Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  USA 250 v

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   5.7.26 11:26:02

Trump höpötti 45 min pitkässä puheessaan että maailman kaikki valtiot haluaisivay olla USA .
Naurettavas henkselin paukutusta. Siis oikeastiko höperö kuvittelee että rdim me supmalaiset kadehtisimme USAa? Eihän siellä ole muuta hyvää kuin lämmin ilmasto ... Suuri osa väestöstä liikalihavia ja osa ihmisistå ei pääse edes sairaalahoitoon ...

Re: USA 250 v

Lähettäjä: Spruit 
Päivämäärä:   5.7.26 11:31:13

Tunnetko yhtään maantiedettä?
USA:ssa on paljon alueita, jotka vastaavat täysin esim. Suomen ilmastoa.
Et taida ymmärtää, kuinka suuri maa se on pinta-alaltaan ;))

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   5.7.26 11:50:55

Käsitit hieman väärin ... En tarkoittanut koko maata vaan että monet esim Floridan lämpöä ihannoivat kun täällä kylmä pimeä talvi . Mutta tietty lämpimän meren läheisyys tuo tornadot ja hurrikaanit . Enpä itse suomalaisena niitäkään kadehdi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.7.26 13:10:33

Jenkkilässä kaikki on suurta, myös valheet.

Lähettäjä: ........ 
Päivämäärä:   5.7.26 13:14:06

"Suuri osa väestöstä liikalihavia ja osa ihmisistå ei pääse edes sairaalahoitoon ..."

Mutta noinhan se on jo Suomessakin. Lisäksi huonolaatuinen opetuksen taso, lukutaidottomuus, ghettoutuminen, väkivalta, työttömyys jne. Mehän olemme on jo samanlainen junttila. Hallituskin samanlaisia rikollisia vajakkeja täynnä.

Lähettäjä: Hvj 
Päivämäärä:   5.7.26 13:15:17

Trump on sekaisin oleva seniili k.sipää, mutta ei se nyt silti voi sanoa juhlissa, että maa on p€rseestä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.