Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Liikku-saleilla kaventava peili?

Lähettäjä: ii 
Päivämäärä:   4.7.26 15:53:18

Taas tänään mietin, että salin peilin on pakko olla kaventava - näytän salilla selvästi sutjakammalta kuin olen. Onko teillä muilla samoja kokemuksia?

Re: Liikku-saleilla kaventava peili?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   4.7.26 16:22:52

Varsin usein salien ja sovituskoppien peilit ovat kaventavia.

Lähettäjä: Miley 
Päivämäärä:   4.7.26 16:29:05

No en ole huomannut moista. Itse kyllä ihan samalta näytän Liikun peilistä kuin crosfittisalin peilistä, maneesin peilistä, kotipelistä tai työpaikan pukkarin peilistäkin. Sama epätäydellinen keho, saman paksuinen, sama määrä lihasta ja rasvaa, samat rumat jalat ja sama kammottavan näköinen naama katsoo takaisin kaikista :D (okei en oikeasti katso vain noin negatiivisesti itseäni, oon ihan tyytyväinen mm hiuksiini, vatsalihaksiin ja haukkoihin ja kunhan saan vähän painoa ja rasvaa kroppaan lisää lisää niin varmaan olen ihan tyytyväinen kokonaisuuteenkin naama poislukien)

Lähettäjä: höpö höpö 
Päivämäärä:   4.7.26 17:18:09

Peili ku peili. Mitään "kaventavia peilejä" oo olemassakaan, samanlainen läppä kuin se sovellus josta näkee et kuka on käyny kyttäämäs sun FB-sivuu :D

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   4.7.26 17:22:30

Et ole koskaan huvipuiston peilitalossa käynyt?

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   4.7.26 18:05:30

Tottakai salien ja kaupoissa sovituskoppien peilit hoikentaa. Ei paljoa, mutta niin että eron huomaa itse.

Itse asiassa meidän salilla käsipainojen edessä peili isontaa (ns. ''miesten puoli'') ja toiminnallisessa tilassa ja muualla hoikentaa eli on ns. naisten puoli :D Hah.

Lähettäjä: Chili 
Päivämäärä:   4.7.26 18:09:43

Ei ole Liikun peilit kaventavia. Tiedän joitain saleja, joissa naisten pukkareissa on kaventavat peilit (ja kauppoja joiden sovituskopeista löytyy myös), mutta Liikussa ei kyllä noita ole.

Lähettäjä: omega 
Päivämäärä:   4.7.26 18:19:35

Eipä siitä ole mitään hyötyä, vaatekoko paljastaa totuuden.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.7.26 18:23:58

Mitä totuutta vaatekoko kertoo kun se on täysin merkistä ja mallista riippuvaista? Yhdessä menee XS, toisessa M ja joku vaatii L:n. Mikä niistä on sitten se oikea?

Lähettäjä: Frozen 
Päivämäärä:   4.7.26 18:29:34

Aa huh peilistä se sitten johtuukin, että mun treenin tulokset kasvaa niin niin harmittavan hitaasti, salin peilithän ne vaan vääristää pienemmäksi (itselläni menossa siis painon nosto, en todellakaan halua kaventua yhtään milliä vaan päinvastoin) XD Mutta ihan vakavasti, niin en ole huomannut minäkään kyllä Liikuissa kaventavia peilejä, ei ainakaan niiden kaupunkien Liikuissa missä itse olen treenillä käynyt.

Lähettäjä: omega 
Päivämäärä:   4.7.26 18:29:35

No jos kaapissa on vaikka 38" farkut, ja ne ei mee päälle syksyllä vaikka keväällä meni, niin eikö se paljasta, että kesällä olet lihonut?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.