Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä lahjaksi 60v naiselle

Lähettäjä: ”Tuntematon” 
Päivämäärä:   2.7.26 20:05:16

Appiukko ja kaksoissisko pitävät yhteiset 60v juhlat. Lapset ovat hankkineet isälleen lahjan mutta koska juhlissa myös tuo toinen sankari niin mitä hänelle veisi?

Ei olla tekemisissä. Itseasiassa yhden ja ainoan kerran tavattu meidän häissä vajaa 10v sitten. Kuitenkin häneltä tullut muistaminen kun meidän lapset syntyivät eli joku pieni muistaminen olisi kiva viedä. Kukat tuntuu turhalta ja alkoholia (pullo) ei jotenkin uskalla enää ostaa kun ei tiedä kellä on mitäkin ongelmaa sen kanssa.

Help?

Re: Mitä lahjaksi 60v naiselle

Lähettäjä: ”Tuntematon” 
Päivämäärä:   2.7.26 20:05:55

Niin ja siis myöskään mieheni ei ole tuon tätinsä kanssa juurikaan yhteyksissä tai tavannut häntä vuosiin.

Lähettäjä: 60v. ja toivoisin 
Päivämäärä:   2.7.26 20:10:02

Lahjakortti kosmetiikkaa myyvään nettikauppaan.

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   2.7.26 20:26:11

Stockan lahjakortti

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   2.7.26 20:41:54

Lahjakortti hierontaan/jalkahoitoon/kasvohoitoon/manikyyriin, tai ihan vaan kosmetologille.
S- tai K-ryhmän lahjakortti.

T:61-v nainen.

Lähettäjä: 60v. ja toivoisin 
Päivämäärä:   2.7.26 20:44:35

"Lahjakortti hierontaan/jalkahoitoon/kasvohoitoon/manikyyriin, tai ihan vaan kosmetologille."

En menisi yhteenkään, "S- tai K-ryhmän lahjakortti" kävisi.

Lähettäjä: mummeli 
Päivämäärä:   2.7.26 20:57:34

Varmaan esim. S-ryhmän lahjakortti olisi toimiva. Käy niin monenlaiseen, jos ei lahjan saajan toiveista ole tietoa. Voi ostaa jotain kivaa tai maksaa vaikka hotelliyön tms.

Lähettäjä: Melkein 60v 
Päivämäärä:   2.7.26 20:57:35

Minä ilahtuisin ravintolalahjakortista. Työnantaja antoi joskus joululahjaksi lahjakortin hierontaan, jalkahoitoon ym. Jäi käyttämättä, kaikki muut lahjakortit kyllä käytin - ja sitä Alkon pulloa en olisi halunnut.

Lähettäjä: Ninni 
Päivämäärä:   2.7.26 21:28:01

Minä ottaisin loukkauksena s- tai k-kaupan lahjakortin. Se on mielestäni niin persoonaton ja juuri sellainen, että kun on pakko jotain antaa enkä keksinyt mitään. Sen sijaan esim kuumakivihierontaan, kookos hierontaan, jalkahoitoon, parempaan ravintolaan, lippupalveluun ymv ostettu lahjakortti on vähän persoonallisempi ja siitä jää kiva muisto. Toisin kuin se, että käyn prismassa tai cittarissa ruokaostoksilla.

Lähettäjä: Äänikirjapalvelu 
Päivämäärä:   2.7.26 22:56:07

Storytel, BookBeat tai vastaavan äänikirjapalvelun lahjakortti.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   2.7.26 23:04:20

Itse olen 6 kymppinen enkä halua mitään hierontakortteja. Itselle Kalevalakorut mieluinen lahja . Kaikki ei tietty tykkää niistä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.7.26 23:05:20

>itse olen 6 kymppinen

Tämä selittää paljon.

Lähettäjä: Kysy? 
Päivämäärä:   3.7.26 02:07:04

Etkö voi kysyä apeltasi, mistä hänen siskonsa pitää? Tai jos anoppisi on perheen lahjavastaava, niin kysyä häneltä? Onko puutarhaihminen? Käsityöihminen? Lukutoukka? Käy teattereissa ympäri Suomen?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.7.26 03:56:14

Kyllä minä ikätoverina ilahtuisin / veisin jonkun hienon lahjapaketin esim Pentikin tuotteista tms kaunis paketti jossa vaikka pyyhkeet tai joku kulho tai muu lahjaksi sopiva.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.7.26 05:32:38

Ikä ei enää määritä ihmistä samalla tavalla kuin ennen, eikä kerro henkilön mieltymyksistä mitään. Lahjakorttia itsekin ehdottaisin. Jos et saa mitään vinkkiä, mistä tykkäisi, niin joku S- tai K-ryhmän lahjakortti on mielestäni parempi vaihtoehto kuin omiin mieltymyksiin tai arvailuun perustuva spesifimpi lahja.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.7.26 06:32:17

Mieluiten K-ryhmän.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   3.7.26 08:35:38

K- tai S-ryhmän lahjakortin antajasta miettisin että kuinka köyhänä minua pitää kun ruoka-apua pitää antaa… kimppu ruusuja ja hyvä shampanja olis itselle mieluinen lahja.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   3.7.26 08:39:25

Ravintolalahjakortti muuten saisi sitten olla vähintään 200 euroa, jotta sillä saa maksettua omat ja kaverin ruuat ja juomat, ainakin jos viiniä käyttää ruokajuomana. Harva tykkää mennä parempaan ravintolaan yksin syömään. Eikä lahjaksi oikein viitsi mitään Rosson tms lahjakorttia antaa.

Itselle kelpaisi Pentikin lahjakortti tai valmis lahjakin, mutta makuja on monia.

Lähettäjä: Tiistai 
Päivämäärä:   3.7.26 08:42:28

Lippupisteen lahjakortti.

Lähettäjä: 61v 
Päivämäärä:   3.7.26 08:54:48

Hierontalahjakortti on hyvä lahja ainoastaan jos saat selvitettyä missä käy hieronnoissa. Yleensä ihmisillä on vakihieroja. Tai sitten eivät halua käydä hieronnoissa.

Kosmetiikkalahjakortti tai manikyyri yms voidaan kokea loukkaavana, "yritä nyt tehdä itsellesi jotain".

Ei mitään pentikkiä, tämän ikäisellä on kyllä tavaraa ihan tarpeeksi.

Lippupiste joo, jos on kulttuuri-ihmisiä. Muuten ei.

Työkavereilta sain s-ryhmän lahjakortin. Se lojui lompakossa puolisen vuotta ennen kuin muistin käyttää pois ruokaostoksiin. Täsmälleen tasoa "en jaksanut miettiä mistä tykkäisi ja jotain piti antaa". Näin hevosihmiselle hankkijan lahjakorttikin olisi ollut parempi.

Aloittaja, kysy tältä veljeltä vähän vinkkiä, että mistä siskonsa tykkäisi.

Lähettäjä: Helpompi ois 
Päivämäärä:   3.7.26 08:59:25

Eikö nämä juhlivat ihmiset voisi vaan ilmoittaa sitä tilinumeroaan?

Lähettäjä: Fisu 
Päivämäärä:   3.7.26 09:11:55

Itse olen tykännyt oman sukuni tyylistä hoitaa pyöreiden muistamisia. Jokainen vieras saa osallistua yhteiseen lahjaan. Yhteisen lahjan etuina on, ettei tule sieltä sun täältä juuri noita ”krääsälahjoja” tai 5kpl hierontalahjakortteja. Yhteisessä lahjassa jokainen laittaa haluamansa summan lahjaan ja sen perusteella sitten ostetaan isompi lahja. On tullut esimerkiksi ostettua ulkomaamatkalahjakortteja, elämyksiä tai muuta lahjansaajalle oikeasti tärkeitä asioita.

Joten itse lähtisin kyselemään kaksoissiskon lähimmäisiltä, olisiko mahdollisuus osallistua tämän tyyliseen juttuun :D

Lähettäjä: nita 
Päivämäärä:   3.7.26 09:44:56

Minä 53 v en haluaisi enää mitään krääsää tai esineitä ylipäätään. Asun maalla ja voisin arvostaa vaikkapa omenapuun taimea.
Joku hierontalahjakortti tms. ei ole mun juttu, en saa koskaan aikaiseksi varata mitään aikaa minnekään, en edes kampaajalle. S- tai K- lahjakortti on jees, mutta toki vähän persoonaton. Lahjakortti vaikka Hankkijalle toimisi itselläni, koska siellä asioin usein.

Lähettäjä: koo 
Päivämäärä:   3.7.26 09:57:58

Minä reilu 50v en myöskään haluaisi mitään kippoa tai kuppia tai pyyhkeitä, en myöskään hieronta/ kosmetologi -lahjakorttia koska mulla on vakipaikat ja olen näiden suhteen hyvin tarkka. Mulle taas kelpaisi Intersportin lahjakortti mutta myös K-kaupan tai S-ryhmän sillä niiden vapaa-ajan osastoilta tekee usein hyviä löytyjä esim. ulkoiluvaatteiden osalta. Tai jos kova neulomaan niin lahjakortti lankakauppaan.

Mutta tämä on niin vaikea asia, yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta. Kannattaa kysyä siltä appiukolta, että mistä sisko tykkää tai kysytte suoraan sankarilta.

Itse ostin kaverin miehelle lahjakortin K-Rautaan. Täytti siis 50v. Vastaus oli kun avasi kuoren, että "jee, lisää työkaluja!"

Lähettäjä: Kirppu 
Päivämäärä:   3.7.26 10:18:00

Me keräsimme äidillemme "kolehdin" jolla ostimme tiettyyn ravintolaan illalliskortin kahdelle,sisälsi kolme ruokalajia viineineen. Oli kuulema todella hyvät ruuat ja kun maksajia oli monta ei hinnaksi jäänyt montaa kymppiä per lärvi.

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   3.7.26 11:04:02

Täällä samanikäinen ja yhtään ainutta Pentikin kippoa tai varsinkaan pyyhettä en missään tapauksessa hsluaisi lahjaksi. Lahjakortti on aina käypäinen, varsinkin jos lahjansaajaa ei edes tunne.

Lähettäjä: Milla 
Päivämäärä:   3.7.26 11:09:38

Pitäisin hyvänä S-ryhmän lahjakorttia, käy moneen paikkaan ja varsinkin, kun on vieras ihminen. Moni ei tosiaan todellakaan halua mitään kippoja tai pyyhkeitä, kaikki ei tykkää syödä hienosti tai käy konserteissa. 60-vuotiaalla yleensä on kaikkea jo mitä tarvitsee.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   3.7.26 11:10:41

Kuumailmapallolento.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   3.7.26 11:54:42

Kysy itse appiukolta tai laita mies kysymään isältään, jos tuntuu että on helpompaa niin.

Lähipiirissä vastikään pyöreitä täyttäneelle kerättiin yhteisesti matkalahjakorttia pitkälle reissulle, mutta jostain syystä siitä ei sitten kerrottu kaikille... Siihen matkalahjakorttiin olisi varmasti kertynyt enemmänkin rahaa, jos siitä olisi kaikille kerrottu.
Mutta jos et AP mitään lahjavinkkiä saa, niin sanoisin että S-ketjun lahjakortti. Sillä on todennäköisesti monipuolisemmat käyttökohteet kuin K-ketjun vastaavalla.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.