Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Työpaikalla palaverin vetäminen

Lähettäjä: Valmistaudunko? 
Päivämäärä:   7.7.26 20:30:31

Viikko sitten sanoi, että mulla taitaa olla se vetovastuu tällä viikolla ja neuvoi vähän aiheiden kanssa.

Katsoin kuitenkin tänään, että minulle on mielestäni kyllä seuraava viikko, ja jos ymmärrän oikein niin siinä on vetäjänä muut tyypit tällä viikolla.

Eli mitä teen, eikai mun tarvitse valmistatua? Voinhan mä sanoa että mulla kyllä näkyi että olisin vasta ensiviikolla? Laitan parille jonka kanssa pitäis vetää vielä varmistuksen, että onhan meillä ensiviikolla?

Re: Työpaikalla palaverin vetäminen

Lähettäjä: Kop 
Päivämäärä:   7.7.26 20:33:43

Kysyt hötölässä, et töissä? Oikeesti?

Päivämäärä:   7.7.26 20:36:56

Työpäivä kerkesi jo päättyä kun tajusin vilkaista tuota listaa. :D

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   7.7.26 20:38:40

Niin, työpäivä ehti päättyä, ni hötölässä kyllä osataan tähänkin vastata??

Päivämäärä:   7.7.26 20:44:10

No ehkä miten kannattais toimia, ehkä vaan laitan viestiä heti aamulla kenen kanssa mun pitäis se vetää et eikös meillä ollu vasta ensiviikko.

Lähettäjä: Öö 
Päivämäärä:   7.7.26 20:56:12

Niin kuka sanoi? Esimies? Miksi et viikko sitten todettunut, että on vasta siitä seuraavalla viikolla ja jos et ollut varma niin varmistanut heti eikä vasta nyt. Me ei tiedetä teidän työpaikan käytäntöjä kuten onko teillä lista jonka mukaan mennään, voiko siihen tulla muutoksia yms. Onko normaalia, että esimies viikoista pihalla eikä tarvitse noteerata sekoilua vai mitä. Jokatapauksessa olet nyt tosi myöhään liikkeellä asian suhteen ja jatkossa varmista asiat aikaisemmin.

Lähettäjä: Öö 
Päivämäärä:   7.7.26 20:59:55

Ja jos teillä lista jonka mukaan mennään niin laittaisin viestiä työkaverille ja kysyisin onko listaan tullut muutoksia ja teillä palaverin pitäminen jo tällä viikolla, kun henkilö x viime viikolla kävi läpi sinulle tämän viikon palaverin aiheita. Että onko sinulla mennyt nyt ohi vai henkilö x vain sekaisin viikoista.

Päivämäärä:   7.7.26 21:08:27

Joo, esimies sanoi. Tokihan silloin ajattelin, että näillä mennään kun en itse siinä hetkessä ollut varma oliko se ensi vai sitä seuraava viikko.

Laittelen siis sille toiselle joka mun kanssa pitäis vetää viestiä heti aamulla. Mutta yleensä ollaan sen listaan mukaan menty, epäilen että esimies nyt on erehtynyt.

Päivämäärä:   7.7.26 21:26:37

Ja pystyn mä vaikka lennosta pitämään, mutta jos kerran on vasta ensiviikolle merkitty niin silloin siellä on muut vetämässä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.7.26 22:15:00

Eikai sun siihen tänään tarvitse valmistautua.

Jätä työt töihin!

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   7.7.26 22:23:05

No onko listassa joku vika ja siihen merkatut tyypit ei olekaan töissä tms? Ja jos sun pomo käskee valmistautumaan johonkin ja antaa vielä ohjeita valmistautumiseen, niin eikö se sitten ole sun työtehtävä toimia niin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.