Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Uuni mikrotoiminnolla

Lähettäjä: C.A. 
Päivämäärä:   2.7.26 20:32:19

Onko kokemuksia yhdistelmäuunista? Eli kompaktiuunista, jossa on mikrotoiminto.

Re: Uuni mikrotoiminnolla

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   2.7.26 21:01:34

Minulla on Wilfan Multioven 3in1 ollut nyt pari kuukautta. Tuossa on mikro, kiertoilma ja airfryer samassa. Todella näppärä ja sai pienestä keittiöstä yhden laitteen pois kun ei tarvitse erikseen mikroa. Minulla oli aikaisemmin Princessin uunimallin fryeri.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.7.26 21:23:04

Mulla Samsungin yhdistelmä on ollut käytössä kolme vuotta. Olen tykännyt, ehkä pari kertaa on käynyt niin että mikrolle olisi ollut tarvetta mutta uunissa on ollut jotain. Tuo on kooltaan vähän pienempi kuin normaali uuni, joten mitään isoa joulukinkkua siinä ei paisteta, arkiseen leipomiseen ja ruuan laittoon riittää oikein hyvin. En enää laittaisi uunia ja mikroa erikseen, seuraavaankin keittiöön tulee yhdistelmäuuni.

Lähettäjä: C.A. 
Päivämäärä:   2.7.26 21:40:30

Kattelen siis minikeittiöön vanhan hellan (+mikron) tilalle yhdistelmäuunia ja kahta induktiolevyä. Rahaahan nouhin saisi uppoamaan, mutta kiinnostaa tilan säästämisen vuoksi tosissaan.

Teen jonkun verran ihan perusuuniruokia, makaronilaatikko jne. ja sitten tulee mikroteltua jonkun verran eineitä yms. Että mun käyttöön varmaam piisaisi tilavuudeltaan vähän pienempi.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   2.7.26 21:55:00

Tuo Wilfa on isohkon mikron kokoinen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.