Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sähköiskumainen kipu alaselässä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.7.26 23:49:31

Mikähän on, kun tänään alkanut yhtäkkiä tulemaan vasemmalle puolelle alaselkää lyhyitä ja nopeita kipupiikkejä? Kestävät muutaman sekunnin ja sitten loppuu. Ei poikkeuksellista rasitusta taustalla. En ole ylipainoinen ja kävelen päivittäin. Ei säteile mihinkään.

Re: Sähköiskumainen kipu alaselässä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.7.26 06:07:38

Hermoista johtuvaa. Voi olla ihan hetkellinen lihas jumi tai sitten välilevy sivuaa hermoa eli alkava välilevyn pullistuma. Netistä venytys ohjeita, liikettä juuri sitä kävelyä ja osaava hieroja.
Niilä pääsee jo pitkälle. Itse olen monta vuotta kärsinyt selkä vaivoista ja alkoi juuri noin ja sitten samaa koko ala selässä.

Lähettäjä: ´ 
Päivämäärä:   9.7.26 08:31:36

Mulla oli tuollaista kun mulla oli huono sänky. Nyt olen jo vuosia nukkunut löysäksi puhalletulla ilmasängylla ja selkä on täysin kivuton.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.7.26 11:43:09

Mulla on yleensä nikamalukko kun tujauttaa

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   9.7.26 13:29:13

Mulla oli B12-vitamiinin puute. Aiheutti tuollaisia hermokipupiikkejä.

Lähettäjä: jape 
Päivämäärä:   9.7.26 15:16:30

Minulla tuollainen enteilee noidannuolta. Lämpö ja piikkimatto ensiavuksi.

(yleensä noidannuolet tulevat varoittamatta, mutta niitä on minulla ollut vuosikymmenten aikana niin monta, että kun osa on enteillyt tällalailla niin nykyään otan nämä varoitukset vakavasti)

Lähettäjä: Samoilija 
Päivämäärä:   9.7.26 15:26:18

Mulla tuli tuollaisia silloin kun kävin enemmän kävelylenkeillä ja taisin harrastaa jotain liikuntaakin. Aina silloin tällöin lenkin loppupuolella. Nykyään pääsääntöisesti makaan sohvalla eikä noita tule edes päiväretkillä, jossa kävelen useamman tunnin vaihtelevassakin maastossa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.