko samalla tavoin, jos sinua sanottaisiin astronautiksi, joka asuu öljynporauslautalla Singaporessa? Yhtä yliampuva juttu, jota kukaan ei ottaisi tosissaan.

Päivämäärä:   10.7.26 17:57:46

Jos lukisit ihan ajatuksen kanssa noita omia viestejäsi, niin huomaisit miksi sinusta ei täällä niin pidetä. Ihme jankkaamista ja muiden syyttelyä. Joskus ainakin myös luulit usein että sinusta puhutaan vaikka ei puhuttu, kun joku vitsillä heitti millaisia on vaikka sakemannien omistajat olit siellä heti huutamassa "MINÄ EN OLE TUOLLAINEN ME EMME OLE TUOLLAISIA!!!!!! ÄLKÄÄ PUHUKO MINUSTA NOIN!!!". Nii-in, me kaikki muut kyllä tiesimme että kyseessä oli vitsi ja meistä kukaan muu ei ajatellut, että kaikki sakemanni-ihmiset olisivat kuvauksen kaltaisia ja tuskin kukaan ajatteli sinua, mutta tulit kuitenkin vetämään herneen nenään ja pilaamaan hauskan topan.

Mutta hei, minä ostin tänään veltie-vessapaperia testiin ihan vain sinun ansiostasi. Alkoi ihan naurattaa kun kaupassa sitä näin, en ollut ennen kiinnittänyt huomiota. Oli sitten naurusta hytkyen pakko kantaa veltiepussukka kassalle. Pääsen testaamaan onko se parempi vai huonompi kuin lotus soft embo :D raportoin sitten tänne!

Päivämäärä:   10.7.26 17:59:41

>naurusta hytkyen

Myötistä normolle.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   10.7.26 18:02:37

Lähettäjä: nalle
Päivämäärä: 10.7.26 17:51:45

"Kukaan ei varmastikaan usko sinun asuvan sillan alla tai huomaavan. Ehdottomasti asiatonta kirjoittelua, mutta ei sen takia tarvi pelätä mainettaan menettävänsä. Loukkaantuisitko samalla tavoin, jos sinua sanottaisiin astronautiksi, joka asuu öljynporauslautalla Singaporessa? Yhtä yliampuva juttu, jota kukaan ei ottaisi tosissaan."

Hyvä jos asia olisi näin. Mutta kun ei vain ole. On aivan eria asia nimitellä minua huoraksi, kuin sanoa minua astronautiksi. On helpompi uskoa että olisin huora, kuin se, että olisin astronautti. Ja sellainen ihminen ei voi alkaa ikinä astronautiksi, joka potee äärettömän kovaa korkeanpaikankammoa, kuten minä. Minulla on äärettömän kova korkeapaikankammo. En voi esimerkiksi mennä 8 kerroksisen talon parvekkeelle katsomaan ulos, koska minua pelottaa. En ole koskaan käynyt edes lentokoneessa. Ja ei, ei tarvitse alkaa selittämään lentokoneesta mitään, sillä tiedän ettei siellä ollessa taujua, että on ilmassa jne.. jne.., koska minulla on tuttuja jotka on käyneet lentokoneessa. Silti minua ei sinne lentokoneeseen saa, ei edes kirveellä.

Päivämäärä:   10.7.26 18:06:40

XD

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   10.7.26 18:11:21

Päivämäärä: 10.7.26 17:57:46

"Jos lukisit ihan ajatuksen kanssa noita omia viestejäsi, niin huomaisit miksi sinusta ei täällä niin pidetä. Ihme jankkaamista ja muiden syyttelyä. Joskus ainakin myös luulit usein että sinusta puhutaan vaikka ei puhuttu, kun joku vitsillä heitti millaisia on vaikka sakemannien omistajat olit siellä heti huutamassa "MINÄ EN OLE TUOLLAINEN ME EMME OLE TUOLLAISIA!!!!!! ÄLKÄÄ PUHUKO MINUSTA NOIN!!!". Nii-in, me kaikki muut kyllä tiesimme että kyseessä oli vitsi ja meistä kukaan muu ei ajatellut, että kaikki sakemanni-ihmiset olisivat kuvauksen kaltaisia ja tuskin kukaan ajatteli sinua, mutta tulit kuitenkin vetämään herneen nenään ja pilaamaan hauskan topan.

Mutta hei, minä ostin tänään veltie-vessapaperia testiin ihan vain sinun ansiostasi. Alkoi ihan naurattaa kun kaupassa sitä näin, en ollut ennen kiinnittänyt huomiota. Oli sitten naurusta hytkyen pakko kantaa veltiepussukka kassalle. Pääsen testaamaan onko se parempi vai huonompi kuin lotus soft embo :D raportoin sitten tänne!"

Olen lukenut. Aina. Minua ei kiinnosta suomeksi sanottuna paskan vertaa pitääkö joku minusta vaiko ei. Silti ei tarvitse alkaa levittelemään perättömiä valheita tai nimittelemään minua.
Ja melko sairasta heittää jotain vitsillä. En minäkään heitä vitsillä että joku saksanpaimenkoiran omistaja on päästäänsä vialla tai vastaavaa. Ja kukaan ei puhu kenestäkään muusta kuin minusta. Osaan minä lukea rivien välistä.
Ja minä en jankkaa enkä syyttele ketään. Te tässä jankkaatte ja syyttelette minua.
Aina kun on puhe saksanpaimenkoirista niin aina joku ajattelee että kyseessä on minä. Harvinaista on se jos joku näin vielä ajattelee koska saksanpaimenkoira on ollut mullanalla jo 9-vuotta ja saksanpaimenkoira mix mullanalla jo 4-vuotta. Toki joku voi ajatella vielä menneessä aikamuodossa. Joten ....

Minua ei kiinnosta teidän muiden mielipiteet jostain veltie wc-paperista. Me käytämme sitä sulhaseni kanssa ja olemme todenneet sen paremmaksi, kuin lotus soft embo.

Ps : Minusta ei siis kenenkään tarvitse pitää mutta ei minua tarvi siitä huolimatta nimitellä / haukkua / levitellä valheellista tietoa. En minäkään pidä kenestäkään teistä.

Päivämäärä:   10.7.26 18:12:41

Päivämäärä: 10.7.26 09:46:31

"Samahan se on keuhkota rikosilmoituksista, kun itse aina hakeutuu tänne ja haluaa väkisellä vängätä joka keskustelussa. Jos voi huonosti, oikea tapa on lopettaa sen huonon olon aiheuttajan tekeminen. Ei täällä ole kenenkään pakko käydä, eikä tämä ole mikään ihmisoikeus. Pysy vaan pois niin on sulle parempi."

LähettäjäSanna Lopakka
Päivämäärä10.7.26 11:40:18
"Miksi minä en saisi tänne tulla? Sinäkö tämän palstan omistat? Tänne on kaikilla samanlainen oikeus tulla. Ja kuten joitakin vuosia sitten kirjoitin että jos minua ei tänne haluta (Valtterinkin puolelta) niin vaihtakoot osoitetta sitten. Ja en olisi tänne tullut jos minusta ei olisi tehty topaa huhtikuussa 2026. Joten te tässä ette ilman minua osaa olla. Ja en ole koskaan tehnyt kenellekkään teistä mitään pahaa joten ihmettelen miksi aina aletaan hyökkäämään kimppuuni ja aletaan nimittelemään ja haukkumaan ja levittelemään perättömiä valheita? Tämä on julkinen palsta. Täällä käy paljon ihmisiä. Ei ole kiva että moni teidän takianne pitää minua sellaisena ihmisenä mitä en oikeasti edes ole. Ja menee vähemmästäkin hermot kun koko ajan ollaan haukkumassa nimittelemässä ja levittämässä valheellisia tietoja. Ja minä en mitään väkisin vänkää. Ihan olen kuule kirjoitellut sellaisiin keskusteluihin jotka on minua kiinnostanut ja asiallisesti. Jos sinua häiritsee että olen täällä niin on kaksi vaihtoehtoa : 1. skippaa kirjoitukseni ja 2. pysy itse täältä pois. Suosittelen numeroa 2:ta. Miksi sen aina pitää minun olla jonka pitää jostain pysyä poissa? Ei en voi huonosti. Voin kuule äärettömän hyvin. Mitäpä jos pysyisit itse täältä poissa jos sinulla ei ole muuta tekemistä kuin nimitellä ja haukkua ja levitellä valheellista tietoa."

Tarkentaisitko vielä ystävällisesti, että mikä tuossa yllä mun viestissä oli nimittelyä tai haukkumista? Tai valheellisen tiedon levittämistä?

Anyways, sun rikosilmoitukselta putosi nyt ainakin pohja, kun alkuun sanoit että "minulle maksetaan henkisestä ja fyysisestä kärsimyksestä ja paljon !" ja nyt sitten kerroit, että "Ei en voi huonosti. Voin kuule äärettömän hyvin. "

Tämähän on mainio uutinen, että sulla ei nyt olekaan fyysistä ja henkistä kärsimystä siellä! Ihanaa kesän jatkoa sitten vaan htnetin parissa :)

Päivämäärä:   10.7.26 18:18:26

"Ja melko sairasta heittää jotain vitsillä"

No nyt ymmärrän miksi suutut joka asiasta. Vitsailu kun on ihan normaalia, ja ht.netissäkin aika iso osa viesteistä on ihan tavallisia vitsejä, jotka tavallinen ihminen myös vitseiksi osaa tulkita ja ei sen takia imaise niistä hernettä nenärööriinsä.

Mun terapeuttikin vitsaili paljon kun terapiassa kävin, voi että miten sairas ihminen hänkin siis on!!!!

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   10.7.26 18:22:43

Sanna ja huumorintaju ei sovi samaan lauseeseen :D

Päivämäärä:   10.7.26 18:23:48

Se on ilmiselvästi kirjolla – eikä siinä ole mitään pahaa.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   10.7.26 18:45:59

Päivämäärä: 10.7.26 18:12:41

"Tarkentaisitko vielä ystävällisesti, että mikä tuossa yllä mun viestissä oli nimittelyä tai haukkumista? Tai valheellisen tiedon levittämistä? "

En. Ja en puhunut siitä viestistä.

Tässä on mistä puhun :
Päivämäärä: 10.7.26 11:57:51

Mitä sillan alle kuuluu tänään? Monesko asiakas menossa?

Ensimmäinen oli täällä : http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=10403140&t=10403140

Päivämäärä: 9.7.26 14:35:54

Olen kuullut että päivämääräsanna huoraa sillan alla.

Päivämäärä: 9.7.26 16:36:17

Päivämätäsanna on taas ihan väärässä ketjussa. Ja taas puhumassa itsestään ja valehtelemassa minkä ehtii.

Päivämäärä: 9.7.26 17:28:17

Lähettäjä-
Päivämäärä9.7.26 14:35:54
Olen kuullut että päivämääräsanna huoraa sillan alla.

Jep. Viimeksi tänään.

Päivämäärä: 10.7.26 16:32:54

Ai niin olinkin jo unohtanut koiran tappamisen. Siitähän päivämääräsannan maine lähti raketoimaan kun ei vienyt aairasta ja kipeää eläintä hoitoon vaan tapatti kotiin. Kiitos muistutuksesta.

Siinä sinulle nimittelyä + haukkumista + valheellisen tiedon levittämistä.

"Anyways, sun rikosilmoitukselta putosi nyt ainakin pohja, kun alkuun sanoit että "minulle maksetaan henkisestä ja fyysisestä kärsimyksestä ja paljon !" ja nyt sitten kerroit, että "Ei en voi huonosti. Voin kuule äärettömän hyvin. ""

Siis minunko pitää nyt kertoa, että voin äärettömän huonosti? Anteeksi TEIDÄN YLHÄISYYTENNE, minä Sanna Lopakka voin ÄÄRETTÖMÄN HUONOSTI. Ja EI, EN tarvitse siihen lääkäriä ENKÄ aio lähteä täältä pois. Ps : Ota keskenkasvuinen lapsi hyvä selville mitä tarkoittaa HENKINEN HYVINVOINTI ja FYYSINEN HYVINVOINTI. Tai OLE ENNEMMINKIN VAAN HILJAA.

"Tämähän on mainio uutinen, että sulla ei nyt olekaan fyysistä ja henkistä kärsimystä siellä! Ihanaa kesän jatkoa sitten vaan htnetin parissa :)"

KYLLÄ minulla on HENKISESTI ja FYYSISESTI kärsimyksiä sinun takiasi!

Lähettäjä: jep
Päivämäärä: 10.7.26 18:22:43

"Sanna ja huumorintaju ei sovi samaan lauseeseen :D"

Juu, ei niin

Päivämäärä: 10.7.26 18:23:48

"Se on ilmiselvästi kirjolla – eikä siinä ole mitään pahaa."

Missä? Minne?

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   10.7.26 19:52:17

Lähettäjä: ....
Päivämäärä: 10.7.26 16:27:29

"Ylisviiva trollaa täällä niin kauan kun te jaksatte lähteä leikkiin mukaan. Jättäkää vaan huomioimatta hänen kirjoitukset niin eiköhän kyllästy joskus:)"

Eli hänellä on siis oikeus trollata täällä jos minä satun kirjoittelemaan tänne omalla etu- ja sukunimelläni ja kaikki mitä hän tänne kirjoittaa pitäisi siis jättää omaan arvoonsa? Sinustako on siis oikein että hän haukkuu minua huoraksi? Täällä kirjoittelee (puhun nyt yleisesti) ainakin yksi kasvattaja. Joten minunko pitää antaa tälle kirjoittajalle oikeus haukkua minua huoraksi jotta muunmuassa tämä kasvattaja näkee sen ja luulee että olen oikeastikin joku huora. Niinkö? Tai antaa ihan kenen tahansa luulla että olen oikeasti joku huora. Niinkö? Minäkö en siis saa puolustautua ja kertoa etten asu missään sillan alla enkä varsinkaan huoraa? Älä luulekkaan että antaisin asian olla. Ja hyvä se on sinun huudella nimimerkin takaa mutta tuskinpa huutelisit että anna olla jos kirjoittaisit omalla nimelläsi ja saisit samaa kuraa niskaasi kuin minäkin.

Tämä teksti pätee myös alla olevaa kirjoittajaa :

Päivämäärä: 10.7.26 16:51:53

No haloo!! Ei nyt kukaan oikeasti usko että joku asuu Suomessa sillan alla ja huoraa! Kunhan provoaa ja nauttii kun tartut syötiin.

Päivämäärä: 10.7.26 16:32:54

"Ai niin olinkin jo unohtanut koiran tappamisen. Siitähän päivämääräsannan maine lähti raketoimaan kun ei vienyt aairasta ja kipeää eläintä hoitoon vaan tapatti kotiin. Kiitos muistutuksesta."

Nonniin. Arvasin että aloitat tämän. Haluan tietää mitä tyydytystä saat näistä kirjoituksista?

Ja tähän loppuun kaikille TIEDOKSI :

Kyllä, minulla on ollut koiria.

Ensimmäinen koirani :
Mindy "Mindy"
sekarotuinen narttu
emä punainen irlanninsetteri
isä saksanpaimenkoira (musta ruskein merkein)
syntynyt 10.4.2008
tuli minulle 7 viikon ikäisenä

Mindy on saanut aina ajallaan madotukset ja rokotukset sekä Mindyä on käytetty eläinlääkärissä melko tiiviisti muun asian yhteydessä. 15.11.2021 Mindyä oltiin lähdössä viemään ulos. Mindy teki pissat käytävään sekä hissiin. Mindy tuotiin sisälle. Minä siivosin käytävän ja hissin. Kyllä, asuimme kerrostalossa, jossa oli hissi. Asuimme kolmannessa kerroksessa ja kuljimme pääsääntöisesti Mindyn kanssa hissillä. Jokusen kerran jouduttu kulkemaan portaita aikoinaan, koska eräs naapurin naisen "miesystävä" rikkoi tuhannen humalassa hissin. No niin sitten takaisin 15.11.2021 päivään. Kun olin saanut siivottua käytävän ja hissin Mindyn kanssa yritettiin uloslähtöä uudemman kerran. Nyt ei päästy eteistä pidemmälle, vaan Mindy teki uudestaan pissat, mutta asuntomme eteiseen. Tällä kertaa huomattiin, että Mindyn takapää ei tahtonut enää pysyä pystyssä, eli takaapää selvästi petti alta. Joten sulhaseni päätti sitten siivota asuntomme eteistä sillä välin kun minä aloin soittamaan eläinlääkäriin eutanasiaa.

Koiraa ei siis ole tapettu vaan koira lopetettiin 13-vuoden ja 7 kuukauden iässä vanhuuden tuoman vaivojen vuoksi.

Ja kuitenkaan kukaan ei minua usko, niin todisteita löytyy.

Täältä voit käydä lukemassa Mindystä lisää : https://mindynbellanvilmannallendonnansivu.blogspot.com/p/mindy.html

Ja täältä löydät kaikki Mindyyn koskevat eläinlääkärilaput : https://mindynvilmannallendonnanpaperit.blogspot.com/p/mindyn-paperit.html

Toinen koirani :
Pimu "Bella"
sekarotuinen narttu
karjalankarhukoira - labradorinnoutaja
syntynyt ..-..-....
tuli minulle 6 kuukauden iässä
myyty muutaman kuukauden jälkeen

Täältä voit käydä lukemassa Bellasta lisää : https://mindynbellanvilmannallendonnansivu.blogspot.com/p/bella.html

Kolmas koirani :
Alessandra "Vilma"
näyttelylinjainen saksanpaimenkoira narttu
emä Bella
isä Darneklej's Dragon
syntynyt 8.12.2008
tuli minulle 4 kuukauden iässä
oli nimissäni 12.5.2009 - 9.11.2009 välisen ajan
jäi PETOLLISESTI ex-avopuolison nimiin

Täältä voit käydä lukemassa Vilmasta lisää : https://mindynbellanvilmannallendonnansivu.blogspot.com/p/vilma.html

Ja täältä löytyvät kaikki Vilmaan koskevat laput : https://mindynvilmannallendonnanpaperit.blogspot.com/p/vilman-paperit.html

Neljäs koirani :
Nalle "Nalle"
sekarotuinen narttu
emä saksanpaimenkoira (musta ruskein merkein)
isä tiibetinmastiffi - suomenajokoira - suomenpystykorva mix
syntynyt 9.12.2008
tuli minulle 6 kuukauden iässä
myyty 4.9.2009
oli nimissäni 13.8.2009 - 20.5.2013 välisen ajan

Täältä voit käydä lukemassa Nallesta lisää : https://mindynbellanvilmannallendonnansivu.blogspot.com/p/nalle.html

Ja täältä löytyvät kaikki Nallesta koskevat laput : https://mindynvilmannallendonnanpaperit.blogspot.com/p/nallen-paperit.html

Viides koirani :
Xeroge's Olivia "Donna"
näyttelylinjainen saksanpaimenkoira narttu
emä Heleros Rolanda
isä Svarzekoks Xixoux
syntynyt 8.6.2009
tuli minulle 8 viikon iässä
lonkat kuvattu VIRALLISESTI 3.2.2012
eläinlääkäri arvio B/C
kennelliitto lausui A/A
kyynäreet kuvattu VIRALLISESTI 3.2.2012
eläinlääkäri arvio 0/1
kennelliitto lausui 0/2
selkä kuvattu VIRALLISESTI (vaikka kuvia EI lähetetty kennelliittoon HENKILÖKOHTAISISTA syistä) 14.3.2013
eläinlääkäri arvio SP4 (spondyloosi (aste 4, vaikea))

Donna on saanut aina ajallaan madotukset ja rokotukset sekä Donnaa on käytetty eläinlääkärissä melko tiiviisti selkäkontrollissa. 22.3.2017 oli päivä, kun olin käyttänyt koirat lenkillä ja tullut kotia. Lähdimme sitten sulhaseni kanssa käymään asioilla. Kun tultiin kotia, minä ja sulhasemme aloimme syömään. Sitten oli tarkoitus lähteä juoksuttamaan koiria, mutta emmepä kerenneetkään. Donna nousi lattialta omalta pediltään ylös, mutta lyyhistyi takaisin lattialle. Sulhaseni sanoi tästä minulle, koska olin itse eteisessä, enkä nähnyt tilannetta. Kun tulin olohuoneeseen, niin Donna nousi ylös, pystyi ottamaan kaksi askelta ja lyyhistyi kirjahyllyn eteen, minun, Mindyn ja sulhaseni vieressä. Donna yritti nousta vielä ylös, mutta en antanut sen enää nousta, vaan rauhoittelin Donnaa samalla sanoen, että mene vain takaisin maate. Kun Donna meni takaisin maate, niin hän veti viimeiset henkäyksensä ja oli pois.

Koiraa ei siis tapettu. Ilmeisesti spondyloosi piikit painoi niin pahasti selkärankaa, ettei Donna enää pystynyt elämään, vaan lähti luotamme pois.

Ja kuitenkaan kukaan ei minua usko, niin todisteita löytyy.

Täältä voit käydä lukemassa Donnasta lisää : https://mindynbellanvilmannallendonnansivu.blogspot.com/p/donna.html

Ja täältä löydät kaikki Donnaan koskevat eläinlääkärilaput : https://mindynvilmannallendonnanpaperit.blogspot.com/p/donnan-paperit.html

Ja uskokaa tai älkää, mutta tätä kirjoittaessani kyyneleet valuu silmistäni solkenaan, en tahdo nähdä kunnolla kirjoittaa ja en ole päässyt vieläkään yli Mindyn, enkä Donnan poismenosta.

Joten naurakaa tai ilkkukaa tai ihan mitä vain. Olenhan minä se KOIRIEN TAPPAJA.

Ja loppuun :

En jaksa tämmöistä enää
Pakko lähteä täältä
Älkää sitten enää puhuko minusta millään nimellä (koskee päivämääräsanna / päivämätäsanna / Sanna Lopakka)
Elämä loppuu nyt
Tämä on julmin paikka jonka tiedän
Hyvästi
Kun kerta olen kaikkien mielestä näin sysi paska ihminen niin ....

seropit : ♥ Mindy ♥ , Bella & Nalle sekä sakemannit : Vilma & ♥ Donna ♥
https://mindynbellanvilmannallendonnansivu.blogspot.com/

koiriin liittyvät paperit
https://mindynvilmannallendonnanpaperit.blogspot.com/

Sannan entistä elämää
https://sannanentistaelamaa.blogspot.com/

♥ Sannan unelmista tuli totta ♥
https://sannanunelmistatulitotta.blogspot.com/

KOTISIVUT TEHTY MINUN TYYLILLÄNI JOTEN SEN EI TARVITSE MIELLYTTÄÄ SINUA VAAN JA AINOASTAAN MINUA

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   10.7.26 19:55:18

Voi Sanna.... Mikset vaan anna olla? Juuri tuota nuo kiusaajat haluavatkin.

Lähettäjä: minttu 
Päivämäärä:   10.7.26 20:04:56

Sanna rauhoitu, älä anna parin ääliöapinan mennä noin ihon alle. Sinulla on oikeus olla täällä kuten muillakin. Vedä nyt henkeä muutama päivä ja tule sitten takaisin jos siltä tuntuu.

Päivämäärä:   10.7.26 20:07:59

*pelle Hermannin tunnusbiisi*

Päivämäärä:   10.7.26 20:08:28

Missä minä olen haukkunut sinua huoraksi?

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   10.7.26 20:08:54

Lähettäjä: Ällö
Päivämäärä: 10.7.26 19:55:18

"Voi Sanna.... Mikset vaan anna olla? Juuri tuota nuo kiusaajat haluavatkin."

Miksi antaisin? Niin kauanko minua nimitellään ja haukutaan muunmuassa huoraksi tai minusta levitellään perättömiä valheita en todellakaan anna olla! Antakaa itse minun olla!

Lähettäjä: minttu
Päivämäärä: 10.7.26 20:04:56

"Sanna rauhoitu, älä anna parin ääliöapinan mennä noin ihon alle. Sinulla on oikeus olla täällä kuten muillakin. Vedä nyt henkeä muutama päivä ja tule sitten takaisin jos siltä tuntuu."

En rauhoitu. Meni jo. Ja ei näytä olevan.

Ja nämä nyt oli viimeiset viestit.

Lähettäjä: minttu 
Päivämäärä:   10.7.26 20:16:59

Ok sitten heippa Sanna!

Lähettäjä: mitää 
Päivämäärä:   10.7.26 21:09:03

Sanna ole onnellinen OMASTA ELÄMÄSTÄSI äläkä pahoita mieltäsi toisien ilkeyksillä.

Lähettäjä: Nam 
Päivämäärä:   10.7.26 22:20:34

Voihan topakka Lopakka.

Päivämäärä:   10.7.26 22:32:59

Olet ja ole ihana sellaisena kuin olet, ole kiltti muille ja itsellesi vaikka tulisikin ilkeyksiä niskaan, täällä jokainen erottuva saa osakseen ikäviä viestejä, ne eivät ole henkilökohtaisia, aina kun haukumme muita, se kertoo omasta kivusta. Hyvää perjantaita kaikille! Ihanaa iltaa sinulle, Sanna.

Päivämäärä:   10.7.26 22:33:36

Olipa imelää.

Päivämäärä:   10.7.26 22:45:47

Mieluummin makeaa kuin karvasta, halaus sinullekin.

Päivämäärä:   10.7.26 22:47:02

Ei kiitos – olen sentään halannut tytyä.

Lähettäjä: Sanna Lopahtaa 
Päivämäärä:   11.7.26 00:15:45

Vääjäämättömästi edessä.

Lähettäjä: vanha 
Päivämäärä:   11.7.26 00:32:21

Lähettäjä: Hmm
Päivämäärä: 9.7.26 19:30:47

"Sannalle vinkki; ota yhteyttä palstalla näkyviin mainostajiin tämän keskustelupalstan toiminnasta.

Ylläpito ei yhteydenottoihin reagoi, mutta talvella saimme muutaman muun vakikirjoittajan kanssa ylläpidon tarttumaan ravipalstan kirjoituksiin lähettämällä sähköposteja mainostajille ja kertomalla millaisiin keskusteluihin heidän liikebrändinsä yhdistetään. Yllättävän usealta mainostajalta tuli ensimmäisen viestin jälkeen myös toinen kiitosviesti asian tiedottamisesta.
Sähköposti omalla nimellä ja osoitteella tietysti.

Tämä näkyi myös ravipalstan kirjoittelussa, sieltä katosi muutama pahin solvaaja useiksi viikoiksi ja vaikka niitä on tullut takaisinkin tähän mennessä eivät tekstit ole enää aivan yhtä sikamaisia kuin talvella.

Tsemppiä!"

Tätä en ymmärrä. Ne mainoksethan tulee sen perusteella, missä ite on surffaillut. Jos oot käynyt Kärkkäisen sivuilla, näkyy täällä Kärkkäisen mainoksia, jos Intersportissa, niin niiden mainoksia. Ei kaikilla näy samat mainokset.

Päivämäärä:   11.7.26 00:39:08

Muista Sanna, vain otettu lääke auttaa.

Päivämäärä:   11.7.26 00:54:32

Kyllä todella menee tämän foorumin arvostus niin ala arvoiseksi, kun asenne on vain ivallinen, eikä mitään yhteishenkeä. TÖRKEÄÄ, että ylläpitäjä ottaa vain rahat ja on tyytyväinen. Foorumia pitäisi kehittää kaikkien iloksi, eikä toisien ivailuksi.

Päivämäärä:   11.7.26 00:55:15

Vaihda foorumia jos ei kelpaa.

Päivämäärä:   11.7.26 01:00:27

^Jees, menen siihen suuntaan, että en samaistu töykeyteen, vaan yritän aina pitää kunniastani kiinni, että arvostan ihmisiä IHMISINÄ.

Päivämäärä:   11.7.26 01:07:04

Ylilautaviiva yrittää tehdä palstasta Ylilaudan kaltaisen mielenterveysongelmaisten vammaisfoorumin.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   11.7.26 01:09:21

Päivämäärä: 10.7.26 20:16:59

"Ok sitten heippa Sanna!"

Heippa !!

Lähettäjä: mitää
Päivämäärä: 10.7.26 21:09:03

"Sanna ole onnellinen OMASTA ELÄMÄSTÄSI äläkä pahoita mieltäsi toisien ilkeyksillä."

Olen ollut onnellinen omasta elämästäni. Pakko pahoittaa. Niin sinäkin tekisit jos saisit samalla tavalla paskaa niskaasi kuin mitä minä.

Lähettäjä: Nam
Päivämäärä: 10.7.26 22:20:34

"Voihan topakka Lopakka."

Päivämäärä: 10.7.26 22:32:59

"Olet ja ole ihana sellaisena kuin olet, ole kiltti muille ja itsellesi vaikka tulisikin ilkeyksiä niskaan, täällä jokainen erottuva saa osakseen ikäviä viestejä, ne eivät ole henkilökohtaisia, aina kun haukumme muita, se kertoo omasta kivusta. Hyvää perjantaita kaikille! Ihanaa iltaa sinulle, Sanna."

Kiitos. Ihanaa iltaa myös sinulle.

Päivämäärä: 11.7.26 00:39:08

"Muista Sanna, vain otettu lääke auttaa."

Mitkä lääkkeet? En tarvitse lääkkeitä.

Päivämäärä: 11.7.26 00:54:32

"Kyllä todella menee tämän foorumin arvostus niin ala arvoiseksi, kun asenne on vain ivallinen, eikä mitään yhteishenkeä. TÖRKEÄÄ, että ylläpitäjä ottaa vain rahat ja on tyytyväinen. Foorumia pitäisi kehittää kaikkien iloksi, eikä toisien ivailuksi."

Niinpä.

Päivämäärä: 11.7.26 00:55:15

"Vaihda foorumia jos ei kelpaa."

Jos tämä oli minulle niin en vaihda. Vaihda itse.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   11.7.26 01:09:29

Heippa !!

"Sanna ole onnellinen OMASTA ELÄMÄSTÄSI äläkä pahoita mieltäsi toisien ilkeyksillä."

Olen ollut onnellinen omasta elämästäni. Pakko pahoittaa. Niin sinäkin tekisit jos saisit samalla tavalla paskaa niskaasi kuin mitä minä.

"Olet ja ole ihana sellaisena kuin olet, ole kiltti muille ja itsellesi vaikka tulisikin ilkeyksiä niskaan, täällä jokainen erottuva saa osakseen ikäviä viestejä, ne eivät ole henkilökohtaisia, aina kun haukumme muita, se kertoo omasta kivusta. Hyvää perjantaita kaikille! Ihanaa iltaa sinulle, Sanna."

"Kyllä todella menee tämän foorumin arvostus niin ala arvoiseksi, kun asenne on vain ivallinen, eikä mitään yhteishenkeä. TÖRKEÄÄ, että ylläpitäjä ottaa vain rahat ja on tyytyväinen. Foorumia pitäisi kehittää kaikkien iloksi, eikä toisien ivailuksi."

Niinpä.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   11.7.26 01:09:36

Heippa !!

Niinpä.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   11.7.26 01:09:43

Heippa !!

Niinpä.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   11.7.26 01:09:53

Heippa !!

Niinpä.

LähettäjäSanna Lopakka 
Päivämäärä:   11.7.26 01:10:01

Heippa !!

Niinpä.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.