Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miehet eivät lähesty usein?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   30.6.26 20:05:31

En siis etsi tällä hetkellä kumppania. Mietin vain, että olenko ainoa nuorehko nainen, joka EI saa joka toiselta mieheltä suoria lähestymisyrityksiä. Jotenkin itselleni on välittynyt kuva, että suunnilleen jokainen nuori nainen saisi treffikutsuja ja lähestymisiä ovista ja ikkunoista. Itselleni näin käy suhteellisen harvoin. Ja vaikka en toki nyt kaipaakaan mitään läähättäjiä tai mitenkään elä huomiolle, niin kieltämättä tulee mieleen, olenko jotenkin sitten luotaantyöntävä.

Itse pidän itseäni oikeastaan aika keskinkertaisen näköisenä, ehkä hieman harmaana ja tylsänä, mutta en suoranaisesti rumanakaan. Sellainen "maanläheinen". Luonteeltani olen ujo ja introvertti, mutta kykenen kyllä ihan vastavuoroiseen vuorovaikutukseen tästä huolimatta. Monesti on vaatinut pitkää tutustumista ja ystävystymistä, ennen kuin on pyydetty esim. treffeille. Tosiaankaan ei usein käy niin, että joku ihan tuosta noin vaan pyytäisi tai lähestyisi suoraan.

Muita? Vai olenko tosiaan jotenkin hylkiö :D

Re: Miehet eivät lähesty usein?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.6.26 20:09:19

Niinhän te toivoitte.

Päivämäärä:   30.6.26 20:10:48

Blondaa tukka ja laita silikonit niin huomiota riittää. Jos mies joutuu valitsemaan mukavan ja seksikkään välillä niin arvaa kumman se valitsee...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.6.26 20:23:18

^ Komppaan. Lisään tuohon vielä huulitäytteet, botoxin, feikkiripset, -kynnet ja -hiukset niin ihan joka kauppateissulla on näistä "luonnollisista kaunottarista" lumoutuvia ukkoja vonkaamassa XD

Päivämäärä:   30.6.26 20:25:40

"Blondaa tukka ja laita silikonit niin huomiota riittää."

En minä miesten takia, kun ei itseäni kiinnosta. :)

Päivämäärä:   30.6.26 20:58:29

Naisella kuuluu olla pitkä vaalea tukka.

Lähettäjä: Jone 
Päivämäärä:   30.6.26 21:05:12

Pitäis nähdä kuva että vois sanoa. Ilman sitä mahdoton arvailla. Otatko itse katsekontaktia, hymyiletkö?

Lähettäjä: Pop 
Päivämäärä:   30.6.26 23:13:10

Ei minua kukaan koskaan lähestynyt, eikä koskaan ole miehet kysyneet treffeille. Paitsi deitti sivustoilla, jossa se nyt onkin se pointti. Luuletko että ihmiset mainostaa sitä että heitä ei kysytä treffeille? Ei vaan nimenomaan ne joita kysytään, kertoo siitä, mistä syntyy taas kuva että kaikkia pyydetään treffeille koko ajan. Ei sinussa ole mitään vikaa

Lähettäjä: rilllikausi 
Päivämäärä:   30.6.26 23:24:03

Miehillä on usein muuta tekemistä kuin lähestyä sinua.
Hiero savupekonia kainaloihin, grillimakkaraa nivusiin ja käsittele Turun sinappia viekoitellen, niin kyllä joku lähestyy.

Lähettäjä: muista että 
Päivämäärä:   1.7.26 00:04:03

Miehet eivät ole sinulle velkaa mitään lähestymisiä.

Lähettäjä: Xlfl 
Päivämäärä:   1.7.26 01:06:11

Minua lähestyy about kaikki 18-73-vuotiaat. Olen 42 v mutta näytän kuulemma nuorelta, moni sanoo 24-vuotiaan näköiseksi. En meikkaa ja hiuksetkin on oman väriset keskiruskeat. En todellakaan saa olla rauhassa missään.

Lähettäjä: rauha sielullesi 
Päivämäärä:   1.7.26 02:26:18

Jaxuhali sulle, koita kestää about kaikki huomio.

Lähettäjä: Milena 
Päivämäärä:   1.7.26 07:37:08

Missä siis odotat sinua lähestyttävän? Oletko deittiäpeissä, mutta et saa mätsääjänä? Vai käytkö baareissa tai jossain tapahtumissa, teetkö ehkä aktiivista somea ja odotat lähestymisiä sitä kautta vai missä odotat miesten tulevan kysymään sinua deiteille? Ei ne treffikutsut kovin usein kotiovelle tipahda tai ruokakaupan kassalla tule.
Entä otatko itse kiinnostusta osoittavaa kontaktia miehiin tai ylipäätään oletko helposti lähestyttävän oloinen?

Lähettäjä: 50+ 
Päivämäärä:   1.7.26 09:40:37

Aika hienosti meni pointti ohi monelta vastaajalta. Eihän aloittaja kaivannut lähestymisiä, pohdiskeli vain, onko hän jotenkin vääränlainen ja lähestyvätkö miehet suurin piirtein kaikkia muita naisia paitsi häntä.

En pysty täysin samaistumaan, koska ikää on jo reilusti päälle viisikymmentä, mutta olen täysin varma siitä, että mediasta ja varsinkin sosiaalisesta mediasta saatava kuva on rajusti vääristynyt. Joidenkin nuorten naisten itsetuntoa hivelee, jos he saavat treffikutsuja, ja tottahan he tuovat sitä esille mahdollisimman paljon. Puhumattakaan somen algoritmeista, jotka näyttävät sinulle juuri sellaista sisältöä, jota olet ennenkin katsonut. Some vääristää maailmaa aivan hurjan paljon. On oltava valveutunut, jotta tajuaa, miten paljon se yrittää tunkea ihmisiä omiin kupliinsa.

En olisi huolissani. Ainakaan ei ole syytä olettaa, että sinussa on mitään vikaa.

Jos mietin itse tuota kuviota, niin ne naiset, jotka saavat paljon huomiota miehiltä, saavat sitä pinnallisista syistä, käytännössä pelkästään ulkonäön takia. Itse en ainakaan haluaisi, että ulkonäkö olisi se, joka miehen mielestä on minussa parasta ja tärkeintä. Jos etsisin parisuhdetta, sen olisi parempi perustua jollekin ihan muulle kuin ulkonäölle.

Lähettäjä: v 
Päivämäärä:   1.7.26 10:12:52

"En minä miesten takia, kun ei itseäni kiinnosta. :)"

Aloituksesta saa sen käsityksen, että ihmettelet, kun et saa miehiltä huomiota. Totuus on se, että kertakäyttösuhteisiin vonkaajia kyllä riittää juuri ulkoisilla avuilla.
Pitempiaikaisiin tai peräti pysyviin parisuhteisiin etsitään kumppania aivan eri perusteilla, ja eri paikoista. Ja harvemmin!

Päivämäärä:   1.7.26 10:31:39

Blondaus on kyllä sellainen toimenpide millä on vaikutusta ukkoihin.

Lähettäjä: Wind 
Päivämäärä:   1.7.26 10:39:57

Miehet eivät minusta lähesty naisia ylipäätään samoin kuin joskus aiemmin.

Vaikka nyt itse sanonkin, olen sellainen, jota yleisen käsityksen mukaan pidetään klassisen kauniina. Pukeudun tyylikkäästi ja ajatuksella. Olen kuitenkin sopivan luonnollinen (ei tekoripsiä, tekokynsiä, raskasta meikkiä jne.). Pääkoppani on kunnossa ja tulen toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja hyvin erilaisissa ympäristöissä. Olen avoin, hyvä keskustelemaan ja välitän hyvistä tavoista. Saan näistä asioista kehuja usein jotakin kautta. Silti miehet eivät lähesty. Hyvin harvoin joku riittävän humalassa oleva tulee juttelemaan, mutta vaikka sekä työpaikkani ja koko työskentelyalani ja yksi harrastukseni ovat miesvaltaisia, kukaan ei yritä iskeä. :D Ei niissä eikä muualla.

Joskus 2010-luvulla miehet lähestyivät todella paljon. Eivät enää, vaikka olen nyt paljon parempi versio itsestäni, paremman näköinen ja tyylikkäämpi kuin silloin.

Päivämäärä:   1.7.26 13:48:31

Lähestymisiä saa herkemmin jos on vähän ”halvan” näköinen, niin ei vaikuta liian pelottavalta. Ja mies saattaa ajatella, että ei ole kovin fiksu, haluaa ehkä ”sellaista” huomiota, koska näyttää pukeutumisellakin sen.

Eli blondaa tukka, kasvata se, pistä irtoripset ja geelikynnet, tissit framille ja kamelinvarvas esiin.

Lähettäjä: nippa 
Päivämäärä:   1.7.26 14:08:27

Olin nuorempana nätti ja huomasin, että monet miehet olivat jossain määrin kiinnostuneita. Silti mitään treffikutsuja tai suoria lähestymisiä tuli harvoin, jos koskaan. Lähinnä ulkomaisilta tai humalaisilta miehiltä. Ehkä muilla on erilaisia kokemuksia, mutta suomalaiset miehet ovat kokemukseni mukaan aika ujoja tekemään aloitteita tai lähestymään. Jossain yökerhoissa tilanne oli toinen, siellä kaikenlaisia lähestymisiä kyllä tuli aina, mutta samanlaista yökerhokulttuuria ei oikein enää taida olla.

Kyllä nainenkin voi tehdä aloitteen tai ainakin jollain tavalla ilmaista kiinnostusta tai aloitteellisuutta ainakin tutustumaan paremmin. Siitä se sitten yleensä lähtee.

Lähettäjä: Sanna Lopakka 
Päivämäärä:   1.7.26 14:18:49

Jos miehelle ei kelpaa joku tavallisen näköinen nainen niin sitten ei kelpaa.

Mielummin olisin loppuelämäni sinkku kuin se että alkaisin jotain miestä varten muuttamaan itseäni.

Esimerkiksi : tällä hetkellä minulla on lyhyet hiukset ja hiukseni ovat oman väriset, olen pyöreä eli lihava eli läski, en käytä meikkiä, en tekokynsiä, en irtoripsejä ja tissit on mitä on, jos en kelpaisi tämän näköisenä ja kokoisena yhdellekkään miehelle, niin sitten en kelpaisi.

On todella pöljää, että pitäisi alkaa jonkun miehen takia kasvattamaan pitkiä hiuksia ja blondaamaan niitä ja laittamaan meikkiä sekä tekokynnet ja irtoripsiä tms..

Ennemmin siis eläisin loppuelämäni sinkkuna, kuin alkaisin jotain miestä varten muuttumaan.

Onneksi ei ole koskaan tarvinnut muuttua miehen takia, vaan olen kelvannut nykyiselle juuri sen näköisenä ja kokoisena kuin olen. Toki minulla oli 14 vuotta sitten puoli pitkät blondit hiukset ja käytin hieman meikkiä (ihan vain omaksi ilokseni) ja sain miehen. Nyt siis onnellisesti parisuhteessa miehen kanssa, jolle ei ulkonäkö ollut se kaikkein tärkein. Mies pysynyt rinnallani, vaikka lihoinkin ylipainoiseksi asti.

Ja ei minuakaan koskaan ole kukaan mies lähestynyt, eikä ole koskaan tarvinnutkaan. Miehet olen löytänyt muun kautta. Tosin kolme niistä oli lyhyitä ja miehet olivat vain kanssani säälistä (tosin olin itsekin miesten kanssa vain säälistä).

Pointtini siis tuossa ylempää.

Eli jos mies ei osaa arvostaa naisessa mitään muuta, kuin hoikkaa vartaloa, isoja tissejä, ja blondeja, jolla kauheasti meikkiä, irtoripset ja geelikynnet, niin on tämä maailma mennyt vain huonompaan suuntaan.

Päivämäärä:   1.7.26 14:23:01

Varmasti paikkakuntakin vaikuttaa? Jossain päin avoimempaa.

Näin 50-vuotiaan kokemuksella :D olen huomannut, että miesten päät saa kääntymään juurikin paljastavalla vaatetuksella, rinnat tyrkyllä pitämisellä - tai vain sillä, että sinulla on isot rinnat vartalonmyötäisessä vaatteessa, blondeilla tai muuten upeilla hiuksilla ja tietysti iloisella olemuksella.

Plus nuorella iällä, se tuntuu olevan miehille mielenkiintoista.

Eri asia sitten, tekeekö tällaisella miesten huomiolla sitten mitään...?

Päivämäärä:   1.7.26 14:49:54

Ei lähesty muakaan. Luulin että vika oli minussa mutta mies todennut että monet miehen miespuoliset kaverit kehuneet ulkonäköäni hänelle kun en ole ollut paikalla. Eräs todella rikas vanhempi mies tuli myöhemmin kehumaan seuraavana päivänä ulkonäköäni isosta tapahtumasta kun arkivaatteet oli jo päällä mutta ei lähestymismielessä eikä itse tapahtumassa. Olen sitten tajunnut että en ehkä ole itsessään lähestyttävä ihminen, olen luonteeltani helposti eristäytyvä mutta sen jälkeen puhelias jos joku änkee väkisin siihen kuplaan. En itse osaa mennä tutustumaan ihmisiin vaan jonkun muun täytyy tehdä se työ, ja sen tekee usein sitten vain rohkeimmat ja ne on erittäin harvassa. Lisäksi minulla ei ole mitään isoja kaveripiirejä enkä käy paljoa tapahtumissa missä moni nauttisi alkoholia rohkaisujuomana. Kenties sinulla sama juttu AP

Lähettäjä: Sanna Lopakka 
Päivämäärä:   1.7.26 14:50:07

Lähettäjä: Sanna Lopakka
Päivämäärä: 1.7.26 14:18:49

"Onneksi ei ole koskaan tarvinnut muuttua miehen takia, vaan olen kelvannut nykyiselle juuri sen näköisenä ja kokoisena kuin olen. Toki minulla oli 14 vuotta sitten puoli pitkät blondit hiukset ja käytin hieman meikkiä (ihan vain omaksi ilokseni) ja sain miehen. Nyt siis onnellisesti parisuhteessa miehen kanssa, jolle ei ulkonäkö ollut se kaikkein tärkein. Mies pysynyt rinnallani, vaikka lihoinkin ylipainoiseksi asti."

Jäi kirjoittamatta, että en siis enää ole ylipainoinen.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   1.7.26 16:17:33

Ihastelu ja suora lähestyminen ovat kaksi ihan eri asiaa. Se vahva tai kaunis tai näyttävä jollain lailla voi saada sitä huomiota ja katseita kyllä, mutta ei niitä lähestymisiä kun se pupu menee pöksyyn tai tulee niitä miehisiä oletuksia siitä olemuksesta.

Tosin en tiedä kuka enää saa suoria lähestymisiä irl ? kaikki metoot ja toisaalta nettimaailman mahdollisuudet ja toisaalta nuorten miesten sosiaalisten taitojen ja keskustelutaidon rapautuminen oikeassa kontaktissa aika tehokkaasti sellaista toimintaa tappaa.

Päivämäärä:   1.7.26 16:30:42

Olen 37 eli en ehkä ihan kysymyksesi kohderyhmää, mutta ei siitä nyt niin kauaa ole, kun itse olin nuorehko nainen. En ole itse juuri koskaan saanut mitään ihmeempiä lähestymisyrityksiä tuntemattomilta miehiltä. Tutuilta (opiskelukaverit, kaverit, kaverin kaverit jne.) kyllä toisinaan, mutta ei todellakaan mitenkään riesaksi asti. Olin ja olen edelleen "perusnätti" (eli en erityisen kaunis muttei rumakaan), hoikka ja pienirintainen.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   1.7.26 16:57:23

Ei ole koskaan lähestytty tai mitään muutakaan. Okei ulkonäössä ei kehumista, en liiku baareisaa tms missä sellaista kai voisi tapahtua enemmän. Ikää jo yli 40, niin parasta ennen -päivä toki mennyt jo aikaa sitten, ettei tähän ole luvassa enää muutoksia.

Päivämäärä:   1.7.26 17:08:38

Jos haluaa määrällisesti paljon lähestymisiä, niin "helpon" näköinen ulkonäkö auttaa. Ts mahdollisimman tyrkyn näköinen ulkoinen olemus, niin varmasti lähestytään.

Jos taas haluaa laadukkaita lähestymisiä, niin kannattaa itsekin käyttäytyä ja pukeutua sen mukaisesti.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   1.7.26 17:12:08

Pari kertaa vuodessa joku lähestyy. Yleensä joku ns itseni näköinen, habitus.

Päivämäärä:   1.7.26 17:20:31

Toinen piste on oikeassa, koskaan ei ole lähestytty niin paljon kuin ripsenpidennysten ja tissitopin kanssa :D Normaalisti on tosi tavallinen pukeutumistyyli niin kyllä järkytti miten parveilivat ympärillä kun olin vähän 'tyrkymmässä' lookissa. Ja hiukset on blondit.

Lähettäjä: Wind 
Päivämäärä:   1.7.26 23:11:31

Kirjoitin tuossa ylempänä jo. Minulla on pitkät, luonnostaan blondit hiukset, kaunis vartalo, todella hyvä takapuoli (:D) ja tosiaan pukeudun niin, että vartalo tulee hyvin esiin mutta ei mauttomalla tai tyrkyllä tavalla. Rakastan hyvin istuvia laadukkaita vaatteita.

Ja silti ei iskuyrityksiä muilta kuin niiltä satunnaisilta kännissä olevilta! :'D Tutut miehet ja naiset kyllä kehuvat. Tutut varatut miehet sillä tavalla asiallisesti ja avoimesti, että se ei ole sopimatonta. Mutta sinkkumiehet eivät tule millään jutuille, ei vaikka oltaisiin baarissa.

Päivämäärä:   1.7.26 23:14:09

Niin te olette meille opettaneet.

Lähettäjä: Wkek 
Päivämäärä:   2.7.26 01:02:48

Rauha sinun sielullesi, joka olet niin pyllyreiän näköinen, että pimpsahdit jollekin joka ei näytä persreiältä :D

Päivämäärä:   2.7.26 02:08:08

ei minuakaan ole koskaa lähestytty. Olen nyt 32 v nainen.

Jotkut sanoneet kauniiksi.
taidan olla oikeasti aika ruma tai epäviehättävä.. kun en ole saanut koskaan suoraan miehiltä kohteliaisuutra

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   2.7.26 02:21:24

Se on somen tuoma harha, että miehet lähestyy naisia. OIKEESTI!
Ei ne miehet lähesty (saati pyydä treffeille) oikeastaan ikinä.

Sellaista on se elämä puhelimen ulkopuolella. Ja oikeassa elämässä. Miehet ei uskalla lähestyä supernättiä, se on joku tiktokkaaja.

En muuten enää yhtään ihmettele sinkkumiehiä mun lähipiirissä.

Päivämäärä:   2.7.26 08:57:59

Lähestyminen ei liity mun mielestä pelkästään ulkonäköön, tai joskus liittyy oikeastaan aika vähänkin siihen, että ulkonäkö olisi jotenkin todella huoliteltu. Mun yks kaveri on pyöreä ja lempeän näköinen, ja pukeutuu vähän miten sattuun, mutta häntä lähestytään paljon enemmän kuin paria mun ihan mallin näköistä kaveria. Nämä pari kaveriani itse asiassa vähän tuskailee sitä, että eivät meinaa löytää järkeviä miehiä. Harvat lähestyvät on usein vain ulkonäön perään vaikka nämä naiset on myös fiksuja ja maanläheisiä. Monet muut taas ei uskalla lähestyä, koska ajattelee, että niin upeat naiset eivät voi olla sinkkuja.

En siis tekisi mitään johtopäätöksiä viehättävyydestä sen perusteella miten sua lähestytään. Nykyään muutenkin ihmiset eivät enää lähesty livenä toisia, vaan deittisovellukset on nykyään se lähestymistapa. Edes baareissa ei lähestytä ihan niin usein kuin ennen. Mun lähivuosien kumppaneista vain kaksi olen tavannut jossain muualla kuin tinderissä ja silloinkin on ollut joku yhteinen tuttu siltana.

Päivämäärä:   2.7.26 08:58:46

Ikä vaikuttaa "tyrkkyyden" lisäksi, eniten mua on lähestytty ikävuosina 10-16.

Miehet pelkää aikuisia ja asiallisen näköisiä naisia, pitää olla lapsen, vajaaälyisen tai helpon näköinen jos lähestymisiä kaipaa oikeassa elämässä.

Lähettäjä: kanalauma kot kot 
Päivämäärä:   2.7.26 12:41:10

Mahtavaa syyllistämisvieritystä - jos miehet lähestyvät sinua se tarkoittaa vain sitä, että olet vajaaälyisen tai helpon näköinen. :D Ahhahhahhha!! Oikeen girl power vauhdissa taas! Jatkakaa vaan samaan malliin, tää juuri on tän palstan ydinsisältöä :D:D:D

Päivämäärä:   2.7.26 12:43:45

>eniten mua on lähestytty ikävuosina 10-16

Nainen on parhaimmillaan 16-vuotiaana.

Päivämäärä:   2.7.26 13:08:04

No jokainen voi testata itse, kaikki mukasyyllistyvätkin.

Pukeudu ruskeaan löysään nilkkoihin ulottuvaan asuun ja kulje meikittömänä hiukset ponnarilla ympäriinsä.

Sitten seuraava versio: avonainen toppi, lyhyt tai muuten vartaloa nuoleva alaosa, meikkiäkin mielellään ja hiukset hulmuten, korot kopisten.

Ei mitään eroa??

Itse en kyllä ko. huomioita kaipaa, koska se tulee silloin herkästi aivan vääränlaisilta miehiltä.

Lähettäjä: Cvh 
Päivämäärä:   2.7.26 15:31:33

Eivät miehet uskaltaneet 90-20-luvullakaan naisia lähestyä, paitsi kännissä. Silloin kyllä käytiin baareissa, eikä porukalla ollut mahdollista videoita tai kuvata samalla tavalla kuin nykyään, joten parisuhteita syntyi.

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   2.7.26 16:48:52

"Miehet pelkää aikuisia ja asiallisen näköisiä naisia, pitää olla lapsen, vajaaälyisen tai helpon näköinen jos lähestymisiä kaipaa oikeassa elämässä"

Jep. Lyhytaikaista seuraa hakevat miehet ovat metsästäjiä ja hakevat helppoa saalista. Helppo saalis on esimerkiksi kokematon, tyhmä, huomionkipeä tai tyrkky.

Lähettäjä: x=y 
Päivämäärä:   2.7.26 16:51:07

Eli jos mies lähestyi sinua niin siitä tiedämme että olit joko kokematon, tyhmä, huomionkipeä tai sitten tyrkky.

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   2.7.26 18:24:59

^ jos seuraat vaikka baarissa yhden illan seuraa hakevia miehiä, niin määrällisesti suurin osa lähestymisyrityksistä kohdistuu tuohon joukkoon. Mitä pidemmällä ilta on, sitä todennäköisemmin.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   2.7.26 23:07:22

Kyse ei ole pelkästään ulkonäöstä. Jos on jo valmiiksi tympääntyneen oloinen olettaen, ettei kukaan lähesty, niin näinhän siinä käy.

Lähettäjä: Tavis 
Päivämäärä:   3.7.26 08:58:32

Ne lähestymiset on kuitenkin vain yritystä käyttää sinua pelkästään omien tarpeidensa tyydyttämiseen. Ei sellaisten puuttumista kannata harmitella.

Päivämäärä:   3.7.26 09:00:09

Naisetko käyttää miehiä muuhun kuin omien tarpeidensa tyydyttämiseen?

Päivämäärä:   3.7.26 18:55:18

"Nainen on parhaimmillaan 16-vuotiaana."

Tiedän, että trollin ruokkiminen on kyseenalaista, mutta koska näin ajattelevia miehiä oikeastikin on, toivon todella, ettei tällaisilla ole lapsia. Ei poikia, joille opettaa tyhmyyksiä eikä tyttöjä, joiden alaikäisiä kavereita kuolata. Olen miettinyt, miten näin ajattelevat näkevät sen mahdollisen oman tyttärensä - ja varsinkin suhteessa aikuisiin miehiin?

Toisaalta en halua ajatella.

Itsehän olin 16-vuotiaana luiseva, aknenaamainen, epävarma ja epäkypsä lapsi - kuten monet tuon ikäiset ovat. Silti sain muutamaan otteeseen ällöttävää ja ei-toivottua huomiota miehiltä. Olin vielä pukeutunut mustiin ja peittäviin vaatteisiin. Ystäväni, joka oli minua muodokkaampi ja minua värikkäämmin pukeutuva, sai enemmän oman ikäisiltä pojilta huomiota - joskin myös setämiehiltä toisinaan.

Lähettäjä: Tollo 
Päivämäärä:   3.7.26 19:18:54

Ajatus että toista ihmistä käytetään jonkin tarpeen tyydyttämiseen on valitettava mutta useammat näin tekee, tiedostaen tai tiedostamatta.
Kukapa ei kaipais rakkautta tai itsetuntonsa pönkitystä. Olla jotain jonkun silmissä.

Niin, ehkä ihminen on valmis oikeaan ihmissuhteeseen vasta siinä kehityksen vaiheessa kun ei enää tarvitse ketään mihinkään. Silloin ei etsi ketään täyttämään tyhjiötä tai ollakseen kokonainen toisen kanssa.

Silloin jostain kohtaamisesta ja yhdessäolosta saattaa tulla enemmän kuin osiensa summa. Uskon sen olevan äärimmäisen harvinaista, mutta mahdollista kyllä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.