Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vietkö wc-paperit hotellista

Lähettäjä: Ihmettelee 
Päivämäärä:   5.7.26 11:18:59

Uutena siivoojana kyselen ihmeissäni, toimivatko kaikki näin :D

Eli vietkö lähtiessäsi hotellista kaikki paperit?
Kasvopaperit, servetit sekä wc paperin?
Vietkö jotakin muutakin?

Re: Vietkö wc-paperit hotellista

Lähettäjä: Ninni 
Päivämäärä:   5.7.26 11:35:22

En ole vienyt enää aikuisena ja työssäköyvänä. Nuorena ei tosin hotelleissa tullut käytyä, mutta voin tunnustaa silloin pöllineeni vessapaperia julkisista vessoista jos niistä sai helposti rullan mukaan. Sain opintotukea niin, että vuokran sekä puhelinlaskun jälkeen päiväpudjettini oli 25 c enkä saanut muuta työtä kuin puhelinmyyntiä mistä tienasi kovin vaihtelevasti ja välillä ei ollenkaan. Joten tein pullojen etsintäkierroksia ennen kauppaan menemistä sekä pöllin aina tilanteen salliessa vessapaperia, ei minulla ollut rahaa ostaa vessapaperia tai olisi ollut jos olisin ollut monta päivää syömättä. Yleensä syöminenkin oli riisi+ soijarouhe tai makaroni+ soijarouhe.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   5.7.26 11:43:43

En vie hotelleista mitään :D shampoot yms haisevatkin minusta nykypäivänä jotenkin erikoisilta ja parempaa vessapaperiakin löytyy kotoa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.7.26 11:46:26

Ai sitä keltaista hiomapaperia? Ihan niin rotta en ole.

Lähettäjä: Sanna Lopakka 
Päivämäärä:   5.7.26 11:48:15

En ole tainnut yöpyöä koskaan hotellissa. Hämärä kuva tosin on, että joskus tosi nuorena olisin jonkun miekkosen kanssa käynyt (tästä niin kauan aikaa, etten siis millään voi muistaa). Ja ei, en vienyt sieltä mitään. Ei käynyt pienessä mielessäkään. Ja nyt jos menisin johonkin hotelliin yöksi, niin ei käy kyllä pienessä mielessäkään sieltä viedä lähtiessään mitään. En ole ikinä, en ikinä varastanut lapsenakaan mistään mitään.

Luin tämän juuri miehellenikin ja mieskin sanoi, ettei muista olleensa koskaan öitä hotelleissa. Eikä hänkään veisi sieltä yhtään mitään. Eikö ole varastanut lapsenakaan mistään mitään. Ei ole saanut ikinä edes ylinopeussakkoa.

Lisätään tähän vielä kolmas rivi ja kerrotaan, että en omista ajokorttia, enkä autoa, niin siksi en ole minäkään ( :) ) saanut koskaan ylinopeussakkoja.

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   5.7.26 11:48:44

-: hotellista, ei murjusta.

Päivämäärä:   5.7.26 11:54:30

>miekkosen

Oletko sinä Miekkosnainen?

Lähettäjä: Påp 
Päivämäärä:   5.7.26 11:55:34

En todellakaan. Ainoa, mitä saattaa lähteä mukaan paremmista hotelleista, ovat avatut matkakokoiset shampoot, hoitoaineet ja kosteusvoiteet, jos ovat itselle sopivia. Ne tosin heitettäisiin hotellin toimesta muuten roskiin, joten tavallaan se on ekoteko.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   5.7.26 11:56:49

Ainakin Sanna ja Miekkosnainen ovat yhtä hyviä ottamaan vastaan rakentavaa kritiikkiä.

Päivämäärä:   5.7.26 12:07:22

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 5.7.26 11:54:30

">miekkosen

Oletko sinä Miekkosnainen?"

Kuka?

Lähettäjä: K
Päivämäärä: 5.7.26 11:56:49

"Ainakin Sanna ja Miekkosnainen ovat yhtä hyviä ottamaan vastaan rakentavaa kritiikkiä."

Mitä tarkoitat?

Päivämäärä:   5.7.26 12:08:16

Nimimerkki Miekkosnainen.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   5.7.26 12:14:35

Molemmat vastaavat ehdotuksiin yhtä kohteliaasti, aina ystävällisesti ja aurinkoisesti, eivätkä provosoidu missään tilanteissa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.7.26 12:18:59

Koomista oli eräs 50v nainen jolle kerroin meneväni hotelliin. Pyysi minua uomaan hänelle shampoot, hoitoaineet, suihkumyssyt yms.

Päivämäärä:   5.7.26 12:20:54

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 5.7.26 12:08:16

"Nimimerkki Miekkosnainen."

Ihmettelen tätä hokemaa, koska kukaan ei ole tänne kirjoittanut tuolla nimimerkillä. Ja minä en ainakaan sitten ole mikään Miekkosnainen. En ole koskaan kirjoittanut sillä nimellä. Joten voit ainakin minut jättää tästä sekoilusta pois. Kiitos

Lähettäjä: K
Päivämäärä: 5.7.26 12:14:35

"Molemmat vastaavat ehdotuksiin yhtä kohteliaasti, aina ystävällisesti ja aurinkoisesti, eivätkä provosoidu missään tilanteissa."

Älä sekoita minua sellaiseen henkilöön, jota en todellakaan ole. Ja ehdotuksia osaan ottaa vastaan, jos ne on sellaisia, kuin pitääkin olla. Jos ne on tyyliin tämmöisiä : minä laittaisin tuollaisen sairaan koiran jo monttuun / minä voin maksaa eutanasian tms.., niin niitä en todellakaan ota hyvällä vastaan. Itse tiedän kaikista parhaiten koiriini liittyvät asiat. Tai siis edesmenneitähän ne jo ovat. Tai jos joku väittää, että olen teinikihloissa, kun en ole näin 14 vuoden aikana mennyt naimisiin. Niin enköhän minä itse tiedä, olenko teinikihloissa vaiko en. Jos sanon etten ole, niin silloin en ole. Ja aina ei tarvitse inttää / hyökkiä kimppuuni.

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   5.7.26 13:02:26

Häh? varmaan tuhansia kesrtoja olen yöpynyt hotelleissa ja ei ole tullut MIELEENKÄÄN ottaa jotain sielä mukaan. Kaikenlaista porukkaa sitä onkin!

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   5.7.26 13:16:40

Nimimerkki s on asunut hotelleissa siis useita vuosia? Onpa ikävää, jos pitää niin paljon työn takia olla pois kotoa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.