Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ikean kova patja, mikä?

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   30.6.26 22:36:11

Ikean patjoissa aikamoiset hintaerot. Kova patja hakusessa ja mietin, pitääkö se vaan heti laittaa kättä taskuun ja ostaa heti kallein?

Re: Ikean kova patja, mikä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.6.26 22:41:18

Halpa ja hyvä on kaksi eri tuotetta.

Päivämäärä:   30.6.26 23:13:34

Niinpä

Lähettäjä: Glgg 
Päivämäärä:   1.7.26 01:04:09

Onko sen pakko olla ikean patja? Jyskissä on usein hyviä tarjouksia ja esim. tämä on 160-senttisenä vain 280 euroa. Tulee varmaankin taas kohta tarjoukseen.

https://jysk.fi/makuuhuone/patjat/vaahtomuovipatjat/
vaahtomuovipatja-160x200-cm-wellpur-glomma-erittain-kova

Sori pitkä linkki. Mutta sivuilta löytyy nimellä
WELLPUR GLOMMA
Plus
Vaahtomuovipatja 160x200 cm
erittäin kova

Lähettäjä: tässä ja nyt 
Päivämäärä:   1.7.26 01:40:31

Miksi ostaa kova patja, kun voi nukkua kovalla lattialla? Aivan turhaa rahan haaskausta.

Päivämäärä:   1.7.26 07:14:27

Ollaan menossa Ikeaan muutenkin niin nappaan sen nyt siitä matkaan. En ehdi oottelee tarjouksia, vaan kesälomaksi mökille tarviin jo tän.

Lähettäjä: Ikean patja 
Päivämäärä:   1.7.26 08:18:09

Ostin Ikean kalleimman patjan. Tuntui hyvältä kokeillessa. Totuus on toinen. Joka aamu alaselkä jumissa ja kipeä, herään aamuyöstä enkä saa enää unta selän vuoksi. Tää oli kyllä eka ja vika kerta kun ostan patjan ikeasta. Olisi pitänyt laittaa kättä taskuun ja ostaa joku kunnollinen.

Päivämäärä:   1.7.26 09:14:23

Meillä on kotona Ikean kallein patja ja taas mun selälle se on hyvä. Nyt samaa mallia ei enää Ikeassa ole. Siksi arvon.

Lähettäjä: Pop 
Päivämäärä:   1.7.26 09:19:49

Meillä oli vuosikausia Ikean Valevagin edeltäjä. Jousipatjoista se oli se vähän kalliimpi mutta ei kallein. Toimi tosi hyvin, ainut syy miksi meni vaihtoon oli että haluttiin isompi sänky.

Lähettäjä: Liina 
Päivämäärä:   1.7.26 21:42:15

Minulla sama kokemus kuin ” ikean patjalla” ! Surkea ostos ja piti olla kova.. ristiselkä huonona aamuisin.. patjat kaatikselle ja jyskistä jäykkä/ extrajäykkä jenkki! 2 vuotta ollut nyt, ja hyvä on!

Lähettäjä: Wkek 
Päivämäärä:   2.7.26 01:07:00

Kovat/jämäkät patjat on ihania. En voi nukkua jos patja on pehmeä.

Omaan patjaan on jo tullut kuoppa keskelle enkä voi nukkua keskellä sänkyä. Nukun aina jommalla kummlla reunalla missä patja on vielä jämäkkä.

Olen niinkin läski kuin 55 kg. Vaikka aina sanotaan että vain todella lihavilla saa olla kova patja niin todella moni hoikka ja kevyt kaverini (45-55 kg) on samaa mieltä kuin minä, eli patjan pitää olla todella kova.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.