Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi miehet 50+ ei pidä huolta itsestään?

Lähettäjä: Frozen 
Päivämäärä:   8.7.26 23:22:18

Kesäkollia oon ollut vailla. Sinkkuryhmiä ja deittiappeja selannut aivan tuskassa.
Kaikki miehet, jotka herättää kiinnostuksen, on ikähaitarissa 30-45 vuotta eli aivan liian nuoria. Itsellä kuitenkin ikää 52v.
Omasta ikäkategoriasta, eli yli 50v miehet on täysiä turvenuijia. Kaljatölkki kädessä, parta siivoamatta ja viikon ruokalista rinnuksilla. Ja ollaan niin epätoivoisia, kunhan vaan saisi naista, se on se hartain toive.
En etsi parkettien partaveitseä enkä salilla asuvaa pyykkilautaa, vaan ihan normaalia, siistiä, itsestään huoltapitävä miestä.
Ei löydy ei.

Re: Miksi miehet 50+ ei pidä huolta itsestään?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   8.7.26 23:22:56

Okei puuma.

Lähettäjä: Turhapuro 
Päivämäärä:   8.7.26 23:32:12

Miten niin puuma?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.7.26 23:35:42

Miksi nelikymppinen kesäkolli ei kelpaa? Eikö se nyt olisi joka tavalla parempi vaihtoehto? Ei todennäköisesti edes jäisi muurin viereen talveksi köllimään ja odottamaan täysylläpitoa, minkä nuo ikääntyneet kollit saattavat tehdä.

Lähettäjä: Tähti 
Päivämäärä:   8.7.26 23:36:58

Joo 45 menee tohon ihan hyvin.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   9.7.26 00:16:32

Etsi miestä ihan livenä.
50+ fiksut miehet harvemmin ovat missään sovelluksissa. He löytävät seuransa ihan livenä.

Lähettäjä: Frozen 
Päivämäärä:   9.7.26 00:37:22

Muutamaan +40 vuotiaaseen ottanut yhteyttä, ja kyllä he on aika suoraan sanoneet että liian vanha oon heille. Ymmärrän kyllä. Olisihan se kiva talutella parikymppistä blondia pitkin kylänraittia.
Livenä olen myös yrittänyt olla tuntosarvet pystyssä. Kyllä vaan tahtoo olla että jos ikä passaa niin sormus on sormessa.

Lähettäjä: wanha kurppa 
Päivämäärä:   9.7.26 00:50:59

Tottakai pitää, homma vain eriytyy ihan kuten naisillakin siinä 40+ jälkeen. Sen osan, joka pitää itsensä tikissä ei sit tartte äpeissä pyöriä, jos jostain syystä vapaille markkinoille päätyy.

Lähettäjä: Pentti 
Päivämäärä:   9.7.26 01:11:44

Laitappas kuvasi niin katsellaan kiinnostaisiko.

Lähettäjä: M53 
Päivämäärä:   9.7.26 02:35:40

Häh? Minä olen mies 50+ ja todellakin pidän huolta itsestäni, en ole mikään barbaari karvaturri. Koen tämmöisen topan loukkaavana!

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   9.7.26 11:12:20

Laita siihen ilmoitukseen selkeästi mitä haet. Ja kerro itsestäsi myös. Kun itse hain vain petikaveria niin vastauksia tuli noin 40. Yhden kanssa aloin viestittelemään, seuraavana päivänä nähtiin huolto-asemalla kahvilla ja sitä seuraavana hänen makkarissa ja siinä kävi niin kuin Fingerporissa, panosta suhteeseen ;DDD

Lähettäjä: ) 
Päivämäärä:   14.7.26 08:41:55

Jaa, kyllä tuo minun ainakin pitää itsestään huolta, mutta ei olekaan sinkkumarkkinoilla :D

Lähettäjä: N56 
Päivämäärä:   14.7.26 08:51:38

M53 kuuluu vastauksensa perusteella siihen miesten joukkoon, joka ei ymmärrä esim. paljon viime aikoina puhuttua "mies vai karhu" -juttua. Hän loukkaantuu, koska luulee puhuttavan hänestä. Eikä ymmärrä, että jos hän ei ole se vaarallinen tai tässä tapauksessa epäsiisti, ei- itsestään huolta pitävä mies, niin hänen nimenomaan ei kuulu loukkaantua, koska kyse ei ole hänestä.

Jotkut miehet eivät vain tajua, ei sitten millään.

Löytyisipä itsestään huolta pitävä, 50+-ikäinen mies, jonka putkiaivot ovat kehittyneet edes vähän haarautuviksi.

Lähettäjä: jabelo 
Päivämäärä:   14.7.26 10:49:33

Miksi ihmiset haluavat kovasti jakaa mitä kokevat? Elämä on pelkkää kokemista heillä.

Päivämäärä:   14.7.26 16:34:07

Etsi miestä ihan livenä.
50+ fiksut miehet harvemmin ovat missään sovelluksissa. He löytävät seuransa ihan livenä.

Aamen!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.7.26 16:48:12

Minkä vuoksi 50v lapseton sinkkumies välittäisi mistään?

Lähettäjä: Jrå 
Päivämäärä:   14.7.26 18:08:37

"Minkä vuoksi 50v lapseton sinkkumies välittäisi mistään?"

Oisko ihan ensin vaikka itsensä takia?

Meillä kun töissä kattoo noita +50v äijiä, ni kyllä ihmettelen suuresti että suurimmalla osalla on vaimot kotona.

Päivämäärä:   14.7.26 19:28:18

"Meillä kun töissä kattoo noita +50v äijiä, ni kyllä ihmettelen suuresti että suurimmalla osalla on vaimot kotona."

Eihän silloin tarvitse välittää. :)
Sitten jos on vaarassa pudota sinkkumarkkinoille, niin pitää alkaa tekemään jotain ulkoisen olemuksensa eteen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.