|
Lähettäjä: Sanna Lopakka
Päivämäärä: 5.7.26 12:20:54
Lähettäjä: -
Päivämäärä: 5.7.26 12:08:16
"Nimimerkki Miekkosnainen."
Ihmettelen tätä hokemaa, koska kukaan ei ole tänne kirjoittanut tuolla nimimerkillä. Ja minä en ainakaan sitten ole mikään Miekkosnainen. En ole koskaan kirjoittanut sillä nimellä. Joten voit ainakin minut jättää tästä sekoilusta pois. Kiitos
Lähettäjä: K
Päivämäärä: 5.7.26 12:14:35
"Molemmat vastaavat ehdotuksiin yhtä kohteliaasti, aina ystävällisesti ja aurinkoisesti, eivätkä provosoidu missään tilanteissa."
Älä sekoita minua sellaiseen henkilöön, jota en todellakaan ole. Ja ehdotuksia osaan ottaa vastaan, jos ne on sellaisia, kuin pitääkin olla. Jos ne on tyyliin tämmöisiä : minä laittaisin tuollaisen sairaan koiran jo monttuun / minä voin maksaa eutanasian tms.., niin niitä en todellakaan ota hyvällä vastaan. Itse tiedän kaikista parhaiten koiriini liittyvät asiat. Tai siis edesmenneitähän ne jo ovat. Tai jos joku väittää, että olen teinikihloissa, kun en ole näin 14 vuoden aikana mennyt naimisiin. Niin enköhän minä itse tiedä, olenko teinikihloissa vaiko en. Jos sanon etten ole, niin silloin en ole. Ja aina ei tarvitse inttää / hyökkiä kimppuuni.
|