Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi toisilla kuulokkeet koko aika?

Lähettäjä: Ss 
Päivämäärä:   4.7.26 14:04:45

Ihan vaan somen perusteella tullut vastaan että toisilla joka videossa kuulokkeet päässä, on ne ihmiset sitten pihalla, autossa, keittiössä tai ihan missä vaan.
Asia ei toki minulla kuulu, mutta haluaisin tietää miksi ihmeessä?
Itsestä ajatus tuntuisi oudolta

Re: Miksi toisilla kuulokkeet koko aika?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.7.26 14:30:22

Koska haluan kuunnella asioita. Ja koska en halua kuunnella vaikka kaupassa muita ihmisiä tai kuulutuksia.

Autossa en toki ymmärrä, se tuntuu vaaralliselta.

Lähettäjä: Sattuu 
Päivämäärä:   4.7.26 15:58:46

En ymmärrä, miten heillä korvat kestävät. Töissä joudun osallistumaan teams-palavereihin. Minulla on sekä nappikuulokkeet että sellaiset pehmustetut, korvan päälle tulevat kuulokkeet. Yritän vaihdella kuulokkeita, mutta napit alkavat kutista korvissa ja pehmustetut painavat milloin korvanlehteä, milloin päälakea. Eivät ole ollenkaan mukavat. Vapaa-ajalla en vapaaehtoisesti kuulokkeita käytä. Ja ihan laadukkaat, työnantajan maksamat kuulokkeet käytössä. Ei mitään euron temukrääsää.

Lähettäjä: Tt 
Päivämäärä:   4.7.26 16:01:54

Minua kans ahdistaisi mutta taitavat kuunnella vuoroin äänikirjoja, podcasteja ja musiikkia? Tai sitte ns handsfreenä ja puhuvat puhelimessa.

Lähettäjä: Mun juttu 
Päivämäärä:   4.7.26 16:52:51

Mulla usein,myönnän. Kuuntelen kirjoja tai podgasteja.
Tästä tuli tapa,kun en jaksanut viikonloppuisin kuunnella humaltuneen mieheni jatkuvia puheluita. Niitä ei päässyt sisällä pakoon mihinkään,koska puhui senverran kovalla äänellä.
Tämä oli reitti "omaan tilaan ja vapauteen"
Toki tämäkin Herraa ärsytti yli kaiken,vaikka koitin aina ennakoida ja laitta kuunneltavan jutun pauselle ja olla kuulolla.
No on ex,mutta kuulokkeista ja asioiden kuuntelusta tuli tapa. Olen introvertti ja nautin kuunnella luontoilloista lähtien aina englanninkielisiin podeihin. Janoan tietoa!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.