Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko joku muukin luopunut miehistä kokonaan

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   29.6.26 15:52:57

Tai naisista jos ne on oma juttu.

En usko että itse ikinä enää otan miestä minkäänlaiseen parisuhteeseen tai seksisuhteeseen. Ylihypetettyä menoa, en ole yhtään sen tyylinen että tarvitsisin kädestä pitelijää ja yksikään mies ei ole elämääni tehnyt paremmaksi vaan pahemmaksi. Itseasiassa kun katson taaksepäin, suhteissa minä olen ollut miehelle se lottovoitto. Olen antanut taloudenhoitopalveluja, lastenhoitopalvelua miehen lapsille, seksipalveluja miehelle, olen ollut kokki, psykologi, personal trainer ja äiti. Ja maksanut kaikesta 50%. Kuinka tyhmä sitä on ollut.

Nyt kun kotiin tulee, se on yhtä siisti kun lähtiessä, ei ole hikisiä kalsareita lattiat täynnä, kukaan ei raavi muniaan sohvalla vieressäni ja kuorsaa kaiket yöt. Kukaan ei ruinaa seksiä, kysele mitä ruokaa on, hauku tekemääni ruokaa, pura minulle työstressiään ja kysele mitä oon ostanut äidilleen äitienpäivä/synttäri/joululahjaksi jne! Tämähän on helppoa ja hyvää elämää.

Re: Onko joku muukin luopunut miehistä kokonaan

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   29.6.26 15:55:02

Kyllä – naiset on yliarvostettuja.

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   29.6.26 15:55:11

Onneksi olkoon valaistumisesta. Valitettavasti tuo on suurimman osan miehistä kanssa se normi. Harvassa on ne, jotka ovat kasvaneet aikuisiksi ja pystyvät olemaan tasavertaisia kumppaneita.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.6.26 15:57:29

Vähän samat fiilikset. Korkeintaan joku kevyt suhdeviritys, eli kevyttä kivaa, saat seuraa vaikka illalliselle jne. Mutta asuminen eri osoitteissa.

Päivämäärä:   29.6.26 15:58:26

Kiitos kun edistätte sukupuuttoa.

Lähettäjä: Paula 
Päivämäärä:   29.6.26 15:59:03

Mun edellinen parisuhde loppui parikymmentä vuotta sitten, enkä ole sen jälkeen parisuhdetta kaivannut. Koskaan en ole sanonut että ei koskaan, enkä sano, mutta kriteerit ovat kovat, joten ei ole pelkoa että joutuisi miettimään että alkaisko jonkun kanssa kuitenkin.

Lähettäjä: 2r4 
Päivämäärä:   29.6.26 16:14:36

3 vuosi ilman miestä menossa enkä voisi olla tyytyväisempi.
Enää en suhdetta halua.

Lähettäjä: Black Widow 
Päivämäärä:   29.6.26 16:16:02

15 vuotta ilman miestä ja näin aion loppuikäni jatkaa. Olen tähän ratkaisuun tosi tyytyväinen. Lapset ovat jo aikuisia.

Lähettäjä: Wsd 
Päivämäärä:   29.6.26 16:27:39

"Lähettäjä-

Päivämäärä29.6.26 15:58:26

Kiitos kun edistätte sukupuuttoa."

Nämä sukupuutosta panikoivat ovat aina niin hauskoja. Maailmassa on miljardeja ihmisiä, sukupuutto ei uhkaa ihan lähiaikoina, mikäli vanhat miehet eivät heittäydy entistäkin tunteellisemmaksi ja laukaise kaikkia ydinaseita kerralla.

Päivämäärä:   29.6.26 16:29:12

Tiedät kyllä että puhuin suomalaisista.

Lähettäjä: Wsd 
Päivämäärä:   29.6.26 16:31:23

Suomalaiset ovat nyt jo niin sisäsiittoisia, että kehityshäiriöitä ja sairauksia pukkaa.

Lähettäjä: neppa 
Päivämäärä:   29.6.26 16:37:29

En ole itse luopunut, koska koen parisuhteessa saavani vähintään yhtä paljon kuin annan ja seksi miehen kanssa on kivempaa kuin yksin.

Mutta sukupuutosta huutelijalle: vaikka en ole luopunut miehestä / miehistä, niin en silti aio lisääntyä. Sen sijaan tunnen useita naisia, jotka elävät ilman miestä mutta ovat silti hankkineet lapsen.

Lähettäjä: Cgt 
Päivämäärä:   29.6.26 16:37:33

En ole, eikä ole aikomustakaan.

En ole koskaan ryhtynyt palvelijaksi tai kynnysmatoksi, niin ei ole kertynyt huonoja kokemuksia.

Lähettäjä: Frapino 
Päivämäärä:   29.6.26 16:42:54

Onpa harmillisia kokemuksia sinulla :/ Mutta tosi hienoa, että olet löytänyt sinulle hyvän tavan elää, se on tärkeintä.
Minulle taas miehet ovat olleet aina hyviä ja tuoneet runsaasti positiivista elämääni, en ole kokenut onneksi mitään samanlaista mitä aloittaja. Alkaen ihan omasta isästäni, joka on ollut loistava tukipilari ja hyvän ihmisen esimerkki, isäni ystävät ovat pitäneet huolta myös minusta kuin omana tyttärenään sen jälkeen kun isäni menehtyi (olin silloin aika nuori), miespuoliset työkaverit ja urheilukaverit ovat kaikki olleet hyviä tyyppejä jne.
Ja rakkauspuolella minulla on myös oikeastaan vain positiivisia kokemuksia miehistä. Toki parisuhteita on päättynyt, mutta ei sen takia että poikaystävissäni olisi ollut varsinaisesti vikaa. Ihan mietin, että aina kyllä ollut onnellisempi parisuhteissa kuin sinkkuna.
Nykyinen mieheni on erityisesti ollut todella merkityksellinen henkilö ja aidosto vain parantanut elämäni laatua sekä parantanut minusta ihmisenä sellaisiakin osia, joiden en olisi koskaan uskonut parantuvan, ihan vain siis omalla persoonallaan ja rakkaudellaan. Mieheni on minulle rakas tuki, turva, ilostuttaja ja valo. Ollaan saatu luotua erittäin toimiva suhde ja yhteiselo ja arki toimii (esim mieheni rakastaa ruoanlaittoa, joten hän on meillä se kohkaava osapuoli, minä taas tykkään pitää huolta kodistamme joten pyykki+siivous on minun osio, talousasioista ollaan samaa mieltä, molemmat tykätään fyysisestä läheisyydestä yhtä paljon jne). Eikä ole sellaista asiaa mistä ei voitaisi keskustella.
Eli ihan rehellisesti minä voin osaltani sanoa, että minä taas en todellakaan haluaisi elää ilman miestäni tai ylipäätään ilman miehiä elämässäni!

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   29.6.26 16:44:36

Ei ole suunnitelmissa luopua. Olen naimisissa upean miehen kanssa joka tekee ja osallistuu tasavertaisesti arkeen, ei ole tarvinnut harmitella tätä suhdetta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.