Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Joku leikannut hevosen häntää?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.7.26 13:21:32

Kuulostaa ehkä vainoharhaselta, mutta olen aika varma että joku on leikannut mun hevosen häntää. Nimittäin toiselta puolelta häntää on jouhissa sellainen lyhyt ja tasainen kohta, toisella puolella häntää ei sellaista ole. Ei ole voinut hankautua tai oikeastaan katketakkaan siitä tuolla tavalla koska muut jouhet on kunnossa. Jouhet siinä ei edes kauhean pitkiä, joten jos joku leikannut en tiedä kuvitteliko kohtaa huomaamattomaksi tms.

Re: Joku leikannut hevosen häntää?

Lähettäjä: ´ 
Päivämäärä:   2.7.26 13:29:41

Joku viulunsoittaja käynyt hakemassa varaosia.

Lähettäjä: +++ 
Päivämäärä:   2.7.26 14:04:03

Tallilla joku kerää muistoksi hevosten häntäjouhia? Minulla on nuoruuden raviharrastuksena muistona mm. Vekselin ja Charme Asserdalin jouhia. En tosin leikannut niitä, vaan säilytin muutamia irtojouhia.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.7.26 14:55:49

Jos jostain syystä pitäisi saada häntäjouhia hevosesta, niin ne leikataan sieltä hännän keskeltä, ettei näytä epätasaiselta.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   2.7.26 16:04:40

Meillä oli hevonen hoidossa ja omistaja täytti 50 v ja nappasin salaa hännästä jouhikorviksiin jouhet. Ja tietty pieni nippu keskeltä häntää joten sitä ei huomaa kukaan. Hienot korvikset niistä tuli.
Yhden hoitohevosen harjaan ilmestyi outo kolo kerran ja tytöt oli varmaankin lapsellisuuttaan ottaneet siitä ns muistotupsun koska oli tykätty hevonen.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.7.26 16:07:04

Eikö ne allergisoi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.7.26 16:33:55

Tarhakaveri tai viereisessä tarhaava roikkunut hännässä. Tai sitten joku leikannut.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.