Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pettämisestä

Lähettäjä: Tiedoton 
Päivämäärä:   5.7.26 19:57:38

Sain selville minulle todella läheisestä pariskunnasta jossa mies pettää ystävääni.

Mies matkustaa 2-4 kertaa vuodessa muutamaan maahan aina 1-2 viikoksi ja sain selville tutun kautta että siellä on muutamien naisien kanssa viestitelyä ja ilmeisesti seksiäkin. Olettaisin että raha liikkuu ainakin jossain mielessä, mutta oletan ettei mistään rakastumisesta ole kyse ollut.

Jos sanon ystävälleni hajoaa 30 vuoden liitto, joka hajoittaa ystäväni täysin enkä tiedä nousisiko sieltä ikinä enää ylös. Jos en sano ja saa joskus tietää pettämisestä ja siitä että minä tiesin myös minä menetän hänet. Kolmas vaihtoehto, hän ei koskaan saa tietää ja elää elämänsä uskoen että elämänsä rakkaus on elänyt uskollisena hänelle.

Mies on aina kohdellut häntä hyvin ja rakkaudella ja antanut hänen toteuttaa haaveitaan ja elää unelmaansa kannatellen henkisesti ja rahallisesti, mutta nyt en enää häntä voi nähdä samoin.

Miten te jotka olette tällaista kokeneet olisitte halunneet että teille olisi tehty?

Itse en osaa sanoa, kun usko ja luotto mennyt miehiin jo aikoja sitten ja muutenkin vaikea sanoa onko parempi antaa toisen elää kuplassaan vai rikkoa pilvilinnat totuuden nimissä.

Re: Pettämisestä

Lähettäjä: tota 
Päivämäärä:   5.7.26 20:07:05

Jotain perverssiä seksihommaa tuo ukko harrastaa noilla reissuilla mitä ei eukolleen uskalla ehdottaa. Anna olla, eihän se vaimolta ole pois jos muuten on hyvä ja rakastava aviomies kotona. Toki sitten on ikävämpää jos jotain seksitautia tuo tuliaisina.

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   5.7.26 20:20:49

Ilman muuta haluaisin tietää ja myös kertoisin. Ei ole kyseessä ystävyys, jos tuollaisen asian salaa.

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   5.7.26 20:22:26

Snna olla, ei kuulu sinulle. Vaimo voi jopa tietää miksi mies matkustaa
Ei vaan halua sitä kertpa muille

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.7.26 20:33:03

Lähes jokainen joka on tullut petetyksi sanoo että haluaa tietää. Minä mukaan lukien. Omalla kohdalla onneksi mies päättyi itse kertomaan aika nopeasti kun ei kestänyt elää sen salaisuuden kanssa, pari kuukautta pystyi pitämään. Olisin todellakin pettynyt jos ystäväni tietäisi asiasta ja pitäisi sen omana tietonaan. Tulisi olo että kaikki läheiset pettää/on minua vastaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.