Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Olenko ihan p.... ystävä, kun edes mietin

Lähettäjä: tällaista 
Päivämäärä:   4.7.26 15:06:12

Harjoitellaan / harrastetaan mejää kaverin kanssa. Huomiseksi sovittu treenit kolmen muun henkilön kanssa, ja minä olen järkännyt ja suunnitellut kaiken. Reitit, ajoitukset, kyydit, rauot, ruoat...
Kaverilla oli eilen jotain testejä sairaalalla. Ja nyt tuli sitten viestiä, että hän yhä siellä, eli voitaisiinko huomisen harkat siirtää. Kaikille sopivaa ajankohtaa ei kumminkaan ainakaan kuukauteen löydy.
Itse kaverina sanoisin, että pitäkää harkat ilman minua. Hän näköjään mieluummin sitten peruu koko jutun. Enkä oikein kehtaa hänelltä kysyä, että haittaako jos pidetään ilman häntä.

Re: Olenko ihan p.... ystävä, kun edes mietin

Lähettäjä: Horsma 
Päivämäärä:   4.7.26 15:07:41

No tietysti pidätte treenit, kun kerran sopivaa aikaa ei lähiaikoina löydy.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.7.26 15:11:33

Tietenkin te muut treenaatte sovitusti. Seuraavat treenit sitten joskus myöhemmin josko kaveri niihin pääsee mukaan.
Ei yhden estymisen takia tarvitse kaikkien muidenkin treenejä perua.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   4.7.26 15:11:40

Onko nämä treenit joku kerran elämässä tai edes kerran vuodessa tapahtuva juttu?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   4.7.26 16:08:33

Siis mitä ihmettä nyt taas :DD En ymmärrä miten mejään tarvitsisi tasan 4 ihmistä, eikö voi hyvin treenata kolmistaankin?

Tää taitaa olla surkea trollihuudatus. Miksi se kaveri sanoisi et menkää vaa ilman minua, eikö se ole päivänselvää että olette menossa vaikka yksi ei pääse.

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   4.7.26 16:10:11

Pidätte treenit tottakai. Eihän yhden sairastumiselle mitään voi. Ei tarvitse edes kaverilta kysellä onko ok pitää.
Vähän sama kuin olettaisin että ratsastuskoulu ei pidä tuntia lainkaan jos itse estyn menemästä varaamalleni tunnille.

Lähettäjä: Fff 
Päivämäärä:   4.7.26 16:11:09

"Harmi ettet pääse, tule mukaan sitten ensi kerralla"

Lähettäjä: kummallista 
Päivämäärä:   4.7.26 17:20:14

Jälleen kerran tämä palsta osoittaa loistavasti, miten hirveän eri lailla ihmiset suhtautuvat sinänsä hyvinkin simppeleihin arkipäivän tilanteisiin ja ongelmiin.

Minun kirjoissani nimittäin sellainen olisi ihan p.... ystävä, joka edes miettisi että toisten olisi peruttava harkat vain siksi ettei itse pääse.

Lähettäjä: **** 
Päivämäärä:   4.7.26 19:58:17

Ilmoittaisin kaverille, että koska porukkaa ei saada kasaan uudestaan hetkeen, niin treenit pidetään sovitusti, tervetuloa mukaan seuraavalla kerralla. Voittehan samalla jo suunnitella seuraavan treenipäivämäärän?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.