Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi nykyään taskut lähes kaikissa vaatteissa

Lähettäjä: Kipa 
Päivämäärä:   1.7.26 13:24:07

Melkein aina jos on vähänkään pitempi paita/tunika tai sitten on joku mekko, niin sinne on laitettu taskut. Kuka niissä pitää jotain edes? Jäävät vaan törröttämään rumasti ilman että niissä mitään edes on (tarkoitan näitä avotaskuja). Ja jos vaikka puhelimen sinne laittaa, niin vetää vaatetta kieroon. Ja sitten on nämä ihme rintataskut vielä joissakin puseroissa. Yleensä laitettu vielä jollain erivärisellä kankaalla että oikein varmasti erottuu siitä puseron rintamuksesta.

Re: Miksi nykyään taskut lähes kaikissa vaatteissa

Lähettäjä: Haluan 
Päivämäärä:   1.7.26 13:32:39

Missä pellavapaitis jossa eriväriset rintataskut tyyliin valkoinen ja tummemmat taskut?
Kerropa heti.
Olen hakemalla hakenut.
Joo en kommentoi tuota taskuasiaa kun en ole huomannut tuollaista ongelmaa.

Lähettäjä: Jeppis 
Päivämäärä:   1.7.26 13:35:41

Mulle kelpaa taskut kun nenäliina pitää olla aina mukana. En tosin ole huomannut että kaikissa vaatteissa olisi. Ai niin, mut enhän mä edes ole ostanut vaatteita aikoihin.

Rintataskuista en tykkää. Isot tissit joita taskut vaan korostaa. Eikä niille ole mitään käyttöä.

Lähettäjä: Black Widow 
Päivämäärä:   1.7.26 13:36:25

Samaa mieltä! Turhia, römpöttäviä taskuja, jotka tekevät takapuolen entistäkin leveämmän näköiseksi. Mitään niissä ei voi pitää.

Lähettäjä: Mörkki 
Päivämäärä:   1.7.26 14:44:51

Minä taas olen ehdoton taskujen kannattaja, nimenomaan tunikoissa, puseroissa ja mekoissa. Mulla tarttee aina olla nenäliina käden ulottuvilla ja tasku nenäliinaa varten.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.7.26 15:02:44

Luojan kiitos, että naisten vaatteissakin alkaa olla taskut!! Saa just puhelimen ja avaimet mukaan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.7.26 15:16:40

Sehän oliskin kiva että ne olisi taskuja, joihin saa laitettua jotain. Mutta monissa tasku on hyödytön somiste.

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   1.7.26 15:25:56

” Luojan kiitos, että naisten vaatteissakin alkaa olla taskut!! Saa just puhelimen ja avaimet mukaan.”
Tämä! Harvoin mun käyttämissä vaatteissa on vieläkään taskuja! Ja käsilaukut ei sovi mun käyttöön, pitää olla just ne taskut.

Lähettäjä: Emäntä 
Päivämäärä:   1.7.26 17:08:37

Kyllä niitä taskullisia saa etsimällä etsiä. Käytän usein essua että saan tavarat kulkemaan...

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   1.7.26 17:15:20

Taskut on ihanat mekoissakin. Pidän niissä käsiä usein. Auton - ja pyöränavaimet ja nessut sopii hyvin. Puhelimet on nykyään niin isoja ettei mahdu kuin laukkuun.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.7.26 17:42:47

usein ne on ihan koristeita vaan

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   1.7.26 20:18:48

Pienet taskut sivusaumassa kesämekoissa olis ok just esim. nenäliinaa varten. Mutta miksi niissä on jumalattoman isot lörpöttimet, mitkä vetävät mekon ihan kieroon tai pönköttävät vyötäröllä. Kun löydät kivan mekon niin edessä on heti taskujen poisto operaatio. Kännykkä ja auton avaimet on niin painavia ettei niitä ohuen mekon tai tunikan taskuissa voi pitää kuitenkaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.