Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Eläkeläiset

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   28.6.26 22:32:34

Onko täällä muita lähellä eläkeikää ? Ahdistaa tuo eläkkelle siirtymisen parin vuoden päästä.

  Re: Eläkeläiset

Lähettäjä: d 
Päivämäärä:   28.6.26 23:17:40

Jäin puolitoista vuotta sitten eläkkeelle yli 40 v työnteon jälkeen. Nyt vietän elämäni huolettominta aikaa, kun vanhuuden vaivat eivät ole vielä iskeneet. Vapaus on ihanaa.

  Re: Eläkeläiset

Lähettäjä: Juu tuota 
Päivämäärä:   28.6.26 23:23:02

Mikä eläkkeelle jäämisessä ahdistaa? Itse olen vähän puolittain jäänyt jo, ei ole pakko käydä enää töissä. Mikään ei ahdista, nyt voin tehdä, mitä haluan, ehkä lähden opiskelemaan jotain alaa, joka oikeasti kiinnostaa.

  Re: Eläkeläiset

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   28.6.26 23:34:36

Ahdistaa se kun on tenhyt koko ikänsä töitä ja nyt ne kohta loppuu ja päivärytmi

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.