Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten kontaktoida Vintedin asiakaspalvelu?

Lähettäjä: psska palvelu 
Päivämäärä:   30.6.26 16:48:03

Onks jollain joku kikka tähän? Lähettämäni paketti on kadonnut Postin syövereihin ja Vintedin ko. tuotteen kohdalla oleva "report an issue" nappula ei yksinkertaisesti toimi :D Appi ei anna lähettää sen kautta selvitystä aiheesta, vaikka appi itse vaatii saada tietää olenko saanut paketin takaisin kun vastaanottaja ei sitä noutanut (siis Posti ei saanut toimitettua sitä määränpäähän).

Rahat palautuu kyllä vastaanottajalle mutta mä kadotin tuotteen ja olen jäämässä nuolemaan näppejäni kun en voi ilmoittaa asiasta Vintedille ja he olettavat asian olevan ok kun en ole ilmoittanut mitään.

Ihan helkkarin käsittämätöntä tuubaa tämä.

Re: Miten kontaktoida Vintedin asiakaspalvelu?

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   30.6.26 17:05:04

Taitaa Vintedissä olla nyt jotain häikkää, koska minulle näyttää että on uusia viestejä, mutta kun menee viesteihin niin mitään uutta ei näy.

Jos sovellus ei pelitä niin kokeile selaimen kautta Ohjekeskukseen ja valitse sieltä lähetys, jota ongelma koskee.

Ja jos et jo ole ollut yhteydessä Postin aspaan niin kannattaa sieltä kysellä onnistuisivatko tavoittamaan kadonneen paketin. Omalla kohdalla on aina järjestynyt sitä kautta kun osaa vähän kuvailla millainen paketti ollut kyseessä.

Päivämäärä:   30.6.26 17:13:02

Kokeilin jo eri puhelumella selaimen kautta, ei onnistu. Postiin olen tietenkin ollut yhteydessä, tekoälyn kanssa juttelemalla niiden chattiin on sentäöån mahdollista pyytää ihminen kommunikoimaan vaikka eivåt suorilta sitä vaihtoehtoa tarjoakaan.

Päivämäärä:   30.6.26 17:15:10

Mutta siis alkuperäinen kysymys yksinkertaisena:

Onko Vintedin aspaan mahdollista olla yhteydessä "suoraan"? Ei siis tietyn osto/myyntitapahtuman kautta?

Lähettäjä: ,, 
Päivämäärä:   30.6.26 18:20:18

https://www.vinted.fi/help/615?access_channel=hc_topics
Tämän sivun alareunassa on vihreä Ota yhteyttä -namiska, josta aukeaa ao. osoite:
https://www.vinted.fi/help/support_tickets/new?
ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1

Kokeilepa toimiiko

Päivämäärä:   30.6.26 19:40:08

,, kiitos tuo toimi! Nyt sit ihmetellään lukeeko noita kukaan ihminen ikinä

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.