Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Käytätkö push up -liivejä tai bikinejä?

Lähettäjä: Lilja 
Päivämäärä:   30.6.26 17:59:38

Kokeilin kerran huvikseni bikiniyläosaa ja oli kyllä kivannäköinen, mutta oli niin erottuva etten laittanut rannalle :D Miten te muut? Käytättekö ja miksi?

Re: Käytätkö push up -liivejä tai bikinejä?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   30.6.26 18:02:09

Eivät oikein sovi vartalolleni, joten en. Rintani ovat varsin korkealla rintakehässä, joten helposti tulee sellainen tissit kurkussa -efekti.

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   30.6.26 18:32:19

En. Mulla on niin iso rintavarustus, että pompsahtaa vielä enemmän esiin moisissa. Ihan tavallisilla bikineillä mennään.
Yhdet liivit mulla on, joissa on vähän push-uppia, niitä käytän tosi harvoin tiettyjen vaatteiden kanssa. Lähinnä siis joskus jos pukeudun hienommin, ja kaipaa rinnatkin vähän ryhtiä. Pari kertaa vuodessa tulee käytettyä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.6.26 19:01:34

En. En haluan olla tyrkyllä.

Lähettäjä: Latte 
Päivämäärä:   30.6.26 19:27:15

Juu käytän, koska ne luo illuusion että mulla olisi rinnassa edes vähän jotain muotoa :D Olen käytännössä ”lauta”. Siis oikeasti, koska mulla on luonnostaan tosi, tosi pieni rintavarustus + urheilun takia hyvin matala rasvaprosentti on vienyt sen vähänkin. Push up-tyylisillä koen oloni hitusen naisellisemmaksi.

Lähettäjä: saana 
Päivämäärä:   30.6.26 20:50:28

Käytän, koska ne tukee paremmin kuin tavalliset. Tukevat urheilurintsikat ovat sitten taas liian tiukat ja litistävät, mutta push upeilla saan just sen verran muotoa ja tukea kun tarvii.

Bikineissäkin taitaa olla pieni push up.

Päivämäärä:   30.6.26 23:50:18

En push up, mutta sellaisia pieniä toppauksia, joista tulee vähän muotoa ja nännit ei näy läpi. Pienet rinnat.

Lähettäjä: Keijo 
Päivämäärä:   1.7.26 00:34:20

En käytä 😊

Lähettäjä: Glfl 
Päivämäärä:   1.7.26 01:08:16

En. Olen hoikka ja sopusuhtainen ja haluan rintojeni olevan littanat. Kuppikoko 65C. Liivit ja bikinit on pelkkää kangasta ilman toppauksia.

Päivämäärä:   1.7.26 11:51:40

En. En tykkää kun tissit nousee kurkkuun.

Päivämäärä:   1.7.26 12:33:14

Itse olen pienirintainen ja ostin kevyet push up liivit. Itse tykkään tosi paljon jo miten pitää kasassa. Toki eri tavalla kuten urheiluliivit. Ei nouse liian ylös ja tukee loistavasti. Tykkäsin käydä 20km vaelluksenkin niiden kanssa urheiluliivien sijaan. Kun on pienet rinnat niin ei tule sitä "tyrkky" effektiäkään.

Lähettäjä: Nasu 
Päivämäärä:   1.7.26 20:26:13

Minulla on D kuppi ja käytän push up liivejä.

Päivämäärä:   1.7.26 20:54:27

En, mielestäni ei näytä kivalle. Omat rinnat näyttää paremmalle vähän keveämmissä liiveissä. Sitä paitsi pidän pienistä rinnoista

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   1.7.26 21:12:21

En käytä. Olen "allerginen" kaikelle mikä korostaa vähänkin rintoja. Liivitkin pitää olla mahdollisimman ohuet. Kova joustamaton pitsi on hyvä, ja yllättäin myös yksi tukevimmista materiaaleista.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.7.26 21:13:10

Etkö halua olla seksikäs?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.