Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Arjen tasapainottelu, oma hevonen

Lähettäjä: Hukassa 
Päivämäärä:   29.6.26 00:26:54

Miten te muut vuorotyötä tekevät äidit saatte arjen tasapainoon kun kuvioissa vielä oma hevonen?
Alan itse olla väsynyt ja poden paljon olevani huono äiti sillä lasten kanssa vietettyä aikaa olisi enemmän mikäli ei esim. Omaa hevosta olisi. Nyt mietinkin myynkö hevoseni jotta olisin paremmin läsnä lapsilleni.

  Re: Arjen tasapainottelu, oma hevonen

Lähettäjä: What 
Päivämäärä:   29.6.26 00:50:06

Minä valitsin lapset ja luovuin hevosesta. Myöhemminkin ehtii ja onpa yksi kiireenaiheuttaja vähemmän.
Työ oli toki päivätyötä.

  Re: Arjen tasapainottelu, oma hevonen

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   29.6.26 01:16:03

Mä tein kolmivuorotyötä kun kaksi vanhempaa lasta oli pieniä.
Lapset olivat paljon tallilla mukana isänsä kanssa, tai sitten isän kanssa kotona.
Ihan vauvoina nukkuivatkin vaunuissa tallilla.

Se on 8han järjestelykysymys.

  Re: Arjen tasapainottelu, oma hevonen

Lähettäjä: Paju 
Päivämäärä:   29.6.26 01:17:45

Ma: Hevosella vapaa, tarhaa kaverin kanssa koko päivän.
Ti: Vuokraaja ratsastaa ja hoitaa
Ke: Menen suoraan töistä tallille, mies hakee lapset hoidosta. Olen kotona n. klo 18 ja hoidan lasten iltatoimet.
To: Haen lapset hoidosta ja lähden tallille kun aloittavat iltatoimet klo 19.30. Mies hoitaa iltatoimet.
Pe: Vuokraaja hoitaa hevosen
La: Käyn tallilla 2-3h tallireissun, lapset isänsä kanssa tai osan päiväunilla
Su: Käyn 2-3h tallireissun. Lapset usein mummolassa tallin suunnilla tai isänsä kanssa kotona. Välillä tulevat myös mukana tallille hoitamaan hepan jos en aio ratsastaa ( eivät vielä jaksa istua paikallaan katsomossa jos ratsastan).

En näe ongelmaa eikä ole ollut ongelmaa. Jos lapset sairastaa tms. Ekstraa elämässä niin vuokraaja hoitaa mielellään kolmekin päivää ja hevoselle 2 vapaata on ihan ok jos eivät ole putkeen. Arjessa mun harrastukset ei vie enempää aikaa kun miehenkään. Harrastaa ja kouluttaa kamppailulajeja. En näe että meidän lapsilta puuttuu mitään.

  Re: Arjen tasapainottelu, oma hevonen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   29.6.26 01:17:59

Surullista että lapset jää kakkoseksi äipän eläinvauvelille.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.