|
Lähettäjä: -
Päivämäärä: 29.6.26 00:21:03
Onko joku tilannut tuolta jotain? Myy siis pääasiassa satulahuopa, suojia, suitsia yms missä glitteriå ja nätsääviä settejä. Jos joku kysyy hintaa kommenteissa niin vastaa että "dm me" ja no mähän laitoin. Kysyin satulahuovan ja suitsien hintaa, mutta ei ikinä vastannut. Vastasi yhteen toiseen mun esittämään kysymykseen suurinpiirtein mikä oli väreistä. Edelleenkään en tiiä niitä hintoja ja koko setit taas ei kiinnosta (ne oli jotain reilu 300e). Tietääkö joku noiden yksittäisiä hintoja?
|