|
Lähettäjä: Cecily
Päivämäärä: 28.6.26 22:44:06
Olen itse pulassa samankaltaisen pähkäilyn kanssa. Kaikki tuntuu olevan epäterveellistä jonkun tahon mielestä, hiilarit, rasva, liha, hedelmät, kasvisproteiinit, soija, proteiinirahkat, maitotuotteet jne jne, kaikki on epäterveellisiä ja haitaksi vaihdellen mistä väitteen kuulee. Joku sanoo kuinka ravitsemussuositukset on hyvästä, toinen kertoo kuinka ne ovat kaiken pahan alku ja juuri. Toisaalta kuulee, että herkkuja saisi sallia ruokavalioon, toisaalta sanotaan että ehdottomasti kokonaan pois, koska moinen turha sokeri vaan koukuttaa turvottaa. Monesti pyörin ruokakaupassa ihan hämmentyneenä pitkiä aikoja saamatta koriin juuri mitään, koska en aidosti tiedä mitä pitäisi syödä kun haluaa syödä terveellisesti. En tiedä yhtään mihin pitäisi luottaa. Olen lisäksi toipumismatkalla rajoittavasta syömishäiriöistä, joten ruokasuhde on muutenkin haastava. Voisipa vaan syödä ilman sen ajattelemista ja syödä mitä vaan!
|