|
Lähettäjä: Frapino
Päivämäärä: 29.6.26 16:42:54
Onpa harmillisia kokemuksia sinulla :/ Mutta tosi hienoa, että olet löytänyt sinulle hyvän tavan elää, se on tärkeintä.
Minulle taas miehet ovat olleet aina hyviä ja tuoneet runsaasti positiivista elämääni, en ole kokenut onneksi mitään samanlaista mitä aloittaja. Alkaen ihan omasta isästäni, joka on ollut loistava tukipilari ja hyvän ihmisen esimerkki, isäni ystävät ovat pitäneet huolta myös minusta kuin omana tyttärenään sen jälkeen kun isäni menehtyi (olin silloin aika nuori), miespuoliset työkaverit ja urheilukaverit ovat kaikki olleet hyviä tyyppejä jne.
Ja rakkauspuolella minulla on myös oikeastaan vain positiivisia kokemuksia miehistä. Toki parisuhteita on päättynyt, mutta ei sen takia että poikaystävissäni olisi ollut varsinaisesti vikaa. Ihan mietin, että aina kyllä ollut onnellisempi parisuhteissa kuin sinkkuna.
Nykyinen mieheni on erityisesti ollut todella merkityksellinen henkilö ja aidosto vain parantanut elämäni laatua sekä parantanut minusta ihmisenä sellaisiakin osia, joiden en olisi koskaan uskonut parantuvan, ihan vain siis omalla persoonallaan ja rakkaudellaan. Mieheni on minulle rakas tuki, turva, ilostuttaja ja valo. Ollaan saatu luotua erittäin toimiva suhde ja yhteiselo ja arki toimii (esim mieheni rakastaa ruoanlaittoa, joten hän on meillä se kohkaava osapuoli, minä taas tykkään pitää huolta kodistamme joten pyykki+siivous on minun osio, talousasioista ollaan samaa mieltä, molemmat tykätään fyysisestä läheisyydestä yhtä paljon jne). Eikä ole sellaista asiaa mistä ei voitaisi keskustella.
Eli ihan rehellisesti minä voin osaltani sanoa, että minä taas en todellakaan haluaisi elää ilman miestäni tai ylipäätään ilman miehiä elämässäni!
|