Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tupakat loppuivat lauantaina

Lähettäjä: savu 
Päivämäärä:   6.7.26 16:06:44

Piti tehdä kauppareissu eilen ja ostaa samalla tupakkaa. En mennyt kauppaan. Tänään voisin käydä kaupassa, mutta en suostu pesemään tosi likaisia hiuksiani, koska kaupassa olisi tänään iso retkahtamisen vaara. Ja näin likaisilla hiuksilla ei voi mennä ihmisten ilmoille. Minkä tekosyyn keksin huomiselle, koska huomenna on jo ihan pakko pestä hiukset ja kohta on ihan pakko käydä ruokaakin ostamassa.

Nyt on hyvä tsemppi päällä lopettamisen suhteen. Tupakanhimo menee paljon nopeammin ohi nyt kuin silloin, kun tupakkaa on jäljellä. Olen niin pitkään halunnut lopettaa, mutta toisaalta olen rakastanut tupakkaa niin paljon, että ajattelen aina, että huomenna sitten.

Yöpöydällä on Stumppaa tähän!-kirja. Aloitin sitä lukemaan viime talvena ja olinkin muutamia päiviä polttamatta. Sitten sen lukeminen jostain syystä jäi. Nyt täytyy aloittaa uudestaan. Millä vielä saisin lisää tsemppiä? Kun se himo todella voimakkaana iskee, ei siinä auta mikään ajatus, että "mieti, miten hyvä olo on, kun et polttanut". Ei tarvi tulla kuin yksi v*tutuskohtaus, niin heikoilla jäillä ollaan. Onneksi olen nyt lomalla, niin ei ainakaan työv*tutus pääse tätä kuviota sotkemaan. Mistä ammentaa mielenrauhaa vaikeisiin tilanteisiin?

Re: Tupakat loppuivat lauantaina

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.7.26 16:07:37

Älä lopeta – tupakoivat naiset on seksikkäitä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.