Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  En oikein ymmärrä puhelimen lentokone tilaa

Lähettäjä: Vääntäkää rautalan 
Päivämäärä:   6.7.26 18:45:59

Olen elänyt tähän asti luulossa, että puhelimen ollessa lentokone tilassa viestit eivät tule perille, et voi lähettää viestejä, et soittaa etkä selata nettiä.

Olemme pelanneet lapsen kanssa lautapeliä mihin tarvitsee ottaa aikaa enkä halua kaikkien viestieni joutuvan lapsen nähtäväksi joten ajattelin ratkaisevani tämän asian laittamalla puhelimen lentokonetilaan. Tästä huolimatta whatsapp viestit ja sähköpostit tulivat normaalisti ja niistä tuli se ruudulle näkyvä ilmoitus vaikka apit eivät olleet auki välilehdillä, samoin puhelin soi ja siihen pystyy vastaamaan normaalisti puhelimen ollessa lentokonetilassa. Joten kokeilin huvikseni lähettää itse viestiä sekä selata nettiä puhelin lentokonetilassa ja kaikki toimi normaalisti näinkin päin. Eli tuo lentokonetila ei siis ilmeisesti estäkkään mitenkään netin käyttöä tai vastaavaa vaikka tyhmänä olen näin luullut. Onko siis joku muu helposti saatavilla oleva toiminto joka katkaisee puhelimesta wi-fin, nettiyhteyden ymv ilman, että kaikkia klikkailee yksi kerrallaan pois päältä?

Re: En oikein ymmärrä puhelimen lentokone tilaa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.7.26 18:47:01

Lentotilassa wifi on käytössä, mutta mobiiliverkko ei.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.7.26 18:53:45

Laitat älä häiritse -tilan jos et halua ilmoituksia

Päivämäärä:   6.7.26 18:55:29

Virtapainike.

Päivämäärä:   6.7.26 19:14:52

Ota mobiilidata pois päältä?

Päivämäärä:   6.7.26 19:17:02

Naiset ja teknologia.

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   6.7.26 19:23:41

Lentotila kyllä katkaisee wifinkin, mutta sen voi laittaa lentotilassa erikseen takaisin päälle.

En tiedä miksei aloittajan puhelimen lentotila toimi. Vai oliko se oikeasti päällä (lentokonesymboli)?

Päivämäärä:   6.7.26 19:24:36

Varmaan joku pingpong.

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   6.7.26 19:38:33

No ei mulla tule lentokonetilassa mikään läpi, ei viestit, ei puhelut, ei sähköpostit. Oletko kuitenkin wifiin yhdistettynä vaikka mobiilidata on pois päältä? Vaikka eihän puheluiden tulisi tulla läpi, ellei joku sitten soita "nettipuhelua" eli esim.whatsupin taikka Teamsin tms kautta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.