|
Lähettäjä: Katki poikki
Päivämäärä: 3.7.26 14:40:01
Oon miettinyt varmaan kirjaimellisesti pääni puhki, että mistä mun hiusten katkeilu voi johtua. Vähän jo luulin vain kuvittelevani, mutta nyt oli katkennut edestä tukko hiuksia niin, että jäljelle jäi 2 cm hiusta. Yleensäkin katkeilevat tuolta ihan päältä.
En käytä juuri ponnareita ja jos käytän harvoin treenissä, niin ihan vaan sellaisia pehmeitä donitseja. En värjää tai lämpökäsittele hiuksia mitenkään (ei kiharrinta, suoristusrautaa, hiustenkuivaajaa), en mene märillä hiuksilla nukkumaan. Lakanat ihan laadukasta puuvillaa. Shampoo on tavallinen Linna-shampoo ja hoitoaine mitä milloinkin sattuu olemaan.
Oon vegetaristi, joten en syö lihaa, mutta syön B12-vitamiinia ja kattavampaa B-vitamiinilisää, hemirautaa sisältävää rautalisää, välillä sinkkiä, magnesiumia ja jotain kalaöljyä, jossa on eri omegoja (muistaakseni 3, 6, 7 ja 9?). Lisäksi vielä välillä D-vitamiinia ja monivitamiineja. Käytän maitotuotteita päivittäin.
Viimeiset verikokeet on parin viikon takaa ja niissä ei näy mitään ongelmia. Kilpparit on kunnossa, pitkäaikaissokeri on hyvä, ei viitteitä tulehduksiin yms. Onko kenelläkään täällä ehdottaa vielä jotain, mistä tällainen voisi johtua? Voiko hormonitoiminta jotenkin heittää tässä vaiheessa, kun olen nyt vähän päälle 30? Tai onko kukaan saanut hyötyä vaikka kollagenista tai muista hiuksille tarkoitetuista ravintolisävalmisteista.
|