Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Missä ihmiset ehtivät käyttää ostamaan mekkoja

Lähettäjä: Vb 
Päivämäärä:   29.6.26 10:39:51

Kirppis postauksessa aina hirveä kasa mekkoja mukaan. Vaihdetaanko niitä kuin sukkaa kesällä, päivässä yksi mekko? Jos kymmenenkin mekkoa omistaa,aika työ siinä on, että saa pidettyä edes kaikkia kerran. Vai huhkivatko ihmiset myös niissä mekoissa puutarha/pihatöissä tai remuavat lasten kanssa? Itsellä mekko takertuu pensaisiin ja jos lapsen perässä tulee juostua, ei mekko ole kovin käytännöllinen.

Re: Missä ihmiset ehtivät käyttää ostamaan mekkoja

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   29.6.26 10:47:50

Töissä.

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   29.6.26 10:51:28

Töissä minäkin käytän.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.6.26 10:53:48

Töissä, kaupungilla, kavereilla, kotona.. Kyllähän noille käyttöä keksii, ei se ennekään menoa haitannut

Lähettäjä: Tikki 
Päivämäärä:   29.6.26 10:53:58

Meillä töissä monilla on kesällä mekko. Jos useampana päivänä viikossa käy toimistolla niin meneehän siinä jo useampi mekko.

Mä käytän vain kotona. Trikoomekko kesällä jos en jaksa laittaa muita vaatteita, ja talvella villamekko töitä tehdessä ja oloasuna. Tykkäisin tehdä mekkoja mutta ei niille ole käyttöä. Pari kivat kankaatkin on odottamassa, ja yksi mekko tehtynäkin. Pitäisi kotona pitää enemmän oloasuna tai vaikka kauppareissuilla. Tai ehkä sitten jos joskus lähden jonnekin lämpimään maahan reissuun.

Lähettäjä: ekka 
Päivämäärä:   29.6.26 11:05:44

Kesällä töissä yleensä käytän mekkoa, ja jos on lämpimiä päiviä, niin niitä tulee kyllä heitettyä pyykkikoriin yhden päivän käytön jälkeen. Mös kotona käytän mekkoa kesällä silloin, kun en ole aktiivisesti puutarhahommissa. Vaikka meillä on paljon pensaita, niin ei niihin kyllä mekot tartu kiinni.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   29.6.26 11:08:04

Naiset*

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   29.6.26 11:10:02

Pidän tallilla koska muualla en käy.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   29.6.26 11:17:01

Töissä, terassilla, matkalla, juhlissa... ihana kun on mistä valita.

Lähettäjä: Matcha 
Päivämäärä:   29.6.26 11:18:05

Mä käytän mekkoja mm töissä, kotona, kaupungilla, rannalla, matkalla salille, tennistä pelatessa (urheilumekkoa tietenkin), kauppareissuilla, festareilla, ystävien luona kyläillessä, mökillä, juhlissa jne jne. Tilanteeseen sopiva mekko on mun mielestä kiva ja helppo vaate kesällä, en ole mekkoa kokenut epäkäytännölliseksi missään.

Lähettäjä: saana 
Päivämäärä:   29.6.26 11:55:26

Itse käytän lämpimällä säällä samaa mekkoa max 2 päivänä peräkkäin, sitten pesuun. Riippuu helteen määrästä.

Lähettäjä: nalle 
Päivämäärä:   29.6.26 11:57:07

Käytän mekkoja ympäri vuoden aina ihmisten ilmoilla liikkuessani. Töissä, kaupungilla, ystäviä tapaamassa. En juuri koskaan käytä housuja muualla kuin kotona.

Lähettäjä: Pop 
Päivämäärä:   29.6.26 12:00:31

Kyllä minä olen mekkoa käyttänyt ihan lastenkin kanssa ja puutarhatöistä, riippuu paljon mekosta miten paljon se rajoittaa esim liikkumista. Tällä hetkellä kevyt ja ilmava mekko on ihan ykkösjuttu kun olen raskaana eikä vatsa meinaa sietää minkäänlaista painetta. Ja nopeasti siihen tottuu, itsekin ennen aina housuissa mutta kyllä sitä oppi nopeasti toimimaan mekon kanssa. Ja tietysti eri mekot juhlallisempiin/siistimpiin juttuihin sekä villimpään menoon, ihan niin kuin muissakin vaatteissa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.